| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1815 .. 3628 3629 3630 3631 3632 .. 3695 .. 3757
02.09.15 15:14
snet 
Re: Bräute 2013

Jetzt warte ich erstmal die 12 Monatskontrolle ab und dann schauen wir weiter...

Oh, bin jetzt schon gespannt, was dein Mann ausgeheckt hat. Und die Vorfreude auf den Brunch ist ja auch noch da

Also wir haben den ganzen Umzug mit Astra Umzüge gemacht. Das hat dann inkl. Kisten etwa 1'200.- gekostet und die haben alles ab- und wieder aufgebaut und natürlich transportiert. Inkl. Lieferwagen und 3 Mitarbeitern. Die Reinigung unserer alten Wohnung (4.5 Zimmer, aber klein) haben sie ebenfalls durchgeführt für 950.-.

Wow, das klingt ja nach einem sehr schönen Haus! Ist es in dem Fall ein 6.5 Zimmer Haus?

02.09.15 20:45
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete abig mitenand... ich meld mich au mal wieder

als erschts: eve, sooo schön z lesä das bi dier/eu alles guet isch!! wünsch där wiiterhin e wunderschöni ss und das es so agnehm wie möglich wird... wender eigentlich wüsse was es wird? oder lönder eu überrasche?
bi mier isch die zweit ss def. viel viel schwieriger, han jetzt au wieder vermehrt schmerze und die erschte 4 mönet sind horror gsi (24h übelkeit :-/) mittlerwilä bini i dä 30. wuche und muess ehrlich säge bin froh wenn mer eusi chli prinzessin gli id arme schlüsse chönd... <3 chans chum erwarte!! en name hämer aber immernonig
himbeer, wenn isch scho wieder din termin? gäll knapp ime monet? da es ja bi eus au nur no 2 mt gaht t ziit lauft sooo unglaublich schnell!!!
euse chli luis isch scho wie en grosse am umelaufe soooo herzig und mittlerwilä hätter au scho 12 zäh, inkl. 4 baggezäh (bin mega verschrocke wonis entdeckt han) bi ihm isch irgendwie nonstop ein zah nachem andere cho

snet, verstahn dini sorge... t ärzt machet eim aber au immer so angscht findi! am beschte, wie du ja scho selber gschriebe häsch, wartisch mal dä 12 monats untersuech ab und chasch dich ja dänn immerno entscheide was söllsch mache... aber klar, lieber eimal meh untersueche lah als eimal z wenig :( dä luis isch au immer überem durchschnitt, aber mit allem glich, gwicht, grössi und chopfumfang, drum händs nie öpis gseit, will schlussentlich alles wieder uf dä gliche ebene gsi isch...

sonne, so ufregend mitem zügle! glaubi dass dich scho mega fescht druf freusch schön! muesch mer dänn säge wer ihr als zügelfirma angagiert händ... mir züglet ja au, zwar erscht nöchscht summer, aber wür au gern e firma beufträge und au t wohnig putze lah, machts eim ebe scho einiges liechter (erspart eim glaubs viel chraft und vorallem nerve :p) hihi

mir sind am samschtig no ame hochziit gsi, sooo wunderschön gsi (nur es birebitzeli z heiss) aber suscht traumhaft gsi! han grad wieder fescht a eusi müesse zrug dänke scho 2 jahr sither, unglaublich...

wünsch eu allne no ganz en schöne abig und e gueti reschtlichi wuche...
liebs grüessli

03.09.15 12:49
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoi mitenand!

@snet: das mit den 1.5cm setzt ja gleich alles wieder in relation, und wenn er auch sonst so gross ist ist sicher alles in ordnung. verstehe aber, dass dich die panikmache nervt, würde mir nicht anders gehen.

