| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1816 .. 3630 3631 3632 3633 3634 .. 3696 .. 3757
14.09.15 10:20
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Dandi: Hoffentlich klappt das gut mit der alltäglichen Reinigung des neuen Hauses. Seit wir einen Roboterstaubsauger haben, fühle ich mich schon um einiges entlasteter. Aber ab Dez werden wir wohl eine Haushaltshilfe einstellen.

@sonne: Umzug und Reinigung für 1'600? Das klingt ja nach einer sehr günstigen Offerte.

@Lilly: Habt ihr denn einfach ein paar Favoriten für einen Namen und vergebt ihr dann einen von denen bei der Geburt oder lässt ihr euch einfach so von ihr inspirieren?

@himpi: Bei dir kann es ja theoretisch jederzeit losgehen und ab der 38. (oder 37.?) Woche ist das Baby ja voll geburtsreif. Freu dich darauf, es ist wirklich schön, wenn du dann erfährst wie dein kleiner Junge aussieht, etc. Obwohl unser Kleiner nun gaaaanz anders aussieht, als bei der Geburt.

@elea: Supi, dass ihr schöne Ferien verbringen durftet. Ich kann mir schon vorstellen, dass es anders ist mit einem Baby. Schliesslich muss man ja dann doch immer wieder aufpassen. Ich hoffe, dass wir nächstes Jahr zum ersten Mal in die Ferien gehen. Bis jetzt hat es zeitlich irgendwie nicht gepasst und ich hatte auch keine Lust so viel Gepäck mitzuschleppen.

@me: Wir hatten gestern Familienshooting und die Fotos sind mega toll geworden! Ansonsten bin ich gerade sehr überrascht vom Wetter, weil es eigentlich hiess, dass es aus Kübeln regnen wird

14.09.15 11:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hallo liebi Frauene...
Euses Ladegrät vom Laptop isch kaputt :-/ jetzt schriebi vom Natel, aber bitz en Seich so!! Hoff es gaht eu allne guet...

Himbeer, häsch dä Himbeerblättertee no kauft und bereits fliessig am trinke? :) ich hanen scho i dä 36igschte agfange trinke, dä Luis isch ja dänn i dä 38igschte uf t Welt cho :D hani au nüd dägege gha... aber bi dier jetzt viellicht besser wenn eue chli no bitz wartet bis dä papi zrug isch :) und das mitem senkende buch muess imfall gar nöd si, han ich z.b. überhaupt nöd gha! Ich weiss eifach no womer am 1.8. am abig ufem sofa ghockt sind und ich gaaanz genau gspührt han das jetzt öpis anders isch als suscht (vo dä schmerze her) :p und es paar täg vorher hani mal i dä nacht so schmerze gha und mis mami scho gseit: am wuchenend chunder :D hät sie schlussentli au recht gha hehe
Ach das isch sooo ufregend!!! Obwohl ich muess säge dasi scho langsam bitz bammel han... isch glaubs besser wämer nöd weiss was uf eim zuechund :p obwohl mini geburt ja eigentlich super gsi isch <3 chömet mer jetzt uf eimal wieder t schmerze in sinn... aber freue tueni mi trotzdem extrem wenns dänn los gaht :) <3

Elea, das freud mich sehr daser schöni ferie gha händ! Super und au dass dä evan langsam mitem breili agfange hät... bisch sicher beruhigt! Und jetzt isch es nur no e frag vo dä ziit ;)

Snet, han es föteli uf fb gseh - meeegaaaaa herzig!!!

14.09.15 12:38
himbeer 

Re: Bräute 2013

lilly, ich ha de tee am weekend kauft und wird hüt namittag grad mal e channe ufsetze :-) ui nei er söll sich nochli ziit lah, ich bi ab morn i de 38. und so pressant hanis nonig. wobi vorher grad no s babybay agliefered worde isch, jetz händ mer würkli alles. aber die wuche schaffi ja no halbtags und ich würd eigentlich no gern es paar täg für mich ha denn nächst wuche bevors losgaht. min maa seit immer abem 2.10 chön er cho und ich gibts eifach so wiiter, haha.

ja ich bi au no sehr entspannt und lahs eifach mal uf mich zuecho. ich denk das wird bimene zweite au anders wenn scho gnauer weisch was dich erwartet. aber du weisch wenigstens dasses schomal überstande häsch, das isch doch sicher au beruhigend.

