| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1823 .. 3644 3645 3646 3647 3648 .. 3703 .. 3757
04.11.15 14:29
sonne13 

Re: Bräute 2013

Elea, be eus eschs vorher eigentli ok gsii. E de ss hed sie de afoh nerve und sit die chliine do send... Naja... Das esch jo "cool" wäg de operation
Mini schwimu fahrt ebe sehr unsicher und mängisch gliich wie en hänker... Denn chunnt sie wäge jedem scheiss in es züg ine - wett jo ned wösse wie sie wörd reagiere wenn die chliine im auto würded brüele und sie muess fahre... Gseh eifach ned ii für was sie mit de chliine müesst i de gägend ume fahre... Zum glück sind mi maa und ich einer meinig. Er isch aber glaub froh gsii han ichs ihre mol gseid und ned är hed müesse läck das hed es riese züg gäh! Sie hed denn so es theater abgloh dass es min maa "verjagt" hed und er hed ehre de zünftig d meinig gseid. Sie hed sich denn entschuldigt

Sodeli, muess mol goh luege. Die "chlii" esch sit ere stund im bett aber mäggelet nur, hed glaub no nüd gschlofe... Sie brüelet aber ned, drumm hani sie loh sii. Wenn die nüd schloft denn wird das kei spass hütt nomittag die "gross" pennt näbedraa tüüf und fescht...

04.11.15 14:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

also ich ha zum glück keis schlechts verhältnis zu minere schwimu (da wäri min schwiegervater dä mühesamer) ABER i dä ferie isch es halt scho bitz öpis anders, wenn mer wüki jede tag ufenand hockt... drum säg ich mim ma immer, es isch OK, eifach nöd z lang dänn isch alles abseh und no ertragbar :) verstahn eu aber natürli vollkomme elea und sonne, das wenn s verhältnis sch... isch, das mer dänn irgendwenn gaaar nüd meh vertreit (au wenns zum teil viellicht gar nüd schlimms wär) dänn bruchts vermuetli eifach mal bitz abstand vonenand, aber bi dier elea isch das ja no schwierig wenn sie jedi wuche gsehsch so chasch dich ja nie vo ihre erhole luegt sie dänn 1x i dä wuche oder meh? mitem eigete mami isch halt scho öpis anders! ich bin so froh hani mis mami i dä nächi, gib dä luis bis jetzt immer nur ihre, händen no nie dä schwiegereltere gäh... uf bsuech gömer eifach 1x i dä wuche, das sind aber dänn es paar stündli und sind mier au däbi, findi gaht no! aber allei ischer bis jetzt nur bi mim mami gsi, fühl mit eifach am wöhlschte wenner bi ihre isch, vorallem weissi dass sie alles so macht wie ichs au mache wür und wenn nöd, es reschpektiert was ich säge, was ich möcht und was nöd... da hani s 100%tige vertraue!

snet, ha di au grad welle fröge, wie lauft das dänn mit dä igwöhnig i dä kita? uf das freu mi au scho wenn dä luis dänn id spielgruppe chan, stell mer das ebe au uh lässig vor, mit all däne coole spielsache det, dä gspänli etc. ... und gueti vorbereitig für dä chindsgi :) aber glaub id spielgruppe schickt mer die chline erscht ab 3 ... muesser sich dänn vorher mit dä schwöschter zfriede gäh oder dä chind verrusse (vo fründe) etc. hihi

he nei, min sohn hät glaubs s gfühl er segi dä herkules lüpft die ganz ziit t pfannene umenand, aber natürli nöd die chline, sondern t XXL und jetzt no die zwei gröschte inenandine

so, mir sind scho wieder bim essens-thema, jetzt gits z vieri

04.11.15 14:40
elea 

Re: Bräute 2013

gopf ha das jez scho soo oft ghört bi kollegine ond so dass nach de Geburt d bezihig zode schwimu plötzli ganz anderst isch...

ja Auto fahre met chline hend enn esch ebe ned so easy. i muss mengisch au ufpasse dassi mi vo ehm ned lo lo ablenke und mer sege, so schempf jez du det hende i muss mi konzentriere. ond do traui ebe au ned eifach jedem...
ja do esch min maa wie dine, er esch ned trurig wenn i amigs sege was eus ned passt und was ned. er esch do ell fred-liebender als ich me stört das ned weni de buumaa be

ja gell die OP preichts grad cheibe guet

04.11.15 14:45
elea 

Re: Bräute 2013

hihi lily, genau das hani mim maa gsiet "i muss mi vode schwimu erhole" und das goht ned wenn me zee ed ferie goht :)
ja si luegt Emmer am mettwoch. i due de amigs s muul und d ohre zue ond warte bes de tag ome esch
ja metem eigete mami esch vell eifacher! ehre vertroui vell meh und si nervt mi halt ned. und wenn si mi mol nervt de segis sofort und es staut sech nüt a! ja genau wi du seisch, du weisch halt dass es s eigete mami so macht wie du möchtsch. mis mami wörd ehm nie züg zesse ge woni ned wett. ond d schwimu stopft en amigs met Pancroc voll und de trenkt er fast nöm bimer weller scho voll esch

