| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1814 .. 3626 3627 3628 3629 3630 .. 3694 .. 3757
18.08.15 08:34
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge zäme!

sonne, schön wieder mal vo dier z lesä... da lauft ja richtig öpis bi eu stell mer das grad uuuh herzig vor: eui zwei chline i dä wohnig am umenand chrabble (hinderenand ) und mitenand plapperle etc. sooo süess!!! bi eim isch es ja scho zuckersüess, wenn dänn aber zwei so exemplar häsch <3 scho schön händ sie sich! ich hoff eusi werdets dänn au guet mitenand ha und zäme chöne spiele, wenns ja scho so nöch sind mer werdets gseh!?

aber fieberchrampf??? wie merkt mer das bzw. was passiert dänn gnau? dä luis hät au 2 täg fieber gha (wegem zahne) und han det scho panik becho daser en fieberchrampf chönd becho, däbi weissi nöd mal gnau was t azeiche däfür sind! aber gott seit dank isch bi eu alles wieder guet ... das isch t hauptsach!

elea, es isch also wüki sehr nervig gsi, min ma und ich händ eus paar mal müesse ufrege, aber ich han gmerkt bin da def. nöd die einzig wos so gaht :p also nöchscht jahr hämer gseit (da mer ja eh züglet im juni) das mer nur max. 1 wuche im sep. zu mine grosseltere id ferie gönd, dänn sind die meischte au wieder zrug vo dä ferie und hämer hoffentlich au nüm so e hitz wie das jahr... mit 2 chind wirds ja dänn bestimmt nomal öpis anders si, drum so agnehm wie möglich gstalte he und ihr gönd doch au bald id ferie? t emma isch hüt im flüger hihi - au nomal da: gaaaanz schöni ferie gnüssets i volle züg!!! mit dä temp. sicher besser jetzt ... :o)

snet, bisch fündig worde mit dine mint farbende boxe?

himbeer, dier gahts guet? jetzt gahts au nüm lang hihi sinder scho bitz ufgregt oder no ganz glasse? also ich muess ehrlich säge, bin froh wämer eusi chli id arme chönd näh, mitem luis und em buch isch es scho langsam bitz schwer :/ :) bi eus gahts no genau 3 mönet (natürlich je nach dem wenn sich die chli uf dä weg möcht mache) aber allzu lang gahts au nüm... zum glück isch es nüm so heiss, chan där also nahfühle, han au recht glitte (hans suscht scho nöd gern wenns amigs so heiss isch) aber als schwangeri nomal öpis anders für mich zumindescht... drum lieb ich das wetter, wenns bitz frisch isch und nöd mal dä rege stört mi
was fehlt eu no? oder sind ready? :) mir müsstet dänn mal no en gschwüschtertichinderwage ha (händ no immer keine!!!!!) aber werdet def. en guete occ. chaufe, chasch där soo viel geld spare... suscht bruchemer eigentlich nüd meh, han nur no 2, 3 strampler und bodys in rosa poschtet chch und e ischlagdecki für dä maxicosi, dank em tipp vo dä sonne glaub wüki e praktischi sach! aber suscht hämer natürli alles vom luis her und vorallem staht au no alles umenand, hanis nöd mal müesse ufe hole vom cheller :)

wegem autositz, han das gar nöd gwüsst wegem hinderschi sitze... aber ebe, ich glaub fascht keis chind hät freud nur s polschter azluege :) ich weiss no, womer dä luis s erscht mal i sin neue autositz ta händ, er hät soooo schiss freud gha, isch vom stuune nüme use cho hehehe soooo herzig und au jetzt, er luegt mer mega gern zue bim auto fahre, wienni schalte, stüre etc., so luschtig :p und luegt au gern use, t bäum oder a die andere autos a (ok, das chönds au wenns hinderschi würdet sitze)! uf jedefall simer mit eusem maxi cosi tobi wüki sehr zfriede, finden nöd so gross (dä römer isch scho einiges grösser) und au s priis leischtig verhältnis hät für eus gstumme... aber gäll, da muess jede selber wüsse welle für eim dä perfekti isch, ich dänk schlussentlich sind all guet dörf eu gar nöd verzelle i was für ein dä luis z mallorca ghocket isch, katastrophe und au in italie, MEIN GOTT zum teil sogar ufem schoss... uiuiui!!! aber zum glück alles guet gange!

sodeli, mach mi mal parat, dä luis macht grad es schlöfli und hüt söttemer no einiges erledige!
ganz en schöne tag allne!
liebs grüessli

18.08.15 08:36
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@lilly: Alle anderen wissen es immer besser, egal um was es geht

@himpi: Schön geht es dir weiterhin so gut. Weisst du schon, bis wann man dir mitteilt ob das mit der Teilzeitstelle klappt oder nicht? Den Autositz, den du dir ausgesucht hast, ist sicher eine gute Sache, da kann man immer noch entscheiden wie herum man den Autositz reinmachen soll. Für uns ist das keine Lösung, weil es viel zu schwer ist. Alleine die Station wiegt etwa 8kg und dazu noch den Sitz (Pearl) für weitere 6kg. Da sind mir die Arme abgefallen, bis ich beim Mobility Auto bin.