@snet: die bilder habe ich auch gesehen, ganz toll!

14.09.15 13:38
elea 

Re: Bräute 2013

wer denn din maa schnell dehai vm WK falls es wörd los go? himbi musch luege, du nemsch das jetzt so locker das heisst s Baby chunt secher vorher ;) well oft eschs doch so dass die wos mega leid send ss zsi, die öberträge. hihi, be uf all fäll gspannt wo lang sechs no ziit loht! ;)
ja ehr hend recht met vell uswerts go esse. das vermessi momentan scho au betz, aber das chunt scho weder!
jo das stemmt euches Baby esch super timet schön ove kuschlig herbst äne ;) fendes au vel eifach s Baby azlegge wenns bez chüehler esch. em wenter hani em eifach alles agleiht wo platz gha het aber em sommer wenns so mega heiss esch hani amigs ned gwösst was er sell aha..

snet, ja segs ned. euse chlii het bide Geburt au komplett anderst usgseh wie nachetene. weni d föteli aluege hani gar ned sgfüehl dass er das esch
bi eus hets die nacht meeeegaaa gscheffet und jetzt eschs heiss und schiint d sonne has öpe gseh, wet herbst

lily, hihi jo das glaubi, mengisch esch vellecht besser me weiss ned was eim erwatet bide Geburt. aber ebe du hesch jo e tolli Geburt gha bim erste mol! send secher schomol besseri vorussetzige as wenn di ersti Geburt en absoluts Desaster gsi esch obwohl, me vergesst jo alles! ha neulech zo mim ma gseit "weisch no wie schöns em Spital gsi esch?" de seit er "spensch du? besch jo di ganz ziit am hüüle gsi!" i ha das wie vergesse ergendwie scho guet, sost gebs nor einzelchinder

14.09.15 17:15
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Uiii himpi gaht demfall würkli gar nüm lang bi dir! So schön!!! Euse chli isch genau e Wuche vor ET cho, bin eigentli mega froh gsi will min grosse Buch denn langsam scho bitz astrengend gsi isch.. aber eu hoffi natürli dass de Chlii schön uf de Papi wartet, wär natürli scho einiges entspannter als wenn din Ma denn müesst heiseckle

Also ich schwöre au uf de Himbeerblättertee.. also flissig trinke und de Reste chunt sowieso guet! Wünsch dir uf jedefall en guete "Endspurt", gnüss di letzte Täg vorem grosse Tag

Oh schön elea das ihr schöni Ferie verbracht hend und eue Chili guet mitgmacht het, das isch ja soviel Wert! Mir hend denn au no ganz schöni Ferie gah und au dasmal isch de Flug problemlos gange :) drum hemmer jetzt denkt dass mär im Herbst gern no en chline Städtetripp würet mache.. aber mal luege wo und wie mär das am beste organisieret :)

Jöö Lilly, ich verstahn dini Gedanke aber wie d elea seit, denki hesch du di beste Vorussetzige zum ad Geburt ane, hesch ä schöns Erlebnis gah bide erste und s wird ganz bestimmt au bim 2. so sii und au ich han alles vergässe und blicke miteme super positive Gfühl zrugg (obwohls glich nöd ganz en eifachi Geburt gsi isch) es chunt sowieso wie's muess und zum Glück simmer hüt zu tags i sehr guete Händ :)

Euses Schätzeli isch letzt Wuche jöhrig worde s isch soooonen spezielle Tag gsi, bin irgendwie de ganzi Tag total wehmüetig gsi, han ständig denkt ui um die Ziit isch das passiert etc, ganz speziell de ersti Geburtstag :) hend denn mite nonni gmüetlich gfestet und Chueche gässe (ihihi euse Chli het zum erste Mal Schoggichueche probiert und hets gliebt... chönds eu ja vorstelle) und gester hemmer denn e grössers Geburtstagsfäschtli gmacht... uuu herzig gsi und jetzt isch euse chlii scho keis Baby meh ihihi

15.09.15 10:52
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme!

