| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1819 .. 3635 3636 3637 3638 3639 .. 3698 .. 3757
30.09.15 11:00
sonne13 

Re: Bräute 2013

Ou snet, danke für den tritt in den arsch - ich habe ja solche booties bei den wintersachen!!!! Die hab ich noch nicht hervorgekramt... Mann bin ich doof, hätt ich beinahe vergessen!

Elea, das mit em gras frässe könni. Aber euses grasmonster haltet nüd uf de decki... I de ferie hed sie mol irgendöppis is muul gnoh wo sie denn so greizt hed im hals dass sie so hed müesse hueschte dass sie s ganze zobig wieder ko... hed. Mir hend denn de spielplatz fluchtartig müesse verloh, sie esch total versaut gsii

30.09.15 13:59
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo fraue

sonne, schön händer en glungnige 1. geburi vo eune girls gha

elea, gäll!!! unglaublich wie schnell die ziit lauft als nöchschts scho dä snet ihre chli wo 1 wird und dänn dä evan :) gaht wüki uuuh schnell! aber finds au soooo schön wie sie sich entwicklet und wie mer allpot veränderige / fortschritt chan beobachte - so schön!!! dä luis rennt scho halbe i dä weltgschicht umenand und er verstaht soo viel, redt sini erschte wörtlis, rüeft eus so herzig <3 eifach nur zum dahischmelze ...

weg dä taufi: also wenner was bi eu dihei machet, wär raclette doch mega gmüetlich und passt au guet in oktober findi ;) chamer guet vorbereite und sitzt mer bitz am tisch (find das ebe au no schön) oder fondue :) irgend so was i däre art !

aaah mir müend dänn uf nöchscht jahr au mal mit dä suechi starte für e reinigungs und zügelfirma! eui ageböt dunket mich aber all sehr fair! und isch halt scho viiiel viel bequemer... ich wird mer dä stress und die nerve def. au ufspare für anders

snet, mir händs au so gmacht wie t elea scho gschriebe hät (dä luis hät ame mentig geburi gha) det bin eifach ICH mitem gsi :) und am abig simer mitem papi zu mine eltere go esse :) gaaanz gmüetlich ... hät natürlich chueche gäh, chärzli zum usblase etc. etc. hihi ... und s wuchenend druf hämer dänn es grillfescht gmacht mit eusne engschte lüüt - verwandte und fründe! isch tip top so gsi und würi au immer wieder so mache... bi dä taufi hämers dazumal eher chliner ghalte! was au grad guet passt hät, will zwei mal es richtigs fescht wär mer glaubs z viel gsi und so chömers au grad bi dä chline ähnlich mache :)

me: bin geschter no i dä kontrolle gsi eusi chli bohne isch bereits scho 2kg ... t fa hät aber gfunde muess chli abeschruube, bin minim offe aber trotzdem alles no im grüene bereich

himbeer, dänk au ganz viel a dich!!! :))) wer weiss, viellicht bisch ja scho mami worde hihi freu mich uf jedefall scho riesig uf din bricht

30.09.15 14:20
elea 

Re: Bräute 2013

lily das tönt denn toll metem Luis winer dud plöiderle. of das freui mi au scho ganz fescht!

aso wenn ehr ali fendet Raclette esch ok för es taufi-esse denn machi das so

ui wow scho 2 kg! das goht aber au rassig du musch jetzt guet uf di ufpasse ond sorg ha gell ;)esch auä liechter gseit als gmacht metem chline nebezue!

30.09.15 14:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ja elea machet das ;) isch doch uh schön und vorallem gmüetlich!! grad passend, au i some chline chreis :)

jö danke, du bisch lieb!!
gäll unglaublich, jetzt isch sie au scho 2kg und nur no 1 1/2 mönet bis zum termin - wahbsinn!

frög mich im moment grad wie öpert so viel chan esse wie ich!!!!! bin es richtigs fressmonschter :D aber dämfall bruchemers... obwohl, wär besser wenn nöd au no 5kg schoggi :p

30.09.15 14:50
snet 
Re: Bräute 2013

@sonne: Hihi, so gut, dass du dich noch an die Booties erinnert hast. Also ich werde das wahrscheinlich so lösen. Im Kiwa mit den Finkli und sobald er draussen rumklettert die Booties anziehen.