@Emma: Ich wünsche dir ganz tolle Ferien! Irgendwie seid ihr alle immer ständig in den Ferien, nicht? Ausser ich

Hehe, dann habt ihr auch so ein Outdoorkind. Ja, ist ziemlich lustig wie er dann plötzlich draussen ist. Wenn man ihn ertappt, fängt er immer an zu lachen. Gestern Abend hatte ich ihn während dem Kochen in der Küche, dann ist er zum Essbereich gekrochen, dann in den Wohnbereich und am Schluss im Büro gelandet

Wegen dem mehr sehen, wenn nach vorne schauen: Ich glaube das ist mit den Autositzen der Gruppe 1 nicht mehr so, wie bei den Babyschalen. Die sind ja erhöht und dann können die Kids rückwärts gut aus dem Fenster schauen.

@sonne: Wie gross sind denn eure zwei Schätze mittlerweile? Schön, dass sie sich so prächtig entwickeln. M. isst am Mittag 300g Brei und dazu noch 2 Knäckebrot, er scheint einfach unersättlich zu sein. Abends isst er nun von uns am Tisch. Gestern habe ich Stocki gemacht und das hat er geliebt.

Ohje, also mit den Schwiegereltern will ich auch nicht unbedingt verreisen. Sonst könntet ihr einfach einen romantischen Wochenendtrip machen und die Zwillis den Schwiegereltern abgeben

@elea: Was habt ihr denn im Gespräch mit der SchwiMu gesagt?

Die ganze Autositzgeschichte finde ich mehr als kompliziert. Es gibt auch einige Leute, die wollen einen für einen Reboarder missionieren. Ich finde Reboarder eigentlich schon eine gute Sache, der Sicherheit halber, aber z.B. für uns nicht umsetzbar. Wie will man 14kg durch die Stadt durchschleipfen? Da habe ich gesagt, dass ein Reboarder sicher der beste Schutz für uns bietet, weil ich dann ganz bestimmt nicht mehr mit dem Kleinen im Auto fahren will, wenn das ganze Geschleppe vorhergeht.

@me: Ich habe die ganze Autositzgeschichte nun ein bisschen vertagt. Ich weiss, dass er nicht gerade happy im Sitzli ist, aber ich habe den Durchblick komplett verloren und auch was die Leute noch an Occasionspreisen wollen, ist ja eine Frechheit. Letztens wollte mir eine ihren Sitz für 130.- verkaufen, obwohl er 4 Jahre alt war und Neupreis 259.- ist. Ohne mich.

Gestern war ich noch im Training und habe mit einem neuen Schläger gespielt, uiii, den lieben Herren habe ich die Bälle um die Ohren gezischt.

Dazu gehe ich wahrscheinlich Anfang Sep im Konstanz shoppen und freue mich schon drauf! Endlich mal neue Klamotten, mir ist sowieso fast alles zu gross. Die teuren Kleider werde ich zum Schneider bringen und einnehmen lassen.

Heute habe ich etwas Muskelkater, habe die letzten 4 Tage Krafttraining gemacht, gestern noch 2h Badminton gespielt. Am Fr gibt's dann wieder 2h Badminton und am Sa mache ich bei einem Fussball-Grümpelturnier mit. Dem stehe ich nicht so begeistert gegenüber, weil ich gar nicht Fussball spielen kann. Aber die Mannschaft muss halt die Frauenquote erfüllen.

19.08.15 07:43
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

lily ja 3 mt send gar nöm so lang! ;) freu mi scho sehr denn es bildli si vo euchem schätzeli!:) hender eigentli scho en Name för si oder send ehr no am öberlegge?

ja zom glöck hemmer au no bez ziit bes mer e neue Autositz bruchet. de chi passt no es momentli i maxicosi, obwohls zom löpfe sauschwer esch mittlerwiile

danke snet förs nohfroge. jo s gspröch esch interessant und unagnehm gsi i hoffe mer hend jetzt gegesitig bez meh verständniss förenand. si het natürli gmeint si weli me nor entlaschte und helfe und i ha ehre klipundklar gseit dassi erwachse be und das super em greff han mer werdes gseh wi sechs entwecklet... be gspannt ;)

nomeno 2 Woche den döfe mer au entli zom erstemol z3te ed ferie! freumi mega, aber i gseh shco wini 200kg före chlii ipacke und d helfti vo mer vergesse

