| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1810 .. 3617 3618 3619 3620 3621 .. 3689 .. 3757
29.06.15 15:11
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja das tönt au guet emma, ich drucke fest duume.

ich hett de chli halt am wohnort i de krippe und nöd am arbeitsort, eimal hin und her inkl. stille wär mindestens 2 stund, hihi. aber ebe, ich tue mi denn demit usenandsetze wenns sowiit isch. jetz lueged mer zerst eifach mal wie sich alles entwicklet.

ich ha jetz wenigstens 2 churzi hose für d summerferie gfunde, aber stimmt scho, shoppe für de chli macht im moment viel meh spass als für mich selber. ich hoff ich chum mit dene sache woni jetz ha dur de summer, gaht ja au nüm so lang wie au scho... bi ab hüt unter hundert täg bis zum ET

29.06.15 16:12
elea 

Re: Bräute 2013

jo i ha Emmer gseit i stelle ab wenni weder avo schaffe. aber ebe de afang esch soo schwer gsi dass es mi wie gräut het ufzhöre. und all woni kenne hend bald abgstellt wosi weder gschaffet hend well ehne s abpumpe zstressig gsi esch. ebe i empfendes jez gar ned as soo schlemm. s einzige wo doof esch, esch weni mega stress ha bim schaffe und me denn eifach 30min weg muess. aber i zwenge mi denn eifach, well ergend einisch dönd mer d bröscht e so weh dassi nöm cha denke und de muesi go abpume :)

himbi, hai gos chend stille wer för me nie i frog cho. das esch mer echt e zgrosse stress. vorallem chont me nor di halb ziit guet gschribe öber wenn me de arbetsplatz verloht zom stille. aber ebe, nemms doch vorzue! i hami erste öpe 2woche vor em wieder avo schaffe dezue entschede abzpompe...

jo gell Emma, es esch eifach so praktisch und gsond! aso i verstoh de au voll dass du no stillsch! wenns so guet klappet denn geht's doch ergendwie ke grond zom ufhöre.
scho lostig, me denkt de plötzli ergendwie ganz anderst öbers stille. die ss hani denkt, wenns ned klappet esch doch egal. und jetzt eschs mer sooo wechtig... :)
aber es esch wörkli es grosses glöck wenn me cha stille, das esch so ned selbstverständlich! geht jo ned ohni grond stillberoterine wo vo dem bruef chöne lebe

ah, jo wer natürli vell agnehmer för dech wennd e Job em Wohnort hetscht! de chasch der das pendle spare! esch jo au doof wend meh omefahrsch as effekti chasch schaffe!

wow himbi, weniger as 100täg!! jetzt foht de countdown a (wie bide HZ)

29.06.15 16:53
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo ihr liebe

elea, weg dä buchmuskle: häsch t rückbildig gmacht? mer seit ja das mers det scho ziemli guet wieder zäme bringt... bi mier sinds au mega usenand gange und am schluss vom kurs scho einiges besser gsi!

stille: die wo no stillet chönd sich echt glücklich schätze und au stolz uf sich si es isch halt scho s bescht schlussentli! ich hät au gern meh als nur 2 mönet gstillt, aber leider häts eifach nöd welle si :/ s abpumpe isch bi mier au uh mühesam gsi, will nur immer ganz wenig usecho isch, also nöd emal 1 portion (mit beidne brüscht) dänn bini amig fascht dä ganz tag a däm huere grät ghockt am abpumpe nebet bi ja glich no müesse stille + nah shöppele, irgendwenn gaht das eifach nüm, will mer ja au nöd dä ganz tag dihei hocke chan für das aber säg mer immer, han alles probiert, au mitem lasere gege t entzündig, tröpfli und tee für meh milch ... naja, viellicht hani ja dänn bim zweite meh milch, das wär mega

emma, drucke fescht t dumme das es mitem job im wohnort klappet das wär natürli haaammer!!!

snet: dini nacht wo gha häsch tönt nöd grad sehr agnehm :( hät dänn dä marlon suscht nie so problem gha mitem zahne? und die erschte aber scho dusse?

himbi, wow, jetzt lauft wüki dä countdown bi dier so ufregend! gahts där guet?
ich ha bi mier au s gfühl min buch hät wieder en rechte schuub gmacht ... afangs juli chömer wieder id kontrolle und hoff sooo sehr dass sich euses chline dänn zeige laht :)

