| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1818 .. 3634 3635 3636 3637 3638 .. 3698 .. 3757
29.09.15 13:55
dandi78 

Re: Bräute 2013

Sonne, so schön, scho der erschti Geburtstag . Zit lauft eifach so schnäu, das esch unglaublich! Und hey, scho i zwöi Mönet wohnet dir dört? Dir chöit jo no fasch vor eus izieh... so cool!
Be eus laufts au rund. Hei grad vori ufd Baustell müesse go definiere wo dass WC-Rollehalter, WC-Bürsteli usw. im Bad häne chöme. Alles andere wie WC, Lavabo und so esch scho montiert. Yeah! Im Moment si si am Parkett legge im Wohnzimmer. Gseht super us. Und der Gärtner esch mitem Bagger am umefahre... unglaublich wie viel Lüt do a eim Tag uf dere Baustell si.
Mir hei jetz e Reinigungsfirma gfunde für 889.- inkl. Abnahmegarantie und e Zügelfirma wo ca. 1100.- wird choschte, je nachdem wie lang dass si wärde ha. Fendi beides super Agebot!

29.09.15 14:27
Aislinn 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Ich han bi eu ab und zue mitglese, wo ihr über zügle gschribe hend und welle fräge, öb öpper vo eu es Zügel-/Reinigungsunternehme empfehle chan?

Mir sind im Züri Oberland dihei.

Oder au en Tipp für es Verglichportal - es git ja so vill wo das abüütet...

Danke für jedi Info :-)

29.09.15 15:31
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo Aislinn

E ha no keni Erfahrige mit Reinigungs- und Zügelunternehme gmacht, da mir zum erschte Mol aues löi lo mache. Gang doch mou be deindeal go luege. Dört hets es paar Agebot zu würklech guete Priise. Mir zahle jetz z.B. fürd Reinigung vonere 4.5-Zimmerwohnig 889.-. Fendi es absolut tolls Agebot!

29.09.15 16:27
elea 

Re: Bräute 2013

himbi, mini fröndin esch au nichts anehnd es bett und ufgwachet esch si met mega starche wehe so dass si sofort es Spital het müesse. esch au no schön so di halbe wehe verpenne
be sehr gspannt wenns bider los goht.

jö sonne, scho de ersti geburi. has scho bide Emma und de lily so wahnsenn gfonde dass ehri chnöpf scho 1 send. und jez dini meitli au no! de nöchst 1ner geburi het glaub denn de chlii vode snet und denn esch au scho mine noche hoffe ha jez niemert vergesse :)
merci förs nohfrohe, es goht vorwerts met brei esse!!! gester hetter shco 60ml hirsebrei verputzt! ond i merke er hets jez au wörkli dosse met schlöcke. er esch eifach nonid bereit gsi! ond jez hoffe mer mager denn Emmer bez meh esse so dassi gli mol einisch weniger muess abpompe em Büro. das wer cool

dandi bi euch sends jo scho waaaaahnsennig wiit! krass wie das vorwerts goht aber demfall schiints metem izogstermin emmerno zpasse wis plant gsi esch? das esch mega toll!!!!!!!

30.09.15 07:32
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Emma: Wie sieht es bei dir und der Jobsuche aus? Hat sich schon etwas getan?

@sonne: Gratuliere zum 1. Geburtstag der Mädchen. So schön!

Ich habe noch gar keine Ahnung, wie ich das machen soll. Eigentlich ist sein Geburtstag an seinem 1. Krippentag und den will ich nicht gerade absagen... Ausserdem hat man mir noch eine MWST-Kontrolle an diesem Datum reingedrückt

Toll, dass ihr in 2 Monaten schon im Haus lebt. Mal schauen ob wir uns auch irgendeinmal Eigentum zulegen.

