| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1811 .. 3620 3621 3622 3623 3624 .. 3691 .. 3757
08.07.15 20:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hey lilly, endli no es meiteli!!! verstärchig für mini 13-erbrüütmädels wie schön!!! Gratuliere!!!

Brüscht uf buuch: also ich ha ned wahnsinns brüscht becho gha aber so en buuch dass sie au druff gläge sind mine maa hed immer gseid ich bruuchi jo gar kei bh meh

Ich has übrigens au ned gärn sooooo heiss, ich ha de chreislaufproblem und ich fühl mi alle gar ned wohl... Findes toll dass es abküehlt hed!

Snet, hypnose finde ich spannend, kenn das aber nicht wirklich. Wars so wie du es dir vorgestellt hast?

Hoppla, ich muss wieder, da hat wohl noch wer den nuggi verloren

09.07.15 10:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: ich rechne mit so 8-9 stunden fahrtzeit. sollte ausreichen mit vielen wc-stopps für mich, haha. wir nehmen es diesmal gemütlich, wahrscheinlich würde man es sonst auch in kürzerer zeit schaffen. aber es sind ja noch sommerferien und deshalb können wir den stau am gotthard, zoll und an den mautstellen in italien schlecht vorhersagen.

@buuch: hey mine isch au langsam recht gross. ich chum au dauernd kommentär über und es nervt mi eigentlich recht. cha mer mal eine säge wases bringt, wenn mer anere schwangere seit "hey nei din buuch isch RIIIESIG!" ja danke. erstens findis selber gar nöd so krass und zweitens, was will mer druf erwiedere? ich säg immer "ja hoffentlich, isch ja au en mensch drin". so lang gahts schliesslich au nüm. bi scho froh wenni cha am strand ligge und mal zwei wuche vo so kommentär verschont blibe. defür wirds denn nach de ferie wieder losgah wenn mi d lüt 2 wuche nöd gseh händ, chas chuum erwarte...

gester isch no e grossi bstellig acho mit de erste chinderchleidli, bettbezüg und so wiiter. haha so herzig... muess aber namal eini uslöse glaub, soviel isches irgendwie glich nöd. jänu nach de ferie tueni zerst mal s zimmer fertig irichte, wäsche und sortiere und denn gsehni mal wases no brucht.

09.07.15 10:39
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Ohh lilly au no da ganz herzlichi Gratulation zum Meitli! Es päärli, so schön

Bin also au froh dases abküehlt het, mim chline het d hitz zwar zum glück nöd gross z'schaffe gmacht (isch eh ständig im wasser gsi ) aber ich hans nöd so gern wenni us de duschi usechume und scho wieder drunder hüpfe chönti! Wünsche allne viel Spass wo glii id ferie gönd.. mir gönd imene monet au uf italie, aber am meer und ide ferie empfindet mär d hitz eh andersch..

Himpi mir isches au immer so gange mite kommentär zum riiiesge buuch! Ok, ich bin recht e chlini und d kugle isch definitiv nöd z'überseh gsi aber ständig "oohh bisch sicher sind nöd 2 drin?" oder "hey nei und du bisch ja no erst im 7. monet" oder so het mi scho chli gnervt ich han min grosse buuch sehr gnosse au woni würkli churz vorem platze gsi bin, han mi immer uu wohl gfühlt und s gitt doch nüd schöners! Gnüsset eui schöne grosse büüch

Min chline isch hüt 10 mönet "alt", ach d ziit vergaht so schnell! Scho bald fiiremer de ersti geburi und am weekend simmer ane 1. geburi-party iglade ihihi s gaht scho los mit geburis vode gspändli

09.07.15 10:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Ohh lilly au no da ganz herzlichi Gratulation zum Meitli! Es päärli, so schön

Bin also au froh dases abküehlt het, mim chline het d hitz zwar zum glück nöd gross z'schaffe gmacht (isch eh ständig im wasser gsi ) aber ich hans nöd so gern wenni us de duschi usechume und scho wieder drunder hüpfe chönti! Wünsche allne viel Spass wo glii id ferie gönd.. mir gönd imene monet au uf italie, aber am meer und ide ferie empfindet mär d hitz eh andersch..

