| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1809 .. 3615 3616 3617 3618 3619 .. 3688 .. 3757
23.06.15 10:10
sonne13 

Re: Bräute 2013

Himbeer, eus esch gliich gange - mir hend für eusi chliine au entweder die kk vo mer oder em maa welle, ned no en dritti... Die vo mim maa hed eus gar ned öberzügt (er hed jo jetzt sälber sogar au gwächslet). Mir zahled für die chliine 97.30 im monet (pro chind). Zahnversicherig isch scho dinne. Es gid kk, det isch es schwierig chinder im nochhinein no "zahnzversichere" und oft bruuchsch en art es guetachte vomene zahni. Das isch zumindest das woni im umfäld scho es paar mol ghört han... Mol luege ob mir denn zfriede sind, irgendwenn muess mer sich jo denn alle entscheide mir hend d kk für d chind relativ früeh abgschlosse dass das sicher erledigt gsii wär wenn sie chli früehner cho wäred oder so...

23.06.15 10:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech mesche mech chorz dir, ha mini Lehr jo bi de Krankekasse gmacht!
Zuesatzversicherige för Zähnd tued mer eigentlech erst knapp vorem 4 LJ abschliesse! Denn esch es no machbar ohni Zahnattest, das heisst mer muess ned zerst zum Zahni go Zänd zeige.
Grad bi de CSS esch es so dass mer jo scho i de Zusatz e Teil vo de Zähn versicheret hed ond denn no de anderi Teil cha versichere! Ech ha uf de CSS t Lehr gmacht gha ond mer hend alligs t Eltere vo dene Chend vorem 4 LJ kontaktiert gha!

Ond wenn mind. ei Eltereteil bi de gliche KK esch gehts Familierabatt, esch aber vo KK zo KK unterschedlech! =)

23.06.15 10:16
sonne13 

Re: Bräute 2013

Ah ha grad gseh, mir hend rabatt bi de chind vo 46.- süscht wärs jo schweineteuer de chämted mer jo uf 143 stutz oder so krass... Isch mer gar nümm present gsii. Isch glaub oft familierabatt will ech scho be ehne gsii be... Aber wies d elea scho gschriebe hed, has au schwierig gfunde zum entscheide. Zum glück hed d kk vo mim maa so en bescheideni, unprofessionelli, unvollständigi und unpassendi offerte gschickt gha

23.06.15 10:21
sonne13 

Re: Bräute 2013

Ou canoa, das isch be minere schwö aber anderst gsii! Isch das au vo versicherig zu versicherig anderst oder verlanged die sache wos ned dörfted, bzw wär das greglet dass mer vor 4 jährig ohni zahnarztbsuech cha abschliesse? Weiss ned was für e kk sie hed aber be ihre eschs ned ohni zahnarztbsuech gange und rächt müehsam gsii...

23.06.15 10:26
Canoa 

Re: Bräute 2013

ha grad chorz gluegt die hend werklech s Johr abegsetzt es esch jetzt bis zum 3 LJ, cha natürlech guet si das sech alles chli veränderet hed!

Kinder bis zum 3. Altersjahr sind davon ausgenommen, ebenfalls kann die Variante 75% max. CHF 2000 mit oder ohne Zahnattest abgeschlossen werden > CSS

Also ech ha jo zwar bi de CSS mini Lehr gmacht gha aber werklech Fan beni nöme!
Sie hend mech jo abglehnt gha woni mech ha welle HP loh versichere ond det hani no kei Diagnose gha! t Swica hed mi es Johr spöter ufgnoh met de Diagnose ond es hed KEI Leistigsusschloss gäh!!

23.06.15 10:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

vo de swica bini sowieso au en grosse fan, aber ich ha denn id kollektiv vo minere firma gwechslet mit schwerem herze ;-) mit de leistige bini aber au sehr zfriede bi de sanitas. hmm ja mich häts au nöd so günstig dunkt jetz die offerte. aber ich lueg mal öb sich vilicht no öpis ändered wenni zu dem husarzt modell wechsle i de offerte. mitem chind gahsch ja eh grad zum chinderarzt.

ja sonne, KK isch au s nächste woni wett organisiere für de chnopf, am liebste würdi das no vor de summerferie oder denn spätistens endi juli abgschlosse ha.

23.06.15 11:13
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Wann rechnest du denn mit einer Antwort von deinem Arbeitgeber? Wie viel Prozent möchtest du denn noch weiterarbeiten?

@elea: Wir wären auf der Warteliste nicht zuoberst gewesen, aber ich hab ein paar Mal per Telefon gestürmt und dazu kam, dass wir ja alle angebotenen Tage nehmen konnten. Deshalb sind wir wohl nach vorne gerückt Unsere Kita ist eben auch nur 5min zu Fuss weg, echt ideal!