@elea: Dann ist Raclette ja gebongt Kannst ja statt Migros/Coop zu einer Käserei gehen, die haben super Raclette Käse und macht es ja auch noch besonders. Dazu noch feine Beilagen reichen und das Taufessen ist fertig

Ja, es ist halt nur so doof, dass ich an diesem Tag noch die MWST-Kontrolle habe. Das müsste echt nicht sein. Wir werden dann am Abend etwas feiern und am Wochenende vielleicht zum Geburtstag einladen. Doof nur, dass sein Cousin gleich 2 Tage später Geburtstag hat.

@lilly: Klingt aber doch nach jeder Menge Party bei euch Zum Grillen ist das Wetter nicht so ganz passend, aber vielleicht machen wir einfach einen Tag der offenen Tür mit diversem Fingerfood oder so. Hat ja noch etwas Zeit.

So schön, dass die Kleine schon so schwer ist. Ich glaube M. war bereits in der 32. Woche 2.2kg schwer, er kam ja auch als Möckli zur Welt.

Dann solltest du dich wirklich etwas schonen! Auf den Fotos auf fb siehst du aber auf jeden Fall immer noch top fit aus

@me: Eigentlich wollte ich heute ins Zumba, aber muss etwas früher nach Hause, weil mein Mann noch an einem Event teilnehmen will. Dafür gehe ich morgen ins Fitness und am Fr ins Training.

30.09.15 21:50
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete Abig ihr liebe!

Alles Gueti dine zwei Girls, sonne.. so schön, au scho jährig worde

Genau, ich mache das au so mite Winterbooties, d Finkli het er sust amig ufem Sitzplatz oder so a.. aber dihei isch er sowieso am liebste barfuess und hasst drum au Söckli er isch glaub immerno im Summer-Modus igstellt ahah aber d Booties chan er sich nöd selber abzieh, drum tiptop!

Snet, danke der Nachfrage... mit der Jobsuche geht es gut vorwärts, ich habe am Montag wieder ein Vorstellungsgespräch für einen tollen Job im Marketing, Schade nur dass es eine 60% Stelle ist und das ist für mich doch etwas zuviel mal schauen was sich daraus ergibt...

Mmmh nicht ganz so praktisch mit dieser MWST-Kontrolle am Geburtstag deines Kleinen.. dann kannst du wohl auch nicht früher gehen? Unser Knirps hatte an einem Mittwoch Geburi, da hat mein Mann am Nachmittag frei genommen und wir haben mit den nonnis Kuchen gegessen und Gschänkli ausgepackt, war ganz gemütlich und mega herzig. Am Sonntag darauf haben wir auch im grösseren Kreis in einer Waldhütte grilliert, das ist halt das beste wenn man im Sommer Geburi feiert :) aber hört sich super an mit Fingerfood und Kuchen.. passt doch und zuhause ist es doch eh immer am bequemsten!

Jöö elea, freut mich sehr dasses langsam klappt mite Breili.. er macht das super, jedes Chind het sis Timing und schlussendlich isch doch eifach d Hauptsach dases funktioniert.. egal wie Und tönt ganz gmüetlich mit euem Taufesse, wür ich also au so mache mmmh Raclette!!!

Oh Lilly, goldig eue Chlii s isch würkli mega ä herzigi Ziit grad.. euse het hüt grad öpis neus agfange plappere und ich muess immer mega lache tönt so lustig und er füehrt richtigi Konversatione mit sich selber, chönt ihm stundenlang zueluege

01.10.15 18:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

huhu mitenand! ich bi also immerno da und immerno 2in1, haha. ich bi no voll relaxt und bi viel dihei am putze und ufruume… und schlafe natürli, es isch herrlich. nur hani langsam wieder de glich rhythmus wie zu studenteziite, gang spat is bett und gang nachem früehe zmorge namal go ligge bis am elfi, bahaha.

