| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1811 .. 3619 3620 3621 3622 3623 .. 3690 .. 3757
07.07.15 15:51
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo fraue!!

aaaah, ich bin au mega am kämpfe mit däre hitz (hans suscht scho nöd so gern - nie gha) und jetzt mit dä ss nöd grad agnehmer und no dä chli :/ aber irgendwie gahts immer :) mir sind eifach viel i dä badi oder dänn dihei im 'chüele', zum glück isch es bi eus i dä wohnig nöd grad soooo schlimm...

himbeer, wenn gahts los? mir flüget am mentig au scho wieder ... 2 wuche italie! aber hoff nöd das mer vo 35 grad i 45 flüget ok am meer isch amigs no bitz agnehmer mitem windli und am abig chüelts det wenigstens bitzli ab!

hüt hämer erfahre das es bi eus es meitli wird eus wär egal gsi was, aber da mer scho dä luis händ und eh 'nur' zwei chind wend, isch natürli herzig isch es jetzt es meitli, so dörfemer beides erlebe <3 scho schön!!! sind uf jedefall uh happy hihi

lahn eu allne es liebs grüessli da

07.07.15 16:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou lilly, herzliche glückwunsch! das isch ja herzig, es pärli

mir fahred mitem auto in süde, am fritig i de nacht gahts los. denn chönd mer hoffenltich am gröbste stau und au de hitz chli entgah. ihr sind ja erst grad zruggcho, jetz gahts scho wieder los? ihr händs ja au schön :D

luut app isches bi eus denn au 35 grad, aber i de ferie am meer isches scho nöd s gliche wie im büro. ja meistens windets ja chli am wasser, me cha sich abchüehle und au i de nacht isches bisher nie so müehsam heiss gsi wie da. ich freu mi richtig uf die abchüehlig wos söll geh i de nächste täg, au wenn ichs trotz schwangerschaft bisher guet vertreit ha.

@snet: wow, das isch ja würkli en tolle erfolg mit dinere abnahm! da macht shopping grad no meh spass

07.07.15 17:12
Lilly4 
Re: Bräute 2013

danke himbeer mir händ au uh freud, en bueb und es meitli und sie werdet ja so nöch zäme si, hoff händ dänn au bitz öpis vonenand sprich chönd guet mitenand spiele und ich bin dänn ferig mit ss hihi ... die ss das mal isch scho viiiiiel asträngender (nöd emal willi scho dä luis han) eifach s ganze wohlbefinde :/ 2 komplett unterschiedlichi schwangerschafte - scho krass!

oh cool, dänn wünsch ich eu e guet fahrt und hoffentlich kei oder wenig stau ;) ihr gönd ja no mit anderne wo scho chind händ, gäll? no chlini oder scho bitz grösser?

ja säg nüd, sind erscht grad vo mallorca zrug cho und jetzt gahts scho bald wieder los händ ebe no es hochziit in sizilie und verbindet das dänn grad mit ferie bi mine grosseltere wend dä luis natürli au no kennelerne hehe

häsch recht! hans am meer amigs au agnehmer empfunde, obwohls genau so heiss isch, aber meischtens gaht es lüftli und au am abig/nacht chüelts amigs eher no bitz ab...

snet, gratuliere zu dinere gwichtsabnahm! möchtsch dänn no viel oder häsch dis ziel gli emal erreicht? so macht shoppe natürli grad nomeh spass

08.07.15 08:38
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Hui, heute Nacht hat es so richtig runter gekracht!

@lilly: Gratuliere dir ganz herzlich zum Mädchen! So schön, dass ihr nun ein Pärchen haben werdet. In dem Fall hast du ja bei dir wirklich einen Unterschied zwischen den beiden Schwangerschaften festgestellt. Meine Mutter meinte, dass ihr bei mir auch ständig übel war. Ich wünsche euch ganz schöne Ferien!

