Bräute 2013 |
|
1 .. 1821 .. 3640 3641 3642 3643 3644 .. 3701 .. 3757
|
|
|
|
|
21.10.15 13:57
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
hallo zäme
ja da chömer eus also echt nöd beklage mitem schlafe... bin aber langsam am merke daser dä tag dur glaubs nur no eimal en richtige schlaf brucht, nüm 2x... isch viellicht grad so en wechsel aber natürlich händ au mier schwierigeri abige/nächt hinter eus, also isch scho nöd so das mer durchgehend nur es ruhigs chind im bett händ das isch aber nur wenner grad starch am zahne isch, merkemer dänn au sofort, dänn chunder meischtens zwüsched 7 und ca. 11i mehrmals mit brüelle, aber müenden nöd use näh oder so, er verwacht eifach weg dä schmerze sind dänn ebe scho armi würmlis... aber im grosse und ganze chömemer wüki viel und guet zum schlafe aber das wird sich ja scho gli wieder ändere müemer eus sicher wieder dra gwöhne wenn ich mir aber vorstelle dasi jetzt i dä schwangerschaft es chind gha hät wo nonig guet gschlafe hät, hät mich das bestimmt ziemli gschlichet... will e ss an sich chan ja scho sehr asträngend si (muess nöd) aber das mal häts mich ja selber au breicht, drum bini umso froher hämer da dure nöd so es problem!
hüt am morge bini no bime osteopath gsi, hät mis becki glockeret für t geburt hihi ... kei ahnig ob das öpis bringt aber gschadet häts sicher nöd!
ohje himbeer, sinder dämfall wüki grad chli am aschlag :-/ aber probiers positiv z gseh, isch wüki nur am afang so, eue chli wird bestimmt au no sin rhytmus finde und ich han mer dänn amigs gseit, 'oke, wotsch nöd schlafe, dänn sitzemer halt uf s sofa und tüend eus bitz besser kennelerne' chasch dänn aber wenigstens dä tag dur bitz usruhe? wenner dänn am schlafe isch? oder au nöd wüki? trinke tueter all 3-4 stunde? und din ma no es momentli dihei? ich bin so gottefroh gsi isch min ma 4 wuche dihei gsi... das mal leider nur 2 wuche aber IMMERHIN! er wird sich dänn um dä luis müesse kümmere, während ich mit dä chli beschäftigt bin hoff so sehr das es bi mier mitem stille länger als 2 mönet klappe wird, es isch ebe scho s bescht... aber han fascht t befürchtig das es wieder a dä milch scheitere wird, all fraue 'beklaget' sich über ihri grosse brüscht wos bechömet etc., bi mier, wie au scho bim luis dazumal, isch eifach alles normal, wie scho vor dä ss super!!! weiss nöd ob das öpis z bedüte hät, aber chönds mer no vorstelle
sonne danke für s agebot vom overall, ich han scho viiiiel z viiiiiel sache han mer eigentlich vor gnoh nur s minimschte izchaufe, aber chasch natürli vergesse!!! :p janu... verschänki oder verchaufi t sache dänn halt eifach wieder :) es git zuu viel herzigi sache i dä läde, eifach alles zum verliebe vorallem nacheme bueb jetzt es meitli ...
elea, wie gahts eu so? alles guet? :-*
|
|
|
|
|
|
21.10.15 15:55
4uVoicenicht registriert
|
Hallo zusammen,
Ich dachte, ich geselle mich mal zu euch.
Zwar ist die Hochzeit bei euch schon rum, bei uns steht sie im 2017 an.
Aber passend zum Thema Kinder bin ich auf einen Artikel gestossen und wollte mich bei euch erkundigen, wie ihr das handhabt und ob es funktioniert:
http://www.nzz.ch/meinung/kommentare/das...dern-1.18633012
Noch steht eine Schwangerschaft für uns nicht im Raum, sind uns jedoch einig, dass wir irgendwann Kinder bekommen möchten.
Allerdings hadere ich etwas und bin mir noch unsicher.
Ich danke für eure Rückmeldungen.
Liebe Grüsse 4uVoice
|
|
|
|
21.10.15 20:54
Emma13
|
Hoihoi zäme
Ouuu Thema schlafe... mmmh Schlaf isch doch total überbewertet! also mir hend als chlises Baby en super Schlöfer gah wo sehr schnell mal duregschlafe het, irgendwenn hets aber gänderet und es Ziitli lang isches echt härt gsi. Bin vieli Nächt mit ihm ide Wohnig umespatziert, het aber au Nächt geh wo er praktisch nur uf mir obe gschlafe het Mittlerwile chani mi wieder glücklich schätze, er verwacht 1-2 mal und das isch für mich pure Luxus aber ich nimms wie's chunt, ändere chan märs eh nöd, klar amig wett mär eifach nur schlafe aber mär gwöhnt sich drah und zum Glück isch er sowieso en "Spat-Ufsteher" und ich blieb mit ihm am morge gern ligge... het au sini Vorteil
Himbeer, ich hoffe fest für eu dass de Chlii bald sin Rhythmus findet aber es isch normal, es brucht Ziit und amig sinds total unzfriede und mär weiss gar nöd recht wieso. Mir hets denn amig ghulfe ihn eifach z'tröste und bi mir zha, alles ligge lah und mich uf ihn istelle... lahn di nöd stresse und nimm der d ziit wo's brucht, schön isch din Maa bi eu
Elea super hets funktioniert mite Breili, tönt amel fein de Avocado-Mix.. scho sin lieblingsbrei gfunde, so herzig! Isch sicher au en Entlastig eimal weniger im Gschäft müsse abpumpe! Finds sowieso Hammer dass du das durezoge hesch trotzem schaffe, isch nöd selbstverständlich mir hend nachem erste Geburi langsam mitem stille reduziert, jetzt wo er au ide Nacht kei Milch meh trinkt, stilli praktisch nüm... sind schöni 12 Mönet gsi Lilly, wünsch dir au dass s stille dasmal klappet mit dinere chline
So mir hend euses verlängerte Weekend in London buecht, freuet eus scho riesig :) verbindets grad miteme Bsuech von Wiehnachtsmärt.. hoffet eifach uf relativ gutes Wetter und sust werdemer halt verregnet die 3. Flugreis für euses Schätzli :)
Schöne Abig allne!
Zuletzt bearbeitet am 21.10.15 21:02
|
|
|
|
1 .. 1821 .. 3640 3641 3642 3643 3644 .. 3701 .. 3757
|