| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1814 .. 3625 3626 3627 3628 3629 .. 3693 .. 3757
12.08.15 14:06
elea 

Re: Bräute 2013

ah nor all 8woche? glaub de wördi wörkli mol weg emne Occasion ome luege! das lohnt sech jo wörkli fast ned so vell för sones reese teil uszgeh!

i probiere sost scho alles us ehrem muul uszblende aber gwössi Sache chani ned öberhöre

hahaha was hesch denn of sini frog gantwortet? euse seit deför nix anders als papapa und mamama glaube zwar ned dass er weiss dass mer das send :)

12.08.15 14:26
snet 
Re: Bräute 2013

Eben, ich denke halt auch, dass es nicht so viel bringt, sich wegen ein paar Autofahrten in so riesen Unkosten zu stürzen.

Sonst kannst du das nächste Mal sein Gebrabbel aufnehmen und dann abspielen. So hast du ja den ultimativen Beweis

Ich sage dann immer: Esch das so? Manchmal frage ich ihn auch ob er ein süsser Junge sei und dann schüttelt er den Kopf und sagt "Nei, nei, nei, nei". Das mit dem Kopf schütteln ist aber ein kleiner Tick von ihm, das macht er nur, wenn er müde ist. Und sonst sagt er oft: "iiiiiiiiiiiiiih"

12.08.15 16:02
elea 

Re: Bräute 2013

jo das denki au. mer bruche s Auto regelmässig und sogar i fende d priise mega happig förd Autositz. das dud mer jez scho weh

euse chlii esch bez en globi wenns om Video ufnahme goht vo ehm. so bald ehr merk dass e Kamera of en grechtet esch, erstarrt er und glotzt de schmöckt d Kameras rechtig

hahaha stells er mega herzig vor winer de chopf schöttlet und nei seit wennd es Video hesch, schecksch mer das emol?

13.08.15 08:23
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge

elea, snet, händer grad chli gas gäh

elea, no zu dinere frage was ich mir i dä ferie han müesse alose, also 1. händs immer am beschte gwüsst was dä luis gern isst und was nöd vorallem regts mich eifach uf dass sie nöd uf eim loset, VO AFANG A, sondern müend phaupte und dänn gsehnds es aber doch das es nöd gaht, aber dänn chund natürli keis: ah ja voll, häsch recht gha... janu! han probiert das nöd so ernscht z näh... und was sie au gaaar nöd verstande händ: min ma und ich händ schön dä schlafrytmus vom luis wiiters durezoge, sprich er hät ca. 3x am tag gschlafe und am abig zwüsched 7 und 8 is bett bzw. im chinderwage gschlafe... mir kennet euse chli und wüsset daser sin schlaf brucht, suscht dreiht er dure... aber die händ das natürli gar nöd verstande und gfunde er chan i dä ferie au bitz länger wach bliebe! das isch ja au recht und guet, aber mit 1 verstaht er ja nonig wüki dass das jetzt e usnahm isch 2 wuche lang spöter is bett z gah... will womer dihei gsi sind hämer suscht scho es paar problemlis meh gha womer wieder händ müesse usbüggle und wenni mit vorstelle das wenni uf alles glose hät wo die mier gseit händ, HILFE! bin uh froh gsi händ min ma und ich eifach so guet wie möglich euses zügs durezoge und sind wenigstens mier einer meinig gsi aber ich dänk das isch überall ähnlich bzw. es git bi allne so lüüt wos besser wüsset oder eim ebe dri redet ... ich probiers wüki nöd allzu ernscht z näh und ziehn eifach mis ding dure

ui geschter simer die 1 jahres impfig go mache, eini in oberschenkel und eini in arm (arms schätzeli) dänn hät dä luis UNBEDINGT usem wartezimmer welle, will mer det bitz händ müesse warte bis t ärztin cho isch - wie dä ta hät, s teubele hät jetzt def. gstartet, mit durestrecke dasi ihn fascht nöd han chöne ufelüpfe