19.08.15 09:35
Lilly4 
Re: Bräute 2013

morge ;)

ja klar, schick dier dänn gern es föteli vo eusere chline elea ha aber ehrlichgseit scho es bitz 'panik' vor dä geburt (weiss ja jetzt wies isch ) obwohl ichs als öpis vom schönschte empfunde han und es mich starch gmacht hät, chund jetzt trotzdem wieder t erinnerig vo dä schmerze hine fürä und mer weiss halt nie wie e geburt wird, bim zweite wirds bestimmt ganz anderscht als bim luis... ABER wirds uf mich zuecho lah ... dä chli isch nämli scho i dä richtige position

weg dä näme: mir händ zwar 2, 3 wo eus no gfalle würet, aber DÄ name isch nonig drunder :/ bezwiefle langsam au daser no cho wird... so wie mers bim luis gha händ wirds das mal wohl nöd si! es isch einweg uuuh schwierig mit däne näme aber schlussentlich müemer eus ja dänn für eine entscheide :) vermuetli werdemer s baby aluege und DÄNN entscheide welle name das es wird / wellem am beschte passt

find das super händer mal chöne klartext rede, amigs bruchts das... hoff es wird jetzt wieder bitz entspannter bi eu!!
wie gahts bi dier eigentlich mit 3 täg schaffe und die andere tage dänn no putze, wäsche, poschte etc., gahts guet? ich ha s gfühl wär voll überforderet

ou so schööön, nur no 2 wuche und dänn chönder au i euri erschte gmeinsame ferie als familie und vom ziitpunkt her isch au super! han mim ma scho gseit, solang eusi chind nonig schuelpflichtig sind müemers au no usnütze usserhalb vo dä ferieziit weg z fahre, isch 1. günschtiger, nöd so heiss und au vo dä lüüt her viel besser ... nöchscht jahr gömer dänn vermuetli afangs sep. weg :D

19.08.15 11:09
elea 

Re: Bräute 2013

i ha früehner Emmer denkt di 2ti Geburt wird secher eifach. aber eigentli eschs gegeteil de fall, well me weiss was eim erwartet i be ned emol schwanger ond denki scho amigs dra, dassi NIEMEH en KS wet ha. NIEMEH! aber wi du seisch, me mus es of sech lo zuecho... aber toll esch di chlii scho die rechtige Position!!! :)

jo die näme.... sooooo schwer... aso muss sege vorallem min maa esch do ganz e äklige cheib ehm het jo genau nor ein Name falle, aso hemmer de müesse ned, er het ned met sech lo rede sone globi

du 3 täg schaffe send super!!!! es past mer mega guet! ond metem huushalt laufts au ohni Problem! min maa und i hend eus bez ämtli ufteil wo jede a sine täg macht woner dehai esch metem chliine (mi maa luegt jo au en tag). ond för me fendis d arbet e super usglich zom dehais si. ha gmerkt im mueterschaftsurlaub dassi ned chönt ohni schaffe si. ond genau glich merki jetzt aber au dassi ned möchte me as 3 täg schaffe. einzig metem stille esch mengisch astrengend. i stelle jo no voll. ond weni schaffe pompi am morge und am nomitag ab em Büro ond öbere mettag gangi hai go stelle. und wenni vell los ha em Büro und genau weiss i cha zobe ned zlang em Büro si well jo de chlii durst het, denn muesi de amigs gas ge zom met allem fertig werde :)

jo gell me muss es no usnötze muess me nonid ufd schuelferie luege! d priise send jo zom teil au recht tüüfer gell! und de hets erst no weniger lüt!

19.08.15 15:26
snet 
Re: Bräute 2013

Huhu Miteinander

@elea: schön ist das Gespräch gut gelaufen. Deine SchwiMu meint das ja sowieso nicht böse, aber in jeder Generation hat man die Kindererziehung ganz anders aufgegleist und so gibt man sie dann weiter ohne darüber nachzudenken. Vielleicht sieht es in 20 Jahren ganz anders aus und alle denken, wir hätten so vieles falsch gemacht

@geburt: Also ich würde mir da noch keine Sorgen oder Gedanken machen. Lilly du hast ja geschrieben, dass die Geburt heftig, aber verhältnismässig kurz war und du danach ja keine Schmerzen mehr hattest. Das sind ja prima Voraussetzungen. Ausserdem ist die Angst davor meist das grössere Übel als das effektive Ereignis. Auch bei dir Elea, der KS war ja nicht so schlimm für dich und ob es bei einem weiteren Kind wieder einen KS gibt, kann dir leider niemand sagen. Also würde ich stattdessen lieber ein bisschen zurücklehnen und diesen Gedanken auf die Seite tun.

