Bräute 2013 |
|
1 .. 1823 .. 3643 3644 3645 3646 3647 .. 3702 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
04.11.15 12:48
sonne13
|
Re: Bräute 2013
Huhu zäme!
Elea, das mit de schwimu könni... Ich närv mi au nur no ab ihre, sie cha eigentli mache und säge was sie wott ich verstoh dech sehr guet. Würd au ned welle mitgoh. Und d fahrt und temperature findi also gueti argumänt zum deheime bliibe. Hättsch jo denn eh ned viel devo... Schaad dass sich s verhältnis so verschlechteret hed, aber be eus eschs leider ähnlich... Be eus esch so dass mini schwimu gfunde hed nöchst summer chäm sie denn met eus ed ferie ech ha gmeint ech ghör ned richtig!!! Ha de mim maa gseid das funktionieri also sicher ned, denn bliibi ich deheime. Und ich finds en frächheit, sich sälber eifach iizlade! Sie närvt mi so und esch so kompliziert, mi maa seid sälber alle wenn sie ome esch hesch eifach es chind meh uf jede fall chunnt sie ned mit - mir hend e feriewohnig buecht wo 4 bett hed, also gnau für eus. Basta... Die und ehri vorstellige... Schrecklich... Hani gschriebe gha wie sie do hed woni ihre gseid ha mir welled ned dass sie mit em auto mit eusne chind ume fahrt??? Au so en gschicht... Sodeli, jetzt wotti aber nümme länger läschtere, s wätter isch viel z schön für so negativi gedanke hoff mir chömed hütt no use bevors dunkel wird, mit schlofe und zobig ässe isch immer scho so spot bis mir parat sind...
Happy day euch allne no!
Ah jo: dandi bisch scho umzoge?!?!?!
|
|
|
|
|
|
1 .. 1823 .. 3643 3644 3645 3646 3647 .. 3702 .. 3757
|