| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1820 .. 3638 3639 3640 3641 3642 .. 3700 .. 3757
09.10.15 19:59
sonne13 

Re: Bräute 2013

Oh himbeer, bis uf de höchi bluetdruck tönt das doch noch ere super geburt! Das freut mich für dich!!! Ich wünsch euch ganz es tolls iiläbe deheim mit euchem schätzeli und gueti erholig!!!

Snet, unsere kleine hatte auch gerade so eine phase. Manchmal mühsam aber alles in allem fand ichs süss mühsam wirds nur wenn beide so anhänglich werden, kann ja nicht beide rumtragen... An solchen tagen bewege ich mich dann vorwiegend auf dem po am boden

Süscht gids ned viel neus, ussert dass be eusem huusbau einiges lauft. Sind au scho es par problemli uftaucht - chas bi eme umbau halt gäh - mir hoffed jetzt es fallt ned z fescht is budget

Wünsch euch allne es tolls weekend!!!

10.10.15 17:09
Eve777 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Liebi Himbi au vo mir vo Härze härzlichi Gratulation und alles alles Gueti !! Danke au für de toll Geburtsbricht hoffe bi mir goht denn au alles guet.

Mir gohts sowit super guet ha im Momänt wörkli kei Beschwerde und gar nüt, ich hoffe s goht so wiiter bi jetzt i de 21. Wuche .

Hoffe s goht euch anderne au guet und schicke allne es liebs Grüessli.

12.10.15 10:08
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme!

All es schöns Wuchenend gha? :)

Eve, schön vo dier z lese und vorallem das es dier/eu so guet gaht :) <3
Wenn häsch du eigentlich din termin?

Liebi grüess und schöns tägli allne

12.10.15 13:28
snet 
Re: Bräute 2013

Huhu Zusammen

@Eve, schön, dass es dir soweit gut geht. Jetzt hast du die Hälfte auch schon geschafft! Wisst ihr schon was es wird?

@lilly: Mein Wochenende war eher gemütlich. Sport, Raclette und am So noch ein wenig auswärts essen.

@me: Habe heute endlich eine Winterjacke für M. gefunden. Im Lidl für 15.- :-)

12.10.15 14:57
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Ah ja Snet, han s Foti vom M. zf FB gseh :D so luschtig! Hät usgseh als ob ihm s Raclette gschmöckt hät :p <3

Jagge, han am Luis au erscht grad e Winterjagge kauft ;) schlussentlich aber vom zara... die händ ihm Moment eh meeegaaa viel cools Zügs!!!

Mir sind hüt Morge no in DE uf Vorrat go poschte :) vorallem für min Ma, daser dänn alles Dihei hät für dä Luis während ich im Spital bin :D

13.10.15 10:26
sonne13 

Re: Bräute 2013

Wow eve, ziit goht so schnell, jetzt hesch du au scho halbziit! Schön gohts dir guet! Das isch sehr schön z ghöre!

Wintersache... Uh jo... Jäggeli göhnd aber jetzt hani die booties (wink zu snet) vüre gnoscht und eusere "grosse" sinds scho z knapp

Sodeli, muess schnell in chäller... Bis spöter

14.10.15 09:24
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Wie geht es euch allen?

@lilly: Bei uns gibt es gar keinen Zara, deshalb kaufe ich da auch nichts

Soso, Einkaufstourismus? Was habt ihr denn alles eingekauft?

Ich bin schon gespannt, wie ihr das mit 2 Kids handhaben werdet. Ich finde M. manchmal schon anstrengend, obwohl er ein pflegeleichter ist

@sonne: Ich habe die Booties auch immer noch nicht bestellt. Mega schlecht von mir

@me: So, ich habe uns nun eine Haushaltshilfe engagiert, am Mo kommt sie das erste Mal. Bin gespannt wie es laufen wird.

Am Fr gehen wir in den Europapark (bei trockenem Wetter), freue mich schon sehr!