Snet, nein die offerte wäre nur für den umzug, aber inkl. Demontage und montage. Wir haben nun ein tolles angebot - 1550.- für den umzug inkl. Möbellift, verpackungsmaterial uns. Putzen für 900.-. Find ich super! Lassen wir machen! Unser umzugsdatum steht nun, der architekt hat sein ok gegeben

Oh himbeer, gnüss die täg no. Ich finds super wie glasse du bisch, mir ischs letscht johr au so gange und ich han voll relaxed in spital chönne. D hebamme hed mir den puls gmässe nochem iitritt usw und seid denn, so es entspannts mami heig sie also au noni oft gha guet, ich be jo zum iileite gange, hätti scho wehe gha wäri au nümm entspannt gsii ich ha nie senkwehe gha, himbeerblättertee, chügeli usw hani zwor gnoh aber hed alles nüd bewirkt. Kei ahnig wenn die chind cho wäred wenn mer ned aafangs 39. wuche iigleitet hätted. Frog mi hütt no ob mer hätted selle warte aber schlussendli weisch das nie und be zwilling nimmt glaub oft denn d versorgig vo de chind ab und denn chas sii dass es plötzli schnell muess goh... Wie au immer, bald wärded die beide jährig, es isch es mega strängs johr gsii aber au sehr es schöns und die beide sind jetzt ächt bombe

Hihi elea, das isch jo witzig Hesch demfall au chli de blues gha? Ich weiss no dass ich viel ghüült ha aber ich ha au viel vergässe, au wie sträng dass es alle gsii isch... Mine maa erinneret mi denn alle au wieder draa toll dass ihr so schöni ferie gha hend!!! Aber gäll, isch halt scho chli anderscht

Ich erkenne eusi beide übrigens sehr guet wieder uf de föteli. Ich find sie gsehnd ned gliich uus, aber mer erkennt sie grad

Ha jetzt mol agfange fotibuech mache. Uff... Chume ned vorwärts... Und ich cha mi ned entscheide weli fotis ich wott, hend so viel und ich find alli schön und wichtig

15.09.15 11:03
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme :)

Emma, das esch jo super laufts bi euch so guet metem flüge. de wer en städtetrip wörkli öpis cool wenn er so guet metmacht :)
au scho jährig wie de chlii vode lily! wahnsenn wie gross die 2013ner-brut- Baby scho send chamers rechtig vorstelle winer bim schoggichueche ineghaue het jo das glaubi dass weh müetig gsi besch! hami doch frühener Emmer gnervt b mim mami wenn si gseit het "vor so ond so vell johr beni die wehe gläge" und jez verstohnis absolut! sesch halt öpis öberwältigends und d ziit lauft met chend plötzli 3mol so schnell

sonne, do hender wörkli e tolli Offerte! do mönder wörkli zueschloh ;)
du mach der ke gedanke ob ileite di rechtig entscheidig gsi esch oder neh. ehr hend 2 gsondi chender, aso esches di rechtig entscheidig gsi!!! und esch jo scho wahnsenn hesch si scho so lang chöne em buch bhalte! das esch oj bi 2ne gar ned selbstverständlich!!!
uh ja di erste 2 Woche nach de Geburt hani heftig babyblues gha. ha so vell brüehlet, ke glöck verspührt und nor min maa und d Hebamme ertreit! aber wi du seisch em nochhinein esch alles halb so schlemm well me alles vergesst