@eve: oh schön vo dir zghöre! und super gahts dir langsam besser! ich ha ja zum glück nie schlimmi beschwerde gha, aber die erste 12 wuche sind au nöd die schönste gsi. jetz chasches denn langsam gnüsse :D

@sonne: ui das tönt nacheme riese hus! so toll! zügle und neu iirichte macht so spass, hihi

@lilly: mir sind am samstig au amene hochzit gsi und ich has super gfunde. ha sogar no mini wampe uf tanzflächi gwuchtet, haha.

ich bi mittlerwiile i de 36. wuche und schaff sit am mäntig nur no 60%, das isch e riese erliechterig. so ab de 32. wuche hanis langsam richtig astrengend gfunde und jetz wirds au nüm eifacher. es gaht mer immerno grundsätzlich guet, ich merk jetz eifach langsam s gwicht und mag nüm so lang unterwegs sii. ha amigs chum de heiweg vom büro no gschafft (guet muess au all 3 minute ufs wc, das hilft natürlich au nöd). aber jetz tueni eifach no mini nachfolg ischaffe die nächste zwei wuche und denn fangt de muetterschaftsurlaub ah, es isch unglaublich schnell gange irgendwie

hüt namittag bsorgi no die restliche fehlende sächeli und gang namal zum coiffeur. en termin für pedicure isch denn au no fällig und denn bini ready, hihi

03.09.15 12:51
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Endlich mäudi mi au wieder mou. Be ir letschte Zit nümme so derzue cho, da mir gnue ztue hei mitem Husbau. Zuedem chomi immer no keni Mails über wenn wieder öpper öppis gschribe het

Ha nid ganz aues nochegläse, es esch relativ vöu gse.
Schön Eve, dass es be euch dasmou klappet het. Härzlichi Gratulation zur Schwangerschaft!

Hey Sonne, so cool dass dir scho gli chöit zügle. Im November glaubs gäu? Mir au . So cool!
Be eus gohts rassig vorwärts. Mittlerwile si bereits beidi WC/Badzimmer plättlet, eifach no ohni Fuege. Nöchscht Wuche wird alles fertig gstriche und s'Grüst chunt wäg. Bis Endi September esch bereits d'Chuchi drin und alli Böde. Unglaublich wie schnäu dass es jetz goht. Vorussichtlich chöi mer bereits i der erste Wuche Novembe izieh. Yeah!!!

Wünsche aune e schöne Tag und ganz liebi Grüess!

04.09.15 17:44
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hey dandi, das goht jo rassig be euch soooooo cool! Wenns denn wieder mol bildli gid gäll so schön! Denn isch e zwe mönet zügle agseid, meeega!!! Bisch scho am packe? Ich ha vor eme johr brutal gmischtet dass es platz gid und vor luuter kei-luscht-zum-zügle bini wieder voll am wägschmeisse mini eltere sind jetzt usem huus und jetzt gohts endlich denn los, noch dene startschwierigkeite wos gäh hed. Mir freued eus soooo, isch be dir sicher genau so! Das wird de traum be euch

Happy weekend allne!!!

05.09.15 16:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

Das glaubi dass dir euch freuet. Esch haut scho schön wenn me de sis eigete Hus het. Was hets de be euch für Startschwierigkeite geh?
Mir si eus am überlegge ob mer möchte lo zügle, d.h. es Zügelunternehme astelle. Si im Moment am Offerte inehole. Mir würde eifach d'Möbel lo zügle. So chlineri Sache würde mer säuber mache. Wär natürlich mega cool. Mou luege was mer so für Offerte überchöme. Zuedem löi mer die alti Wohnig lo putze. Au do si mer am Offerte inehole. Falls aso no öpper e guete Tip hätt si mer sehr froh drum .
Eg ha jetz au agfange mit Sache entsorge und wegschmeisse. Duet sooooo guet und alles wo wäg esch mues me nid zügle .

