| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1812 .. 3622 3623 3624 3625 3626 .. 3692 .. 3757
05.08.15 07:16
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

jo gleb es hend vell gmeint es verscheffet ne de 1.aug aber schloss entli eschs jo fast troche gsi... :)

jo er het mega ufgholt! met de grössi esch er jez bide 75% percentille, aber metem gwecht "nor" bi 30%. e grosse schlanke
jo esch Emmer spannend zom gseh wie vell si gwachse send gell :)

jo da glaubi, hesch jo da johr au nie lang ferie gha.. mer hend i 4 Woche ferie, aber nor e Woche, aber be glich froh mol bez weg zcho....

05.08.15 07:51
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge mitenand, meld mi au mal wieder

wie gahts eu so?
ich han die letschte tage richtig gnosse mit däre abchüelig nach eusne abartig heisse ferie... aber morn und am fritig sötts ja wieder heiss werde, han scho jetzt panik dävor
ha mim ma gseit, juli/auguscht wird ich nüm id ferie gah! ha s gfühl juni/sep. viel viel agnehmer und glich no gnueg warm... vorallem dänn mit 2 chind aber schön hämers natürli glich gha

euse erscht auguscht hämer bi minere cousine, am erschte geburi vo ihrem chline verbracht, so süess gsi! und dä luis isch ja am mentig au scho 1 worde!!!!! unglaublich wie schnell die ziit ume gange isch...

elea, super hät eue chli so en schuub gmacht
mir müend nöchscht wuche wieder e impfig go mache... bin au scho gspannt wie gross und schwer euse chli isch!? hüt am morge ischer es paar schrittli allei gloffe, ich glaub das gaht jetzt def. nüm lang wär natürli au super wenner lauft wenn dänn eusi chli uf t welt chund (gaht au nur no 3.5 mönet)

sodeli, muess id chuchi, da isch eine am randaliere (all chäschtli am usruume)

05.08.15 10:22
elea 

Re: Bräute 2013

jööö lily esch er scho 1 worde! wahnsenn!!! wo esch die ziit blebe und vorallem dass er scho paar schrett gmacht het, das esch jo mega cool! besch secher u ufgregt gsi gleb i het göiset bes euches meiteli chunt seklet er secher scho ome musch luege ;)
füehlsch di emmerno guet soscht? ( aso allgemein)

05.08.15 10:45
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hallo Zäme

Ich mälde mi au mol wieder ganz churz mit News, ha aber im Momänt nüm so Zyyt zum do gross im Forum sii aber ha euch schnäll welle säge, dass ich wieder schwanger bi. Bi jetzt grad i die 12. Woche cho und mi Maa und ich freue eus mega mega mega fest ! Ändi Februar esch de Geburtstermin, hoffe ganz fest dass dasmol alles guet goht .

Allne wieder resp. Neuschwangere gratulier ich do au no nachträglich und de Mamis wiiterhin vo Härze alles alles Gueti !

Liebi Grüesslis a alli

05.08.15 11:15
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja elea, wüki wahnsinn dass dä luis scho 1 isch! weiss au nöd wo die ziit bliebe isch... es isch sooooo schnell ume gange! und i 3.5 mönet werdemer dänn scho komplett si unglaublich!!
ich ha au grad min ma gruefe und dä luis abknutscht + fascht verdruckt er wird immer sicherer... dänk i max 1 monet lauft er sicher (viellicht au scho vorher) weiss au nöd gnau wie lang oder schnell das schlussentlich gaht!? aber er isch uf jedefall ufem beschte weg
hmm es gaht so, die ss isch wüki anderscht (meh wehwehlis) ABER han ja dä chli und muess drum 'funktioniere' und es gaht au ... bin aber scho froh wenn die chli dänn da isch und ich mich voll und ganz uf die zwei würm chan konzentriere und min körper hoffentlich schnell wieder bim alte isch bzw. ich wieder fit und nüm wie en schnegg unterwegs
wie gahts eu???? was macht dä evan schöns? :)

wow eve, das sind dänn schöni news! ich gratulier eu vo ganzem herze!!! und wünsch där e wunderschöni ss <3 hoff es gaht där guet?! sooo schöööön :)))))

05.08.15 11:56
elea 

Re: Bräute 2013

eve, wahnsenn!!!!!! hey gratuliere zode Schwangerschaft! was för wonderschöni News
dröck der ganz ganz fest duume dass alles guet klappet, du ehn schöni Schwangerschaft döfsch ha unds euch beidne guet goht!!!
haltisch eus aber bez ovem laufende gell ;)

lily, glaub das goht doch mega schnell metem laufe! si hend doch au u freud wenns öpis neus am lehre send und de gohts zagg zagg und si send Profis :D
das passt perfekt vom Timing her, denn chaner sinere schwöschter denn de nuggi go uflese wenn si ehn verlührt und du hesch weniger arbet

jo das stelli mer au astrengend vor, schwanger zsi OND zomene chlline chend luege. die erste SS chame jo Emmer amigs no schön äne legge und bez entspanne. drom warti lieber no bez metem 2te. ha so schess dass es mer weder so miserabel goht drom lieber no bez warte... ;)

de chlii macht momentan reese schrett. er cha scho fast elei hocke und wenner ovem buch liit foht er jetzt a s födli z löpfe. aso di erste schrett zom chrabble send gmacht :) aber woner ganz e fuhle esch, eschs esse heisst jo vo allne site ab 6mt set me met biichoscht avo. aber er wet gaaar nüt vo esse wösse. mer hend met breili probiert und met ganze stöckli, fröcht, gmües... egal er fendet alles doof. i stelle ehn emmerno voll und er schiint super happy demet zsi und för me stemmts eigentli au no. aber ebe de chenderarzt und die vode müetereberotig hend gseit i sell avo. i ond mi maa hend jetzt gseit, es schhint ehm jo guet zgo asso lose mer of euses gfüehl und stresse ehn ned... mer probieres Emmer weder aber er bestemmt denn selber wenn er ready esch. wi esch da bi euch gsi? het de Luis guet agfange met breili esse?

