| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1817 .. 3632 3633 3634 3635 3636 .. 3697 .. 3757
21.09.15 22:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo ihr alli!

ich ha hüt min erste tag muetterschaftsurlaub gha und ha de ganz tag frei gha… irgendwie es komisches gfühl, aber ich gnüsses grad sehr. ha die wuche no jede tag en termin aber ohni stress und freu mi druf.. morn gangi zb id pediküre und denn im aschluss no eis go zieh mit kolleginne. so chani glich gnueg entspanne, schlafe und ha glich chli action, susch verfuuli ja no ufem sofa, hihi. ich bi ab morn i de 39. wuche, es gilt also langsam ernst isch scho mega schnell verbigange die ziit und ich bi so gspannt uf alles wo no chunnt.

22.09.15 13:16
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

merci sonne för dini tipps wegem esse. be emmerfroh weni ghöre wis bi andere mamis gloffe esch :)
mer hend ehm jez jede tag es bezeli ond ergendeinisch werds bi ehm denn hoffentli au klick mache metem esse. hami eifach so onsecher gfüehlt well de k-Arzt und die vode Müettereberotig gseit hend ab 6mt langet d MM nöm us. jez hani aber bez recherchiert und es geht chender die werde sogar bes 18mt voll gstellt und dene gohts tiptop. ned dassi das vorhan om gottes welle (ha jez scho di ganz zit lost of en hugo) aber es nemmt mer bez de drock

himbi schön hesch entli din wohlverdiente mami-Urlaub! hoffe fe4st du hesch au no bez zit zom ehn gnüsse :) das esch perfekt wenn me Emmer bezeli öpiss los het aber glich no zit het zom usruhe! du machsch das super

momentan esch bi eus em Büro so en schlechti stemmig, sesch rechtig scheisse euse abteiligsleiter behandlet d lüüt ganz verschiide, de eint schisst er wege lapalie zeme (ond meldets em Chef) em andere loht er alles lo dorrego..... aso wörkli ganz eklig... aber morn hanis jo scho weder gschaft för die Woche, aso fertig jommere

22.09.15 14:19
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh elea das tönt würkli nöd so agnehm. bisch du wenigstens eini vo dene wo nöd dra chunnt? ;-)

ich denk mer immer, du merksch doch sicher selber öbs no langed mit milch oder nöd. s chind wird dir sicher zeige wenns nachem trinke no hunger hät. und öb mer denn brei git oder halt no en schoppe etc. chunnt doch nöd drufah, hauptsach all sind am schluss satt und glücklich? ebe es git chind die werded viel länger usschliesslich gstillt. ich frög mi amigs scho woher all die verschiedene meinige chömed… und jede seit wieder öpis anders, ich freu mi ja scho druf

hihi ja ich bi grad mitere kollegin go lunche und jetz bini chli dihei bevors id pediküre gaht. und denn isch scho wieder en tag ume, irgendwie chönnti mi also scho dra gwöhne, haha.

22.09.15 14:33
elea 

Re: Bräute 2013

naja, do i nor 3 täg schaffe chumi ned so vell ofd chappe öber wi die andere

jo freu di druf himbi, jede het tiips und weiss sowiso alles besser
i ha em Arzt und dere vode Müetere berotig gseit, er esch zfrede und gsond, aso schiints em doch guet zgo! de heisst, jo jetzt no, aber bald chaner scho mangel ha blablabla. jo oke, er wet ned esse, was seli mache? ems intravenös ge oder was? grrrr! eifach ned lo dri schnorre himbi und ofs eigete buch gfüehl lose!

hihi, du ha ghört s geht Babys die chöme 4 Woche nach em Termin ufd welt, vellecht esch jo no lang "ferie" nei gleb die CH gihts das auä ned. do wird doch öberall nach spötistens 10 täg nachem ET igleitet oder?

22.09.15 23:04
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja, min dokter hät sogar gseit me würd 7 täg nach ET ileite wills denn ja unter umständ namal es paar täg chönnt gah. vorher hani zwar grad miteme kolleg telefoniert und de hät gseit er heg träumt de chli chäm am 2. oktober. fändi super, haha

was heisst scho mangel - ha gmeint i de muettermilch isch alles drin wos brucht? solang de chli kei hunger liided (und das würdsch ja schnell merke) gsehni da nöd sones problem. isch ja nöd so als würd er sich denn bis 8ti vo muettermilch ernähre, er brucht vilicht eifach chli länger zum sich a anders esse gwöhne. isch ja schliesslich jedes chind anders.

ich ha uf jede fall jetz e nagelneui pediküre und cha mi so im spital blicke lah, haha.

23.09.15 07:54
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Krass, wie schnell die Zeit rumgegangen ist. Nun bist du also schon im Mutterschaftsurlaub angekommen. Wie hat sich das jetzt eigentlich mit der Stelle nach dem Mutterschaftsurlaub entwickelt?

