Bräute 2013 |
|
1 .. 1815 .. 3628 3629 3630 3631 3632 .. 3695 .. 3757
|
|
|
02.09.15 20:45
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
guete abig mitenand... ich meld mich au mal wieder
als erschts: eve, sooo schön z lesä das bi dier/eu alles guet isch!! wünsch där wiiterhin e wunderschöni ss und das es so agnehm wie möglich wird... wender eigentlich wüsse was es wird? oder lönder eu überrasche? bi mier isch die zweit ss def. viel viel schwieriger, han jetzt au wieder vermehrt schmerze und die erschte 4 mönet sind horror gsi (24h übelkeit :-/) mittlerwilä bini i dä 30. wuche und muess ehrlich säge bin froh wenn mer eusi chli prinzessin gli id arme schlüsse chönd... <3 chans chum erwarte!! en name hämer aber immernonig himbeer, wenn isch scho wieder din termin? gäll knapp ime monet? da es ja bi eus au nur no 2 mt gaht t ziit lauft sooo unglaublich schnell!!! euse chli luis isch scho wie en grosse am umelaufe soooo herzig und mittlerwilä hätter au scho 12 zäh, inkl. 4 baggezäh (bin mega verschrocke wonis entdeckt han) bi ihm isch irgendwie nonstop ein zah nachem andere cho
snet, verstahn dini sorge... t ärzt machet eim aber au immer so angscht findi! am beschte, wie du ja scho selber gschriebe häsch, wartisch mal dä 12 monats untersuech ab und chasch dich ja dänn immerno entscheide was söllsch mache... aber klar, lieber eimal meh untersueche lah als eimal z wenig :( dä luis isch au immer überem durchschnitt, aber mit allem glich, gwicht, grössi und chopfumfang, drum händs nie öpis gseit, will schlussentlich alles wieder uf dä gliche ebene gsi isch...
sonne, so ufregend mitem zügle! glaubi dass dich scho mega fescht druf freusch schön! muesch mer dänn säge wer ihr als zügelfirma angagiert händ... mir züglet ja au, zwar erscht nöchscht summer, aber wür au gern e firma beufträge und au t wohnig putze lah, machts eim ebe scho einiges liechter (erspart eim glaubs viel chraft und vorallem nerve :p) hihi
mir sind am samschtig no ame hochziit gsi, sooo wunderschön gsi (nur es birebitzeli z heiss) aber suscht traumhaft gsi! han grad wieder fescht a eusi müesse zrug dänke scho 2 jahr sither, unglaublich...
wünsch eu allne no ganz en schöne abig und e gueti reschtlichi wuche... liebs grüessli
|
|
|
03.09.15 12:49
himbeer
|
hoi mitenand!
@snet: das mit den 1.5cm setzt ja gleich alles wieder in relation, und wenn er auch sonst so gross ist ist sicher alles in ordnung. verstehe aber, dass dich die panikmache nervt, würde mir nicht anders gehen.
@eve: oh schön vo dir zghöre! und super gahts dir langsam besser! ich ha ja zum glück nie schlimmi beschwerde gha, aber die erste 12 wuche sind au nöd die schönste gsi. jetz chasches denn langsam gnüsse :D
@sonne: ui das tönt nacheme riese hus! so toll! zügle und neu iirichte macht so spass, hihi
@lilly: mir sind am samstig au amene hochzit gsi und ich has super gfunde. ha sogar no mini wampe uf tanzflächi gwuchtet, haha.
ich bi mittlerwiile i de 36. wuche und schaff sit am mäntig nur no 60%, das isch e riese erliechterig. so ab de 32. wuche hanis langsam richtig astrengend gfunde und jetz wirds au nüm eifacher. es gaht mer immerno grundsätzlich guet, ich merk jetz eifach langsam s gwicht und mag nüm so lang unterwegs sii. ha amigs chum de heiweg vom büro no gschafft (guet muess au all 3 minute ufs wc, das hilft natürlich au nöd). aber jetz tueni eifach no mini nachfolg ischaffe die nächste zwei wuche und denn fangt de muetterschaftsurlaub ah, es isch unglaublich schnell gange irgendwie
hüt namittag bsorgi no die restliche fehlende sächeli und gang namal zum coiffeur. en termin für pedicure isch denn au no fällig und denn bini ready, hihi
|
|
|
|
|
|
07.09.15 13:26
sonne13
|
Hihi dandi, das sägi au immer furt demit, de muessis ned zügle. Mini schwimu hed gstürmt wäge geburtstagsgschänk und do mir eh nüd bruuched grad hani gseid sie chönni de uf wiehnachte öppis schönke, de müessed mers nümm zügle... Sie hed de meitli bäbis welle chaufe. Debii hend die no null interesse draa und vor allem hed sie dene beide scho je es bäbi brocht die hed momentan eh grad chli e flick wäg... Be eus esch eifach ned vorwärts gange, dä wo euses projekt plant und gleitet hed isch eifach ned id gäng cho, hed eus be termine versetzt, unwohrheite verzellt usw. Irgendwenn isch nümme gange und mir hend mit em chef kontakt ufgnoh. Und voilà, jetzt laufts es wird allerdings au nümm vom gliiche bearbeitet sondern vom chef sälber... Mir wetted au die grosse sache loh zügle und de räscht wo in chischte goht sälber. Offertene hend mer no keini. Und loh putze wetted mer au, am liebschte s huus und d wohnig. Aber das läpperet sich de grad nomol zäme... Mol luege, evt putzi denn die alt wohnig sälber, chunnt chli druuf ab wieviel ziit mer hend...
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1815 .. 3628 3629 3630 3631 3632 .. 3695 .. 3757
|