elea, us wellem grund hättisch du dänn gern en autositz wo as polschter luegt? bi eus isch z.b. so gsi dass mer gwechslet händ will mer gmerkt händ, 1. isch es mega umständlich worde zum dä chli det ine tue willer recht en grosse isch und 2. aber au will mer gmerkt händ das es ihn aschisst willer nüd gseht, nur das huere auto polschter und wome dänn euse autositz kauft händ hätter schiss freud gha willer eus hät chöne bim auto fahre zueluege und au usem fenschter luege... findets also super lässig :)) hehe ... mir händ jetzt dä maxicosi tobi und sind wüki zfriede dämit! priislich ischer so in etwa i dä mittelklass! aber händ au es ziitli brucht bis mer gwüsst händ welle das für eus in frag chund... nöd eifach! und falls es en guete occ. hät snet, würi also au so eine näh, lohnt sich scho! min ma hät ebe uuunbedingt en neue welle, mir wär das glich gsi, solangs en guet erhaltene gsi wäri!

14.08.15 12:54
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo ihr alli! ich meld mi au wieder mal us de versenkig.

als erst mal herzlichi gratulation eve, das sind ja wunderbari neuigkeite! ich hoff es gaht eu allne guet!

mir sind mittlerwiile au recht guet vorbereitet. chinderzimmer isch igrichtet, geburtsvorbereitigskurs isch bsuecht, jetz bini no die administrative sache chli am regle, formular am usfülle etc. und natürli im gschäft mini übergab am ufgleise. ich schaff theoretisch bis 2 wuche vor ET, das wär bis ca. mitti september. ich hoff aber, das mi de dokter bi de nächste kontrolle i 2 wuche es biz reduziert, es isch langsam recht astrengend mit dem grosse buuch und wenni mal frei ha bini eigentlich nur am schlafe. aber grundsätzlich gahts mer wiiterhin guet, ich ha chli glitte bi dem wetter und ha jetz chli wasser i de füess, wenni lang muess stah tuet mer alles chli weh aber das sind würkli chlini problemli. mir sind wiiterhin recht aktiv, mached eifach meh bi eus dihei ab anstatt uswärts und ich ha nur no ein termin pro tag anstatt 4, haha.

ich cha mer guet vorstelle dasses müehsam isch wenn eim anderi drireded, ich bi ja au scho sehr gspannt wie das bi eus denn wird

was mer nochli ufem herz liggt isch dasi immerno kei zuesag ha für e teilziitstell nachem muetterschaftsurlaub. ich wird das nächst wuche namal aspreche, ha zwar immerno es guets gfühl, das chunnt scho guet.

zum chindersitz chani grad biträge: mir händ eus für en maxicosi pebble entschiede mitere 2wayfix isofix-basis. uf die passt denn au grad de nachfolgesitz, das wär de maxicosi pearl. und de cha mer dank dere basis sowohl nach füre wie auch nach hintere montiere. mir isch jetz scho vo mehrere siite empfohle worde, dasses sicherer seg, wenn s chind bis 4i rückwärts fahrt, trotzdem sinds bi eus ja nonig so verbreitet. de nachfolgesitz isch denn au höcher so dass d chind chönd useluege au wenns rückwärts fahred, ich hoff drum das langt denn als entertainment, haha.

15.08.15 10:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Mir sind im Feriefeeling min Ma het ab hüt 3 Wuche Ferie und am Zischtig flügemer für 2 Wuche uf Italie, ich verabschiede mich drum und lahn no churz min Senf dezue

Snet, mir hend au en Gartesitzplatz und de Chlii chrabblet bi offener Türe immer use, er finds mega lässig und weni mal e Minute nüd ghöre blappere, chani sicher si das ers dusse chillt und das "neineinei" isch au bi eus so, alles isch nei... ahaha fangt ja guet a.. :)

Himbeer, freut mi dass di sowiit guet fühlsch, chani aber scho verstah dass gern chli würsch reduziere, hoffe dass dir de FA entgegechunt, isch ja leider nöd bi jedem selbstverständlich.

Mir hends wie d himbeer, hend en Maxicosi Pebble und letzt Wuche no de Pearl kauft vo au uf de Familyfix passt, mir hend aber die vo nur vorwärts luegt, mir hend bim Chline eifach s Gfühl gah er hets dütlich zeigt das er nüm gern rückwärts gsässe isch, jetz isch jedi Autofahrt viel entspannter und er sitzt uf sim Trönli wienen grosse

So denn wünschi eu e gueti Ziit und vilicht hani denn ä positivi Job-News weni zruggchume... drucket mär d Duume

16.08.15 09:16
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!

