| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1807 .. 3611 3612 3613 3614 3615 .. 3686 .. 3757
01.06.15 18:22
sonne13 

Re: Bräute 2013

Oh snet, das versteh ich, man macht sich immer sorgen... Ich drück euch die daumen dass es nichts ist und er einfach nur ein grosser ist!

01.06.15 21:20
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo zäme

snet, säg nüd, t ziit lauft so uuuunglaublich schnell dä luis wird scho bald eis !!!!! chans gar nöd glaube... ohje, das glaubi dass där trotzdem gedanke und au bitz sorge machsch :/ hmm... wenn chasch dänn is spital? wird hoffentlich alles guet si und eue chli eifach en grosse :) <3

mir sind hüt au grad i dä kontrolle gsi (bin jetzt i dä 16te wuche) s chline hät sich aber nöd welle zeige also müemer eus no bis im juli gedulde und hoffet das mer dänn gseht was es wird hihi

sonne, händ eus jetzt für en chinderwage entschiede ;) zumindescht wüssemer welles modell, vo babyjogger dä city select - schweineteuer aber hät eus im lade am beschte gfalle und jetzt suechemer eifach en guete occ.! zum glück hämer no es bitz ziit :)

wünsch eu en schöne abig!

02.06.15 15:19
elea 

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Ui snet jo da verstohni guet dass der sorge machsch. Das macht me sech doch emmer wenns heist öpis sig ned ganz "normal". Wenn hesch de termin em spital? De denki denn fest a euch. Sesch secher alles guet und er esch eifach en grosse

Jo scho juni! Wo esch das johr he? :)

Schön zghöre dass es euchem chline guet goht! Hoffentli lohts euch nöchst mol zwösche bei lo güsle

03.06.15 14:06
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah höred uf, es gaht eifach mega schnell im moment. no es paar wücheli und scho isch s halbe jahr verbi, es isch unglaublich.

ich chum langsam i summerferiestimmig. gaht no es paar wücheli, aber ich freu mi scho sehr!

03.06.15 19:25
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Vorab, es ist alles in bester Ordnung und der Ultraschall hat gezeigt, dass alles da ist wo es hingehört So wie es ausschaut ist er einfach nur sehr gross. Ich persönlich war ja überrascht, dass er bei der 6-Monatskontrolle die 10kg noch nicht geknackt hat... Momentan ist er 9.5kg.

@lilly: Dann bleibt es ja spannend bei dir :-) Bei uns gab es schon in der 16.Woche das definitive Outing (Das wird 100% ein Junge, sie können das Geburtskärtchen drucken).

Wenn ich mich mit Lilly vergleiche ist es irgendwie schon ganz anders. Ich persönlich kann mich noch gar nicht mit einem zweiten Kind auseinandersetzen und geniesse die unschwangere Zeit sehr. Manchmal habe ich aber wirklich das Gefühl, dass ich doch wissen müsste, ob ich noch mehr Kinder haben möchte oder nicht...

@himpi: Was? Der Sommer ist doch da, 30 Grad - jippiiii!

03.06.15 19:55
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja das hoffemer au elea hihi ... mer werdets gseh! ich tendier ja zume meitli, han iirgendwie so es gfühl! aber wüsse tüemers nöd - immerno 50/50! s chline chnöpfli machts richtig spannend und zeigt eus au immer dä rugge, scho bim ETT (woni zwei mal han müesse gah wills s gfühl gha hät muess eus sies füdli zeige) hoff aber scho das mer s nöchscht mal gsehnd!! händ au gseit wartet mitem name bis mer wüsset was es wird und tüend erscht dänn intensiv nachem passende name sueche, wenns dänn aber geg endi ss wird chömemer no in stress :) :p bim luis hämers au schnell gseh, min ma und ich sogar selber willer sich so präsentiert händ und t ärztin dänn au bestätigt, isch ganz eifach gsi :)

