| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1808 .. 3614 3615 3616 3617 3618 .. 3688 .. 3757
17.06.15 12:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

läck hüt lauft ja richtig viel da ine :-)

ich ha jetz grad de mittag verusse verbracht und ich wird definitiv go schwümme am abig, isch ja traumhaft. vilicht chani au nochli a de sunne ligge, das wär super. ich wird als pünktlich am 5i da uselaufe, hihi.

ich ha lustigerwiis momentan mega glust uf frücht und iss mega viel. gmües irgendwie weniger, aber ich lueg dasi sicher es rüebli am tag verwütsch, haha. momentan muesi eher chli uf de vitamin b spiegel luege, de internist hät gmeint jede tag es ei esse. aber die hani zum glück gern.

mir gönd ja au bald i d ferie, s letzte mal zzweite. aber da mer no drü anderi chlini chind debii hät gits schomal en testlauf ich ha vorher aber no zwei ganz tolli restaurant gfunde a eusem ferieort und ha mim ma scho gseit ich wott denn no eis, zweimal es zweierdate mit ihm i de ferie

so, vorher hani de chli definitiv i de chrippe agmeldet. täg sind nonig ganz klar aber mir händ sicher schomal en platz, das freut mi sehr!

ich gspüren au jede tag. dank vorderwandplazenta nöd immer so fest und au no eher ziemlich wiit une immer, aber es isch scho beruhigend. bsunders am abig im bett zappled er amigs recht ume, hihi. und ja, d hauptsach isch doch dasses ihm guet gaht und mir au, da mached mer 3 kilo meh oder weniger au nöd so viel us. d hose woni afang ss kauft ha gönd uf jede fall no, das sött ja es guets zeiche sii, haha.

@snet: falls es eine option ist, stelle ich mich natürlich gerne für die trauung zur verfügung. ich habe auch viele schwule freunde und der eine hat mich schon gebucht, haha. er ist aber noch single und es kann sein, dass seine hochzeit erst 2034 stattfindet. aber lieber spät als nie, gell. ich finde es auch unglaublich, dass schon die 2017 bräute am planen sind. die zeit ist so unglaublich schnell vergangen.

17.06.15 13:13
Emma13 

Hallo zäme

Schön lauft da wieder chli öpis freut mi immer vo eu zläse und zghöre dass die Schwangere fit sind und d Mamis ihri Böhnli gnüsset :) ich bin zwar im Summer schwanger gsi, han aber d Stützis nie agleit will ich zum Glück kei Problem gah han mit Wasserilagerige, womer denn id Ferie gfloge sind hani sie s einzige Mal agah aber mir hend ja nöd würkli en warme Summer gah letzt Jahr... mitem Gwicht würi mi au nöd allzu stresse, ich denke nämli au nöd dass mär en grosse Ifluss druf het, ich han total 9,5kg zuegno gah und nöd würkli andersch gässe als suscht und sowieso gaht denn s meiste eh vo allei weg

Lilly jööö so schön hesch s baby zum erste mal gspürt, sonen schöne moment wünsch eu ganz schöni ferie, wird bestimmt guet gah im flüger und sust gönd die paar stund eh uh schnell ume :) gnüssets! Ich chans au chum erwarte bis im august wenn mir wieder gönd... elea, das tönt au ganz schön mit eune plän, und es stimmt tatsächlich, mär schleppt 1000 babysache mit

Min chline macht grad sis mittagsschlöfli und am namittag hemmer mitere kollegin + baby abgmacht zum chli ufd wiese go spiele und chrabble ihihi scho unglaublich wie andersch mär jetz d täg verbringt

Gnüsset s schöne wetter!

19.06.15 13:58
himbeer 

juhuuu min zuckertest isch unuffällig gsi, ich cha also wiiterhin süesse ässe, haha. wär chli hert gsi. ohni en guete wii d summerferie in italie gnüsse isch s einte, aber wenn mer au no die feine gelati hett müesse verkneife wäri glaub verzwiifled

19.06.15 15:41
snet 

Juhuuu, habe heute das Telefon von der Wunsch-Kita bekommen und wir kriegen einen Platz ab Dezember! Bin ja so froh!

@himpi: Supi mit dem Zuckertest! Dann wünsche ich dir jetzt schon fröhliches Eisschlecken!

