| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1809 .. 3616 3617 3618 3619 3620 .. 3689 .. 3757
23.06.15 14:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah ich bi froh wenn mer das gregled händ, das isch eine vo de letzte grosse administrative pünkt. das glaubi wenigstens, vilicht hani au d helfti vergässe, haha.

ui und elea, das wär natürli super wenns mitem stille klappt. denn sölled bitte grad au no es paar nicht-schwangerschafts-kilos mitverschwinde, ich ha ja scho zschwer gstartet. momentan hani au so extrem lust uf süesses, das chunnt immer so phasewiis.

24.06.15 07:34
elea 

guete morge zeme

du wend lost hesch of süesses denn gönn der öpis! han au so vell schoggi gesse die ss. hamer denn avo irede dass de körper velecht de zocker brucht as Energie oder so

aso bi mer hets stille meeegaa ghulfe metem gwecht! es brucht halt scho mega Energie! i esse au Emmer wie en bouarbeiter und halte mis gwecht. das seit mer au dass de körper das au wörkli brucht! e kolegin vo mer seit sogar wenn si zwenig esst denn merkt si das grad dass si au zwenig melch het grad! aber eigentli au logisch wenn me denkt wie vell chraft de körper s milch mache choschtet!
apropo, ha gester em 20min glese dass es Sportler geht wo MM trenke well si sgfüehl hend es helft bim Muskel ufbou und dass müetere eri MM verchaufe. ha scho denkt das wer denn e guete nebeverdienscht

jo gleb sost muss me vorher gar nüt me grosses organisiere. ossert velecht de chenderarzt. was aber au ned eifach esch (emo bi eus ome). het jo fast keini meh bzw di meiste send usbuechet...

24.06.15 09:40
himbeer 

da hani au echt glück gha... eis telefon und ich ha eine gha, haha. ich söll mi eifach nach de geburt melde für de erst termin. ha scho bi de nachsorgehebamme und bi de krippe s gliche schwein gha.

defür hät mi de junior die nacht e stund wachghalte. am morge am vieri hätter s gfühl gha min buuch seg e turnhalle. ha gmeint jetzt bricht denn bald s alien us minere buchdecki, haha.

ja ich hoff au dasses denn klappt mitem stille, nöd nur wägem gwicht. ich bi da recht entspannt eigentlich, es chunnt scho wies muess. ich denk nur es cha doch nöd gsund sii soviel schoggi ässe. und de chli wird sicher au es riese schleckmuul wenn s fruchtwasser nur us zuckersirup bestaht, haha. ich würd lieber mal wieder meh lust uf rots fleisch entwickle, ha ja scho chli wenig vitamin b12. aber ich brings amig fast nöd abe.

das mit de muettermilch hani au gläse, es git scho nüt wos nöd git. aber ich würd jetz glaub au nie muettermilch vonere fremde frau trinke

24.06.15 11:18
elea 

so cool ehr hend jo wörkli es mega glöck gha dass alles grad so klappet het! cool hend ehr scho alles organisiert!
hihi, e Turnhalle

jo gleb wenn me sech ned zfest druck macht wegem stille esch am beste. i setze mer au Emmer nor chliini ziil voreweg. sost esch me nor entüscht wenn me sini gsteckte ziil ned erreicht! ha vori grad glese dass me as stillende frau di gliche recht bzw de glich schutz gnüsst am arbetsplatz wie schwangeri. das heisst wenn me stillt döf me ned meh as 9h am tag schaffe. das verzeli de min AL s nöchst mol grad ;P

uh nei frömdi MM wördi nie probiere. wer jetzt au ned so miis und vorallem ned vo enre frömde Person!!!!

24.06.15 12:59
Emma13 

Mir het s stille au seeehr ghulfe mitem Gwicht, d kilos sind eifach purzlet ohni dasi öpis gmacht han und ich bin uu froh het das so guet klappet.. ich stille min chline no ide Nacht will er mittlerwile de Tag dur Brei isst oder bitzli vom Tisch aber ide Nacht bini amig so froh dasi im Halbschlaf chan stille und wiiter schlafe ihihi isch eifach scho praktisch.. aber lahn di nöd stresse Himpi, au wenns am Afamg wür Startschwierigkeite geh, es brucht scho bitz Ziit bis sich alles ispielt.. isch zumindest eus so gange... jesses han de Bricht au gläse, so schlimm

Ich han gester mis erste Vorstelligsgspröch gah für en 20% Job (2 Mörge pro Wuche), ich fänd das so super und es het mir au guet gfalle aber de Job isch ide Stadt Züri und ich finds recht umständlich will ich de Chlii mitem Auto zu mine Eltere müesst fahre und denn vo det uf de Bus/Zug müessti... het fast meh Arbetsweg als Arbetsstunde bin drum chli unsicher aber mal luege was sich ergitt.

