Bräute 2013 |
|
1 .. 1809 .. 3616 3617 3618 3619 3620 .. 3689 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
24.06.15 14:40
himbeer
|
Re: Bräute 2013
ja ich lah mal alles uf mich zuecho. ich würd sehr gern stille aber ich ha scho viel horrorstories ghört wos denn am schluss würkli für mami und baby s beste gsi isch, zum eifach schöppele. wenns so chunnt, denn isches halt so au guet. ich lah mi eifach mal überrasche was eus no alles erwartet. aber ich stells mer au sehr schön und praktisch vor, wenn mer cha stille, au wenns denn nur es paar mönet sind. ich würd uf jede fall welle abstille bevor ich wieder gang go schaffe, das wär nach guet 6 mönet. aber ich gseh jetz de stress mit minere arbeitskollegin wo no teilstillt, sie rennt de ganz tag zwüsche büro und krippe hin und her. würd bi eus gar nöd gah will d krippe am wohnort isch, nöd am arbeitsort. ich hett jedesmal 1.5 stund hi und zrugg, haha.
ich bi sonen frosch, ich ha e riese bstellig gmacht bi la redoute für chinderchleider und susch züg und jetz hani erst gseh das die mir en brief gschickt händ mitere rechnig für e azahlig. und ich ha scho die ganz ziit gwartet uf die sache ich muess eifach dringend mini post regelmässiger ufmache, ich ha nämli denkt es seg sicher werbig.
|
|
|
|
|
|
29.06.15 14:10
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hallo zäme
Ich hoffe ihr hend das schöne weekend gnosse!
Ooohh shoppe!!! Bin zwar nie würkli e shopping queen gsi aber jetz chaufi eh nur chleidli für min chline ii.. het eh viel schöners züg für ihn als für mich ahaha
Wow elea, finds echt super dass du stillsch trotzem schaffe, chasch würkli stolz uf dich si, obwohls recht entspannt tönt wie's du schriebsch, isches glich überhaupt nöd selbstverständli dass märs durezieht, findi echt toll! Und ich gsehns au so wie du, egal wie lang mär stillt, s isch sicher super wenn märs zumindest probiert, aber sich vo niemertem unter druck setze lah söll.. entweder es klappet oder ebe nöd, egal wie, schlussendli stimmts ja glich. Mir hends am afang au nöd ganz so eifach gah, s het es paar Mönet brucht bis sich alles igspielt het aber min chline isch ja scho bald 10 mönet alt und es funktioniert so super dasi kein grund gsehn zum abstille, s isch gsund, praktisch und gratis und mir gnüssets so sehr
Gaht mir imfall au so mite buuchmuskle, s büchli isch eigentli scho länger zrugg aber ich gsehn/gspür dass d muskle immerno recht wiit usenand stönd, e hebamme het mär mal gseit dass das sicher bis zume jahr chan gah.. also ebe, bi mir ischs immerno so..
Das mitem job het sich glaubs erledigt, ich het bis endi letzt wuche sölle bscheid übercho, han aber no nüd ghört drum denki sinds nöd würkli interessiert und für mich stimmts au eher so, wie gseit.. wär meh en stress für eus.. und mis mami isch nöd mobil drum wärs scho eher so denkt, das ich de chli zu ihne fahre... ich blibe drah und han mi für en suuuper job grad a eusem wohnort beworbe, wär natürli pure luxus.. mal luege was sich ergitt, irgendwenn chunt bestimmt öpis passends :)
Zuletzt bearbeitet am 29.06.15 14:26
|
|
|
|
1 .. 1809 .. 3616 3617 3618 3619 3620 .. 3689 .. 3757
|