| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1816 .. 3629 3630 3631 3632 3633 .. 3695 .. 3757
07.09.15 14:55
sonne13 

Re: Bräute 2013

Wow dandi das isch jo tatsächlich riesig!!! Krass! De muesch jo ned mischte, hed jo locker alles platz
Baureinigung hed grad mini muetter vo eme 6 familiehuus sälber gmacht. Ich würds NIE mache! En riiiese ufwand! Also baureinigung löhnd mer uf jede fall mache, be de wohnig wüssed mers noni...

Snet, finde die kosten bei euch total io! Das ist ja quasi inkl. alles. Damit wäre ich auch zufrieden! Wir müssen wohl auch bald offerten einholen...

Mir wohned jo zoberst im vierte stock und de lift isch kacke-chlii, ich glaub do wär es unternähme s eifachscht. Die chönnd mit em lift cho und das grosse möbelzügs gmüetlich über terasse abecharre und unde uflade... Wiit wärs jo ned zum transportiere...

Buh, do chunnt no öppis uf eus zue. Aber nochhär hed sich das mit zügle jo erübrigt

09.09.15 11:36
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh die züglete... das isch immer sones züg. mir händ jetz no de cheller voll mit so grümpel, haha. aber chürzlich hät min maa so grossi gstell kauft und ufgstellt und jetz cha mer wenigstens wieder inelaufe. go entsorge müessted mer aber au mal no. nur chani ihm jetz momentan eh nöd gross helfe mit entsorge und schleppe, vilicht verschiebed mer das no uf de herbst.

tönt super mit euem huus dandi... da wirdi grad chli niidisch, haha. bi eus verzögered sichs sicher nochli. mir spared glaub doch lieber nochli länger und usserdem fühled mer eus jetz i de wohnig au sehr wohl, händ grad alles igrichtet und so. also s babyprojekt isch jetz mal a erster stell und denn lueged mer nachher wiiter. und es tönt zwar blöd und undankbar, aber irgendwie findi au es macht nöd soviel sinn zäme mit de schwigis es huus z baue wenn die beid scho über 70gi sind. ich mein me weiss ja nie wie lang sie schlussendlich denn no drin werded chöne wohne... vilicht baued mer au erst wenn sie ine chlineri wohnig zoge sind oder so und denn halt nur es eifamiliehuus für eus. wird denn au billiger... mal luege. es pressiert jedefalls nöd.

09.09.15 13:22
snet 
Re: Bräute 2013

Also wir haben auch nicht vor in nächster Zeit umzuziehen. Uns gefällt es gut zuhause und wir haben sogar ein Grümpel-Reduit!

@dandi: Huiuiui, das sind aber viele Zimmer. Gibt es noch einen Fitnessraum? Wie handhabt ihr das denn für die Zukunft? Werdet ihr eine Haushaltshilfe/Gärtner einstellen?

@himpi: Alles was ich los werden möchte, schreibe ich auf dem Verschenkkreis in fb aus. Und so gut wie immer kommt es dann auch jemand abholen. Herrlich einfach und nichts mehr zum Entsorgen!

@me: Ich habe immer noch etwas zu viel auf den Hüften und überlege mir nun auf deindeal oder so, so einen Gutschein zu kaufen um da ein bisschen Bodyforming zu machen... Resp. oben habe ich mehr abgenommen, es passt von den Grössen nicht mehr ganz zusammen.

09.09.15 14:22
sonne13 

Re: Bräute 2013

Dandi, ha jetzt grad be top-offerten en afrog gmacht wäge zügelunternehme und schwups, 3 arüef und 3 besichtigunge plant ich würd am liebschte jetzt scho packe

Himbeer, wünsch der no e guete schlussspurt! Hütt vor eme johr hed sich euse zwärg nr. 2 au no i die richtig position treit wie die ziit lauft! Scho bald isch geburtstag!!!