29.06.15 17:02
elea 

Re: Bräute 2013

buchmuskle:
ui be grad bez beruhigt Emma dass si bider au nonid weder zeme sind...
lily, jo i ha jetzt die Woche s letschtemol rückbildig. ha denkt wenni de kurs dorre ha send di moskle weder tiptop zeme (be so naiv )
ah secher hesch du en entuersched gmerkt? i ebe no gaar ned :(
und zom dehai üebige zmache beni soo zfuhl :/

lily, 2mt stille sind super! und wi du seisch du hesch alles probiert! meh goht ned! aso dehai abpumpe fendi au mega müehsam! vorallem het me jo dehai au no es Baby wome ned eifach cha mol 30min abhocke ond ehn lo mache (emo bi mim ned )... was mer super gholfe het met de milch esch bockshornkleesamen gsi. die hani puur gno! enner wenige täg hani mega vell melch gha! de einzig nochteil: i ha agfange nach Curry schmöcke het emo min maa gseit, i selber ha da ned gmerkt. aber met dem heter müsse lebe was me ned alles för di chline chnöpfli macht
de still tee hani ebe gar ned fein gfunde und ha au gar ke verbesserig gmerkt

lily, wie esch bi euch gsi die ferie? henders schön gha? guet gange met flüge?

29.06.15 17:46
Lilly4 
Re: Bräute 2013

eusi kursleiterin häts immer wieder kontrolliert, also am afang/bim erschte kurs, zwüsched dure amigs (wämer hät welle) und am schluss eifach ... sie hät mier gseit gha dass sie scho recht wiit usenand sind und am letschte kurstag dänn nur no es bitz (vo allei wür ja nüd passiere) ich han t üebige dihei aber amig scho au gmacht gha zwar nöd meeegaaaaaa konsequent, aber han mi zumindescht bemüeht

ja das stimmt, IMMERHIN 2 mönet, han ich mier au gseit...
abpumpe dihei wär ja no gange, aber wenn dänn bim abpumpe nöd mal 1 portion anebringsch und nebet bi ja glich no muesch stille und aschlüssend shöppele, isch es dänn scho sehr asträngend und umständlich gsi und irgendwenn dänn eifach nüm gange:/ bin ja gspannt bim zweite (wird aber sicher scho im chrankehuus t bruschtwarze lasere) als vorbügig (isch mer als tipp gseit worde) so sötts nüm risse...
bockshornkleesamen?? no nie dävo ghört hihi aber guet z wüsse... hahahahaha hoff din ma hät curry gern!?
gäll, bi mier hät dä stilltee und au tröpfli genau nüd bracht

danke für s nahfröge elea, eusi ferie sind uh schön gsi mer händs richtig gnosse<3 und dur das dass dä luis no 3x am tag schlaft und am 7ni richtig, hämer au trotzdem no gnueg ziit für eus gha dä luis hät au uh freud gha bim bädele, obwohl s meer recht chalt gsi isch schön erfrischend gsi hehe ... s einzig: er schlaft nöd im arm und bim zrug flug simer uh spat erscht gfloge, er isch dänn eifach wie es duracell häsli gsi mein gott!!!!! aber uf das chömer jetzt ja in zueunft achte, das mer nüm allzu spat flüget, woner normalerwies scho wür schlafe, voll easy... bi ihm isch wüki UNMÖGLICH daser im arm ischlaft, isch für ihn e qual :p nur im chinderwaage oder bettli :)
ihr gönd au no weg? oder bliebeter bitz da? wie gahts am evan? sicher au scho wieder mega gwachse? <3

Zuletzt bearbeitet am 29.06.15 17:49

29.06.15 18:03
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wow himpi, de countdown lauft.. so schön, d ziit gaht ja sooo schnell ume!

Lilly ja das verstahni, das ganze abpumpe hani au meh en stress gfunde als en erliechterig, vorallem wenn nebetbi no e chlises chind hesch wo kei geduld het bis das ganze erledigt isch und wenn alles no mit schmerze verbunde isch, bringts ja würkli nüd weder fürs baby no fürs mami. Ich pumpe scho lang nüm ab aber zum schaffe isches natürli scho di besti variante, so guet gitts arbetgeber vo das unterstützet! Hoffe dass bim 2. chnöpfli alles schmerzlos und eifach klappt und wenn nöd, ebe.. sich druck mache bringt nur s gegeteil und pulvermilch isch ja zum glück au uf höchstem niveau, han immer de gedanke im hinterchopf gah wenns nöd sötti klappe und mittlerwile isches so normal dass mir stillet, mag mi gar nüm würkli erinnere dases am afang gar nöd so eifach gsi isch.. s gaht mär aber wie dir elea, bin richtig dankbar das mir so lang chönd stille, isch würkli nöd selbstverständlich :)

