| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1819 .. 3636 3637 3638 3639 3640 .. 3699 .. 3757
02.10.15 11:48
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöchen Miteinander

@himpi: Gut, dass du noch so entspannt bist! Wünsche dir ein paar kurzweilige Tage vor der Geburt.

@lilly: Wieso stehst du heute schon so früh auf? Viel Spass beim Schwimmen! Ich gehe heute noch ins Fitness. Eigentlich wollte ich gestern gehen, war aber ein wenig krank.

@me: ich war heute kurz im Mparc und habe wegen Sportklamotten geschaut. Ein T-shirt, dass ich auf zalando für 24.- gekauft habe, kostete dort 40.- Ansonsten habe ich heute einen Trockenstrauss gebunden und das Ergebnis war nicht mal so schlecht.

02.10.15 12:31
himbeer 

Re: Bräute 2013

@lilly: ja ich mach immer grad en ganze chrueg tee und trink denn so 1-3 gläser am tag, wennis nöd vergiss. morn hani au s letzt mal akupunktur.

ja ich glaub nach 7-10 täg leitets ih. obwohl ichs ja super würd finde wenns vo elei losgaht, aber es beruhigt eim schochli. ich bi gspannt, vilicht hät de chli ja jetz au nur gwartet bis de papi wieder jede abig dihei isch, mir sölls recht sii. termin isch ja erst i 4 täg, da cha no viel passiere. das heisst, i knapp 2 wuche ischer spätistens da. scho e komischi vorstellig…

ich bi recht fuul im moment, bi halt unter de wuche ohni auto und is schwimmbad laufe isch mer z astrengend… haha. vilicht chönd mer am weekend mal gah oder mal chli länger go laufe, das söll ja au helfe

@snet: mein umfeld sollte sich mal eine scheibe von meiner relaxtheit abschneiden, die drehen hier alle durch und ich werde mit sms und anrufen bombardiert. das geht mir momentan fast am meisten auf den sack ;-)

02.10.15 12:43
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet, konnte nicht mehr schlafen (passiert mir in letzter zeit öfters mal) ist halt auch nicht mehr so bequem zu liegen (bin eine absolute bauch-schläferin) und das kann ich momentan vergessen :-/ aber schlimm ist es nicht! lege mich nachher gleich einwenig hin da luis gerade sein mittagsschläfchen macht :-)
oh zalando! finde ich ja super hihi habe gerade gestern ein packet erhalten :-)
viel spass beim sport! ich war bereits beim schwimmen und mich gerade eben mit schoggi belohnt :p

himbeer, das isch super vo euem chline daser schön uf dä papi gwartet hät ;) hihi <3 spötischtens i zwei wuche chönderen dämfall i dä arme hebe <3 <3 <3 und bis dänn wiiterhin so gnüsse wies jetzt scho machsch! gaht wüki VOLL nüm lang :D so ufregend!!!! sind halt all nervös wenn eue chli sich uf dä weg macht :) isch ja au uh spannend... aber verstahns au wenns di bitz nervt wenn di all mit sms etc. bombardieret :-/ du chasch ja au nöd meh mache als warte und dänn brichte...

i ca. 2 wuche fangi dänn au mitem tee a haha ...

04.10.15 12:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha lilly, wo du gester gschriebe häsch bini grad i de presswehe gläge. ja euse chli nevio isch gester am 13:19 nach ileitig undere schnelle, unkomplizierte geburt uf d welt cho. eus gahts allne guet und mir läbed eus grad ih.

04.10.15 12:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha lilly, wo du gester gschriebe häsch bini grad i de presswehe gläge. ja euse chli nevio isch gester am 13:19 nach ileitig undere schnelle, unkomplizierte geburt uf d welt cho. eus gahts allne guet und mir läbed eus grad ih.

04.10.15 12:43
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha lilly, wo du gester gschriebe häsch bini grad i de presswehe gläge. ja euse chli nevio isch gester am 13:19 nach ileitig undere schnelle, unkomplizierte geburt uf d welt cho. eus gahts allne guet und mir läbed eus grad ih.

04.10.15 16:19
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oooh himbeer, herzlichi gratulation zu euem nevio <3 soooo schön!!! 3.10. :) dä luis ja au ame 3. uf t welt cho ;) hihi... und super isch es e schnelli und unkomplizierti geburt worde (dämfall so wies sich jedi frau wünscht - perfekt) sicher au dini glasseheit däbi mitgspielt und dä himbeerblättertee hehe :p
gahts eu allne guet? ischer en grosse oder eher es finögeli? :) wünsch eu ganz e schöni kennelern ziit, gnüssets ganz fescht!!
p.s.: so schnell chans gah ;) :D chch... eue nevio hät dä ziitpunkt super usgsuecht, gwartet bis dä papi hei cho isch und trotzdem no vorem ET :)
liebi grüess

04.10.15 17:35
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöööö himpi, gratuliere eu vo Herze zude Geburt vom chline Nevio! Wunderschöne name hender usgwählt und freut mi riesig z'läse dass d geburt guet gange isch und dases eu guet gaht, so schön! Bravs büebli.. het extra uf sin papi gwartet gaht denn ebe glich schnell und au ohni grossi vorzeiche :)

Wünsch eu e wunderschöni kennelernziit, gnüsset eues chline Wunder und erholet eu guet.. alles liebi eu 3

Zuletzt bearbeitet am 04.10.15 17:39

04.10.15 19:31
elea 

Re: Bräute 2013

Äh himbi so schön! Gratuliere euch vo ganzem herze zo euchem Nevio es freud mi meeegaaa zghöre dass bide geburt alles guet gange esch ond dass alli gsond ond monter send. Geht kes grössers gschenk als es gsonds chend
I hoffe di erst zit esch ned all zu asträngend ond dass sech alles guet ipendlet bi euch!
Nomol alles liebi ond gueti för de, di maa ond euche chlii nevio!

04.10.15 20:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

danke vielmal für all glückwünsch! es isch nöd ganz vo elei so schnell gange, ich bi schlussendlich igleitet worde wäg hohem bluetdruck. er isch leider immer no chli höch aber das leit sich sicher bald.

ja trotz dem unfreiwillige start isch d geburt würkli guet gsi, cha mi nöd beklage. ich verzells denn mal chli gnauer wenni nöd alles am handy muess tippe.

mir händ nochli stilkproblem aber da bini ja nöd die einzig... de chli verstaht nonig so warum er sich söll astrenge mit suuge wenn doch eh no fast nüt chunnt, aber das pendlet sich scho no ih. jetz muessi dringend is bett, bi total uf de felge :D

 1 .. 1819 .. 3636 3637 3638 3639 3640 .. 3699 .. 3757
bearbeitet   himbeer   einfach   Problem   irgendwie   Zeremonie   Kollegin   eigentlich   langsam   natürli   Hochzit   natürlich   wirklich   vorallem   eigentli   Zuletzt   richtig   gspannt   schaffe   schnell