Bräute 2013 |
|
1 .. 1820 .. 3638 3639 3640 3641 3642 .. 3700 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14.10.15 11:25
himbeer
|
Re: Bräute 2013
guete morge mitenand!
wow eve, schön vo dir zghöre und super dass alles guet lauft ui jetzt isch bi dir au scho Halbzeit, unglaublich.
tja mir sind eus immerno am iläbe, jede tag isch echli anders und ich bi froh, wenn mer denn mal chli en Rhythmus drin händ. aber de chnopf isch ja erst 1.5 wuche alt, das brucht sicher no en moment. die nacht hät er immerhin scho zweimal e schlafphase vo 5.5 stund gha, es isch richtig erholsam gsi, haha
mir gahts scho wieder recht guet, finds unglaublich wie schnell sich de Körper erholt. vorere wuche hani no chum chöne e halb stund go laufe und jetzt fühli mi scho fast wieder wie vorher - eifach unfitter, haha.
so jetzt pfuused de chli wieder, ich hüpf rasch unter duschi ;-)
|
|
|
|
15.10.15 13:40
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hoi zäme
Da isch grad Mittagsschlafsziit und ich han mir en Tee gmacht und fulenze chli ufem Sofa, kämpfe grad mit nervige Mens-Beschwerde... sit de Geburt hani amig rechti Schmerze aber was sölls :)
Himbeer schön vo dir zlese und zghöre dass alles sowiit guet isch. Ja gäll, am afang bruchts scho chli Ziit bis sich alles echli ispielt, au bi eus isch jede Tag andersch gsi und irgendwenn hets eifach klappet... obwohl sich de Rhythmus no einigi Mal veränderet het ihihi aber isch ja alles normal gnüss dis chline Schätzeli, isch schön dass dich so guet fühlsch... scho unglaublich was für e Leistig de Körper macht!
Lilly & snet, mir hend zum Geburi 2 mega lässigi Winterjackene übercho, göndem jetz perfekt, wo ich chli meh Müeh han sind Winterschueh... find irgendwie grad gar nüd, hett am liebste Lauflernschueh aber entweder chostets es Vermöge oder sie hend e weichi Sohle und sind nöd würkli für dusse geeignet.. mmh, am Schluss muessi wohl online bstelle im Moment het er dusse viel d Booties a, mega praktisch und herzig die Stiefeli :)
Jöö Lilly, das glaubi das ihr eu riesig freuet uf eui Chlii aber ich denke nachere gwüsse Ziit wird sich alles au mit 2 Chind ipendle und wird funktioniere, ihr machet das ganz sicher super! :) Obwohl mir ja eigentli es paar Jöhrli wend warte, redemer jetzt scho wieder über Näme hahaha wer weiss wie lang dases no gaht bis mir eusi Meinig änderet so chlini Chnöpf sind ebe scho zum schmelze herzig und dass mir am Weekend anere Babyshower gsi sind, machts au nöd grad liechter
So, chli Haushalt sötti glich no mache... tschüss zäme!
|
|
|
|
1 .. 1820 .. 3638 3639 3640 3641 3642 .. 3700 .. 3757
|