07.09.15 13:26
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hihi dandi, das sägi au immer furt demit, de muessis ned zügle. Mini schwimu hed gstürmt wäge geburtstagsgschänk und do mir eh nüd bruuched grad hani gseid sie chönni de uf wiehnachte öppis schönke, de müessed mers nümm zügle... Sie hed de meitli bäbis welle chaufe. Debii hend die no null interesse draa und vor allem hed sie dene beide scho je es bäbi brocht die hed momentan eh grad chli e flick wäg...
Be eus esch eifach ned vorwärts gange, dä wo euses projekt plant und gleitet hed isch eifach ned id gäng cho, hed eus be termine versetzt, unwohrheite verzellt usw. Irgendwenn isch nümme gange und mir hend mit em chef kontakt ufgnoh. Und voilà, jetzt laufts es wird allerdings au nümm vom gliiche bearbeitet sondern vom chef sälber...
Mir wetted au die grosse sache loh zügle und de räscht wo in chischte goht sälber. Offertene hend mer no keini. Und loh putze wetted mer au, am liebschte s huus und d wohnig. Aber das läpperet sich de grad nomol zäme... Mol luege, evt putzi denn die alt wohnig sälber, chunnt chli druuf ab wieviel ziit mer hend...

07.09.15 13:43
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ah jo stimmt Sonne, das hesch jo scho mou gschribe gha dass es nid vorwärts goht. Zum Glück heit der mitem Chef gredt, süsch würd evtl. jetz no nüt passiere. Tönt aso au spannend bi dir

Mir wärde e Baureinigung bim Hus lo mache. Euse Architekt het das bi sim Hus säuber gmacht und er het eus as Herz gleit, das nid säuber zmache. Es sig e riesige Ufwand... das esch nid "nur" e Wohnigsputz, sondern me mues no Bauschutt wägmache und so Sache. Das möchte mir nid säuber mache. Er het gmeint, dass mer nach der Baureinigung äuä au no mou chli müesse putze aber nur no grob. Das esch ok.
Es git zum Teil au Firme wo beides mache, Umzug und Reinigung. Evtl. chunts de no chli günschtiger wenn me beides zäme grad loht lo mache.
Ha no e guete Tip vo öpperem vom Forum übercho: unter deindeal.ch chame Umzugsreinigunge günschtiger ha. Hesch nid du au mou euchi Wohnig lo putze miteme Agebot vo deindeal?

07.09.15 14:05
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöchen Miteinander

Also ich bin heute noch auf Mützenjagd für den Kleinen gegangen und musste tatsächlich eine in 86/92 kaufen. Huiuiui

@Dandi: Wow, bei euch ist auch ziemlich viel los mit dem Haus! Wie viele Zimmer hat es denn?

Wir haben für den letzten Umzug ein Unternehmen beauftragt. Wir haben 950.- für die Wohnungsreinigung und 1'400 für den Umzug bezahlt. Wir haben aber alles über diese Firma zügeln lassen, inkl. Transport, Demontage und Montage der Möbel und Umzugskisten haben wir auch noch gemietet. Der Umzug hat 5.5 Stunden gedauert und 3 Männer haben angepackt.

Ich räume auch immer wieder Sachen aus. Letztens habe ich einen riesen Sack für die Kleidersammlung/Flüchtlingsaktion gepackt. Muss den nur noch irgendwie zu einer Depotstelle bringen.

07.09.15 14:17
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ich hoffe dass wir auch mit ungefähr diesen Kosten rechnen können. Mal schauen was wir für Offerten erhalten. Morgen kommt jemand zu uns nach Hause und schickt uns nachher eine massgeschneiderte Offerte. Darauf bin im am meisten gespannt!
Unser Haus hat 6 Zimmer und einen grossen offenen Bereich mit Küche, Essen und Wohnen. Also Schätzungsweise 7 1/2-Zimmer.

 1 .. 1815 .. 3628 3629 3630 3631 3632 .. 3695 .. 3757
bearbeitet   eigentlich   einfach   vorallem   natürli   wirklich   eigentli   richtig   himbeer   natürlich   Zuletzt   gspannt   Zeremonie   Kollegin   Problem   schaffe   Hochzit   langsam   irgendwie   schnell