Hui, do isch jo öppis glaufe! Toll

Eve, härzliche glückwunsch und alles gueti für d ss!!! So schön ich hoff es gid no ganz viel "bräute2013-babies" be allne wo sichs wünsched!

Be eus sind die chindersitz langsam au es thema, die chliine fühled sich scho chli iigängt im maxicosi, au wenns vo de grössi här no keis problem isch unds jo schiins am sicherschte isch... Mir müend denn langsam mol afoh umeluege...

Mir hend rächt spannendi wuche hinder eus - mit sommergripp inkl. Fieberchrampf und chinderspital, schöne ferie im wallis, de erschte zähndli, chrabble und ufsitze, sehr unruhige nächt usw... Es lauft wirklich sehr viel be eus aber die chliine sind bombe chrabbled e de ganz wohnig ume wie die wilde, oft hinder enand noche, sitzed äne wos ne grad gfallt, spieled, pläuderled, ächt en freud. Zwüschedüre wieder es stürzli oder chopf aaschloh ghört au zum programm s interässe am brei schwindet defür mampfeds brot oder frücht in einer wonne und alles wo mir ässed isch natürli ultraspannend! Nur schlofe, das isch grad en baustell... 2h am stück für mich isch luxus und ich be trotz ferie langsam chli uf de fälge Näbebii sind mer am ussueche vo bodebeläg, chuchi und bad isch scho gfixt freu mi scho!

Dandi, be gspannt wies be euch jetzt wiiter goht! Gseht jo super toll und gross us wasi bis jetzt gseh ha!!!

Sodeli, süscht gids nüd neus und ich sett no chli hushalt mache solang die chliine pfuused. Lies immer mit und freu mi dass dä thread wiiterhin bestoht macheds guet und bis bald!

Emma, wunderschöni erholsami ferie!!! Gniesseds!

17.08.15 11:02
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

ja lily das chani mer guet vorstelle dass de lusi scho bez dorrenand gsi esch obwohl er alles gmacht hend wie dehai! aso fende da chame bimene ältere chend mache wo verstoh dass ferie en usnahem send aber i dem alter verschiebt sech denn ehre ganz Rhythmus ond de hai het me des Theater :D super send din maa und du do glicher meinig gseh. das dunk mi Emmer no wechtig. s 2te e4schs Emmer eifach gege so doofi spröch und "tipps" degäge zhebe!

ui förem töibele hani au bez Respekt :) gleb do döf me sech vor andere eifach ned schäme jede wo selber chend het verstohs eim de auä scho

aso de Hauptgrund wegem reboarder wer för me d Sicherheit. wells bimene Unfall eifach i setz dröckt werdet und ned die gorte hanget. aber mi maa esch do ned so begeisteret, er meint de chlii wet chumm no lenger röckwerts luege, dem stenkts nüt zgseh und i be so bez hin und her grese. wet eigentli scho di "secherer" variante aber wenner de Emmer mötzlig esch em Auto chas das jo au ned si....
maxicosi tobi hend ehr? due mer das im henderchopf bhalte! fendes Emmer sehr helfriich weni vo andere ghöre dass si met öpisem zfrede send :) esch doch bez usagechräftiger as ergendwelchi testbricht :)

Emma, wönsche euch demfall schöni ferie morn! wird secher mega schön (wie Emmer z italie) und natürli drocki duume ;)

sonne, Emmer schön vo der z lese! ui das glaubi dass uf de wegge besch met so wenig schlof! euse chlii het set 2 Woche au s gfüehl er muss 4 mol die nacht rüefe und denn för 2h Party mache di letscht nacht escher nor einisch cho! paradisisch! i füehl mi wie en neue mönsch
ui send di chline so fest chrank gsi? das muess au e sehr astrengendi ziit gsi si (physisch wie psychisch auä). me liidet jo Emmer mega mett wenns de chline end guet goht :( aber schön sends weder so putzmunter und entwickle sech so toll! das freut mi mega fest zghöre :)

