| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1821 .. 3639 3640 3641 3642 3643 .. 3700 .. 3757
15.10.15 14:09
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander

Unsere tollen Pläne für morgen wurden leider durchkreuzt... Seit gestern bin ich nur noch am K*****, aber echt froh, dass meine Muttet heute den Kleinen abholt und zu sich nimmt.

Sorry für den Egopost, melde mich ausführlicher sobald ich wieder gesund bin.

15.10.15 21:20
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Ohje, gueti Besserig snet... erholsch di schnell wieder!! Luegsch uf dich...

19.10.15 15:03
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo fraue

a all wo züglet händ oder es no vor sich händ:
was händer für es zügelunternehme gnoh wo au grad t möbel demontiert und am neue ort wieder ufbaut?
händer da pauschalpriise offeriert becho? am beschte im ruum züri...
bin ebe grad bitz am vergliche :)

liebi grüess

19.10.15 16:11
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallo lilly

Mit ruum züri cha der ned wiiter hälfe... Mir hend en pauschalpriis: 1550.- für umzug mit 4 maa inkl. Möbellift, demontage und montage und sämtlichs verpackigsmaterial. Find das agebot fair und be froh hend mer eus für es undernähme entschiede. Hihi, und all kollege froged wenn mer zügled und obs müend es datum frei halte und cho hälfe aber es isch also no niemert entdüscht gsii dass sie ned müend cho

Mini mädels hend grad es päckli papiernastüechli verwütscht und sind beschäftigt ha leider de schnupper... Blöd, mach am sunntig min erscht halbmarathon noch de lange babypause und hätt welle fit starte... Jenu. Schnell beni jo so oder so ned wetts eifach gniesse, be dem trainingsufwand channi nümm a mini beschte ziite aachnüpfe (wo nonie bsunders guet gsii sind) jetzt hoffi uf guets wätter, wär jo voll schön be herrlichem herbstwätter die 21km abzspuehle und d stimmig und d strecki z gniesse

Sodeli, goh mol goh d schnipseli iisammle...

19.10.15 16:23
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöchen Miteinander

@Lilly: Nein, bei uns gibt es wirklich keinen Zara. Ich bin nicht mal so shoppingverrückt bei M. Das Meiste was er hat ist eigentlich Occasion oder sonst wie bekommen.

Für mich wäre es momentan unvorstellbar ein 2. zu bekommen. Keine Ahnung wieso... Wahrscheinlich auch die Anstrengung der Schwangerschaft, irgendwie wäre mir das zu viel und es läuft gerade so gut bei uns. Meine Schwägerin hat gerade das 2. bekommen und sie ist schon sehr erschöpft...

Unser Zügelunternehmen war Astra Umzüge, dort gibt es glaube ich auch eine Filiale in Zürich.

@Emma: Ich habe auf Ricardo nun Winterstiefel/Lauflernschuhe von Elefanten ersteigert und hoffe, dass die dann ok sind. Dazu konnte ich auch gleich noch eine Regenkombi und Skihosen ergattern :-)

Ja, dann bin ich mal gespannt, wann ihr eure Meinung ändern werdet

@sonne: Toll, dass du wieder einen Halbmarathon läufst, an welchem wirst du denn mitmachen? Ui, mit Taschentüchern spielen hätte ich nicht so Freude. Da kann man ja eeeewigs alles zusammensuchen.

@me: Wir sind wieder auf dem Damm. War eine echt schwierige Woche: auf ein Kind aufzupassen, wenn beide Eltern krank sind, ist wirklich anspruchsvoll.

Ich war am Wochenende wieder ein wenig shoppen und konnte tatsächlich eine Jeans in Grösse 38 kaufen. Weiss gar nicht, wann ich das letzte Mal diese Grösse getragen habe. Ich habe jetzt sicher 10kg abgenommen und dazu noch Muskeln aufgebaut.

Sonst ist heute zum ersten Mal die neue Haushaltshilfe vorbeigekommen und sie hat das gut gemacht.

20.10.15 07:04
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Das tönt wüki fair sonne. Hoff findet dänn au no öpis passends :) geschter isch mal dä erscht da gsi, aber hät mer nöd gfalle... hüt und morn chömet wiiteri :D wär no guet chönti öpert vor dä geburt reserviere, dänn chöntemer das nämli au scho abhagge! So en pauschalpriis wird wohl s beschte si! Hehe das mit dä kollege glaubi... so en umzug isch amigs ebe scho nöd ohni :-/
Und häsch s papiernastüechlipack geschter no ganz retour becho? :p

20.10.15 07:20
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Snet, han jetzt au agfange gwüssi Sache occ. z chaufe, chamer zum teil scho meeegaaaa viel spare und vorallem brucht mer gwüssi sache nur für churzi ziit, bruche tuet mers und zahlt no es halbs vermöge däfür... alles würi jetzt aber nöd brucht poschte, macht scho au spass neus zügs go ussueche gah :D mis mami und ich sind geschter grad für die chli go shoppe, bin fascht usgflippt :p und ha gmerkt das ich sie glaubs viel in rot alegge wird chch hüt muessi nomal schnell öpis go hole (womer nüm usem chopf isch) haha

Wieviel abstand hät dänn dini schwägerin zu ihrne beide chind? Gäll isch halt scho so das mer sich natürli au eifach SINERE situation apasst und dänn det drus use s bescht macht... wäri selber grad nöd schwanger chönd mers viellicht au weniger vorstelle :p min ma und ich sind eus au besusst das es die erschte 2 jahr sicher sehr asträngend wird, aber bestimmt nöd weniger schön :) und mer gsehnd halt au viel vorteil wenns eso nöch sind... jetzt z.b. isch amigs super dass dä luis no 2x am tag schlaft, dänn ligg ich au meischtens grad ane :D und mer chönd eus au glücklich schätze daser so en guete schlöfer isch, 7ni is bett und schlafter schön dure... wär das nöd so wärs sicher nomal öpis anders! Oder au daser vo natur us keis kuscheli/schoss chind isch, eigentlich guet (hoff aber gaaaaaaanz fescht dass sie dänn es kuscheli si wird hehe) fehlt mer scho bitz :) uf jedefall nähmemer t herusforderig a :p <3 <3 bin ehrlichgseit au wüki froh wenn sie bald mal chund, han viel sehr starki schmerze und schlafe au uh schlecht :-(

Super gahts eu wieder besser... sicher nöd eifach gsi :-/ häsch dänn dä marlon amigs chli chöne abgäh dass dich häsch chöne usruebe?