Mir het d rückbildig nöd viel gnützt bez. buchmuskle, bin aber au viel zfuul zum die üebige dihei zmache.. und die 10x sind wohl zwenig gsi zum alles wieder zämebringe, scho klar han ja sooooone riese Chugle gah janu, wird scho irgendwenn alles wieder a sin platz zrugg.. hoffi

Danke vielmal fürs duume drucke! Wär schön wenns wür klappe, 40% am wohnort.. de ideali job!!! aber mal luege, s chunt wie's muess und ich bin ja erst am afang vode suechi, mach mer nöd so druck, bin ja schliessli gern mit mim chline dihei und chan mär ehrlichgseit gar nonig öpis anders vorstelle

29.06.15 18:05
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wow himpi, de countdown lauft.. so schön, d ziit gaht ja sooo schnell ume!

Lilly ja das verstahni, das ganze abpumpe hani au meh en stress gfunde als en erliechterig, vorallem wenn nebetbi no e chlises chind hesch wo kei geduld het bis das ganze erledigt isch und wenn alles no mit schmerze verbunde isch, bringts ja würkli nüd weder fürs baby no fürs mami. Ich pumpe scho lang nüm ab aber zum schaffe isches natürli scho di besti variante, so guet gitts arbetgeber vo das unterstützet! Hoffe dass bim 2. chnöpfli alles schmerzlos und eifach klappt und wenn nöd, ebe.. sich druck mache bringt nur s gegeteil und pulvermilch isch ja zum glück au uf höchstem niveau, han immer de gedanke im hinterchopf gah wenns nöd sötti klappe und mittlerwile isches so normal dass mir stillet, mag mi gar nüm würkli erinnere dases am afang gar nöd so eifach gsi isch.. s gaht mär aber wie dir elea, bin richtig dankbar das mir so lang chönd stille, isch würkli nöd selbstverständlich :)

Mir het d rückbildig nöd viel gnützt bez. buchmuskle, bin aber au viel zfuul zum die üebige dihei zmache.. und die 10x sind wohl zwenig gsi zum alles wieder zämebringe, scho klar han ja sooooone riese Chugle gah janu, wird scho irgendwenn alles wieder a sin platz zrugg.. hoffi

Danke vielmal fürs duume drucke! Wär schön wenns wür klappe, 40% am wohnort.. de ideali job!!! aber mal luege, s chunt wie's muess und ich bin ja erst am afang vode suechi, mach mer nöd so druck, bin ja schliessli gern mit mim chline dihei und chan mär ehrlichgseit gar nonig öpis anders vorstelle

30.06.15 07:32
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

lily, jo du chasch stolz uf dich si hesch 2mt chöne stille! das esch super!
jo verstoh di voll, wend ned emol ei mahlzit chont bim abpumpe de esch das so frustrierend und me hets gfüehl me hockt nomeno a dere Maschine...

jo mini Hebamme het mer die same empfohle. well i ha em Spital jo sone abartige milchischoss gha dass d milchdrüese so voll gsi send dass de chlis nöm het chöne usesuuge. esch de Horror gsi ond wells de chlii ebe ned het chöne use trenke esch denn d milch natürli zrug gange well mi körper gmeint het die milch brucht gar niemert. und de hani en mega kampf gha bes mini MM weder rechtig guet cho esch. und ebe die some hend mer so guet gholfe... vorallem tönts au vorbüüge gege milchstau!
ja mi maa het gern Curry, aber er wet glich ned das sini frau so schmöck, het er gseit

hey so schön hend ehr so tolli ferie gha! das freut mi mega för euch ha dis herzige profilbeld gseh vom strand! de Luis gseht us as hetti er meegaa spass gha und vorallem au toll hend du und din maa bez ziit gha för euch!
ah guete tip wegem flüge! das werdi mer merke. het jez au denkt wenn me zobe flügt sends eh müed und pfuse denn. aber ebe wenns halt ned es gwohnts Umfeld esch denn esch öpis anders ah secher, de lusi schloft ned em arm? ui da wördi mer wönsche :) euse chlii schloft de tag dor nor ufem arm oder em waage. das esch astrengend, aber deför pfuset er jo die nacht guet. und i sege mer, me cha ned alles ha
danke, ehm gohts sehr guet! er wird Emmer besser met de händli und cha scho mega guet spele onds züg hebe. i glaube aber dass er am zahne esch...

glaub wege de buchmuskle esch au bez veralagig... so wie paar halt dehnigsstreife bechöme und anderi ned...

