Bräute 2013 |
|
1 .. 1823 .. 3644 3645 3646 3647 3648 .. 3703 .. 3757
|
|
|
04.11.15 14:39
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
also ich ha zum glück keis schlechts verhältnis zu minere schwimu (da wäri min schwiegervater dä mühesamer) ABER i dä ferie isch es halt scho bitz öpis anders, wenn mer wüki jede tag ufenand hockt... drum säg ich mim ma immer, es isch OK, eifach nöd z lang dänn isch alles abseh und no ertragbar :) verstahn eu aber natürli vollkomme elea und sonne, das wenn s verhältnis sch... isch, das mer dänn irgendwenn gaaar nüd meh vertreit (au wenns zum teil viellicht gar nüd schlimms wär) dänn bruchts vermuetli eifach mal bitz abstand vonenand, aber bi dier elea isch das ja no schwierig wenn sie jedi wuche gsehsch so chasch dich ja nie vo ihre erhole luegt sie dänn 1x i dä wuche oder meh? mitem eigete mami isch halt scho öpis anders! ich bin so froh hani mis mami i dä nächi, gib dä luis bis jetzt immer nur ihre, händen no nie dä schwiegereltere gäh... uf bsuech gömer eifach 1x i dä wuche, das sind aber dänn es paar stündli und sind mier au däbi, findi gaht no! aber allei ischer bis jetzt nur bi mim mami gsi, fühl mit eifach am wöhlschte wenner bi ihre isch, vorallem weissi dass sie alles so macht wie ichs au mache wür und wenn nöd, es reschpektiert was ich säge, was ich möcht und was nöd... da hani s 100%tige vertraue!
snet, ha di au grad welle fröge, wie lauft das dänn mit dä igwöhnig i dä kita? uf das freu mi au scho wenn dä luis dänn id spielgruppe chan, stell mer das ebe au uh lässig vor, mit all däne coole spielsache det, dä gspänli etc. ... und gueti vorbereitig für dä chindsgi :) aber glaub id spielgruppe schickt mer die chline erscht ab 3 ... muesser sich dänn vorher mit dä schwöschter zfriede gäh oder dä chind verrusse (vo fründe) etc. hihi
he nei, min sohn hät glaubs s gfühl er segi dä herkules lüpft die ganz ziit t pfannene umenand, aber natürli nöd die chline, sondern t XXL und jetzt no die zwei gröschte inenandine
so, mir sind scho wieder bim essens-thema, jetzt gits z vieri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|