22.06.15 11:26
elea 

morge zeme

super das din zucker test guet verloffe esch himbi! und wahnsenn dass ehr scho e chrippe platz hend! das esch jo es mega glöck!
snet super dass es bi euch metem platz jetzt au entli klappet het! du hesch doch verzellt d Warteliste sig u lang! sell no eine sege es bruchi ned meh chrippe plätze...
wönsch euch allne e chorze mäntig ;)

22.06.15 12:43
himbeer 

guete wuchestart ihr alli!
min tag wird tatsächlich churz, ich muess chli früener use will no handwerker chömed. aber da hani au grad nix degäge.

ja ich bi au voll happy mit de kitazuesag, das isch echt luxus. vorallem isch sie würkli mega praktisch gläge grad näb eusem huus, eifach perfekt. jetz bruchi nur no die definitiv zuesag vom gschäft dasi wieder cha teilziit zruggcho, das isch nämli immerno offe. aber ich wart jetzt mal, das chunnt scho guet.

wo händ ihr eui chnöpf versichered und wie gnau?

22.06.15 18:09
sonne13 

Himbeer, meinsch chrankekasse? Mir hend progres (helsana), s volle paket ich be scho be de progres gsii und de hend mer en offerte verlangt. Es isch denn öppert für en berotig zu eus hei cho und denn hed mine maa au grad no gwächslet wenn gnauers wettsch wüsse channi au mol d underlage füre näh, eifach säge!

Toll wäge de kitas! Ich ghör also au immer wieder dass es schwierig isch en platz z becho und dass d wartelischte so lang sind! Himbeer, hoffe für dich dass es klappt mit em wiiter schaffe!!! Drück der düüme! Ich be so glücklich über mini lösig und freu mi immer uf min arbeitstag!

23.06.15 08:29
elea 

Guete morge zeme
Himbi dass tönt jo wörkli perfekt met dere kita wenn grad bi euch nebe dra esch!
Mer hend euse chnopf bide css versecheret. Eus hets donkt di hend di best deckig bide zahnleistige, und das esch e wechtigs kriterium gsi för eus...

23.06.15 09:17
himbeer 

also händ ihr au grad vo afang ah zuesatzversicherig mit dental mache lah? ich bi ebe bi de sanitas und ha da durch de kollektivvertrag vo de firma gueti konditione, aber sie isch scho nöd die günstigst. anderersiits gurkts mi au chli ah extra für de chli no e anderi krankenkasse z neh, ich würds de eifachheit halber ebe gern gad det mache wo ich scho versichered bi. die offerte woni jetz ha isch knapp 120.- im monet (grundversicherig im husarztmodell plus allgemein zuesatz inkl. zahversicherig), isch das viel? ich chas so schlecht ischätze.

23.06.15 10:05
elea 

jo mer hend zuesatzversicherig met dental grad gmacht!
jo me donkt jetzt 120.- scho no vell. mer zahlet jez förd grund + zuesatz genau 100.- und bi dene wo mer so vergliche hend esch eusi di türscht! di andere send all so zwösche 80.- und 90.- gsi! aber ebe mer hend angst vor grosse chöschte binere Spange
vell biete no so es Familie rabatt ah wenn di ganz Familie bide gliche KK esch. hend si euch das au Age?
esch natürli scho eifacher wenn al bide gliche send. mi ma und i hend grund bide egk und zuesatz bide css. und ebe de chli esch komplett bide css. hend es berotigs gspröch gha bide egk. mini cousine schaffet dete und si het mer gseit of was i sell achte. und i be verschrocke was de mer alles verheimlicht het. Sache woni halt nor gwösst ha wel mer das mini cousine gseit het. hami voll verarscht gfüehlt item... :) jä of allfäll hani das extrem schwirig gfunde zom en KK ussueche. well im fall dass em chend öpis fehlt het me d zuesatz verischerig allefalls sehr sehr lang well me ned cha wechsle

1 .. 1808 .. 3614 3615 3616 3617 3618 .. 3688 .. 3757
Kollegin   wirklich   richtig   Problem   gspannt   natürli   Hochzit   schaffe   Zeremonie   irgendwie   eigentli   eigentlich   himbeer   bearbeitet   langsam   einfach   natürlich   schnell   Zuletzt   vorallem