Wenn es noch geht, würde ich gerne noch 3kg verlieren... Aber mal schauen ob das klappen wird.

@himpi: Wie lange werdet ihr denn mit dem Auto fahren müssen, bis ihr eure Feriendestination erreicht habt? Wo fahrt ihr eigentlich genau hin? Danke himpi , habe vorgestern immer Kleider in Grösse 40 anprobiert und alle waren zu gross, das gibt einem mal ein gutes Gefühl

08.07.15 09:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

es sind ca. 650 kilometer, fahred id toscana. es isch also no guet machbar mitem auto mit chli päuseli und so. genau, mir gönd mit fründe und händ total 3 chind debii, de ältischt isch 3 und die beide andere chli weniger als jährig. es git also sicher gnueg action, haha. aber ich ha es guets gfühl und min maa und ich werded eus sicher au mal zruggzieh oder elei go znachtässe, ich bruch scho no es paar dates bevors bi eus au losgaht

ich bi sooo happy dasses abgchüehlt hät, eifach super agnehm! und ich muess nur no knapp 2 täg schaffe und denn gahts scho los mit de ferie. so wies momentan usgseht chumi au im büro no dure mit de wichtigste sache. isch ja immer sone sach vor de ferie, das mer alles cha erledige..

08.07.15 14:39
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

nei lily, ehr bechömet es meiteli? oh so schön!!! mega shön dass ehr zom Luis öne jez no es meiteli döfet "erlebe". wie di perfekti Familie met em grosse brüe4der ond em chline meiteli :)
freue mi of all fäll mega fets för euch esch au zit worde das es meh 2013ner brüt-Meitli geht

scho loschtig wie underschidlich dini ss gloffe send. hoffe bi mer eschs denn au so, ond di 2 lauft ohni Übelkeit ab jez hesch secher au scho es rechts büchli oder ned?

uh da freut mi grad beni ned di einzig wo öber d hetz mötzlet! sost ghöri Emmer vo allne siite dassi ned sell otze well mer jo so lang uve sommer gwartet hend. aso i ha ned ove sommer gwartet! fende de früeglig super schön met dene agnehme 20grad das langet mer förig :) ond i motze deför de rest vom johr nie wegem wetter

höt esch weder sone tag wos Internet eifach spannender esch as s schaffe. ha grad voll de koller hoffe euch gohts besser und ehr send motivierter as ich

08.07.15 15:49
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet, mini zwei ss sind wüki koooompleeeett unterschiedlich!!! bim luis hani all das nöd gha woni däfür das mal han, am luis sini ss isch scho agnehmer gsi, han mich allgemein viel besser und vorallem au fitter gfühlt! mittlerwilä gahts zwar guet, isch mer zum glück au nüm schlecht, aber bin sehr oft müed/erschöpft und au mini huut und haar sind niemals so wiennis bim luis gha han also ICH chan dä unterschied vonere ss miteme bueb und meitli def. bestätige hihi ... voll klische mässig häts au nie dänkt, aber bi mier jetzt, isch es wüki so ...

danke vielmal für eui glückwünsch, ihr sind so lieb!! mir freuet eus au riiiesig, so chömer beides erlebe, scho uh herzig aber au wenns en bueb gäh hät wäremer natürli happy gsi und hättet au trotzdem mit dä familieplanig ufghört, aber so isch natürli perfekt <3

elea, ich bin dämfall genau glich wie du so 20 grad findi grad super und bin suscht au kein mötzli was s wetter abelangt, nur ebe wenns z heiss isch ich finds sogar schön wenns amig es bitz frisch, natürli findi - 10 grad au nöd toll, aber früehlig, herbscht z.b. liebi han bitz angscht vo dä ferie, das es dänn wieder so abartig heiss si wird eui chline verträgets eigentlich guet? kei problem gha mit dä hitz? mitem schlafe oder so?

himbeer, eui ferieplän tönet cool! sind dänn die chline 2 zwilling? aber scho no recht chli all 3, da wird bestimmt öpis laufe chönder eu grad mal istimme chch und trotzdem no eui zweisamkeit gnüsse ...
super häsch no alles chöne erledige im gschäft, so gaht mer au entspannter id ferie, gäll?