17.08.15 13:24
sonne13 

Re: Bräute 2013

Jö elea, das esch lieb im spital sind mer gsii will die grösser en fieberchrampf gha hed. Mir hend das jo ned könnt und denn verschricksch also scho no. Wie du schriibsch, es tued eim jo süscht scho leid wenns ehne ned guet goht aber wenn denn no so öppis dezue chunnt... Mir hend denn im kia aglüte aber dä hed ferie gha. Denn hend mer uf so ne hotline aaglütet extra für eltere, omis, gotte götti usw wo chasch froge was sellsch mache usw. Die hend denn gfunde mir selled is spital goh zeige. Jetzt hend mer au es medi falls sie das wieder mol hed und sich de chrampf ned vo sälber löst... Hihi, ech ha letscht nacht mol e pause gha vo 3h und ha gschlofe wie e stei aber es hänkt wirklich aa...

Hey lilly, ich findes au super dass ihr euches ding dure zoge hend! Mir hends gnau so gmacht!!! Was bringts de chind wenn mer sie länger ufbhaltet und sie sind nur quängelig? Ich finds wichtig dass mer de chind ihri tagesstrukture loht, schliessli isch jo süscht alles neu i de ferie, wenn denn no de tagesablauf au komplett anderscht isch... Mini schwimu mischt sech au duurend ii was mer "müend" mache - aromat in brei uns so bullshit die spinnt mängisch komplett. De hed sie no gfunde, nöchscht johr chäm sie mit eus id ferie dass mir chli ziit für eus hend, mi maa und ich. He nei, ich wird grad hässig wenni draa dänke. Ha de mim maa gseid wenn er sini muetter well mitnäh bliibi ich deheim... Er wott au ned dass sie mitchunnt aber die isch eifach fräch gnueg sich sälber iizlade... Will eusi chinder ned so gärn uswärts sind und i de ferie ned so guet gschlofe hend findet sie jetzt, mir müessted meh furt met de chliine dass sie sich draa gwöhned... Wenn sie s nögscht mol wieder demit chunnt denn sägi ihre grad ich gsächi das ebe grad anderscht ume - wenn ich weiss dass frömdi umgäbige mini chinder stressed, dennn miid ichs gschiider bis sie chli grösser sind... Es isch ned so dass mer mit de chinder gar ned wäg göhnd, aber noch eme ziitli merkt mer alle eifach dass es sie stresst. Vor allem wenn mir zum biispiel müend uswärts füettere und kei stüehli hend. Die beide hasseds uf eusem schoss z ässe und ich verstohs jo au... Ach herje, die driirederei isch mängisch wirklich zum devoseckle, aber mängisch muessi au chli ufs muul hocke, wie du elea

Sodeli, schöns tägli wiiterhin! Ich gniess grad es par ruhigi minute

Zuletzt bearbeitet am 17.08.15 13:26

17.08.15 16:01
elea 

Re: Bräute 2013

ui fieberchrapf aso do hetti gleb au panik! nome scho d vorstellig loh mi grad lo schudere
lieber einisch zvell zom Arzt as einisch zwenig!
was esch denn das för en Hotline? das tönt wine ganz e gueti sach!!! kenne nor medgate, wo eifach normal för di erwachsne en medizinischi berotig esch.


was Aromat i brei? haiaiai, wahnsenn was d lüt zom teil denket sig guet för di chline
nei i denke do genau glich wie du sonne, wenn de chlii en Situation ned gern het denn miid ich die und due ehn ned no extra dere ussetze zom ehn "dra gwöhne". si send jo no sooo chlini, do chame nonid so vell erwarte! aber verstoh din groll sooo guet em fall mer hend am samschtig es gspröch met de schwimu gha woni mol bez gseit ha dass si sell ufs muul hocke i hoffe es besseret jetzt es bez :) mer werdes gseh!
scho wahnsenn was me sech as mami alles muess alose, sell doch jede eifach ufs muul hocke, jedes mami weiss am beste was för ehres chend guet esch!

 1 .. 1814 .. 3625 3626 3627 3628 3629 .. 3693 .. 3757
natürli   eigentlich   natürlich   Problem   Hochzit   schnell   langsam   himbeer   Zuletzt   schaffe   vorallem   gspannt   irgendwie   Kollegin   bearbeitet   Zeremonie   wirklich   einfach   richtig   eigentli