@elea: Schlechte Stimmung im Büro ist immer doof. Vor allem wenn reine Willkür vom Vorgesetzten ausgeht. So etwas finde ich mehr als schlecht.

Ich weiss nicht, was immer alle so stürmen, dass dein Kleiner nun Brei essen soll. Meine Güte, es gibt durchaus andere Prioritäten im Leben eines Kindes. Was der Kinderarzt und die Mübe wohl mit dem Mangel meinen, ist wegen dem Eisen. Man sagt, dass die Depots eines Babies etwa mit 6 Monaten aufgebraucht sind und man deshalb danach Fleisch geben soll. Vielleicht kann man das ja mit Eisentropfen lösen? M. liebt sein Vitamin D Tröpfli.

@me: Bei uns ist Rambazamba angesagt. Der Kleine krabbelt so schnell durch die Wohnung. Ich habe ihn 2min alleine gelassen (in der Küche) um kurz etwas nachzuschauen im Büro. In dieser Zeit ist er ins Wohnzimmer gekrabbelt, hat mein Cola ausgeleert und sich darin gewälzt Und er ist ein ganz grosser Esser. Mittlerweile will er nach dem Abendessen auch keine Milch mehr haben, weil er genug feste Nahrung zu sich genommen hat. Er kann echt langsam gut essen, sogar Gemüseauflauf mit den kleinen Stücken macht ihm keine Probleme. Gestern hat er sogar mit uns Pizza gegessen und mochte es sehr.

Sonst habe ich mich noch im Fitnessstudio angemeldet. Der Kleine war das erste Mal im Kinderparadies und 1h ging es gut, danach hat er sich unwohl gefühlt und die Betreuer sind mich holen gekommen. Jetzt bin ich gespannt, wie es wohl morgen geht.

23.09.15 09:52
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge liebi frauene ;)

wow himbeer, jetzt bisch wüki im endspurt :) richtig spannend wenn sich eue chli uf dä weg macht :D guet häsch no alles chöne erledige und schön id Pedi :) ich ha grad geschter 4 termine für endi oktober abgmacht haha ...
das han ich dich au mal no welle fröge (wie t snet) wie hät sih das mitem job entwicklet? sinds där so entgege cho wies du dier gwünscht/vorgstellt häsch?

elea, verstahn das gestürm au nöd wüki mitem breili esse :-/ vorallem chönder ja nöd meh mache als jede tag uf s neue probiere und wenner nöd wot isch eifach schwierig ... was sägets dänn da däzue??? so es chlises chamer ja schlecht däzue zwinge :( wenns nöd wend wends nöd!
und das mit euem teamleiter isch ja au voll sch... richtig unfair!! zum glück häsch du hüt din letschte für die wuche ;)

snet, richtig schön z lesä vo dim chline <3 ischer dämfall scho richtig mobil chch wart nur biser lauft hihi... und daser so en guete esser isch isch uh viel wert, gäll? ich bin au uh froh isst dä luis ohni problem und au mitem schlafe tiptop! vorallem jetzt i dä ss, scho sehr viel wert! die chli chan also nur e 'terrorischtin' werde :p zwei mal so es glück hät wohl chum öpert :) ussert sie nimmt sich dänn es bispiel am grosse brüeder chch... uf jedefall freuemer eus scho meeegaaa wenn sie dänn da isch! nur isch sie immerno namenslos :p :D

23.09.15 10:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

tjaaa leider weissi immer nonig meh als vorher. ich ha am letzte fritig es abschlussgspräch gha mit minere chefin wo sie namal betont hät dass sie mich nöd wott verlüre aber momentan eifach kei teilziitstell hät für mich. sie hät sogar brüelt und ich glaub ihre das au. sie wird i de nächste wuche und mönet namal alles geh zums irgendwie möglich mache. es wird au no veränderige i eusem bereich geh und drum chas guet sii dasses denn glich klappt, aber jetz weissi halt no nüt. ich cha demit läbe, eifach bis endi jahr müesstis denn wüsse will ich halt uf endi muetterschaftsurlaub bzw. unbezahltem urlaub müesst chünde… aber da hani no es paar mönet ziit.

ich ha letzt wuche no e spannendi stell gseh woni mi zerst ha welle bewerbe. aber die wär da im gliche ort woni wohne, 5 minute arbeitsweg. tönt einersiits praktisch, anderersiits würd sich mini ganz welt denn nur innerhalb vomene 5 minute radius abspiele: wohne, schaffe, poste, grosseltere alles wär i 300 meter umchreis. das schreckt mi irgendwie recht ab und ich ha mi drum jetz mal nonig beworbe. wär luut inserat au per 1. januar und ich wot früehstens am 1. april afange. aber es chunnt denn scho wies muess.

