Bräute 2013 |
|
1 .. 1813 .. 3623 3624 3625 3626 3627 .. 3692 .. 3757
|
|
|
|
10.08.15 14:19
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hallo zäme
Wie gahts eu? Immer schön z'läse was die chline so astellet und beus lernet
Eve dir gratulieri gaaanz herzlich zur SS! Wünsche eu dass alles wunderbar klappt und du e traumhafti Schwangerschaft dörfsch erlebe.
Lilly jööö de Luis! Er macht das so super und ich stell ihn mir scho vor mitem chline Schwösterli, so süess!
Elea, genau lahn di ja nöd stresse mite Biichost, mir hend au eher "spat" agfange aber vorher hets eifach nöd wele klappe und das isch absolut kein Weltuntergang! Jetzt isstceuse Chlii au ganz guet und gsehn überhaupt kein Grund warum ich ihn hett sölle unter Druck setze. Und was s stille agaht... ich stille mittlerwile sit 11 Mönet und die doofe Sprüch ghöri immer wieder au wenni nöd verstahn was da drah schlimm sötti si da d WHO sowieso empfiehlt di erste 2 Lebensjahr zstille aber was sölls s isch gsund, praktisch und solangs für eu stimmt, gitts kein Grund zur Sorg :)
ihihi also das mitem goisse hend mir weniger aber im Resti lang sitze und gmüetlich esse mmmmmhh nei, gaht definitiv nüm! Im Moment hemmer sooone süessi Phase, er chrabblet, zieht sich ade Möbel uf, blapperet, tänzlet, entdeckt d Welt und s isch würkli wunderschön ihm zuezluege
Mite Jobsuechi gahts leider nöd so guet vorwärts, s het eifach viel z wenig Teilziitstelle ume und ich glaube es chönt länger dure bis ich öpis finde, aber janu, ich gnüsse d Ziit dihei und nöchst Wuche gömmer id Ferie und s isch nonig Prio 1
|
|
|
10.08.15 16:13
Lilly4
|
hallo zäme! elea das isch super lahsch dich nöd stresse ... du wirsch dänn scho merke / gseh wenn dä richtig ziitpunkt da isch, wenns für eu so no stimmt gits ja au kein grund zum stresse ;) und uf t sprüch dörf mer eh NIE lose, die wirds leider immer gäh, i allem! mir händ eus i dä ferie au es paar sache müesse alose aber t hauptsach isch dass din ma und du einer meinig sind, alles andere isch sch... egal was mich aber no wunder wür näh: was chömet dänn für sprüch wegem stille???? wie t emma ja scho gschriebe hät, isch doch super klappets so lang... ha au scho vo paarne ghört das mer bis zum zweite lebensjahr chönd (wenn das für ein passt) muess doch jede selber wüsse! und wegem huushalt? findi jetzt gaht au niemert öpis a hoff finsch no en weg das di nüm so viel muesch ufrege ... das chan mer ebe scho au no recht stressig/nervig vorstelle, jedi wuche beid mamis und jedi weiss es besser ohje! au wenn sies sicherlich NUR guet meinet...
s erschte geburi fescht vom luis isch wüki schön gsi heiss, aber zum glück hämer e hütte gha wo gnueg deckte platz gha hät und en schluch womer eus sogar no abgsprützt händ dä luis häts au ganz toll gfunde, ha zerscht bitz bedänke gha das es ihm chli z viel chönd werde und er am abig dänn mühe wird ha, aber grad guet gsi so nach dä ferie wo eh die ganz ziit action gsi isch ischer sich wie scho gwöhnt gsi und nur die paar stündli, hätter wüki super gmacht, hät au uh freud a dä gschänklis gha chch nur chärzli nonig chöne usblase hät au s erscht mal turte dörfe esse
ja er rüeft mich mama zerscht händ ja all mama gheisse aber mittlerwilä chaner au nonna und nonno bzw mommo säge (eusi eltere) und papa, aber nur wenner wot bölle = bam auto = brumbrum ... dä leu machter so es grüsch wie en leu, hät scho es paar sache, soooo herzig ...
ja das mitem gmüetlich im reschti sitze gaht bi eus im moment grad au nüm... aber ich dänks sobalds dänn bitz grösser sind wird das au wieder ruhige... und chamers ihne au besser erchläre, chönds dänn ihres lieblings spielzüg mitnäh, oder was au immer :)
oh das mitem nöd ufem arm esse hani au müesse kämpfe! min schwiegervater hät das immer welle mache und ich bin jedes mal recht hässig worde... untderdesse hätters aber akzeptiert, hans au mine eltere es paar mal müesse säge das ich das nöd möcht, sie sind aber da dure eifacher und reschpektieret schneller mini asichte...
emma, schad häts bis jetzt nonig klappet mitem job, aber s richtig isch dämfall nonig däbi gsi und du häsch ja eh kein stress, das isch no agnehm! bald gahts los id ferie, sooo schön! hoff ganz fescht dasers nöd allzu heiss werdet ha... dä valerio isch so en herzige, wie er tanzt chlises schlitzohr hihi <3 jetzt findi isch grad uh eh schöni ziit... aber teubeli phase staht eus no bevor: HILFE
ch han im moment eher mega z kämpfe mit dä müedigkeit :( und bin froh wenn dä luis bald richtig laufe chan, er isch scho nüm so liecht und merks dänn natürli au im rugge + mini ärztin hät letscht wuche gfunde ich muess es bitz ufpasse, nöd dasi no früheziitigi wehe überchum
|
|
|
|
10.08.15 20:59
Emma13
|
Jöö Lily tönt mega herzig am Luis sis Geburifest, so schön het alles so guet klappet und für ihn isches en lässige Tag gsi und s erst mal Chueche mmmmhhh!!! :) Mega herzig die erste Wörtli, da ghöri au de ganzi Tag mama mama aber ich glaub er meint nöd unbedingt mich ahaha ehm, täubeli-phase? ich glaube da isch euse chlii scho zmitzt drin er chan täubele wienen grosse aaaah das isch amigs amüsant
Ojee elea, stell der vor was ich mir scho alles han müesse aghöre wegem stille? Ich segs mittlerwile eifach nüm, mir stillet am Morge und ide Nacht je nachdem wie oft das er chunt, chunt also niemert mitüber, stört niemert und sött au niemert interessiere aber dases pervers segi hani no nie ghört verstahn eifach nöd was de Unterschied isch wenn es Chind en Schoppe trinkt oder sini Milch ade Bruscht überchunt, mir redet ja no vo Babys, das sött doch s natürlichste uf de Welt si... chani echt nöd verstah! Uf jedefall, mir hend s erstmal mit ca 5 Mönet agfange mit Biichost aber s het eifach nöd wele klappe, han denn en guete Monet Pause gmacht und laaangsam isches immer besser gange, am Afang het er nonig grossi Portione gässe aber mit ca 7 Mönet het sichs sehr guet ipendlet und jetz isst er eigentli super guet und au scho vom Tisch, also mach der kei Sorge, wenn er sowiit isch, klappets ganz bestimmt und ich glaub au nöd dasses öpis nützt wenn mär s Baby geg sim Wille zwingt, esse söll doch au Freud mache!
So, schöne Abig eu allne :)
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1813 .. 3623 3624 3625 3626 3627 .. 3692 .. 3757
|