09.09.15 14:39
dandi78 

Re: Bräute 2013

Snet, wir überlegen uns tatsächlich einen Fitnessraum einzurichten. Solange wir das Zimmer nicht anderweitig benötigen hätten wir ja genügend Platz. Aber das war erst mal so ein Gedanke der noch nicht spruchreif ist. Mal schauen... Eine Haushaltshilfe werden wir vorläufig nicht haben. Sollte der Aufwand dann zu viel werden können wir das Thema immer noch aufnehmen.

Himbeer, wenn dir euch wohl fühlet i der neue Wohnig heit der jo ke Stress mit Husbau. Das chöit der jo au ines paar Johr no mache. E würd mi im Moment sicher au uf euchers Baby konzentriere und de spöter witer luege. Jetz gohts nümme lang gäu? Scho krass wie die Zit lauft...

Sonne, gäu goht mega schnäu mit de Offerte. Esch be eus au so gse. Geschter esch eine verbi cho und macht eus jetz en Offerte für Umzug und Reinigung. Be scho sehr gspannt uf die Offerte. Das Unternehme het im Internet sehr gueti Bewärtige. Eg be im Moment noni sowit dasi möcht packe. Be immer no am usmischte und zum Teil scho Möbel usenanderschrube wo mer de döi entsorge

09.09.15 15:58
sonne13 

Re: Bräute 2013

Be eus send scho zwe verbii cho, zwe chömed no am friitig. Be sehr gspannt! De eint miech alles pauschal für 1600.-, findi voll ok. Jetzt beni uf die wiitere offerte gspannt!!!

11.09.15 08:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge liebi frauene

ou das mit däne zügelfirmene und putzunternehme nimmt mi dänn au wunder... muess mich dänn au mal erkundige für nöchscht jahr! aber das mit deindeal isch eigentlich no en super tipp :) wär ebe scho alles viel eifacher wenn mer sich nöd au no um die Sache muess selber kümmere, langet ja scho mischte, alles ipacke etc., ich dänk das wird scho gnueg nerve choschte :p han grad afangs wuche wieder e ladig entsorgt, tuet amigs soooo guet :D bin eh grad uf däm tripp, alles scho vorbereite etc., hani scho bim Luis i dä ss so extrem gha aber es hät immer soooo viel zügs- krass wie schnell sich t Sache ahüfät!

was verzellet ihr suscht so schöns? alles guet?

himbeer, bisch fliessig am himbeerblättertee trinke? muess mer dä i dä nöchschte tag au mal no go poschte gah, dänn hanen dihei und chan ab dä 36igschte afange... schwör uf dä

en Name hämer immerno keine def. ich glaub mer werdet die chli müesse aluege und eus dänn entscheide, eso chömemer zu keim Ergebnis :/ janu... namelos wird sie bestimmt nöd bliebe

wünsch eu allne no en schöne tag und dänn es schöns wuchenend!
liebs grüessli

11.09.15 10:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou lilly guete tipp mitem himbeerblättertee, da hani eigentlich jetz welle afange, bi nur nie dezuecho de go poste. das machi hüt grad no. gits de i jedere apothek? ich bi defür scho zweimal i de akupunktur gsi. merk zwar kein unterschied, aber schade wirds ja nöd und eusi hebamme findets au e gueti sach. ich ha nachher no kontrolle bim arzt, bi scho gspannt was de verzellt. ich ha zwar s gfühl es gaht scho nonig grad los, de buuch isch au no mega wiit obe und de termin isch ja erst i 3.5 wuche. da min maa eh no im wk isch die nächste 3 wuche chan er sich gern bis zum ET ziit lah, haha. wobi min arzt denn grad i de ferie isch und mer sini vertretig würd schicke, das fändi chli schad will ich ihn so super finde. aber grundsätzlich chunnts nöd so drufah, d hebamme mached ja eh die meist arbet, haha.

