| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1818 .. 3633 3634 3635 3636 3637 .. 3697 .. 3757
23.09.15 13:53
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ok himbeer (wegem job) scho chli en seich händs där nüd def chöne säge, aber super gsehsch du das so locker und notfalls chasch di ja immer no afange a andere ört bewerbe... das mitem nöche arbetsweg etc. hätti jetzt au gseit chan en mega vorteil si ;) ich wür das sogar super finde :) je meh ziit das mer mitem weg spare chan desto agnehmer... ha amigs e ewigkeit brucht bisi alles zäme gha han und meischtens wird 2 min vorem use gah no g... gmacht oder passiert suscht was :p
das isch ebe s schöne, die chline suechet sich selber ihre geburi us <3 wenns sowiit sind machet sie sich uf dä weg<3 :) und das wegem senkende buch muess imfall nöd zwingend si, han ich bim L au nöd gha...

elea, das sind ja schlaui antworte gsi pfff chamer amigs nöd wüki ernscht näh, gäll? mühesam :-/ aber finds guet lönd ihr eu nöd so stresse, es chund dänn sicher no und wird eu dä E alles weg mampfe :D
danke für s nahfröge weg dä ss :) gaht mer guet! han ja amigs rechti unterliebs schmerze gha, aber die sind im moment zum glück grad verschwunde! hoff bliebt jetzt so! mini fa hät gmeint segi t vorbereitig/s dehne gsi + han ich das mal t plazenta ganz une und s chöpfli no, hät alles chli meh geg ane druckt...

snet, naja, soooooo viel ziit hämer au wieder nüm :p i weniger als 2 mönet hani dä termin und mer weiss ja nie wenns los gaht!? dä L z.b. i dä 38. cho :) aber ja, irgenden name müemer dänn näh :D
ebe gäll, mach mer da au meeegaaaaa gedanke wie die chli si wird!? ob gaaanz anderscht oder ähnlich wie dä L :) mer werdets gseh!

23.09.15 14:32
snet 
Re: Bräute 2013

Hehe, ihr habt es mir nachgemacht, die Vornamen der Kids nur noch mit dem 1. Buchstaben hinzuschreiben

@lilly: Knapp 2 Monate sind doch noch viel Zeit um sich einen Namen zu überlegen :-) Wirklich, dein Bub ist schon in der 38. Woche gekommen? Bei mir erst Ende 39. Woche, da war dann der KS-Termin.

Ich bin irgendwie nicht so das Baby-Mami. Ich mag es viel lieber, dass der Kleine nun rumblödelt, etc.

@me: Wir haben neue Nachbarn bekommen - ein Paar mit 2 riesigen Hunden. Bin ja nur mässig begeistert... vor allem war mal im Lift etwas hingepinkelt und ich habe schwer diese Hunde in Verdacht...

Gestern ist noch ein weiterer Herr eingezogen (alleine in eine 4.5 Zimmer Wohnung).

23.09.15 14:34
sonne13 

Re: Bräute 2013

Himbeer, immer wenn ich vo dir liese muessi a letscht johr dänke - do bini jo fascht gliich wiit gsii wie du jetzt... Und jetzt wärded die zwei chnöpf scho jährig am samstig! Ich be ganz wehmüetig momentan, schlimm ich wünsch der uf jede fall no ganz e erholsami ziit deheim und viel spass be dine termine! Jösses, ich ha gar nüd meh möge mache damals, be aber au seeeehr voluminös gsii, ha nümm chönne schlofe usw... Be jo sooo gspannt wenn denn das schätzeli chunnt!!! Wägem job und em wäg: ich wär momentan froh hätti so en churze wäg, aber chli "usecho" isch ebe scho au super, drumm verstohnis dass zögerisch wäg de stell so nöch. Hoffentli ergid sich no öppis bim jetztige arbeitgäber!

Elea, die löhnd denn es gschiss ab wägem ässe. Das isch doch echt für nüd - ihr würded jo merke wenns em E. ned guet goht, und süscht isch doch alles bestens! D antworte sind au superschlau... Do würdi vo fachpersone irgendwie chli meh erwarte...