15.09.15 11:38
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Himbeer, das isch wüki suupeer wie relaxt du a das ganze ane gahsch, genau so muess mers mache, mer weiss nämli nie wies chund und eso isch mer au viel offner für alles... eusi hebamme hät das au immer gseit, mer dörf sich ja nie uf öpis fixiere, es chund meischtens gaaanz anderscht :p han mer das letscht jahr dänn au sehe z herze gnoh und isch wüki s bescht womer chan mache!
Bi mier fühlt sichs ebe gar nöd wie e 'zweiti' geburt a, willi weiss das jedi geburt anderscht isch! Bin richtig gspannt und chans eifach chum erwarte eusi chli in arm z schlüsse... dänn simer komplett :) <3
Vom babyblues bin ich zum glück verschoont bliebe! Stell mer das aber gar nöd agnehm vor :/ aber wie ihr scho gschriebe, mer vergisst die sache wieder und das isch genau s schöne... isch au so mit dä geburtswehe, hani au sofort wieder vergesse ABER jetzt chömets mer glich wieder in sinn :p

S guete am himbeerblättertee find ich nöd mal das es wehefördernd si chan sondern das es eim innerlich butterweich macht (sofern mer en gnueg lang und au wüki 2-3 tassene pro tag trinkt) ich bin überzügt das es bi mier darum nöd grisse hät etc. ... s erscht wo t hebamme nämli gseit hät wo sie mich untersuecht hät: buutterweich hihi ... ich wirden drum au das mal sicher trinke :)

Elea, dä isch guet gsi :D 'weisch no wie schön das es im spital gsi isch? Spinnsch du, häsch ja nur ghüllät' :) hät mi grad vertätscht :p
Gahts immerno guet mit dä breilis? Bechunder langsam gfalle dra? ;)

Snet, wegem name... also 2 näme hättemer zumindescht wo mim ma und mier no gfalle würet, aber händ wüki no kein plan welle vo däne beidne und ich dänk mer dänn au obs überhaupt eine vo däne zwei sött werde :-/ das mal machemers eus extrem schwer! Mer händ gseit lönd t ohre offe für anderi näme und falls mer nüd bessers findet wartemer bis sie da isch und entscheidet eus dänn für eine vo däne 2 womer scho händ:) eine findemer passt ebe eher zum 'hellere' baby und dä anderi zume 'rasigere' :p haha

Emma, s feschtli isch wüki uuuh süess gsi <3 <3 <3 :) jetzt ischer au scho 1, unglaublich!!! T ziit bzw das eine jahr isch wie nüd ume gange...
Das mitem flüge isch sooo super (vo dem chönd mier nur träume :p) und wüsseter scho wohi das es evtl gaht? :)

15.09.15 12:03
elea 

Re: Bräute 2013

lily met sim breili esse happerets weder mega. set mer weder dehai send het er jede tag nor so 2-3 löffeli gno und de hetter avo doof due... :/ z früeh gfreut...
ehr machet das cool met de näme vo euchem Baby! loschtig dass du das seisch wege helle ond donkle Baby. mer hette för euse chli en Name gha womer au bed toll gfonde hette aber hend eus onder dem Name Emmer es dönklers chend vorgstellt ond mer send eus secher gsi das euse chli sehr hell wird. ond jetzt escher wörkli blond ond de Name wörd noll passe ah, de Name wer Nairo gsi

hihi, lily of din tip abe hani jo au avo himbeerblättertee trenke, aber has jo denn schloss entli ned "brucht" aber ha de tip scho fliisig andere witer ge

15.09.15 12:48
dandi78 

Re: Bräute 2013

Sonne, das esch würklech es super Agebot. Do müesst dir zuegriffe! Be eus chunt am Fritig no einisch öpper verbi cho d'Wohnig aluege und macht eus denne es Agebot. Dä esch grad vom gliche Ort, wär aso super praktisch. Nachhär entscheide mer eus. Fürs putze esch s'beste Agebot glaubs 925.- und bim zügle hoffe mer uf öppe 1400-1500.- Mir wärde drum die meischte Chischte säuber zügle, de sötts au no mou chli günschtiger wärde. Es blibt spannend!

 1 .. 1816 .. 3630 3631 3632 3633 3634 .. 3696 .. 3757
richtig   himbeer   natürli   irgendwie   langsam   natürlich   gspannt   Kollegin   wirklich   Zeremonie   schnell   Hochzit   schaffe   vorallem   Problem   bearbeitet   eigentlich   einfach   eigentli   Zuletzt