snet, das freud mich zghöre das alles guet isch mitem marlon!! super!! bisch sicher extrem erliechteret... händer eifach en grosse bueb dämfall ischer ja öpe so schwer wie dä luis obwohl ich grad nöd gnau weiss wie schwer das dä luis im moment isch, i dä 9 monats kontrolle ischer uf jedefall 9.2 gsi ... und hüt ischer ja bereits (uf dä tag gnau) 10 mönet! i 2 mönet wirder scho 1!!! unglaublich wie schnell die ziit ume gange isch

das isch doch glich snet! ich dänk es wirds sich dänn automatisch ergäh bzw. dis gfühl wirds där mal säge obs es zweits sött gäh oder nur bim marlon bliebt... ich weiss ja nöd wies bi dier/eu gsi isch, aber min ma und ich händ das gfühl scho bim luis gha, das mer bereit dafür sind und au jetzt mitem zweite, hämer beid gseit, moll, ab jetzt passts aber ICH wird danach kei baby news meh brichte mir sind eus nämli einig das es bi zwei bliebt (vorallem au wills eso nöch sind) s alter hättemer dänn zwar no (nach es paar jahre) für es dritts, aber mer findet beid das eusi chind dänn BEID usem gröbschte dusse sind und mer dänn au anderi sache chan unternäh, grösseri reisene mache etc., miteme baby fangt mer dänn so z säge wieder bi 0 a ... aber au da, es muess eifach für ein selber passe, das isch eh immer s wichtigscht und so unterschiedlich, aber das isch doch au spannend wär langwillig wenns all glich würet mache

04.06.15 10:19
dandi78 

Re: Bräute 2013

hallo zäme

do esch jo einiges gange . has aber nid so mitverfolgt das eigentlich immer ums thema chind gange esch und eg dört nid würklech cha mitrede.

valey, herzlichi gratulation zum büebli! e hoffe euch gohts allne guet und dir gniesset euches neue familiemitglied!

bi eus gohts rassig vorwärts mitem husbau. nöchscht wuche föi si scho mitem attikagschoss a. yeah! im momänt chönti jede tag uf baustell und mi eifach am hus erfreue. es esch sones schöns gfühl

am samschtig si mer übrigens no amene hochzit iglade. trauig esch vorusse. uf das freui mi mega. huhh, ha grad hüehnerhut übercho bi dem gedanke . und aschliessend wird i der seerose gfiiret. wird sicher au toll dört direkt am see.

wünsche euch aune e schöne tag! dene wo nid schaffe wünschi viel spass bi was au immer und dene wo schaffe wünschi e churzwiilige tag

04.06.15 11:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja dandi, ich finds so spannend wie mer cha zueluege wie eues huus wachst! muesch wieder mal es update is facebook stelle, haha.

ui hochzite, hör mer uf! ich muess no e traured vorbereite plus jenstes für d hochzit vo minere schwö, die isch gnau hüt i 4 wuche! es isch immerno mega surreal, haha.

so, hüt mittag gangi id badi.

04.06.15 11:21
dandi78 

Re: Bräute 2013

ui do hesch grad no chli öppis ztue bis zum hochzit. aber es esch jo schön wenn me so sache cha vorbereite. alles wo mit hochzit ztue het esch eh mega schön!

eg cha der süsch mou es föteli schicke, de gsehsch wies jetz usgseht. esch scho wieder vöu gange. hüt zobe göi mer wieder go luege. be gspannt was me wieder gseht

vöu spass i der badi!

04.06.15 14:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

Dandi, so cool!!! Das goht hüttzutags afe sooo rassig!!! Gids wieder mol neui bildli uf fb? Cha mer vorstelle dass mer do am liebschte duurend würd goh luege!!! Be eus gohts übernöchscht woche as usläse vo chuchi und bad. Freu mi und be gspannt!!!

Oh, und hochziit tönt au super!!! Seerose au!!!!

 1 .. 1807 .. 3611 3612 3613 3614 3615 .. 3686 .. 3757
eigentli   langsam   vorallem   wirklich   natürli   schaffe   Hochzit   Zeremonie   gspannt   bearbeitet   Problem   Kollegin   schnell   richtig   irgendwie   Zuletzt   eigentlich   einfach   himbeer   natürlich