haha lily, bahnt sech do öpe en karriere als Koch a bim Luis? das wer jo genial

04.11.15 14:57
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hmm isch eigentlich scho mega schad dass sich s verhältnis (sobald chind da sind) verschlechteret :/ aber ghörs au no oft leider... amigs bruchts wüki nur bitz abstand vonenand und nachher gahts dänn evtl. wieder bitz besser! aber bi eu isch das ja grad chli blöd wenn sie jede mi gsehsch :( so isch es eifach schwierig dich mal vo ihre chöne z erhole wenn sie dänn i dä skiferie sind super das aber mit dim ma einer meinig bisch, au bi dier sonne... das han ich zum glück au, mer muess halt scho realistisch bliebe

haha elea, ich glaub eher er gseht s mami eifach immer choche und esse

04.11.15 16:30
Emma13 

Re: Bräute 2013

uiuuiii thema schwiegermüettere

elea, verstahn di absolut, ich denke mär sötts au nüd forciere wenns eh grad nöd passt. Ich chan mi zum glück überhaupt nöd beklage, im gegeteil, s verhältnis isch besser worde sit de chlii da isch, sie het selber 3 chind grosszoge und het 6 enkelchind, ich frög sie no oft um rat und mir gebet de chlii zum hüete glich fair beidne grosseltere ab aber stimmt halt scho, mitem eigene mami isches halt eifach vo grunduf andersch. Scho müehsam wenn mär jedesmal muess striite oder sich ständig muess ufrege, das machts überhaupt nöd eifach mite chind

Ich han hüt abig zum erste mal d fortsetzig vom rückbildigsturne... nöd das ichs no brüchti, aber han mi mitere mami-kollegin agmolde und mir freuet eus scho jetz uf eusi 6 "freie" öbige ahaha

04.11.15 17:33
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Na dann spielt die Op ja gerade schön rein. Ich habe kein schlechtes Verhältnis, es ist nur nicht sooo herzlich (von meiner Seite). Aber unser Kleiner ist viel lieber bei meiner Mutter und sie bietet es auch viel öfters an.

@Eingewöhnung: wir starten nächste Woche und dann werden die Aufenthalte ständig verlängert. Am Anfang bin ich noch dabei und dann versucht er es mal alleine. Aber im Kinderparadies beim Fitnesscenter klappt es ja schon mal gut.

04.11.15 22:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

elea: er trinkt teilwiis au scho 150ml, hüt hät er mega viel trunke de tag dur aber wahrschinli isch das will er gester chli wenig verwütscht hät. er isch mit schlafe beschäftigt gsi.

defür isch jetzt rambazamba… er hät glaub buuchchrämpfli gha am abig und mir sind ist 2 stund am beruhige… fencheltee isch igflösst, schoppe häter au, büchli isch massiert… er hät scho fast gschlafe ufem buuch vo mim maa, da hät er ihn is bett gleit obwohl er no wach gsi isch. jetzt isch de chli wieder voll am schreie

06.11.15 16:37
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hallo liebi Frauene...
Meld mi als zweifachs Mami :) <3 eusi chli Bohne isch geschter Abig uf t Welt cho (13 Täg vorem Termin)! Agfange häts vorletscht Nacht um die 4i ume, mit liechte und sehr unregelmässige Wehe... min Ma isch dänn Sicherheitshalber Dihei bliebe, sind aber ganz normal use, uf dä Spielplatz, go Esse verrusse etc. hihi... am 5i am Abig hani dänn aber glich gfunde gömer mal is Spital go luege wie so dä Befund isch!? Schlimmtropf zwar weg gsi aber t Abständ zwüsched dä Wehe no z lang und bin au nur 2cm offe gsi (was bim zweit Gebärende anschinend durchus über en längere Ziitruum chan bliebe) t Hebamme hät dänn sogar gfunde es chan no Tage oder au 1-2 Wuche gah!!!!! Sobald sie das gseit hät, ca 5 Min spöter isch t Fruchtblase platzt und hani all 1-2 Min e Wehe gha und zwar DIE WEHENE :p es isch dänn vo 19:00 - 20:30 recht heftig gsi :-/ aber dänn isch eusi Chli gsund uf t Welt cho (also innerhalb vo 1.5h eigentlich) hät niemert erwartet :D nur mir zwei händ gfunde: WAS 2 Wuche, es wird jetzt gebärt :p hihi ...

Hoff bi eu au alles guet?
Lg und schöne Abig ;)

06.11.15 18:10
sonne13 

Re: Bräute 2013

Jö, herzliche glückwunsch lilly!!! Wie schön! Alles, alles gueti und e wunderschöne start z vierte!!! erhol di guet!!!

 1 .. 1823 .. 3644 3645 3646 3647 3648 .. 3703 .. 3757
irgendwie   wirklich   gspannt   natürlich   natürli   eigentli   langsam   richtig   schaffe   eigentlich   himbeer   Zuletzt   vorallem   Problem   einfach   Kollegin   Hochzit   Zeremonie   bearbeitet   schnell