Himpi mir isches au immer so gange mite kommentär zum riiiesge buuch! Ok, ich bin recht e chlini und d kugle isch definitiv nöd z'überseh gsi aber ständig "oohh bisch sicher sind nöd 2 drin?" oder "hey nei und du bisch ja no erst im 7. monet" oder so het mi scho chli gnervt ich han min grosse buuch sehr gnosse au woni würkli churz vorem platze gsi bin, han mi immer uu wohl gfühlt und s gitt doch nüd schöners! Gnüsset eui schöne grosse büüch

Min chline isch hüt 10 mönet "alt", ach d ziit vergaht so schnell! Scho bald fiiremer de ersti geburi und am weekend simmer ane 1. geburi-party iglade ihihi s gaht scho los mit geburis vode gspändli

09.07.15 11:17
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah ja wenni jedesmal en stutz übercho hett wenn öpper de spruch mit de zwilling bringt wäri scho millionär. sogar mis mami hät de letztens useghaue... ich ha nur d auge verdreht. haha ja de "was? aber es gaht ja no 3 mönet" findi au super. ich weiss au nöd wases isch dass d lüt s gfühl händ, es seg usgrechnet i de schwangerscahft ok, wenn mer de körper vo öpper anderem so kommentiert. ich ha würkli vonere kollegin chürzlich als ALLERERSTS ghört "und, wieviel kilo häsch scho zuegno?" fantastisch, nöd? susch würd mer das ja au nie fröge

ich bi nöd chlii aber halt au nöd mega schlank gstartet aber trotzdem findi min buch jetz nöd übermässig gross. es gaht schliesslich nur no 12 wuche und s chind isch au scho 33cm lang, das vergässed viel irgendwie. das muess ja au irgendwo sii :D

09.07.15 13:12
Lilly4 
Re: Bräute 2013

jaa sonne, mir tüend eu jetzt verstärche danke für t gratulation und au dier emma

emma, hihi chan mer dä vale grad vorstelle, isch ja eineweg e mega wasserrate so herzig!!! hoffentlich isch dänn am 2.8. au schon das wär hammer!

oh himbeer, die super kommentär nei echt, LOGISCH wachst dä buch, hoffentlich au bi mier frögt min schwiegervater immmer wieviel dasi zuegnoh han, aber glaubs eher willer angscht hät dasi z wenig zue nimm bi ihne isch je meh desto besser pff ... muess aber ehrlich säge fühl mi da dure zum glück no wohl, han bis jetzt jede monet ca. 1kg zuegnoh (seit mer ja au isch guet) und dä luis haltet mich halt scho uf trab, isch scho anderscht als bi dä erscht ss det chamer besser mal ane hocke und nüd mache :) bzw. in ruhe esse chch
mich nervt meh wenn t lüüt sich so sicher sind was es wird mer chan ja gern en 'tipp' abgäh, das isch voll nöd schlimm, aber wenns dänn so sicher säget: es isch DAS oder DAS, däbi weiss es no niemert, nervt mi so!!! aber das hät jetzt ja zum glück es end hihi ...
langet där au all uf dä buch? wie finsch dänn das?

emma, scho öpis weg dä stell im ort ghört??

09.07.15 15:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir sägeds halt allne usser mine eltere, die händ sich welle überrasche lah. aber ich has am afang au lustig gfunde wie sich all anhand de buchform sicher gsi sind. so öpis hohls...

es passiert mer nöd mega viel das d lüt an buch langed eigentlich. bi de meiste isches mer au glich bzw. findis herzig. so bi fremde fändis komisch aber die beherrsched sich meistens, haha. mich hät ehrlich gseit nur letzt wuche min cousin chli gstresst. de hät echt all 5 minute aneglangt, mitem ohr glosed und immer gseit "JETZ hani öpis ghört!" oder "jetz hani gseh wiener kickt hät!" ich hanem denn gseit dasi mi scho melde wenns sowiit isch und daser jetz NÖD kickt hät, susch hett ichs nämli au gmerkt. er isch mer eifach immer so am buuch ghanged und mit dem hani scho eher müeh als wenn öpper eifach schnell drüberstreichled. er hät ebe leider au sonen doofe spitzname für de chli (im stil vo "geile siech") und irgendwie stresst mi das. es isch ebe kein geile siech sondern es baby und mich dunkt das irgendwie so respektlos. ich versuech jetz eifach nöd anezlose.

zum teil stelled sie sichs halt au sehr eifach vor. "ja ich hüete denn gern" isch ja nett gmeint, aber so eifach isches denn halt grad au miteme chline chind wo vilicht sogar no gstillt wird nöd. aber das merkeds denn scho

allgemein freued sich ja all mega und das findi herzig. me merkt halt aber eifach das ich die erst bi i de familie wo schwanger isch und dass euse chli s erste baby i de engere familie sit 20 jahr isch, haha