@dandi: Euer Haus ist ja sooo riesengross, ich wüsste gar nicht was mit so viel Platz anfangen. Aber wenn man sich daran gewöhnt hat, möchte man es dann nicht mehr missen

Wir möchten ja gerne eine Haushaltshilfe zulegen und mein Mann meint, dass ich doch das Programm mit den Asylanten nutzen soll - dass jemand mit diesem Status zu einem nach hause kommt und den Haushalt macht. Ich stelle mir das einfach etwas schwierig vor, weil wir uns ja nicht verständigen können.

@himpi: Ich meinte im GVK gehört zu haben, dass die meisten Wehen in der Nacht einsetzen.

@elea: Schön, dass es immer besser läuft mit dem Brei. Wir haben mittlerweile den Nachmittagsbrei gestrichen und stattdessen bekommt er eine Frucht, Brötchen, etc.

Jep, M. feiert als nächstes seinen Geburtstag - in 2 Monaten

@me: Ui, es ist kalt geworden und ich habe den Wintersack im Kinderwagen montiert.

Ansonsten war ich bis jetzt fleissig und habe schon am Mo und Di Sport gemacht. Gestern Abend habe ich mich noch in ein Floristikbuch eingelesen. Ich möchte gerne mal versuchen ob ich Gestecke oder Sträusse hinbringe

30.09.15 08:28
sonne13 

Re: Bräute 2013

Gugus zäme!

Aislinn, mir zügled au s erschte mol mit eme unternähme. Ich ha uf top-offerten.ch en aafrog gmacht, das wird de a 5 be ihne registrierte unternähme in dinere nöchi wiitergleitet. Die hend sich denn au sofort gmäldet. Mir hend tolli offerte übercho und ich glaub es hed au demit z tue gha dass sie jo gwüsst hend dass 4 anderi au no offeriered... Mir zahled für de umzug inkl. Alles (de-/montage, möbellift, karton, verpackigsmaterial...) und 4 männer 1550.-. Ich find das es tolls agebot! Putze zahled mer für eusi doch gross 4.5-zimmerwohnig 900.-. Und er hed gmeint über de priis chönnted mer scho no rede isch inkl. Abgabegarantie. Cha der in zwei mönet meh säge

Hey dandi, das isch jo scho de schlussspurt! Mine maa isch am mäntig obe schnell is huus goh luege wills en wunder gnoh hed was sie so gmacht hend. Krass, im undere stock alli böde dusse, trennwand dusse usw. Er hed de nur gmeint, do bisch jo doof wenn sälber en hammer id hand nimmsch, mir hätted für das ewig gha und wäred wohl ziemlich gforderet und ko gsii. Be froh mached mir nüd sälber. Kollege vo eus hend viel eigeleischtige brocht bim umbau, sicher dur das chönne spare aber sie sind fascht vor d hünd... Das hed mi sehr abgschreckt. Schlussendli sind jo täg au so scho immer so schnell verbii, wenni do no uf baustell müesst... Und so gohts massiv schneller... Und wenni gseh was de architekt für rabatt für eus ushandlet und was für sonderkonditione be gwüsse wäge ihm hesch, de sparsch das wo für de architekt zahlsch also grad wieder ii!

Elea, toll klappts besser! Es bruucht halt eifach ziit und bereitschaft vo de chliine. Freut mi dass er scho meh hed möge ässe!

Snet, den fussack wollte ich auch schon montieren, aber ein reissverschluss ist kaputt. Den muss ich noch zum doktor bringen...

Frog: was legged ihr de chliine, wo no ned laufed, a de füessli aa zum use goh? Schueh? Söckli?

