Bräute 2013 |
|
1 .. 1811 .. 3619 3620 3621 3622 3623 .. 3690 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
08.07.15 15:49
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
snet, mini zwei ss sind wüki koooompleeeett unterschiedlich!!! bim luis hani all das nöd gha woni däfür das mal han, am luis sini ss isch scho agnehmer gsi, han mich allgemein viel besser und vorallem au fitter gfühlt! mittlerwilä gahts zwar guet, isch mer zum glück au nüm schlecht, aber bin sehr oft müed/erschöpft und au mini huut und haar sind niemals so wiennis bim luis gha han also ICH chan dä unterschied vonere ss miteme bueb und meitli def. bestätige hihi ... voll klische mässig häts au nie dänkt, aber bi mier jetzt, isch es wüki so ...
danke vielmal für eui glückwünsch, ihr sind so lieb!! mir freuet eus au riiiesig, so chömer beides erlebe, scho uh herzig aber au wenns en bueb gäh hät wäremer natürli happy gsi und hättet au trotzdem mit dä familieplanig ufghört, aber so isch natürli perfekt <3
elea, ich bin dämfall genau glich wie du so 20 grad findi grad super und bin suscht au kein mötzli was s wetter abelangt, nur ebe wenns z heiss isch ich finds sogar schön wenns amig es bitz frisch, natürli findi - 10 grad au nöd toll, aber früehlig, herbscht z.b. liebi han bitz angscht vo dä ferie, das es dänn wieder so abartig heiss si wird eui chline verträgets eigentlich guet? kei problem gha mit dä hitz? mitem schlafe oder so?
himbeer, eui ferieplän tönet cool! sind dänn die chline 2 zwilling? aber scho no recht chli all 3, da wird bestimmt öpis laufe chönder eu grad mal istimme chch und trotzdem no eui zweisamkeit gnüsse ... super häsch no alles chöne erledige im gschäft, so gaht mer au entspannter id ferie, gäll?
|
|
|
|
08.07.15 16:25
snet
|
Huhu
So, kurz vor dem Feierabend ist es immer schön. Vielleicht hole ich mir noch ein Somersby Fläschchen
@himpi: Wie lange denkst du denn, dass die Fahrt dauert? Italien ist ja sooo fein um sich richtig durchzuschlemmen. Hmmmm, da würde ich auch gerne mitgehen.
@Temperatur: Also mir gefallen so 24- 28 Grad am Besten Dazu noch ein feines Glace.
@elea: Jetzt brauchst du ja keine Motivation mehr, schliesslich ist ja schon fast Ende der Arbeitswoche bei dir
@lilly: Dann kannst du ja wirklich die Klischees durchs Band bestätigen! Meine Mutter meinte auch, dass sie mit meinem Bruder rundherum schwanger war - in der Breite und nach vorne. Und das ihre Brüste soooo gross waren, dass sie ihre Arme nicht mehr gerade nach unten halten konnte
Letztens habe ich eine kleine, kugelrunde Schwangere gesehen und die hat nur noch aus Brüsten und Kugelbauch bestanden, das hat so süss ausgesehen. Die Brüste sind sogar auf ihrem Bauch aufgelegen, hihi.
Wie hat eigentlich euer Umfeld auf die zweite Schwangerschaft reagiert? Waren alle überrascht? Ich war ja noch in Hypnose und dabei ist auch rausgekommen, dass ich panische Angst vor einer weiteren Schwangerschaft habe, weil ich keine FG mehr vertragen könnte. Vielleicht ist das ja der Grund, weshalb ich mich so gegen eine erneute schwangerschaft sperre?
|
|
|
08.07.15 17:34
Lilly4
|
das mit dä brüscht chan ich zwar nöd bestätige, mini sind beid ss ziemli 'normal' bliebe viellicht e halbi bis 1 nr. grösser! ussert bim milchischuss natürli, det hani s gfühl gha platzets pamela anderson 2 !!
euses umfeld hät freudig reagiert es händ ja eh scho die meischte gwüsst, scho bevor mer dä luis gha händ, das mer am liebschte 2 chind nöch wend ... vo dem her händs au viel erwartet das ich schnell wieder schwanger si wird, nur händ mier ja nöd gwüsst wie schnell oder lang das es gah wird, aber vo eusne plän hät euses umfeld uf jedefall scho bscheid gwüsst :) und jetzt freuet sich natürli all das es das mal es meitli wird und ich bin au froh das mers allne säget, will am wuchenend scho die erschte agfange: es isch en bueb / es isch es meitli blabla, das neeervt mi soooo !!!! niemert weiss es, nöd mal ich, nur t ärztin chans gseh aaah !!
ui :/ ja dänn isch klar... und ich find au mer muess wüki bereit si, egal ob s erschte, s zweite, s dritte chind... suscht chund das nöd guet
|
|
|
|
1 .. 1811 .. 3619 3620 3621 3622 3623 .. 3690 .. 3757
|