| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1822 .. 3642 3643 3644 3645 3646 .. 3702 .. 3757
29.10.15 09:03
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hmm es gaht so, viel Agebot häts natürli nöd mit dem gringe Pensum... aber ich persönlich möcht nöd meh als max 30% und wird eifach so lang sueche bisi was passends find :) ab nöchschte Summer ;) wenn die chli ca. halb jährig isch... ha s gfühl ab dänn wärs ok! Wirds gseh :D zügle tüemer ja au no !!

Jö süess eue marlon! <3 :) zieht er sich au scho überall ufe? :D :p

Und wo gahts in usgang am samschtig? ;)

29.10.15 09:11
snet 

Wenn du ja Zeit hast um etwas Passendes zu finden, wird bestimmt auch das passende Jobangebot kommen. Wie werdet ihr dann die Betreuung regeln?

Konntet ihr euch mittlerweile auf einen Namen einigen? Wie lange geht es eigentlich noch?

M. zieht sich schon lange überall rauf und an den Möbeln entlang läuft er auch. Aber an der Hand laufen traut er sich nicht

Ich gehe an die Goldklangparty

29.10.15 09:42
Lilly4 

Ja han überhaupt kein Stress mitem Job, drum voll easy... wird sich dänn scho mal öpis passends finde :) aber schön wär zweiti Jahreshelfti 2016...
Mis Mami luegt dänn dä Tag wo ich wür schaffe uf die chline zwei... sie chund dänn a dem Tag zu eus Hei, das isch natürli ideal!

Hmmm nei, händ eus nonig def für en Name entschiede :-/ schwankend immerno zwüsched 2 und werdet drum warte bis sie da isch :)
Termin hani i nöd emal meh 3 wuche :D chönti also jederziit los gah hehe

Das seit mer grad nüd... wo isch das dänn? ;)

29.10.15 10:57
snet 

Ja, nach dem Zügeln und Eingewöhnen ist sicher viel besser um auf Jobsuche zu gehen. Das ist ja ideal, dass deine Mutter schauen könnte. Bei uns arbeiten alle Eltern noch.

Hihi, dann bin ich ja schon gespannt auf was für einen Namen sie hören wird. Dann kann es ja wirklich schon fast jederzeit losgehen!

Dieses Mal ist die Party in der Viscose Bar

29.10.15 14:32
himbeer 

apropos job, ich ha super neuigkeite: mir sind hüt morge uf babybsuech i mim Büro verbigange und mini Chefin hät mi uf d siite gno und gseit, dasi per 1.4 wieder mit 50% cha istige! ich freu mi meeeega! hät sich s zittere also doch glohnt!

ich wird denn alternierend 2 bzw. 3 täg pro wuche schaffe. Krippe händ mer ja 2 täg bueched und die 2 täg pro monet wo mer denn zusätzlich bruched decket mer mit de grossmamis ab. ah ich freu mi so!

danke für die Erinnerung wegen den babykleidern, snet. ich hatte es schon fast vergessen und wir haben grad die tollen wickelbodys aus biobaumwolle in den nächsten 2 grösseren grössen gekauft, ich bin mega fan von denen.

de nevio hät eus überrascht und vorletzt sowie vorvorletzte nacht durchschlafe! und zwar vom 22 bis guet am 7ni am morge. die nacht ischer au nur eimal cho, leider hät er nachher de schlaf aber nöd grad wieder gfunde und mir sind nochli i de Stube umetigered… trotzdem händ mer 5 stund am stuck chöne pfuuse und nachher namal chli. voll de Luxus :D ich hoff aber er wiederholt s durchschlafe no es paar mal, es isch herrlich gsi. mir händ aber au die ganz schlafroutine umgestellt inzwüsche, ich glaub ihm hät eifach zviel nöd pässlet vorher, haha.

ab nächst wuche schafft min maa wieder und ich muess de Alltag selber gestalte. ich bi scho chli dar mich es bis z verplane, ich Bruch irgendwie scho jede tag en Termin oder so. was händ ihr mit so chline Babys amigs dihei gemacht? izwüsche isch de Krümel halt au tagsüber recht viel wach und natürli will er denn au bespasst oder umetreit werde. ich wüsst also nöd wasi ohne ringsling würd mache, de rettet mi regelmässig ;-)

29.10.15 20:12
sonne13 

Wow gratuliere himbeer, das sind jo tolli news wägem job! Toll, das freut mi für dich! Und jetzt gaaanz entspannt de muetterschaftsurlaub gniesse, wie schön! Das mitem schlofe isch au toll! Es bruucht halt es wiili bis sich en rhythmus iistellt und das änderet au no paar mol. Aber so glii scho dureschlofe isch natürli super erholsam, ech drück der düüme dass es sich no ganz oft wiederholt

29.10.15 20:38
Lilly4 

wow himbeer, das freud mich sehr für dich das es glich no klappet hät mitem job :) sooo guet!! glaubi das mega freud häsch :D und jetzt chasch no schön bis im april dis 'mami da si' gnüsse so schön!! dini arbetskollege/inne händ sicher au uh freud gha bisch sie mit euem chline go bsueche

das hät dä nevio ja scho super gmacht die letschte 2 nächt (isch nöd selbschtverständlich) :) wie t sonne scho gschriebe hät, hoffentlich chaners +/- so biphalte oder zumindescht ganz oft wiederhole hihi... bi eus isch es am afang es richtigs hi und her gsi, vo ganz guete bis ganz schlechte nächt... aber irgendwenn pändlet sich das dänn richtig i, bi paarne scho bitz früener, bi andere gahts chli länger... däzue ane chund dänn halt no s zahne :/ git babys die stecket das super weg und anderi wo uh mühe händ :( sind aber au armi!