Zuletzt bearbeitet am 24.06.15 13:23

24.06.15 14:40
himbeer 

ja ich lah mal alles uf mich zuecho. ich würd sehr gern stille aber ich ha scho viel horrorstories ghört wos denn am schluss würkli für mami und baby s beste gsi isch, zum eifach schöppele. wenns so chunnt, denn isches halt so au guet. ich lah mi eifach mal überrasche was eus no alles erwartet. aber ich stells mer au sehr schön und praktisch vor, wenn mer cha stille, au wenns denn nur es paar mönet sind. ich würd uf jede fall welle abstille bevor ich wieder gang go schaffe, das wär nach guet 6 mönet. aber ich gseh jetz de stress mit minere arbeitskollegin wo no teilstillt, sie rennt de ganz tag zwüsche büro und krippe hin und her. würd bi eus gar nöd gah will d krippe am wohnort isch, nöd am arbeitsort. ich hett jedesmal 1.5 stund hi und zrugg, haha.

ich bi sonen frosch, ich ha e riese bstellig gmacht bi la redoute für chinderchleider und susch züg und jetz hani erst gseh das die mir en brief gschickt händ mitere rechnig für e azahlig. und ich ha scho die ganz ziit gwartet uf die sache ich muess eifach dringend mini post regelmässiger ufmache, ich ha nämli denkt es seg sicher werbig.

24.06.15 16:30
snet 

Hallöchen Miteinander

Ui, ich bin mega kaputt. Habe diese Nacht etwa 3h geschlafen... Ab halb 3 Uhr morgens war Marlon einfach wach und hatte Zahnschmerzen. Ich bin mir einfach nicht gewohnt nachts aufzustehen und bin total gerädert und heute musste ich natürlich noch extern auf Kundentermin gehen

@himpi: Da habt ihr ja wirklich Schwein gehabt mit der Kita! Gratuliere dir! Mit dem Stillen habe ich mir auch überhaupt keinen Druck gemacht und mich nicht mal darüber erkundigt. Schlussendlich hat es halt doch nicht geklappt. Bei mir gingen die Kilos leider nicht einfach so runter, viel Sport und gesunde Ernährung waren der Schlüssel. Ich mache etwa 7h Sport pro Woche.

So etwas verstehe ich bis heute nicht: Online Shopping und dann einen Brief mit den Kontoangaben zur Vorauszahlung. Bescheuerter geht es gar nicht

@elea: Dann fordere deine Rechte als stillende Frau ein Bei mir sind die Kilos nicht einfach so gepurzelt, aber dafür bekommt man durch Stillen nicht automatisch einen flachen Bauch. Und mein Bauch fühlt sich so richtig muskulös an, hihi!

@Emma: Drücke dir die Daumen für den Job. Hmmm, ist schon eher ein langer Anfahrtsweg... irgendwie wäre es einfacher, wenn die 20% in einem Tag wären, statt an 2 Morgen.

@me: Ich war shoppppppen! Nochmals! Habe gestern noch 2 Jäckchen gekauft und jetzt habe ich genug eingekauft. Bin dafür fleissig auf Ricardo meine alten Sachen am verkaufen.

25.06.15 08:45
himbeer 

ja snet, ich fand es auch doof. vorallem steht noch "bestellung auf rechnung" und ich musste nichts angeben oder so. und dann kam die rechnung, nicht mal über den vollen betrag sondern nur eine anzahlung von ca. 25%. kein wunder hab ich das fast übersehen. gut, ich muss einfach meine post regelmässiger aufmachen. ich hoffe jetzt, dass die sachen heute oder morgen ankommen, das wäre super weil mein mann da zuhause ist und das päckli (bzw. wahrscheinlich riesenpaket) entgegennehmen kann. dann hab ich ein paar sachen in 50 und ein paar in 60, ich brauche also nur noch ein paar sachen dazwischen und dann sind wir für den ersten moment ausgestattet. bestimmt bekommen wir auch noch viel, meine verwandtschaft dreht schon durch :D

ich brauche noch ein paar oberteile für die sommerferien, einfache weite shirts und so. muss mal noch auf die suche gehen.