09.07.15 17:22
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Nachmittag Miteinander

@sonne: Hmm, ich habe mir noch gar keine Vorstellungen machen können, von dem her bin ich weder positiv noch negativ überrascht

@himpi: 8-9h ist ja doch noch eine Zeit. Bei mir tut bei so langem Sitzen - egal ob Auto, Zug oder Flugzeug - immer das Fudi weh

Schön, dass jetzt schon viele Sachen angekommen sind. Bodies kannst du sonst auch in jedem C&A, Migros, etc. kaufen, falls ihr erst nach der Geburt weitershoppen möchtet.

@schwangerschaftsbauch: Meiner war auch ziemlich gross. Letztens meinte jemand zu mir: "Ich erzähle meinen Freundinnen immer noch, wie du 2 Tage vor der Geburt ausgesehen hast - als ob du gleich platzt". So etwas finde ich dann weniger schmeichelhaft. Und ich habe leider Dehnungsstreifen von der Schwangerschaft zurückbehalten, aber mit so einer Silikonsalbe sind die nun immer mehr am verschwinden.

Ich glaube viele Leute sagen halt solche Sachen, weil sie nicht wissen über was sie sonst reden sollen. Glaube das darf man nicht übel nehmen.

@lilly: 3 Tage vor der Geburt fragte mich die Bedienung im Restaurant ob es ein Junge oder ein Mädchen wird. Ich antwortete: "Ein Schnitzel! Ich bin einfach nur fett" und die Bedienung ist hochrot davon gelaufen.

@me: Morgen Abend schmeisse ich mich in ein Abendkleid. Wir gehen schick aus und der liebe Jauch moderiert sogar diesen Anlass, hihi

09.07.15 21:53
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ach sorry Fraue, kei Ahnig warum mini Biträg immer dopplet postet werdet!

Jaaa Lilly hoffes au fest dass denn schön isch wenn mir eus treffet, freumi eh scho mega uf eu Nei, bezüglich Job hani nur es Geduldsmail übercho, sie seget d Bewerbige am prüefe.. mmh mal luege, wär ja echt cool aber müesst grad e Glückssträhne ha

Himpi ich kenns imfall, ich muess ganz ehrlich säge, ich han mi mit mim Körper würkli sehr wohl gfühlt zimli di ganzi SS dure aber am Afang hani mega mite Übelkeit kämpft, han mi ständig und mehrmals am Tag müesse übergeh und ja, wahrschinli hani nöd grad blendend usgseh und tatsächlich hets Lüüt geh wo mir das fadegrad is Gsicht gseit hend jetz chani drüber lache aber han mi denn scho gfröget öb das echt normal isch also ich wür das nie mache.. und das mit "mir hüetet de chli denn" hani au vo 10 Lüüt ghört und bis jetzt hend genau nur mini Eltere und d Schwiegis uf de chlii gluegt ahaha isch mär au recht so

Oh so schön snet, viel vergnüege morn Abig.. tönt cool!

10.07.15 10:27
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: ja es zieht sich scho no, aber ich fahr no gern auto. und ich ha am arzt müesse verspreche dassi stützis alegge für d fahrt und all stund schnell ufstah. muessi sicher sowieso will ich öppe all 30 minute muess ufs wc, haha.

de spruch mitem schnitzel isch super, de muessi au mal bringe wenn mich öpper frögt wases git denn sägi immer "mir hoffed es git en dinosaurier". da luegeds au immer doof.

streife hani bis jetz kei, aber ich wart mal no ab. ich ha scho viel ghört dass die erst i de letzte paar wuche chömed, drum freu mi nonig zfrüeh.

haha emma, das isch ja würkli au de hammer wenn der d lüt gradus säged dass schlecht usgsehsch. aber ich denk das isch i de schwangerschaft normal demit mer sich dra cha gwöhne, das eim nachher au all lüt ungfragt ihri erziehigstipps unter d nase hebed

 1 .. 1811 .. 3620 3621 3622 3623 3624 .. 3691 .. 3757
einfach   richtig   eigentlich   himbeer   wirklich   bearbeitet   irgendwie   vorallem   Zeremonie   gspannt   Hochzit   Zuletzt   natürlich   Problem   eigentli   langsam   schnell   natürli   Kollegin   schaffe