08.07.15 15:52
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea, no zu dinere frag wegem buch: ja, mitlerwillä gseht mer das es baby drin isch han jetzt au scho vo paarne ghört: 'aaaah ebe, hans mer doch dänkt, bin mer aber nöd sicher obs no vo dä erschte ss gsi isch (dä buch)' aber jetzt dänki isch scho klar

08.07.15 16:25
snet 
Re: Bräute 2013

Huhu

So, kurz vor dem Feierabend ist es immer schön. Vielleicht hole ich mir noch ein Somersby Fläschchen

@himpi: Wie lange denkst du denn, dass die Fahrt dauert? Italien ist ja sooo fein um sich richtig durchzuschlemmen. Hmmmm, da würde ich auch gerne mitgehen.

@Temperatur: Also mir gefallen so 24- 28 Grad am Besten Dazu noch ein feines Glace.

@elea: Jetzt brauchst du ja keine Motivation mehr, schliesslich ist ja schon fast Ende der Arbeitswoche bei dir

@lilly: Dann kannst du ja wirklich die Klischees durchs Band bestätigen! Meine Mutter meinte auch, dass sie mit meinem Bruder rundherum schwanger war - in der Breite und nach vorne. Und das ihre Brüste soooo gross waren, dass sie ihre Arme nicht mehr gerade nach unten halten konnte

Letztens habe ich eine kleine, kugelrunde Schwangere gesehen und die hat nur noch aus Brüsten und Kugelbauch bestanden, das hat so süss ausgesehen. Die Brüste sind sogar auf ihrem Bauch aufgelegen, hihi.

Wie hat eigentlich euer Umfeld auf die zweite Schwangerschaft reagiert? Waren alle überrascht? Ich war ja noch in Hypnose und dabei ist auch rausgekommen, dass ich panische Angst vor einer weiteren Schwangerschaft habe, weil ich keine FG mehr vertragen könnte. Vielleicht ist das ja der Grund, weshalb ich mich so gegen eine erneute schwangerschaft sperre?

08.07.15 17:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das mit dä brüscht chan ich zwar nöd bestätige, mini sind beid ss ziemli 'normal' bliebe viellicht e halbi bis 1 nr. grösser! ussert bim milchischuss natürli, det hani s gfühl gha platzets pamela anderson 2 !!

euses umfeld hät freudig reagiert es händ ja eh scho die meischte gwüsst, scho bevor mer dä luis gha händ, das mer am liebschte 2 chind nöch wend ... vo dem her händs au viel erwartet das ich schnell wieder schwanger si wird, nur händ mier ja nöd gwüsst wie schnell oder lang das es gah wird, aber vo eusne plän hät euses umfeld uf jedefall scho bscheid gwüsst :) und jetzt freuet sich natürli all das es das mal es meitli wird und ich bin au froh das mers allne säget, will am wuchenend scho die erschte agfange: es isch en bueb / es isch es meitli blabla, das neeervt mi soooo !!!! niemert weiss es, nöd mal ich, nur t ärztin chans gseh aaah !!

ui :/ ja dänn isch klar... und ich find au mer muess wüki bereit si, egal ob s erschte, s zweite, s dritte chind... suscht chund das nöd guet

 1 .. 1811 .. 3619 3620 3621 3622 3623 .. 3690 .. 3757
natürli   himbeer   bearbeitet   wirklich   einfach   schnell   schaffe   Problem   Kollegin   Hochzit   Zeremonie   vorallem   Zuletzt   natürlich   irgendwie   langsam   eigentli   eigentlich   richtig   gspannt