mir gahts susch wiiterhin guet, ich bi au recht flissig no am vorbereite und dasi nur no 60% schaffe tuet mer extrem guet. ich bi au no voll relaxt und luege dem ganze ziemlich entspannt entgäge. am warte bini eigentlich au nonig, ich gnüss die letzte täg no und hoff ich cha denn au die ganz freie täg ab übernächst wuche nochli gnüsse. wobii da wirds mer denn sicher langwilig wenni de ganz tag dihei hocke

14.09.15 07:39
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme
was, himbi, es goht nomeno 3,5 Woche? gopf wo esch die ziit blebe
du bi mer esch de buch au die 39woche nonid tüüfer one gsi obwohl i di ganz zit senkwehe gha han wi verruckt. vellecht gseht mes eifach bi teilne ned so guet ke ahnig aber esch super besch no so ruhig und gnüssisch d zit! ja gell s reduzierte schaffe esch so en erlösig me füehlt sech grad vell besser! be scho sehr gspannt wenns los goht bi der ;) und freue mi mega dass es der no so guet goht! nemm der velll zit för dech gell! :)

sonne, leider weissi grad kes guet unternehme die Region. i weiss nor dassi die absolut NED cha empfähle: http://www.martinas.ch/
fenger weg!!!!!

mer send am samschtig vode ferie hai cho. send jo e Woche metem Wohnmobil dord Provence. esch besser gange as erwartet met ehm chline :) ha vorher denkt es geht es mega Theater wegem fahre und em schlofe, aber het sech alles i grenze ghalte aber ferie met Baby send halt nöm so entspannend wie ohni aber deför heter ENTLI zom erste mol bez Brei gesse. halleluja zwar nome 20ml, aber es schiint as heters jez doss metem schlöcke. :) jetzt probiere eifach jede tag öpis zgseh und luege wis witer goht....
so, muss ad arbet be drom es Büro cha, ha gseh was för en scheiss arbet i muss mache und de hani denkt, äh do gangi lieber mol zerst es fürum go luege wönsche allne e tolle wochestart!

14.09.15 10:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha elea, das känned mer doch! wobii die wuche mini letzt arbeitswuche isch und das wird mit dene nur no 60% ruckzuck umegah. bi scho fascht chli wehmüetig.

ja ich bi ab morn i de 38. wuche, ich weiss au nöd wo die ziit ane isch. ich glaub ebe ich ha au no kei richtigi senkwehe, uf jede fall nöd so wie sie susch amigs beschriebe werded. ich ha scho ab und zue kontraktione, aber die fühled sich so ah wie die normale üebigswehe wo mer ja au scho vorher regelmässig hät. eifach so dass de buch hert wird. ah mal luege, ich ha eh nöd s gfühl das i de nächste 2 wuche scho viel passiert. aber mir sind mal vorbereitet, me weiss ja nie, haha. guet min maa isch jetz gnau bis vor ET no im WK und es wär mer no glich wenns erst nachher würd losgah. ich lah mi mal überrasche.

ziit für mich hani jetz au gnueg, ich ha no einigi terminli amigs aber nüt stressigs, mir sind viel uswärts go esse in letzter ziit, ich bi zum coiffeur und wott no id pedicure gah die oder nächst wuche. hüt namittag wotti no go schwümme und denn sicher hei go ligge, bi die nacht chli wach gsi und merks jetz es bitz.

ou es tönt super mit eune ferie! ich freu mi au scho uf babyferie, hihi. mal luege wenns denn dezue chunnt. jetz freu mi zerst mal no uf die toll adventsziit und de herbst, isch eigentlich die perfekt jahresziit zum sich dihei miteme baby ikuschle ;-)

 1 .. 1816 .. 3629 3630 3631 3632 3633 .. 3695 .. 3757
Zeremonie   schnell   irgendwie   Zuletzt   einfach   natürlich   Kollegin   eigentli   wirklich   langsam   bearbeitet   richtig   Problem   gspannt   himbeer   natürli   schaffe   Hochzit   vorallem   eigentlich