29.06.15 07:36
elea 

morge zeme

Emma, das tönt cool wege dem vorstelligsgspröch! aber so wi du schribsch tönds wörkli bez umständlich metem arbetsweg för dech. wers den ke Option wenn dis mami zo euch hai chiem? de müsstisch de chlii ned no extra vor em schaffe go omefahre....

himbi, ja los eifach lo zue cho of di wegem stille... bi paarne klappets super und bi paarne ned. esch jo wie die ss, do ghört me Horror gschechte und serig wos super locker gha hend. de einzig tip woni der chan ge esch: los uf dis gfüehl! wel sooo vell lüt verzelle der züg was muesch mache und setsch mache etc. und schloss entli weisch denn du am beste was för dech und de chlli stemmt! und denn chonts so oder so guet!!!! :)
i ha au en harzige start is stille gha und abartigi schmerze aber es het sech glohnt wel jetzt laufts wörkli super und i be mega stolz of me und de chlii dass mer emmerno voll stille chönet. esch gar ned selbstverständlich wenn me amigs ome lost! und ebe au wend nor chasch 2 Woche stille, egal, hauptsach du hesches probiert! ha mol glese dass d MM 2 johr em Organismus vom chend blibt! aso au wennd nor e chorzi ziit chasch stille chunt das em chend scho zguet! fendi mega cool! :)
wegem witer stille bim schaffe, hend mer all gseit das sig e mega stress und e reese seich! ha de vorher denkt i wet ufhöre, aber de eschs so guet gloffe dassi s wenigstens ha welle probiere. und för me eschs voll easy! i schaffe jo 3 täg. öbere mettag gangi hai go stille und esse. und de dueni einisch am morge und einisch am nomitag je 30min abpumpe. und zobe nemis de hai und gfrühres i. wenni dehai be und ned schaffe stilli normal. för me eschs gar ke stress und es lauft tiptop. aber das chunt velecht au ufe arbetgeber und sost no paar umständ a...

snet, ui duds ehm plötzli so weh s zahne? bes jetzt het er jo amigs ned vell de gliche do oder?
wow 7h Sport pro Woche! wösst ned woni di ziit wörd her ne aber fendes hammer wie motiviert du besch! i has glöck das de buch scho weder so "flach" esch wie vorher. eifach d muskle bem buch stönd emmerno recht wiit usenand. das störmt mi voll.... esch das bi euch au no so? bzw wenn hets bi euch d buchmuskle weder gschlosse?

ui wenn i ghöre wie ehr 2 send go shoppe hani au grad lust

29.06.15 14:10
Emma13 

Hallo zäme

Ich hoffe ihr hend das schöne weekend gnosse!

Ooohh shoppe!!! Bin zwar nie würkli e shopping queen gsi aber jetz chaufi eh nur chleidli für min chline ii.. het eh viel schöners züg für ihn als für mich ahaha

Wow elea, finds echt super dass du stillsch trotzem schaffe, chasch würkli stolz uf dich si, obwohls recht entspannt tönt wie's du schriebsch, isches glich überhaupt nöd selbstverständli dass märs durezieht, findi echt toll! Und ich gsehns au so wie du, egal wie lang mär stillt, s isch sicher super wenn märs zumindest probiert, aber sich vo niemertem unter druck setze lah söll.. entweder es klappet oder ebe nöd, egal wie, schlussendli stimmts ja glich. Mir hends am afang au nöd ganz so eifach gah, s het es paar Mönet brucht bis sich alles igspielt het aber min chline isch ja scho bald 10 mönet alt und es funktioniert so super dasi kein grund gsehn zum abstille, s isch gsund, praktisch und gratis und mir gnüssets so sehr

Gaht mir imfall au so mite buuchmuskle, s büchli isch eigentli scho länger zrugg aber ich gsehn/gspür dass d muskle immerno recht wiit usenand stönd, e hebamme het mär mal gseit dass das sicher bis zume jahr chan gah.. also ebe, bi mir ischs immerno so..

Das mitem job het sich glaubs erledigt, ich het bis endi letzt wuche sölle bscheid übercho, han aber no nüd ghört drum denki sinds nöd würkli interessiert und für mich stimmts au eher so, wie gseit.. wär meh en stress für eus.. und mis mami isch nöd mobil drum wärs scho eher so denkt, das ich de chli zu ihne fahre... ich blibe drah und han mi für en suuuper job grad a eusem wohnort beworbe, wär natürli pure luxus.. mal luege was sich ergitt, irgendwenn chunt bestimmt öpis passends :)

Zuletzt bearbeitet am 29.06.15 14:26

1 .. 1809 .. 3616 3617 3618 3619 3620 .. 3689 .. 3757
eigentlich   bearbeitet   Problem   vorallem   natürlich   richtig   Zeremonie   wirklich   schaffe   Hochzit   Kollegin   Zuletzt   himbeer   irgendwie   langsam   eigentli   natürli   einfach   schnell   gspannt