Bräute 2013 |
|
1 .. 1816 .. 3629 3630 3631 3632 3633 .. 3695 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11.09.15 10:22
himbeer
|
Re: Bräute 2013
ou lilly guete tipp mitem himbeerblättertee, da hani eigentlich jetz welle afange, bi nur nie dezuecho de go poste. das machi hüt grad no. gits de i jedere apothek? ich bi defür scho zweimal i de akupunktur gsi. merk zwar kein unterschied, aber schade wirds ja nöd und eusi hebamme findets au e gueti sach. ich ha nachher no kontrolle bim arzt, bi scho gspannt was de verzellt. ich ha zwar s gfühl es gaht scho nonig grad los, de buuch isch au no mega wiit obe und de termin isch ja erst i 3.5 wuche. da min maa eh no im wk isch die nächste 3 wuche chan er sich gern bis zum ET ziit lah, haha. wobi min arzt denn grad i de ferie isch und mer sini vertretig würd schicke, das fändi chli schad will ich ihn so super finde. aber grundsätzlich chunnts nöd so drufah, d hebamme mached ja eh die meist arbet, haha.
mir gahts susch wiiterhin guet, ich bi au recht flissig no am vorbereite und dasi nur no 60% schaffe tuet mer extrem guet. ich bi au no voll relaxt und luege dem ganze ziemlich entspannt entgäge. am warte bini eigentlich au nonig, ich gnüss die letzte täg no und hoff ich cha denn au die ganz freie täg ab übernächst wuche nochli gnüsse. wobii da wirds mer denn sicher langwilig wenni de ganz tag dihei hocke
|
|
|
|
14.09.15 10:03
himbeer
|
Re: Bräute 2013
haha elea, das känned mer doch! wobii die wuche mini letzt arbeitswuche isch und das wird mit dene nur no 60% ruckzuck umegah. bi scho fascht chli wehmüetig.
ja ich bi ab morn i de 38. wuche, ich weiss au nöd wo die ziit ane isch. ich glaub ebe ich ha au no kei richtigi senkwehe, uf jede fall nöd so wie sie susch amigs beschriebe werded. ich ha scho ab und zue kontraktione, aber die fühled sich so ah wie die normale üebigswehe wo mer ja au scho vorher regelmässig hät. eifach so dass de buch hert wird. ah mal luege, ich ha eh nöd s gfühl das i de nächste 2 wuche scho viel passiert. aber mir sind mal vorbereitet, me weiss ja nie, haha. guet min maa isch jetz gnau bis vor ET no im WK und es wär mer no glich wenns erst nachher würd losgah. ich lah mi mal überrasche.
ziit für mich hani jetz au gnueg, ich ha no einigi terminli amigs aber nüt stressigs, mir sind viel uswärts go esse in letzter ziit, ich bi zum coiffeur und wott no id pedicure gah die oder nächst wuche. hüt namittag wotti no go schwümme und denn sicher hei go ligge, bi die nacht chli wach gsi und merks jetz es bitz.
ou es tönt super mit eune ferie! ich freu mi au scho uf babyferie, hihi. mal luege wenns denn dezue chunnt. jetz freu mi zerst mal no uf die toll adventsziit und de herbst, isch eigentlich die perfekt jahresziit zum sich dihei miteme baby ikuschle ;-)
|
|
|
|
1 .. 1816 .. 3629 3630 3631 3632 3633 .. 3695 .. 3757
|