@Krankenkasse: Wir bezahlen 100.80 pro Monat mit Hausarztmodell, Alternativmedizin und Privat Unfall. Mir war wichtig, den Unfall privat versichern zu lassen, da Geburtsgebrechen als Unfall gelten und er dann die beste Behandlung bekommen könnte. An Zahnversicherung habe ich noch gar nicht gedacht, da hat man mir gesagt, dass dies auch noch später versichert werden kann. Er ist wie ich bei der Swica.

@me: Gestern war ich tatsächlich shoppen! Juheee! Habe mir 3 T-shirts und 1 Kleid gegönnt. Zusätzlich bin ich jetzt ein wenig auf Krafttraining umgeschwungen, mal schauen was das bringt. Ich bin nun an meinem 8. Kilo dran - wäre schön, wenn noch etwa 3 folgen könnten

23.06.15 11:32
snet 
Re: Bräute 2013

Also, ich habe gerade mit der Swica telefoniert und dort kann man das Kind bis zum 7. Altersjahr ohne ärztliches Attest bei der Zahnversicherung anmelden. Sie hat mir also empfohlen, damit noch zuzuwarten.

Ausserdem habe ich nun über die Swica eine FamiSuisse Mitgliedschaft abgeschlossen. Kostet 50.- pro Jahr, wird von der Swica zurückvergütet und man erhält 15% Preisnachlass auf Zusatzversicherungen.

23.06.15 11:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

wow snet, wie immer toll organisiert :D

ich muss wohl auch noch etwas nachforschen.

ich rechne eignetlich schon damit, dass ich noch vor beginn meines mutterschaftsurlaubs im september bescheid bekomme, wie es weitergeht. ansonsten müsste ich ja auch kündigen. aber ich habe so oder so noch 2.5 monate unbezahlt bekommen, die ich auf jeden fall so beziehen kann.

am liebsten würde ich 50% zurückgehen. meine arbeitskollegin arbeitet einmal drei, einmal zwei tage die woche, für mich könnte ich mir auch vorstellen, einen halben tag home office zu machen, weil ich viele textarbeiten erledige und das würde sich ja anbieten. wir haben auf jeden fall den kleinen mal "nur" 2 tage in der krippe angemeldet, den rest hoffen wir dann mit den grosis abdecken zu können.

gratuliere zum tollen erfolg, snet! ich melde mich dann nach dem abstillen bei dir für tipps, haha. shoppen ist momentan ein krampf. ich finde, es gibt so viele schöne schwangerschaftsoutfits, aber ich mag mir auch nicht für die wenigen wochen noch viel geld ausgeben.

23.06.15 14:02
elea 

Re: Bräute 2013

sonne13:
Zum glück hed d kk vo mim maa so en bescheideni, unprofessionelli, unvollständigi und unpassendi offerte gschickt gha
esch eus jo au so gange bide egk. so e schrecklichi berotig, de esch klar gsi dass die ned i frog chöme :) has gern wenn eim d entscheidig abgno wird

aso mer hend d KK relativ knapp abgschlosse före chli. öpe 3 Woche vor de Geburt. s einzige Risiko wo esch eso, dass wenn er met emne geburtsgebräche ofd welt chiem. de nämti ehn natürli niemert me id zuesatz ine. aber das weiss me jo vorher nie drom schlüsst mes lieber zfrüeh ab!
wäge de zähn, hani sogar no ergendwie in erenerig dass me das die erst johr gar nonid muss zahle (hend jo eh kei zähn ) und so bald si denn 3 bzw 4i send foht die zahnversicherig a laufe. aber ebe ha au gmeint wenn mes erst spöter abschliess muss me vorher zom zahni go... jä sesch so kompliziert, das het mi total gstresst drum hani alles mim maa abgschüffelet und er het Offerte ine gholt!


cool snet besch go poste :) i ha set emne johr öpe nix me för me kauft wo ned met ss oder stille ztue het! und wenn i mol i h&m go und för me wet öpis poste bliibi eh bide Baby Sache hange und chaufe nor züg före chli!

himbi, velecht verlührsch die ss Kilos vo elei dors stille. das verbrucht jo mega Kalorie schiins!!!

 1 .. 1809 .. 3615 3616 3617 3618 3619 .. 3688 .. 3757
bearbeitet   Hochzit   Zuletzt   irgendwie   langsam   richtig   himbeer   wirklich   eigentlich   natürlich   Problem   natürli   gspannt   einfach   Zeremonie   schnell   Kollegin   vorallem   schaffe   eigentli