momentan hani s gfühl ich bi sicher no ewig schwanger. min buuch isch immerno mega wiit obe, ich ha nur selte so öpis wie wehe (und wenn denn schmerzlos, eifach en herte buuch) und au susch merki no nix. ich weiss, das muess nüt heisse, momentan bini au no recht froh dasi nochli cha umegammle, viel schlafe und ufem sofa hocke und no es paar sache erledige dihei. ha eigentlich e rechti to do liste no mit ufruume und ordnig schaffe, hihi. usserdem isch min maa eh no bis endi nächst wuche im WK und drum wärs mer mega recht de chlii macht sich erst nachher uf de weg. ah ich lah mi mal überrasche, de suecht sich sin geburtstag scho selber us ;-)

23.09.15 10:48
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

snet, i weiss au ned wiso dass alli so störmet wegem esse... es goht ehm jo tiptop klar esch er ehner en chline pföderi aber er esch metem gwecht die 35% ond met de Grössi die 50%. aso alles tiptop wördi sege! haha de E. flippt au of sini Vitamin D tröpfli, debi schmöcke die nach nüt
lily i ha de MüBe ond em Arzt gseit "jo mer biete ehm jede tag esse ah aber er wets ned!" de esch d antwort "er muess jez aber esse!" denn segi, jo aber er wet jo ned was selli mache? d antwort" jo jettt muss er aber esse" GRRRRR mi maa seit i sell mi ned so stresse wege dem, mer wösse schliesslich am beste was guet esch för ehn
lily wie gohts der met de ss? gohts de chliine bohne guet?

hihi snet, ich glaub M muss E mol zeige wie dass goht metem esse.

cool wegem Fitness! ond emmerhen 1h hesch chöne trainiere, das esch super! er gwöhnt sech secher schnell dra! wie oft hesch vor es fitnsss zgo?

himbi das esch denn doof het sech das nonid greglet wegem schaffe :/ aber du besch de hit wie locker du alles chansch ne! esch super losch di vo dem jetzt ned lo lo stresse. hesch schliesslech wechtigers los die nöchste zit ;9
ja weiss of en art wasd meinsch dass denn alles ennerhalb vomene chline radius esch. hetisch auä wie s gfüehl dass nie "use" oder weg chonsch. anderersits chasch di jo au mol bewerbe und sege wetsch erst of 1.april avo. vellechts gönds druf i.... am afang esch vellecht sogar super wend so nöcht vo dehai besch. falls no wördsch stelle wend avosch schaffe chasch hai go stelle und müsstisch ned abpompe! wer au en Vorteil ;)
schön füehlsch di no so guet! vorallem dassd no guet chasch schlofe esch vell wert! schlof so oft us wid chasch

23.09.15 12:21
snet 
Re: Bräute 2013

@lilly: Genau deshalb habe ich Angst vor der Nr. 2 - weil es nur das Gegenteil wie Kind Nr. 1 werden kann

Ja, ich bin sehr froh, dass er so gut isst. Scheint irgendwie sein grösstes Hobby zu sein. Gestern habe ich noch einen Cheeseburger gegessen und er hat auch gleich mitgemacht. Musste ihm gar nichts abbrechen - er hat seine Zähne reingesetzt und sich Stück für Stück abgebissen

Macht doch nichts wegen den Namenlosen. Ihr habt ja noch etwas Zeit und plötzlich kommt der Name.

@himpi: Also ich hätte mich wahrscheinlich auf diese Stelle schon beworben. Ich stelle mir das noch schön vor, nah zu arbeiten, vor allem am Anfang mit stillen oder in die Kita bringen. Und schliesslich machst du ja dann auch noch etwas ab ausserhalb des Ortes

@elea: M. tut in letzter Zeit saublöd auf dem Wickeltisch und will nicht mehr auf dem Rücken liegen. Auf jeden Fall muss ich nur sagen "Hättisch du gärn es Vitamin D Tröpfli" und schon ist er ganz ruhig und wartet auf seine Ration

Ich glaube wenn mein Kleiner deinem Nachhilfe beim Essen gibt, kommt das nicht so gut raus. Er wird ihm bestimmt alles wegfuttern und dann hat E. gar nichts mehr. Am Samstag hatte M. 320g Brei und Knäckebrot zum Zmittag - danach wollte er auch noch von meiner Tom Ka Gai Suppe mit Reis haben und hat mir auch nochmal 1/4 der Portion weggegessen.

Bin gespannt wie sich das mit dem Kinderparadies weiterentwickelt. Auf jeden Fall eine gute Übung für die Kita. Ich möchte gerne 2x pro Woche ins Fitness, ich spiele zusätzlich ja noch 2x Badminton (à 2h).

 1 .. 1817 .. 3632 3633 3634 3635 3636 .. 3697 .. 3757
gspannt   langsam   vorallem   Kollegin   natürlich   richtig   Zuletzt   schaffe   bearbeitet   irgendwie   eigentlich   wirklich   eigentli   Problem   schnell   Zeremonie   natürli   einfach   Hochzit   himbeer