05.08.15 11:57
elea 

Re: Bräute 2013

p.s.
hende gseh es het scho 2017ner brüüt

05.08.15 13:04
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

@elea: Dann ist er wirklich ein grosser, schlanker

Toll, was der Kleine alles schon kann! Lustigerweise hat unser Junge nie geübt zu sitzen, er hat es einfach von einem Tag auf den anderen gekonnt. Ich würde das auch locker nehmen mit der Beikost. Alle Kinder sind verschieden, das ist ja wirklich kein grosses Thema und so lange es so gut läuft, würde ich mir auch keine Gedanken machen. Schliesslich klappt es ja auch bestens, wenn eure Eltern jeweils 2 Tage aufpassen, oder? Das ist ja dann schon die Hauptsache. Vielleicht kannst du es ja sonst mal mit Brot oder Knäckebrot versuchen - einfach etwas an dem er rumlutschen kann.

Ich hatte in diesem Jahr, resp. seit September noch gar keine Ferien, bis auf 2 Wochenendtripps

@lilly: Schön durftet ihr schon den 1. Geburtstag von Luis feiern. Toll, dass er schon fast alleine laufen kann, wenn auch etwas anstrengender für dich

@eve: Schön, dass du dich mal wieder im Forum meldest. Gratuliere dir zur Schwangerschaft! Ich hoffe sehr, dass alles komplikationslos verläuft und ihr Ende Februar euren Schatz begrüssen dürft.

@me: Wegen der Gartenfeier ist ein bisschen Regen auch nicht so schlimm, wir werden nämlich ein Zelt ausleihen - trotzdem wäre ganz trocken natürlich besser. Aber mir ist lieber, dass es 24 Grad statt 34 Grad hat, wie etwa am Freitag.

Unser Kleiner krabbelt teilweise rum, aber noch viel lieber robbt er durch die ganze Wohnung. Auch auf mich klettert er immer wieder drauf und ist einfach ein sehr Lieber. Er hat seinen Spieleecken und damit kann er sich super selbst beschäftigen. Sonst randaliert er noch gerne in Restaurants und entwendet alle Servietten, Schüsseln, etc. Ahja und 5 Zähne hat er auch bereits.

Beim Arbeiten ist es bei mir immer noch streng. Obwohl ich nur 20% arbeite, ist es effektiv doch ein 40% Pensum. Ich hoffe sehr, dass sich das wieder einpendelt, sobald ich im Dez wieder 60% arbeite.

05.08.15 14:04
elea 

Re: Bräute 2013

wahnsenn die ondersched. er esch jo "nor" 7 Woche älter und het scho 5 zähnli! euse het no keini. aber be ehner froh (wegem stelle)

jo Restaurant bsüech hend mi au eifach tönkt woner no chliner gsi esch am sonntig hetter au agfange em Restaurant ome göise (Emmer hen es happy göise und ned es hässigs göise)

jo s hüete lauft guet, mengisch nervi mi bez ab de müetere aber do müssi halt mengisch bez ufs muul hocke

05.08.15 16:42
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea, ich wür mer da au kein stress mache weg dä bichoscht... solangs ja guet gaht so und dä chli au nonig wüki interesse zeigt müenders ja au nöd erzwinge... sini ziit wird au no cho ;) bim luis isch es ebe recht guet gange, die erschte paar löffeli hät ers eifach nöd tscheggt gha dass det öpis druf isch :p aber das isch dänn schnell klar gsi er isch allgemein kein schlechte esser, bini no froh! probiert au immer schön alles, zeigt klar wenner gnueg hät oder jetzt au wenner trinke möcht, so herzig

hihi es freudigs schreie stört bestimmt au niemert ich muess am luis au viel säge söll nöd schreie sondern mama säge (macht er dänn au chch) aber schreit amigs glich no... das wottem aber def. abgwöhne finds uh schlimm wenn chind schreiet wenns öpis wend

wieso meinsch weg dä mamis?

snet, ehrlichgseit bini imfall froh wenn dä luis dänn richtig laufe chan, nur scho weg mier mit dä ss, scho besser ihn a dä hand z ha als immer ufä z lupfä und umeträge (er isch aber 'zum glück' nöd so en kuscheli) dänn wirdi die chli sicher viel im ergo baby ha ah freu mi scho MEGA!!!!
eue chli schiint en mega pflegeliechte, gäll? so schön... und mitem schaffe gahts eigentlich guet? chasch därs scho vorstelle ab dez. 60% z schaffe?
ich muess ehrlich säge han s erschte jahr mitem luis dihei sehr gnosse und es isch eineweg wie nüd gflogä! ABER freu mi dänn au wenni nöchscht jahr wieder öpis für en tag sueche wird

 1 .. 1812 .. 3622 3623 3624 3625 3626 .. 3692 .. 3757
gspannt   natürlich   richtig   bearbeitet   eigentlich   eigentli   Kollegin   Zuletzt   Zeremonie   einfach   Hochzit   schaffe   vorallem   wirklich   langsam   irgendwie   Problem   himbeer   natürli   schnell