| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 2062 .. 3757
12.07.12 15:39
Nemo 

Re: Bräute 2013

@malu: hai ai ai, jetzt häsch scho wieder din avatar gwwechslet...du sorgsch für verwirrig bi mir!!
ja barca....eifach toll, chan nöd meh dezue säge. das mitem poltere isch cool! han am samstig au 4 polterabige gseh dehte! isch mega witzig gsie. sind aber alles spanierinne gsie
@fächer: ich han roti und wiessi fächer bstellt für d'gäst am hochziit. hoffe mer chönd sie denn bruche!!! und suscht hät hald e anderi summerbrut freud!
grüessli

12.07.12 16:18
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

MaLu:
jöhh toluwu.. das fägt, wemes när allne cha sägä!!
und ganz stolz dr ring zeige

Ich hab auch mega Freude!!

12.07.12 16:45
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Noelle: und wie v. a. ischs etz üsen 2. alauf will mir die vom 30. Juni händ müesse absäge.
etz machemer alles no chli besser

also mir händ d location fix
termin uf em standesamt isch reserviert

gästeliste stoht sowit

chleider und ring hämer au alles scho /halt vo vorher

musig (saxophonist und dj) hämer e offerte, tüend üs am w-end entscheide ob mir de nehmed

d iladige han i au scho gstaltet, die schicked mir aber erst im dezember


was i nonig weiss isch ob üsi fotografin bereit isch vom rhintal uf zh cho

12.07.12 16:46
Nemo 

Re: Bräute 2013

@daninici:
dörfi frage wer das isch und was ihr deür zahled? (dj und sax)
das fndi nämli au mega cool!!

12.07.12 16:52
Noelle 

Re: Bräute 2013

Daninici. ou s hochzyt müesse absägä?

im kt. bern isches so müehsam mitem termin fürs standesamt. da chasch würklech exakt 6 monet im vorus reserviere, nid vorhär.

12.07.12 17:15
CoRa 

Re: Bräute 2013

Zivil in Olten und "kirchlich" auf'm Engelberg. Ich kann's kaum erwarten!

Morgen sagen wir's unseren Eltern. Wir wollten warten bis meine Mom hier ist damit wir's allen persönlich sagen können. Ich bin schon ganz aufgeregt! Am Telefon neulich hab ich mich schon fast verplappert... Und dann kann ich auch ENDLICH meinen Verlobungsring tragen. Juhu!!


bist du von Olten da ihr da heiratet?
Geniesse den Moment der Bekanntgabe- ist einfach ein meeeega tolles Gefühlt!

12.07.12 18:22
Daninici10

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Nemo: er heisst g-sax. Han en uf bright-entertainment.ch gfunde. Du chasch ihn ab 3900.- bueche oder glaub sogar no weniger. Chunt druf a ob ihn allai willsch oder e ganzi band.

@Noelle: ja bin leider nöd drum ume cho

13.07.12 07:06
nini 

Re: Bräute 2013

Nur schnäll äs churzes Hallo a alli! Ich hans na sträng so churz vor dä Feriä.

A alli neue äs herzlichs Willkomme bi üs!

Und a alli wos gli bakannt mached: gnüssed dä schöni Moment!! Bi üs sind es paar Trändli gflosse und äs isch eifach schön gsi alli Liebschte so grüehrt zgseh!!

Allne es ganz schöns Wucheendi, au wänns Wätter nid so mitspielt! Ich bin morn na amä Hochzig iglade...bin u gspanne!!

13.07.12 08:03
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zämmä

Jo freu mi druf s ändlich minä Eltere zsäge chas chum meh für mi bhalte.. Hoff mir chönnes endlich das Wucheend verkünde, mis Mami isch ebe im Spital sit 3 Wuche, und mi Schatz wätt mi Papi halt froge öb er mi "dörf" hürote..(und das sicher nid im Spital) Er seit im Witz immer für 3 Foifliber dörfsch sä ha. Er het für mis Mami 2 miessä zahle

nini: schöni Ferie.... und gniess sä...

13.07.12 08:49
MaLu 

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
Guete Morge zämmä

Jo freu mi druf s ändlich minä Eltere zsäge chas chum meh für mi bhalte.. Hoff mir chönnes endlich das Wucheend verkünde, mis Mami isch ebe im Spital sit 3 Wuche, und mi Schatz wätt mi Papi halt froge öb er mi "dörf" hürote..(und das sicher nid im Spital) Er seit im Witz immer für 3 Foifliber dörfsch sä ha. Er het für mis Mami 2 miessä zahle

nini: schöni Ferie.... und gniess sä...



@ nini, schöni ferie und gniesses i volle züg!

 1 .. 182 .. 362 363 364 365 366 .. 2062 .. 3757
vorallem   Zuletzt   Problem   einfach   Zeremonie   schnell   bearbeitet   natürlich   wirklich   natürli   langsam   schaffe   himbeer   Kollegin   eigentli   richtig   irgendwie   gspannt   eigentlich   Hochzit