Ah e huushaltshilf *träum* :-) ha grad geschter no alles gmacht... schaffsch du jetzt eigentlich bereits scho 60%?

Sodeli, ha glaubs gnueg gschriebe :p wünsch allne en schöne tag... liebe gruess

20.10.15 13:05
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo ihr alli, ich meld mi au wieder mal!

ou lilly mit händ mit fair trans zügled, die sind mer sehr sympathisch gsi. mega schnell und speditiv. packt und montiert händs bi eus nöd, aber das gabt glaub au!

es tönt super was du vom durchschlafe verzellsch… ich träum grad chli devo. de chli isch die nacht schön am 2, 4 und 6 cho und ich bi chli am aschlag gsi, will er nachem esse au hellwach gsi sich und ich ihn immerno e halbstund ha müsse bespasse bevor er denn wieder ipfuused isch. aber er isch ja au erst 2.5 wuchs alt. wenigstens trinkt er jetzt amigs chli grösseri portione ufs mal, vilicht reduzieret sich ja bald mal d azahl mahlzite durch das.

jetzt pfuused er grad im tragetuech, das liebt er heiss. aber wehe ich sitz ab oder so, ich bi au jetzt grad i de chuchi im stah am tippe, haha

20.10.15 15:30
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Mitlerwilä isch no e anderi firma bi eus gsi, isch mer scho mal symp. gsi als die vo geschter... jetzt hani no 3 wo chömet :)

Himbeer, willkomme im mami klub :p :D ich hans mitem luis GENAU glich gha, mer händ nie chöne abhocke, immer müesse umelaufe und dänn isch dä ergobaby e riese hilf gsi, hanen viel det ine gha, so hani wenigstens au chli sache dihei chöne mache! Und das mitem 'i dä nacht hellwach si' kenni au ;) glaub am afang chönds ja tag und nacht gar nöd unterscheide, weiss aber grad nöd wie lang dass das gaht bis sie das dusse händ!? Irgendwie vergisst mer die sache uh schnell wieder...
Dä luis schlaft wüki suuupeeer, chömer eus gar nöd beschwere... chönden am abig problemlos is bett tue (7ni) trinkter sini milch und schlaft! Am morge zwüsched 6i und 7ni wieder e milch (muessi ihm nur is bettli bringe) und schlafter nomal 1-2 stunde... a das hämer eus jetzt natürli schnell und guet gwöhnt :p drum wirds mit dä chli e mega umstellig :) aber freu mi glich hehe <3

20.10.15 20:40
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Abend miteinander

@lilly: Ich finde Occasionssachen schon gut. Die ersteigerten Schuhe haben z.B. keinerlei Gebrauchsspuren, die Sohle ist absolut unbenutzt. Für Elefanten Winterlauflernschuhe zahlt man halt neu sehr viel und ich musste dafür nur 12.- bezahlen. Vor allem solche Sachen wie Regenschutz, etc. bevorzuge ich gebraucht. Momentan landen sowieso 2 Kleidergarnituren pro Tag in der Wäsche, weil er beim essen immer so eine Sauerei macht. Dazu macht er durch das Krabbeln auch noch einige Hosen kaputt.

Das ältere Kind meiner Schwägerin ist 4 Jahre alt. Ich kenne durchaus die Vorteile von mehreren Kindern nah aufeinander (so bin ich auch aufgewachsen), aber ich denke für mich ist es einfach zu streng. Habe sowieso das Gefühl, dass ich momentan etwas dünnhäutig bin. M. motzt in letzter Zeit etwas, z.B. will er keinen Brei mehr essen und irgendwie habe ich gerade nicht so Nerven dafür. Aber es ist halt momentan alles etwas viel. Arbeiten gehen, zuhause weiter arbeiten und dann gehe ich auch noch jeden Tag mit dem Kleinen raus. Und dazu bin ich schon seit Wochen immer wieder krank. Da bin ich nun wirklich froh, dass wir zumindest den Haushalt nun abgeben können.

M. schläft von 20 bis 8 Uhr morgens. Heute Nacht hat er aber geweint und das hat mich schon mega aus dem Konzept gebracht.

@himpi: Verstehe gut, dass du etwas am Anschlag bist. Aber die Pausen zwischen den Mahlzeiten werden immer länger werden. Wir konnten anfangs gut mit einem 4-Stunden Rhytmus mit der Flasche einpendeln, aber der Kleine hat auch wirklich schon von Anfang an grosse Mengen an Milch zu sich genommen. Schon 150ml am Anfang.

@me: Ich bin mal wieder krank und muss morgen zu einem Kunden. Baaah, mega doof.

 1 .. 1821 .. 3639 3640 3641 3642 3643 .. 3700 .. 3757
irgendwie   gspannt   richtig   langsam   bearbeitet   natürlich   himbeer   Problem   natürli   Zuletzt   Zeremonie   eigentli   schnell   Hochzit   schaffe   eigentlich   vorallem   einfach   wirklich   Kollegin