14.10.15 11:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand!

wow eve, schön vo dir zghöre und super dass alles guet lauft ui jetzt isch bi dir au scho Halbzeit, unglaublich.

tja mir sind eus immerno am iläbe, jede tag isch echli anders und ich bi froh, wenn mer denn mal chli en Rhythmus drin händ. aber de chnopf isch ja erst 1.5 wuche alt, das brucht sicher no en moment. die nacht hät er immerhin scho zweimal e schlafphase vo 5.5 stund gha, es isch richtig erholsam gsi, haha

mir gahts scho wieder recht guet, finds unglaublich wie schnell sich de Körper erholt. vorere wuche hani no chum chöne e halb stund go laufe und jetzt fühli mi scho fast wieder wie vorher - eifach unfitter, haha.

so jetzt pfuused de chli wieder, ich hüpf rasch unter duschi ;-)

14.10.15 18:48
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Snet, händer kein Zara bi eu? Sooo schad... ich find dä hät uuuh cooli Sache (H&M aber au)! Muess mi amigs richtig zrug halte dasi nöd dä ganz Lade leer chauf :p und jetzt woni weiss das mer no es Meitli bechömet no schlimmer :D eimal vollgas für en Bueb und eimal vollgas für es Meitli chch...
In DE hani vorallem so Gläsli kauft (für wenn ich im Spital bin) das min Ma schön gnueg Esse für dä Luis hät, Baby Chnaberi Zügs etc., Windle für beid :D etc. etc., eifach wieder mal bitz ufgfüllt :)
Haha weiss au nonig wiemer das mit 2 so chline mache werdet :p am afang wirds sicher nöd eifach aber gah wirds sicher (muess) und mer freuet eus soooo meeegaaaaa uf die chli und dass dä luis dänn es schwöschterli hät <3 bin au uh froh isch mer min ma so e grossi hilf, das macht sicher au no viel us...
Bisch eigentlich nomal bim arzt gsi wegem chopf vom marlon? Oder wie bisch det verbliebe?

Himbeer, schön vo dier z lese :) isch klar bruchts no chli ziit... aber das chund ;) und das eue chli scho 2x 5.5h am stuck gschlafe hät isch ja meeegaaaaa! Mitem stille unterdesse bitz besser? Bin ja gspannt wies bi mier das mal gah wird!? Hoff wird gnueg milch ha!!! Wär soooo schön...
Guets dusche :p und schöne abig allne

15.10.15 13:40
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Da isch grad Mittagsschlafsziit und ich han mir en Tee gmacht und fulenze chli ufem Sofa, kämpfe grad mit nervige Mens-Beschwerde... sit de Geburt hani amig rechti Schmerze aber was sölls :)

Himbeer schön vo dir zlese und zghöre dass alles sowiit guet isch. Ja gäll, am afang bruchts scho chli Ziit bis sich alles echli ispielt, au bi eus isch jede Tag andersch gsi und irgendwenn hets eifach klappet... obwohl sich de Rhythmus no einigi Mal veränderet het ihihi aber isch ja alles normal gnüss dis chline Schätzeli, isch schön dass dich so guet fühlsch... scho unglaublich was für e Leistig de Körper macht!

Lilly & snet, mir hend zum Geburi 2 mega lässigi Winterjackene übercho, göndem jetz perfekt, wo ich chli meh Müeh han sind Winterschueh... find irgendwie grad gar nüd, hett am liebste Lauflernschueh aber entweder chostets es Vermöge oder sie hend e weichi Sohle und sind nöd würkli für dusse geeignet.. mmh, am Schluss muessi wohl online bstelle im Moment het er dusse viel d Booties a, mega praktisch und herzig die Stiefeli :)

Jöö Lilly, das glaubi das ihr eu riesig freuet uf eui Chlii aber ich denke nachere gwüsse Ziit wird sich alles au mit 2 Chind ipendle und wird funktioniere, ihr machet das ganz sicher super! :) Obwohl mir ja eigentli es paar Jöhrli wend warte, redemer jetzt scho wieder über Näme hahaha wer weiss wie lang dases no gaht bis mir eusi Meinig änderet so chlini Chnöpf sind ebe scho zum schmelze herzig und dass mir am Weekend anere Babyshower gsi sind, machts au nöd grad liechter

So, chli Haushalt sötti glich no mache... tschüss zäme!

 1 .. 1820 .. 3638 3639 3640 3641 3642 .. 3700 .. 3757
bearbeitet   Problem   richtig   Zeremonie   irgendwie   Kollegin   gspannt   eigentlich   vorallem   schaffe   langsam   himbeer   eigentli   schnell   Zuletzt   Hochzit   wirklich   natürlich   einfach   natürli