Snet, dein M. ist ja wirklich bombe! So süss! Wäre ja echt spannend all die 13-er-bräute-knirpse mal live zu sehen

23.09.15 14:35
Andreia 
Re: Bräute 2013

Hallo miteinander

Ich habe hier noch nie reingeschrieben, aber ich habe im 2013 standesamtlich geheiratet, passe also auch ein wenig hier rein, auch wenn ich euch alle nicht kenne. Ich wollte nur kurz zur Brei-Geschichte sagen, dass meine Schwägerin anno dazumal weder Muttermilch noch Pulvermilch noch Brei gegessen hat und schon nach wenigen Monaten vom Tisch gegessen hat. Meine Schwiegermutter hat dann jeweils ungewürzten Reis gemacht, ganz gut gekochtes Gemüse und Fleisch, und sobald Klein-Lisa keine Extra-Wurst mehr bekommen hat und sie das essen durfte, was die Grossen assen, hat sie zugeschlagen!

Auch der Kleine von meiner Freundin verweigert Brei, isst aber sonst alles vom Tisch. Die Kleinen merken eben schnell, dass sie noch nicht zu den Grossen zählen, und ganz besonders beim Essen, weil sie das regelmässig sehen. Und ich würde mir da keine allzu grossen Sorgen machen, immerhin ist der Inhalt von pürierten Bananen und Mini-Bananenstücken ja derselbe. Ich würde es vielleicht auch einmal so versuchen.

Nimmt mich nur Wunder, ob das zweite Kind auch ein so unkomplizierter Esser wird wie der Bald-Grosse

Liebe Grüsse

23.09.15 20:28
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sonne, jetzt werdet dini zwei au scho 1! gäll unglaublich wie schnell t ziit umegange isch!! ich dänk mer no viel: ha doch erscht grad geboore :D ups!!
und was machet dini girls so? sinds au scho fliessig am umechrable? <3 oder sogar am laufe? sicher uuuh süess grad 2 so würmlis um sich ume zha :) was ich dich no ha welle fröge: welle chinderwage händ ihr? eine nebetenand? oder hinderenand? mir gönd am sa eine vo babyjogger, city select go aluege... bin gspannt!?

23.09.15 23:02
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ohh da isch aber einiges gloffe, freut mi immer zläse was bi eu so lauft :)

Himpi, so schön gahts dir so guet, gnüsses und hesch doch recht, hani au so gmacht mite letzte termine vorem grosse tag euse chlii isch ide 39. wuche cho und ich han weder irgendwelches azeiche, no en gsenkte buuch gah, no sust irgendöpis.. bin wie immer am abig is bett und denn am morge am 3 mit heftige wehe verwacht, so schnell chans gah hoffe aber fest dass eue chlii uf sin papi wartet :) und mitem job.. naja, nöd grad super aber find dini istellig toll, jetz hesch eh anders im chopf..

elea, ui nei die mübe und kia's.. so nervig! wie di andere scho gseit hend, los uf dis buuchgfühl, du weisch eh am beschte was eue chlii brucht und zwinge chaschen nöd, irgendwenn wirds klappe, d chind zeiget eim wenns für öpis parat sind. Euse chlii het zb uu lang kei stückli möge esse und vo eim tag uf de ander het er jedi art vo brei verweigeret (sogar sin gliebte abigbrei) und isst sit denn problemlos vom tisch mit.. er hets entschiede und als mami chani nur mithelfe sini entscheid am beschte umzsetze

jöö sonne, sind dini 2 au scho bald jöhrig.. verstahn dich also, isch mir genauso gange am 1. geburi vo eusem schätzi.. das jahr isch eifach gfloge, s isch sooo viel passiert, unglaublich! Bin grad drah s fotialbum vo eusem chline zmache und chume gar nöd würkli nah will ich bi jedem 3. foti ahalte und muen grinse ab de erinnerige vo dem schnappschuss

24.09.15 10:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö Emma, das kenni. wär eigentli au am fotibuech aber ich be duurend am föteli aaluege und cha mi ned entscheide - es sind doch alli (gfühlti mehreri tuusig) schön und wichtig

das johr isch wirklich gfloge, ich be momentan wos uf de erst Geburtstag zuegoht scho chli wehmüetig. anderersiits freu ich mich aber au über all die fortschritt und finds super wie sie jetzt sälbständiger wärded. es goht eifach so schnell und irgendwie wett mer gwüssi Sache chönne "konserviere". die beide chrabbled wie wild und stöhnd au uuf. die chliiner find laufe super und üebt alle indem sie gägeständ dur d wohnig stosst. die grösser find krabble super und gseht kei grund z laufe. ufstoh tued sie aber au - de chunnsch a viel Sache wo ned settsch mir sind super glücklich mit dene beide und chönd eus gar ned vorstelle wies wär mit "nur" eim chind. es isch herrlich ihne zue z luege und ich glaub es isch no lässig für die beide dass sie immer es gspändli hend, au wenn eim das mängisch s spielzüüg wäg nimmt