gester hani kontrolle gha, es isch alles no ruhig, wehelinie im ctg flach wie holland, mitem chline isch alles super und er hät au no gnueg fruchtwasser etc. ich gang also nöd devo us dasses vor ET losgaht… aber me cha sich ja tüüsche. morn isch min schatz usem WK zrugg und ich glaub ja, dass de krümel extra wartet bis de papi wieder da isch - mir isches recht. uf jede fall hät mi de dokter aber glich no direkt is spital verwiese nach de kontrolle will ich so komischi bluetdruckwert gha ha. höch, denn wieder tüüf, immer links komplett anders wie rechts… im gebärsaal händs mi denn namal für e stund as CTG ghänkt und e langziitbluetdruckmessig gmacht, die isch aber unuffällig gsi. in erster linie händs glaub welle e schwangerschaftsvergiftig usschlüsse aber ich ha au susch kei symptom und ha da nöd so angst.

lustig findi eifach dass ctg immer total ohni wehe isch, ich ha susch scho au öfter mal en herte buuch aber immer bim ctg gaht natürli gar nüt :D

01.10.15 20:37
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo himbeer

und ich ha scho dänkt es isch los gange hihihihi... wenn isch dänn din ET? schön chund din ma morn wieder zrug und chönder gspannt warte wenn sich eue chli schatz uf dä weg macht :) und ebe, es chan dänn plötzlich schnell gah ;) körperlich magsch su no? ich ha scho meh mühe als bim luis :-/ aber irgendwie zieht sich das scho die ganz ss dure... janu, lang gahts ja au bi mier nüm :) <3
wünsch där no en schöne endspurt und das mitem viel schlafe machsch du guet :D no schön ziit für dich näh und gnüsse!!

jöö emma, so herzig dä v. chchch <3 muess mer dänn au mal alose hihi ;)

mir sind hüt s erscht mal i sonere 'spielhalle' gsi... e kollegin isch uf t idee cho und dä luis hät riesig dä plausch gha, sooo herzig! vorallem unter dä wuche isch es no agnehm, hät nur wenig lüüt gha... das wirdi jetzt bestimmt ab und zue, dä winter dur, mache!

01.10.15 21:24
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah nei, ich bi no am umelümmle dihei und irgendwie hani au s gfühl es wird no en moment gah. beziehigswiis hani immer ghofft dass er sich bis mindestens morn ziit laht und das händ mer vorussichtlich ja gschafft, da bini no froh. ET isch erst nächst zistig und die meiste gönd ja drüber, ich bi drum au gar nonig so ungeduldig am warte sondern sehr relaxt.

es isch scho langsam chli astrengend aber grundsätzlich gahts mer körperlich no guet. ich plane eifach dopplet soviel ziit ih zum an bahnhof laufe haha. hüt hani de ganz tag d wohnig nöd verlah aber bi flissig gsi mit hushalte und das isch no guet gange. cha mer guet vorstelle dasses astrengender isch wenn no en andere zwirbel muesch bespasse glichziitig…

morn hani namal kontrolle und nächst zistig namal eini bim vertreter vo mim dokter, er isch ja gnau nächst wuche i de ferie...

02.10.15 05:43
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das isch echt suuper wie tüüfenentspannt du bisch :) und hüt chund scho din ma zrug - perfekt! wünsch där dänn no ganz en schöne untersuech! und nöchschte zischtig grad nomal ;) wie isch es eigentlich: wartets bi dier au nur 10 täg bis nachem erechnete ET termin bis sie ileite würet? mich hät das immer recht beruhigt... ha gfunde 10 täg isch no e ertragbari ziit (bi eusne mamis z.b. ja nonig so gsi) :-/.
und bisch fliessig am himbeerblättertee trinke? chch ;)

haha doppelt ziit iberechne :D da chani au scho es liedli drüber singe... dä luis muess immer uf mich warte :p bin sooooo langsam!!! :D

hüt gahni wieder go schwümme... freu mi scho :) (snet, muessi grad a dich dänke, du als sportskanone) :)

wünsch allne en schöne tag... mine startet scho frühe!

 1 .. 1819 .. 3635 3636 3637 3638 3639 .. 3698 .. 3757
Zeremonie   Problem   gspannt   schnell   Zuletzt   Kollegin   natürlich   himbeer   richtig   natürli   vorallem   wirklich   bearbeitet   eigentli   schaffe   einfach   Hochzit   eigentlich   irgendwie   langsam