Emma, hesch di denn eifach fang beworbe för die 40% stell i dim Wohnort oder hesch de scho es vorstelligsgspröch?

30.06.15 08:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge

hüt wird bi eus en badi tag drum schriebi jetzt no schnell :)

ja genau, das isch wüki sehr fruschtrierend gsi woni amigs nöd mal 1 portion ane bracht han und dänn ja au z wenig bim stille gha ich hans au richtig gmerkt gha, im spital woni dä milchischuss gha han (aber nöd mal sooooo fescht gsi) und nach es paar wuche (trotz stille) isch es vo allei zrug gange, mis mami hät mi dänn sogar druf agsproche dass sie s gfühl hät das mini brüscht nüm so prall sind ich bin ja gspannt wies bim zweite si wird!? so 4 - 6 mönet würi super toll finde ...

uf jedefall guet z wüsse mit däne same muess mer merke!

das stimmt, dä luis hät wüki spass gha, isch jede tag is meer sand gesse s einzig wo amig bitz blöd gsi isch: underem sunneschirm häsch ja nöd wüki viel schatte für 2 liegestüehl + es baby, min ma hät dänn amigs i die heiss sunne müesse dä arm :p

hmm nei, dä luis schlaft gaaar nöd im arm, er hassts! macht ihn nervös, händ s gfühl er fühlt sich dänn voll igengt! er schlaft nur wenner allei ligge chan, ebe im chinderwage oder bett ... suscht isch das ja no agnehm, aber im flüger wärs nöd schlecht gsi hätter im arm gschlafe :) aber mer chan nöd alles ha und so werdemer in zuekunft eifach uf t flugziite achte, dasi sch ja eigentlich kei sach...

ich wünsch eu allne en wunderschöne tag!
liebe gruess

30.06.15 09:22
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Hui, hier ist ja einiges gelaufen gestern!

@Resukstase/Spalt Bauchmuskeln: Ich habe ungefähr 20x Rückbildungsgymnastik zuhause gemacht und bei mir hat sich danach dieser Spalt komplett geschlossen. Aber ich habe auch ziemlich eine Veranlagung zu schnellem Muskelaufbau. Den Fortschritt kann man folgendermassen Testen: Man legt sich auf den Rücken und habt den Kopf an. Dann kann man mit den Fingern diese Resukstase abtasten - der Spalt sollte nicht breiter als 2 Finger sein; dann müsste man noch einige Übungen machen.

@shopping: Also ich habe es so richtig genossen mal wieder nur für mich etwas einzukaufen. Es war wirklich schön. Ich habe dabei sogar noch etwas Zeit mit meiner Mutter verbracht.

@stillen: Ich habe mich vorher ja gar nicht damit beschäftigt und dachte, dass das schon klappt. Bei mir war aber wirklich der Wurm drin. Der Kleine wollte nicht an die Brust, meine Brustwarzen waren zu gross, mit Stillhütchen war alles blutig, trotz Abpumpen alle 3h kam nichts raus und nach 1.5 Wochen Abpumpen und grosser Schmerzen in der Brust konnte ich einfach nicht mehr, resp. es ist auch überhaupt nichts mehr rausgekommen. Dann habe ich beschlossen abzustillen und als ich das erste Fläschchen gegeben habe, bin ich komplett ausgelaufen Es war also für mich vor allem auch ein mentales Problem.

@emma: Drücke dir die Daumen für den Job im Wohnort! Kommt denn eine Kita auch für dich in Frage?

@lilly: Viel Spass in der Badi! Wir gehen am Nachmittag auch hin.

@me: Ich liebäugle mit einem neuen Sofa

 1 .. 1810 .. 3617 3618 3619 3620 3621 .. 3689 .. 3757
vorallem   schaffe   bearbeitet   wirklich   schnell   himbeer   irgendwie   Zuletzt   eigentlich   einfach   richtig   natürli   Kollegin   gspannt   Zeremonie   natürlich   langsam   eigentli   Problem   Hochzit