Bräute 2013 |
|
1 .. 1811 .. 3620 3621 3622 3623 3624 .. 3691 .. 3757
|
|
|
09.07.15 10:15
himbeer
|
Re: Bräute 2013
@snet: ich rechne mit so 8-9 stunden fahrtzeit. sollte ausreichen mit vielen wc-stopps für mich, haha. wir nehmen es diesmal gemütlich, wahrscheinlich würde man es sonst auch in kürzerer zeit schaffen. aber es sind ja noch sommerferien und deshalb können wir den stau am gotthard, zoll und an den mautstellen in italien schlecht vorhersagen.
@buuch: hey mine isch au langsam recht gross. ich chum au dauernd kommentär über und es nervt mi eigentlich recht. cha mer mal eine säge wases bringt, wenn mer anere schwangere seit "hey nei din buuch isch RIIIESIG!" ja danke. erstens findis selber gar nöd so krass und zweitens, was will mer druf erwiedere? ich säg immer "ja hoffentlich, isch ja au en mensch drin". so lang gahts schliesslich au nüm. bi scho froh wenni cha am strand ligge und mal zwei wuche vo so kommentär verschont blibe. defür wirds denn nach de ferie wieder losgah wenn mi d lüt 2 wuche nöd gseh händ, chas chuum erwarte...
gester isch no e grossi bstellig acho mit de erste chinderchleidli, bettbezüg und so wiiter. haha so herzig... muess aber namal eini uslöse glaub, soviel isches irgendwie glich nöd. jänu nach de ferie tueni zerst mal s zimmer fertig irichte, wäsche und sortiere und denn gsehni mal wases no brucht.
|
|
|
|
|
|
09.07.15 13:12
Lilly4
|
jaa sonne, mir tüend eu jetzt verstärche danke für t gratulation und au dier emma
emma, hihi chan mer dä vale grad vorstelle, isch ja eineweg e mega wasserrate so herzig!!! hoffentlich isch dänn am 2.8. au schon das wär hammer!
oh himbeer, die super kommentär nei echt, LOGISCH wachst dä buch, hoffentlich au bi mier frögt min schwiegervater immmer wieviel dasi zuegnoh han, aber glaubs eher willer angscht hät dasi z wenig zue nimm bi ihne isch je meh desto besser pff ... muess aber ehrlich säge fühl mi da dure zum glück no wohl, han bis jetzt jede monet ca. 1kg zuegnoh (seit mer ja au isch guet) und dä luis haltet mich halt scho uf trab, isch scho anderscht als bi dä erscht ss det chamer besser mal ane hocke und nüd mache :) bzw. in ruhe esse chch mich nervt meh wenn t lüüt sich so sicher sind was es wird mer chan ja gern en 'tipp' abgäh, das isch voll nöd schlimm, aber wenns dänn so sicher säget: es isch DAS oder DAS, däbi weiss es no niemert, nervt mi so!!! aber das hät jetzt ja zum glück es end hihi ... langet där au all uf dä buch? wie finsch dänn das?
emma, scho öpis weg dä stell im ort ghört??
|
|
|
|
09.07.15 17:22
snet
|
Guten Nachmittag Miteinander
@sonne: Hmm, ich habe mir noch gar keine Vorstellungen machen können, von dem her bin ich weder positiv noch negativ überrascht
@himpi: 8-9h ist ja doch noch eine Zeit. Bei mir tut bei so langem Sitzen - egal ob Auto, Zug oder Flugzeug - immer das Fudi weh
Schön, dass jetzt schon viele Sachen angekommen sind. Bodies kannst du sonst auch in jedem C&A, Migros, etc. kaufen, falls ihr erst nach der Geburt weitershoppen möchtet.
@schwangerschaftsbauch: Meiner war auch ziemlich gross. Letztens meinte jemand zu mir: "Ich erzähle meinen Freundinnen immer noch, wie du 2 Tage vor der Geburt ausgesehen hast - als ob du gleich platzt". So etwas finde ich dann weniger schmeichelhaft. Und ich habe leider Dehnungsstreifen von der Schwangerschaft zurückbehalten, aber mit so einer Silikonsalbe sind die nun immer mehr am verschwinden.
Ich glaube viele Leute sagen halt solche Sachen, weil sie nicht wissen über was sie sonst reden sollen. Glaube das darf man nicht übel nehmen.
@lilly: 3 Tage vor der Geburt fragte mich die Bedienung im Restaurant ob es ein Junge oder ein Mädchen wird. Ich antwortete: "Ein Schnitzel! Ich bin einfach nur fett" und die Bedienung ist hochrot davon gelaufen.
@me: Morgen Abend schmeisse ich mich in ein Abendkleid. Wir gehen schick aus und der liebe Jauch moderiert sogar diesen Anlass, hihi
|
|
|
09.07.15 21:53
Emma13
|
Ach sorry Fraue, kei Ahnig warum mini Biträg immer dopplet postet werdet!
Jaaa Lilly hoffes au fest dass denn schön isch wenn mir eus treffet, freumi eh scho mega uf eu Nei, bezüglich Job hani nur es Geduldsmail übercho, sie seget d Bewerbige am prüefe.. mmh mal luege, wär ja echt cool aber müesst grad e Glückssträhne ha
Himpi ich kenns imfall, ich muess ganz ehrlich säge, ich han mi mit mim Körper würkli sehr wohl gfühlt zimli di ganzi SS dure aber am Afang hani mega mite Übelkeit kämpft, han mi ständig und mehrmals am Tag müesse übergeh und ja, wahrschinli hani nöd grad blendend usgseh und tatsächlich hets Lüüt geh wo mir das fadegrad is Gsicht gseit hend jetz chani drüber lache aber han mi denn scho gfröget öb das echt normal isch also ich wür das nie mache.. und das mit "mir hüetet de chli denn" hani au vo 10 Lüüt ghört und bis jetzt hend genau nur mini Eltere und d Schwiegis uf de chlii gluegt ahaha isch mär au recht so
Oh so schön snet, viel vergnüege morn Abig.. tönt cool!
|
|
|
|
|
1 .. 1811 .. 3620 3621 3622 3623 3624 .. 3691 .. 3757
|