| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1812 .. 3621 3622 3623 3624 3625 .. 3691 .. 3757
13.07.15 13:57
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

lily, er het scho vell gschwetz jetzt wos so heiss esch gsi, ond esch schneller müed ond mötzlig worde. onds ischloffe esch bez unruhiger, aber goht ehm halt ned anderst wi eus... ond bim Luis? hets ehm öpis gmacht?
aso i ha e reese Respekt vor euch, lily und himbi, dass er bi dere hitz schwanger sind! guet hends euch jo ned usgsuecht ;) aber stell mers Horror vor
schön gseht me din buch entli lily, hesch secher au freud oder? ha das super gfonde wos entli e rechtige ss buch gsi esch ond ned nor e buch wo au vom esse het chöne si


himbi, ja de komentar "din buch esch reesig" esch voll onnötig! vorallem hanis gfüehl seit das jede, egal wi gross de buch esch. me het mini chogele ned wahnsennig gross donkt (ha z letscht e buchumfang vo 100 gha) und so vell hend Emmer gseit er sig gigantisch. jo klar escher gross, esch jo au es Baby denn glaub d lüt wend eifach ergendöpis dezue sege und labere den so möll...
jo ond das plötzli jede s gfüehl het er döf nach dim gwecht gfroge esch au sone Frechheit. guet toppet werds jo no durs buch alenge! bi lüt womer noch stönd voll oke, aber wenn de plötzli en ehemalige arbetskoleg of de stross eim ongfrogt a buch lengt fendi das bez en unagnehmi Situation


ah und natürli no allne e guete wochestart ;)

14.07.15 21:53
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo Mitenand

Ich lah oi allne es liebs Grüessli da, schön z'lese dass es oi und oine chline guet gaht. Lilly, gratuliere na zum Meitli. Krass himbeer dass es bi dir gar nüm so lang gaht, wie die Ziit rast. Bald sind oi Schätzi scho 1 Jahr jung.

Mir händ letzt Wuche bereits oise 2. Hochziitstag dörfe fiere. Sind fein ih oisere Location go esse

Wünsch oi wieterhin en tolle Summer, ich han a dene Temperature de Plausch!!!

Liebi Grüessli
LucyLu

15.07.15 08:02
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

So, es ist schon wieder Mitte Woche! Jetzt muss noch dieser Arbeitstag wie im Flug vergehen und dann habe ich wieder "frei"

@LucyLu: Gratuliere zum 2. Hochzeitstag! Wo war nochmals eure Location? Ist schon krass wie die Zeit vergeht...

@me: Ich habe uns nun doch ein neues Sofa gekauft, muss aber immer noch 9 Wochen bis zur Lieferung warten Mal schauen ob ich unser altes Sofa noch verkaufen kann, vor 2.5 Jahren als ich es gekauft habe, habe ich CHF 100 bezahlt

Ansonsten rollt ja wieder eine Hitzewelle auf uns zu. Bin ja gespannt ob das mit dem Badmintontraining am Freitag etwas wird. Am Sa Nachmittag gehe ich noch etwas ans Blueballs, hoffentlich gibt's nicht all zu viele Leute. Irgendwie finde ich die Stände am Blue Balls etwas enttäuschend, fast jeder Stand hat genau das selbe Angebot und meistens noch irgendso ein Räucherstäbli-Schischi-Zeugs.

27.07.15 15:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

was isch denn da los, oder besser gseit, nöd los? sind all i de hitzewelle gschmolze? :D
mir händ zwei wunderbari wuche in italie verbracht und jetz bini wieder da. finde die abchüehlig eifach herrlich!

28.07.15 07:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Eg be au no do
Be eus gohts vorwärts mitem Husbau. Der Rohbau esch mittlerwile fertig und jetz gohts a Inneusbau. Es nimmt Forme a
Mir göi Endi August e Wuche nach Mallorca. Freue mi riesig! Endlich wieder mou as Meer. Juhuuu!!!

Wünsche euch aune e schöne Tag

28.07.15 09:24
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Wie war dein Urlaub? Hast du viel Gelato gegessen?

@dandi: Super, dass es mit dem Haus so vorwärts geht! Wann ist der provisorische Einzugstermin? Das mit Mallorca hört sich ja mega toll an. Ich war noch nie dort.

@me: Wir haben einen neuen Grill! War etwas doof zum Zusammenschrauben, aber nun steht er. Ein Seitenteil ist verbogen und das muss noch ersetzt werden.

28.07.15 11:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

wow dandi, das isch sicher mega spannend! und ferie häsch au no vor dir, so schön...

@snet: ich habe sehr, sehr viel gelato gegessen, haha. es war sehr schön und sehr heiss, aber hier war es ja auch nicht kühler. ich finde das wetter momentan super :D den grill hab ich im fb gesehen!

28.07.15 11:39
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: Ich habe definitiv die letzten Tage zu wenig Gelato gegessen.

Langsam werde ich stocksauer wegen dem Grill. Den einen Defekt mit dem Auffangblech konnte ich ja noch beseitigen, aber das Seitenteil ist ja auch defekt. Nun wollen die mir einfach einen komplett neuen Grill schicken - unmontiert versteht sich. Ich baue den ganzen Mist sicher nicht noch einmal auf. Mal schauen wie das weitergeht...

03.08.15 15:59
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

hender schön 1.august gfiiret?

dandi, ganz cool dass jez scho de inneusbou begennt!!! secher mega lässig dass ehr jez scho dord rüm chönet laufe? :)
Mallorca, so schön! wo gönder denn gnau he? nemme a bez osserhalb neumet?
i ha jo uf Mallorca min atrag becho, drum wördi gern au weder mol det he go

himbi, schön gohts der so guet! denke Emmer dra wie taff alli schwangere send bi dere hetz! das esch jo höchst leischtig!!!

eus gohts tiptop, de chlii esch bide 6mt kontrolle "scho" 7,5 kg und 69cm gsi! sis gschpänli wo 4mt jönger esch, esch glich schwer wie er er esch so es zwergli

wönsch euch allne e tolle wochestart!!!!!

04.08.15 16:30
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo zusammen

Wir hatten einen ganz passablen 1. August. Wollten eigentlich an einem Quartierfest in der Stadt teilnehmen, aber das wurde dann doch abgesagt wegen der Witterung. Prompt war während den ursprünglichen Festzeiten natürlich alles trocken...

@elea: Mit 69cm bei der 6 Monatskontrolle hat der Kleine aber ordentlich aufgeholt oder findest du nicht? Ich bin schon gespannt wie gross und schwer unser Junge ist, die nächste Kontrolle ist am 1. Sep

@me: Ich bin gerade etwas müde. Am Wochenende feiern wir eine Gartenparty und ich hoffe, dass das Wetter hält... Und irgendwie bin ich auch etwas ferienreif, leider gehen wir ja dieses Jahr nirgends hin.

 1 .. 1812 .. 3621 3622 3623 3624 3625 .. 3691 .. 3757
Problem   einfach   vorallem   bearbeitet   schaffe   schnell   wirklich   Zeremonie   Hochzit   natürli   eigentlich   natürlich   irgendwie   gspannt   langsam   himbeer   Zuletzt   richtig   Kollegin   eigentli