zu dinere frag 'was dä tag dur mache': dä luis isch ja im summer uf t welt cho und ich bin dänn halt sehr viel use go laufe/han abgmacht, bin au uh viel mit mim mami id badi (liebs ja eineweg go schwümme) <3 sind aber au mega viel go shoppe isch mer immer wieder öpis in sinn cho woni brucht han und solangs no so chli sind und's eh nur hänget isch das natürli super gange
dihei (han dä luis am afang nur schlecht chöne ablegge) hanen viel im ergo gha und so dänn dä huushalt gmacht, gwäsche, ufgruumt (was au immer)! ha eh gfunde das tage nur so a mier verbi gfloge sind... ha mer zum teil amigs fascht z viel vorgnoh

30.10.15 16:40
himbeer 

hihi ja und es isch erst no e überraschig gsi, ha niemerem gseit das mer chömed usser öpperem ;-)

es isch würkli super so. ich finds vorallem au guet dasi zwei täg i de wuche cha id stadt. ich ha e stell gseh grad da im Ort aber irgendwie hani angst gha devo dass denn gar nüm usem huus chume wenn alles so nach binenand isch, wohne, schaffe, Krippe… au wenns sicher praktisch isch. aber jetzt bini doch au nochli usserhalb unterwegs, cha mal nachem schaffe mit de Kolleginne ufern apero oder so, haha

so ich ha jetzt mal no zwei anderi schoppefläsche kauft zum chli usprobiere… de chlii trinkt irgendwie meeega langsam und schluckt immer soviel luft, das sind amigs kei görpsli wo da usechömed sondern de röhred wie en Hirsch und verschluckt sich au, das cha ja nöd gsund sie. bi scho gespannt wie die funktioniered…

oh ja das isch halt de Vorteil vomene summerchind, da hasch recht. ich ha mers zwar immer super vorgestellt miteme herbstbaby, es wird langsam dunkel, me cha sich dihei ikuschle, d lüt händ wieder viel ziit für bsüechli und so… mal luege. ich ha doch au scho es paar kolleginne woni ab und zur cha treffe, da freu mi denn au scho druf.

haha hüt sind mer no is dütsche und eigentlich händ mer am morge welle abfahre, schlussendlich sind mer erst am 12i usem huus cho. isch scho extrem. aber es spielt sich langsam immer besser i. leider hät de krümel die letzte zwei nächt nüme durchschlafe, isch wahrschinli nur es versehe gsi, aber er schlaft trotzdem besser zwüschedure und mir beidi au.

02.11.15 08:45
elea 

morge zeme

himbeer das send jo super News wege dim Job! das freut mi chasch det blibe! super het de nevio scho so gueti nächt! ond vorallem toll för euch dass ehr paar stond am stöck chönet pguse :)
euse chli esch di erste 6 mt e super schlöfer gsi aber set denn eschs Emmer bez es uf und ab. mer hend Emmer 2 gueti Woche und 2 Woche woni sehr müed ben aber i denke mer Emmer, i schlofe jo au ned Emmer glich guet :)

ja himbi mer eschs au so gange ergendwie, ha jede tag e Termin brucht oder öpis zom erledige. be de oft metem bus ed Stadt, und öpis go bsorge und denn of Umwege hai glofe. so dassi eregndwie 2h chan laufe oder so. ha Emmer Monster spaziergäng gmacht denn ja und wi du scho schribsch, ohni ergo wer bi eus nix gange
vellecht wer es Baby schwemme oder so au no öpis cools wo ehr zeme chönet mache himbi? oder id Baby massage?

momentan esch au grad en meeegaa astrengendi ziit. er zieht sech mega schnell a allem uve und cha au scho elei ade Möbel entlang laufe. aber mengisch hebt er sech ned guet und verlührt s glichgwecht und bollet denn voll ove chopf. drum chame ne grad ke sekonde me us de auge lo. wenni ofs wc muess muess ne Emmer rasch es Laufgitter due de denki amigs, so schön gsi wosi eifach hesch neumet chöne he legge und de sends au det blebe nei seich, esch natürli au super cool so wenn me cha met ehne spele und öpis mache.

ou mein Gott lily jez chas wörkli jede Moment los go! i freue mi mega fest druf wenn du de schribsch "di chliii esch do" be au scho gspannt ove Name wo ehr denn ussuechet!

02.11.15 15:13
himbeer 

haha elea, mini täg fülled sich grad irgendwie wie vo selber. hüt hani bsuech gha vonere fründin mit ihrem töchterli, morn wotti in probaby go luege weg andere schoppefläsche (irgendwie trinkt er us de avent fläsche nöd immer glich guet… und schluckt soviel luft. aber immer wenni denk so jetzt mühend mer anderi fläsche bsorge klappts plötzlich wieder), denn hani die wuche no de erst kinderarzttermin undsowiiter…

is babyschwümme wott min maa mit ihm denn gah, das sich glaub bi eus ab 5 monet und ich gang denn au immer mit es paar längene go mache i de zwüscheziit. det meldi eus au bald ah.

am Mittwoch wotti s erst mal mit de s-bahn id Stadt, ich bi schochli nervös, haha… scho lustig, so alltäglichi Sache werdet plötzlich zu chline herusforderige.

ich ha vorher grad bsuech gha vonere fründin mit ihrem meiteli, die isch einshalb jährig. zuckersüess, sones Schlitzohr, und chasch au kei Sekunde us de Auge lah

1 .. 1822 .. 3642 3643 3644 3645 3646 .. 3702 .. 3757
richtig   natürli   gspannt   irgendwie   Kollegin   schnell   schaffe   vorallem   bearbeitet   wirklich   natürlich   langsam   eigentli   einfach   eigentlich   Zuletzt   himbeer   Problem   Hochzit   Zeremonie