lilly, mir hend de easywalker duo, sie sitzed näbed enand. er isch aber recht schmal und ich chumm fascht überall dure, ussert a de coop-kasse ich ha sie näbed enand welle und ned hinder enand, damits au öppis vonenand hend, vor allem jetzt wo sie grösser wärded. am aafang hed das jo kei rolle gspielt... e chliine nochteil isch, dass sie jetzt wo de wage umbaut esch nümm in mini richtig lueged - das cha mer be dem wage ned ändere. aber ich ha jetzt nonie de iidruck gha dass es sie stört. es isch eher halt so, dass mer sälber muess churz um de wage goh oder bim Guckloch obe ine güxle wenn mer wott gseh was sie so mached.

oh die beide - scho so gross. ich bi e dubbel, aber ich bi momentan ganz schön sentimental und wehmüetig... sogar min maa seit jede obe wenn er hei chunnd: vor eme johr hend mer no das gmacht, weisch no vor eme johr... usw.

24.09.15 10:16
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah emma, das isch natürli beruhigend, eifach ohni azeiche is bett und denn mit wehe ufwache gits also scho au, haha. ich bi uf jede fall gspannt wie und wänns denn da losgaht. aber me ghört ja no viel dasses i de nacht losgaht. vilicht sötti glich mal chli fürschimache da, ich ha ja im moment no s gfühl es gäng eh no ewig aber demfall sött mer sich nöd so in sicherheit wiege ;-)

jänu ich ha morn namal kontrolle bim arzt, mal luege was de meint. ich nutz jetz die täg no zum "ufruume", vilicht cha de körper au erst loslah wenn alles andere greglet isch ;-) ich ha zb imene afall glich no es paar bodies kauft will ich plötzlich gmerkt ha das mer i de chline grössene gar nöd sooo viel händ, usserdem kei mit chnöpf und die dunked mi scho no praktisch.

nächst wuche hani au kei termine meh wie die wuche usser akupunktur und wott mi denn ehrlich gseit au nüm z wiit vo dihei wegbewege irgendwie… falls es bis endi nächst wuche nonig losgange isch fangi au mal no ah fenster putze, hahaha

ja mitem job isch chli blöd, das ha mer echt anders vorgstellt, aber es isch jetz halt so und ich ha würkli anders im chopf als mir jetz gedanke mache über sache wo i 7 mönet sind… bis jetz bini immer guet gfahre mit dere istellig, jetz fangi au nüt neus meh ah ;-)

24.09.15 10:19
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha sonne, das tönt aber mega herzig. stell der mal vor wie das wird wenn sie 18ni werded

28.09.15 14:46
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme!

Wie gohts euch so? Himbeer, isch alles no ruhig? Dänke viel a dich...

Mir hend am samstig de ersti geburi vo de meitli gfiirt! Isch schön und chaotisch gsii sind halt viel lüüt vor luuter bache und bsuech usw hani gar ned so viel ziit gha sentimental z wärde. Das hani denn geschter nochegholt

Be eusem huus esch jetzt de startschuss gfalle, jippiii!!! Ich freu mi sooo! I zwei mönet wohned mer scho det

Dandi, wie laufts be euch? Gids wieder mol bildli sorry, be en wundernase... Hend ihr jetzt für de umzug es guets agebot übercho? Be euch gohts jo jetzt wirklich nümm lang und denn chönd ihr e euches traumschloss iizieh

Elea, wie laufts mitem brei? Em kolleg sine sohn hed vo eim tag uf de ander afoh ässe, vorher hed ers nur usgspuckt. Wenns ready sind chunnt das scho mitem ässe!

Süscht allne liebi grüessli und e gueti wuche!!!

 1 .. 1818 .. 3633 3634 3635 3636 3637 .. 3697 .. 3757
natürlich   himbeer   vorallem   schaffe   Zuletzt   Hochzit   schnell   richtig   irgendwie   Problem   eigentlich   einfach   bearbeitet   gspannt   Zeremonie   eigentli   Kollegin   langsam   wirklich   natürli