Sodeli, ich goh mol goh luege wo d mädels sind, es isch grad verdächtig ruhig

30.09.15 10:21
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

snet ha gar ned gwösst das dass möglech esch dass persone met asylstatus dörfet schaffe! bzw ebe dass es das geht das si bi private chönd go schaffe!

soscht chasch ne jo a sim geburi bez früehner us de chrippe hole und den am drufolgende wochenend es festli mache!

sonne, euse chlli lauft jo au nonid und wenn mer usegönd leggi em Emmer decki söckli a und denn stecki sini füess onder en decki :)
(je nachdem no so glesmeti "schüehli" dröber wenni metem ergo usego)


be momentan am studiere wege de taufi vom chline. di esch endi Oktober und mer hend nor di engsti Familie iglade. mer wend nacheten bi eus fiire/esse. aber weiss ned recht wegem esse. mi ma het gmeint raclett aber das esch doch kes tauf esse, oder? mer hette gern brötlet aber för das werds eh z chalt si.... und em oktober hend alli s brötle au langsam gseh glaub i be ebe gaaaar ke chöchin und mer stenkt das mega. ond buffet lo cho lohnt sech fast ned, mer send nor 11persone. het öper en Idee?

30.09.15 10:35
snet 
Re: Bräute 2013

@sonne: Also ich kaufe M. nun so Thermo Booties. Er krabbelt, klettert und steht ja auf und so verhält er sich auch auf dem Spielplatz und da brauche ich etwas wasserdichtes und gefüttertes. Ich werde wohl ein Paar von Reima kaufen.

@elea: Wahrscheinlich habe ich vorhin gerade Seich geschrieben, es sind wohl eher Migranten, die ja schon einen Aufenthaltsstatus haben. Es gibt da so eine Vermittlung und die werde ich mir mal anschauen.

Ja, es ist sowieso ein wenig doof an einem Di ein Geburtstagsfest zu machen. Da kann ja keiner kommen...

Wieso bestellst du denn nicht doch ein Catering? Musst ja kein Buffet machen, sondern gleich ein fertiges Menü, das macht doch so gut wie jedes Catering. Und Raclette klingt auch fein!

30.09.15 10:36
sonne13 

Re: Bräute 2013

Elea, ich find raclette jetzt no en witzigi idee - wenns all gärn hend. Mir hend mol für es zügelässe mongoletöpf cho loh (falls es ned kennsch: ähnlich wie tischgrill oder fondue chinoise), inkl. Fleisch, sauce und biilage. De cha jede sälber näh was er will und hesch nüd z tue - und fein isch es au ;-) oder ihr started id fondue chinoise saison wenn ned gärn chochsch findi so irgendöppis no cool, denn isch jede sin eiged choch, du chasch au gemütlich mitässe will alles chasch vorbereite usw.

Machs au so wäge de füessli aber decki wird immer abgstramplet... Und ich möcht sie mängisch au chli loh umechrabble dusse, trotz de chälti...

30.09.15 10:52
elea 

Re: Bräute 2013

ah jo e koleg vo mer het öper so zom potze agstellt wo einisch die Woche chont.

jo ehr chönet jo am zischtig för euch bezeli z3te fiire am obe und denn am samschtig e grossi fete :)

mer werde das au so mache. obwohl de chlii amene fritig geburi het. i werde denn e de ganz tag wehmüetig si ond de chani ke bsuech bruche

da metem Catering hani au agluegt. aber alles woni gseh ha donkt mi veeeellll ztür. do chochi vorher selber nei aber so öpis wie mongoletopf tönt mega cool! ha ebe ke loscht 2h die chochi zstoh ond denn ome zsekle. wets au bez gnüse und abhöckle chöne!

i ha mol bez gluegt wege läderfinkli. aber die send jo eigentli au nix förd chälti.... wenn mer ehn dosse hend lo ome chrable hani ehn Emmer of en decki do de escher natürli au ned nass worde. ha das aber vorallem gmahct damet er ned Emmer gras fresst

 1 .. 1818 .. 3634 3635 3636 3637 3638 .. 3698 .. 3757
wirklich   richtig   schnell   irgendwie   einfach   natürli   Kollegin   gspannt   vorallem   Problem   eigentli   Zuletzt   natürlich   langsam   bearbeitet   schaffe   Zeremonie   Hochzit   eigentlich   himbeer