Bräute 2013 |
|
1 .. 1808 .. 3614 3615 3616 3617 3618 .. 3688 .. 3757
|
17.06.15 12:37
himbeer
|
Re: Bräute 2013
läck hüt lauft ja richtig viel da ine :-)
ich ha jetz grad de mittag verusse verbracht und ich wird definitiv go schwümme am abig, isch ja traumhaft. vilicht chani au nochli a de sunne ligge, das wär super. ich wird als pünktlich am 5i da uselaufe, hihi.
ich ha lustigerwiis momentan mega glust uf frücht und iss mega viel. gmües irgendwie weniger, aber ich lueg dasi sicher es rüebli am tag verwütsch, haha. momentan muesi eher chli uf de vitamin b spiegel luege, de internist hät gmeint jede tag es ei esse. aber die hani zum glück gern.
mir gönd ja au bald i d ferie, s letzte mal zzweite. aber da mer no drü anderi chlini chind debii hät gits schomal en testlauf ich ha vorher aber no zwei ganz tolli restaurant gfunde a eusem ferieort und ha mim ma scho gseit ich wott denn no eis, zweimal es zweierdate mit ihm i de ferie
so, vorher hani de chli definitiv i de chrippe agmeldet. täg sind nonig ganz klar aber mir händ sicher schomal en platz, das freut mi sehr!
ich gspüren au jede tag. dank vorderwandplazenta nöd immer so fest und au no eher ziemlich wiit une immer, aber es isch scho beruhigend. bsunders am abig im bett zappled er amigs recht ume, hihi. und ja, d hauptsach isch doch dasses ihm guet gaht und mir au, da mached mer 3 kilo meh oder weniger au nöd so viel us. d hose woni afang ss kauft ha gönd uf jede fall no, das sött ja es guets zeiche sii, haha.
@snet: falls es eine option ist, stelle ich mich natürlich gerne für die trauung zur verfügung. ich habe auch viele schwule freunde und der eine hat mich schon gebucht, haha. er ist aber noch single und es kann sein, dass seine hochzeit erst 2034 stattfindet. aber lieber spät als nie, gell. ich finde es auch unglaublich, dass schon die 2017 bräute am planen sind. die zeit ist so unglaublich schnell vergangen.
|
|
|
|
17.06.15 13:13
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hallo zäme
Schön lauft da wieder chli öpis freut mi immer vo eu zläse und zghöre dass die Schwangere fit sind und d Mamis ihri Böhnli gnüsset :) ich bin zwar im Summer schwanger gsi, han aber d Stützis nie agleit will ich zum Glück kei Problem gah han mit Wasserilagerige, womer denn id Ferie gfloge sind hani sie s einzige Mal agah aber mir hend ja nöd würkli en warme Summer gah letzt Jahr... mitem Gwicht würi mi au nöd allzu stresse, ich denke nämli au nöd dass mär en grosse Ifluss druf het, ich han total 9,5kg zuegno gah und nöd würkli andersch gässe als suscht und sowieso gaht denn s meiste eh vo allei weg
Lilly jööö so schön hesch s baby zum erste mal gspürt, sonen schöne moment wünsch eu ganz schöni ferie, wird bestimmt guet gah im flüger und sust gönd die paar stund eh uh schnell ume :) gnüssets! Ich chans au chum erwarte bis im august wenn mir wieder gönd... elea, das tönt au ganz schön mit eune plän, und es stimmt tatsächlich, mär schleppt 1000 babysache mit
Min chline macht grad sis mittagsschlöfli und am namittag hemmer mitere kollegin + baby abgmacht zum chli ufd wiese go spiele und chrabble ihihi scho unglaublich wie andersch mär jetz d täg verbringt
Gnüsset s schöne wetter!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|