@Ferien: bei uns gibt es keine Ferien. Es ist uns noch etwas zu umständlich mit dem Kleinen, vor allem da wir kein Auto haben. Fernweh habe ich aber ordentlich! Ich habe immer wieder Erinnerungen an die USA oder Karibik in letzter Zeit.

@Haushalt: wir werden wohl jemanden kommen lassen, der 1x pro Woche putzt, wenn ich wieder 60% arbeite. Zusätzlich arbeite ich ja auch noch im Geschäft meines Mannes.

@me: Ich möchte gerne noch 1-2kg abnehmen, aber momentan stockt es. Also seit 4 Wochen wiege ich gleich viel. Mal schauen ob noch etwas geht. Ich habe aber die letzten 5 Tage brav immer Krafttraining gemacht und das Training ist nach der Sommerpause wieder losgegangen.

21.08.15 18:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhu mitenand!

bi mir isch chli viel los gsi i de letzte täg... also eigentlich vorallem im büro, ich bi grad chli igspannt gsi und freu mi sehr ufs weekend

@snet: du hast natürlich ganz andere ansprüche an einen kindersitz, wenn du ihn immer schleppen musst... und die occasionspreise sind schon ziemlich happig. vorallem wenn der sitz ja schon 4 jahre alt ist, da häte ich auch nicht zugegriffen.

leider weiss ich noch immer nicht, wie es nachher weitergeht. ich will meine chefin nächste woche nochmal ansprechen und betonen, dass ich super flexibel bin... mein problem ist eher, dass ich ja auch in der krippe die tage angeben müsste und solange ich nicht mal weiss, wann und wie und wo ich arbeiten will, wird das schwer. aber ich bin eigentlich ganz zuversichtlich. irgendwie wirds schon noch klappen. und wenn es nur 20% sind, aufstocken kann ich später sicher noch oder mir noch etwas anderes suchen. einfach den fuss drin hätte ich schon gern.

@lilly: mir gahts wiiterhin eigentlich au super, nächst wuche fangt ja scho d wuche 35 ah... ich ha chli wasser i de chnöchel (lustigerwiis nüm i de füess, es staht sich irgendwie wiiter obe) und d ehering gönd mer nüm. denn muessi langsam chli viel ufs wc was halt abmache oder termin usser hus chli müehsam macht, de buuch wird langsam würkli gross und schwer aber das isches eigentlich scho mit beschwerde. mir sind sowiit au parat, s zimmer isch igrichtet, sächeli händ mer glaub au alli und de geburtsvorbereitigskurs isch au scho gsi... eigentlich sind mer im schlusspurt und warted nur no. ich ha nächst wuche no arzttermin und hoff ehrlich gseit, das er mich es bitz abeschribt, ich schaff immerno 100% und bi am abig scho recht kaputt. aber so oder so schaffi nur no 4 wuche bis de muetterschaftsurlaub afangt, eusi bude schenkt eus zwei wuche vorem ET. ich hoff ich cha die denn au no nutze mit schlafe und eifach chli sii, das wär sehr schön.

ich lies grad au no es geburt zu schwangerschaft und geburt und es tuet mer guet, mich mal chli meh demit z beschäftige... momentan bini da recht relaxt igstellt, ich ha weder vorfreud no angst, ich lahs eifach uf mich zuecho. cha ja eh alles schnell gah denn... ich probier eifach jede tag so z neh wiener chunnt.

26.08.15 12:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu fraue! Ganz churz nur: hed öppert en idee für es hochziitsgschänk für de maa? Ha dänkt chli zäme furt wär schön aber schiinbar hed är scho öppis in die richtig plant und viel grosses chönd mer wäg de chliine gliich ned mache... Be so ideelos...

26.08.15 13:27
elea 

Re: Bräute 2013

wie wers met emne beld vo der ond de meitli grahmet? oder wend eifach e coole familietag planisch woner zeme i zoo gönd, denn go Glace esse etc. eifach vorzue öpis woner ned weiss was passiert!
be au ned so kreativ sorry

26.08.15 13:46
sonne13 

Re: Bräute 2013

sonne13:
Huhu fraue! Ganz churz nur: hed öppert en idee für es hochziitsgschänk für de maa? Ha dänkt chli zäme furt wär schön aber schiinbar hed är scho öppis in die richtig plant und viel grosses chönd mer wäg de chliine gliich ned mache... Be so ideelos...

Hihi, ha grad gseh: ha natürli hochziitsTAGSgschänk gsuecht hochziit wär chli spot danke elea för dini tipps!!! Familytag wär no öppis wiiteri idee ume?

 1 .. 1814 .. 3626 3627 3628 3629 3630 .. 3694 .. 3757
eigentlich   schaffe   himbeer   irgendwie   richtig   Kollegin   gspannt   vorallem   schnell   langsam   Zuletzt   natürli   eigentli   einfach   Zeremonie   natürlich   bearbeitet   wirklich   Hochzit   Problem