| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1824 .. 3645 3646 3647 3648 3649 .. 3703 .. 3757
06.11.15 18:33
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Danke vielmal Sonne!!! :-*

06.11.15 19:57
kleinefeder 

Re: Bräute 2013

ich bin so gwunderig, Lilly... Was habt ihr denn für einen Namen für die kleine Maus ausgesucht?
Ich wünsch Euch alles Liebe und ganz viel Freude aneinander... Ich wünschte unser kleiner würde sich auch bald mal auf den Weg machen. Ich bin so gespannt auf alles und kann es nicht mehr erwarten, ihn endlich zu sehen und als ich jetzt gelesen hab, dass Euer Mädle schon auf der Welt ist, dachte ich mir, so würde es mir auch pässlen
Erhole Dich gut und lasst Euch viel Zeit - geniesst sie...

07.11.15 07:57
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Guete Morge ;)

Kleinefeder, unsere Prinzessin hört auf den Namen Estelle :)
Danke vielmals für deine lieben Worte ;)
Wann hast du den deinen ET termin? Wünsche dir/euch auf jedenfall alles gute und toitoitoi wenn es dann soweit sein wird :)

07.11.15 10:32
elea 

Re: Bräute 2013

Guete morge zeme

Lilly dass send jo fantastischi news! Gratuliere euch vo ganzem herze zode chliine estelle i freue mi mega fest dass es der ond de chliine bohne guet goht! Ha si grad vori bi dim whatsapp profilbeld gseh. Es wonderschöns chlises schätzeli ond de name esch mega schön. Si gseht us wine chlini estelle jez beni aber no gwonderig. Verrotisch, welle name no zor wahl gstande esch? ;)

Ah danke vellmol no dass du scho ei tag nacj de geburt ziit för eus gfonde hesch zom brechte. Mega lieb voder! I hoffe ehr hend e ganz e schöni igwöhnigsziit zeme ond wönsche euch nome s beste :)

07.11.15 11:21
kleinefeder 

Re: Bräute 2013

Wooooow, Estelle ist wunderschön... Diesen Namen haben wir auch auf unserer Wunschliste Aber noch müssen wir uns eh mit der Mädchenliste etwas gedulden
Wir haben den Termin am 24. 11. Ist also auch schon bald mal Zeit. Und der Kleine ist schon ziemlich weit runter gerutsch. Ich hoffe so fest, es geht nicht mehr lang.
Ich hab halt immer bei Dir mitgefiebert, weil unsere ETs nicht wirklich weit auseinander liegen... Aber manchmal kommt es halt anders. Ich freu mich jedenfalls fest für Dich und auf unseren Schatz natürlich auch.

07.11.15 15:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

oooh so herzig, gratuliere au da namal ganz herzlich!
ui jetzt sind eusi chline würkli nur 5 wuche usenand, so lustig. chönd mer mal zäme go spaziere, haha. wünsch eu es guets iläbe als chlini familie!

mir händ gester euse erst termin bim kinderarzt gha. er isch scho es guets kilo schwerer und 4cm gwachse. susch isch d ärztin au zfriede gsi. i 4 wuche isch ja denn scho de nächst termin… bi gspannt.

und am dunstig sind min maa und ich elei go znachtesse, mini eltere händ ghüetet. sooo schön gsi, au wenn mer nur 2 stund weg gsi sind und am tisch fast igschlafe sind, haha

hüt abig gönd mer ane metzgete ufeme buurehof und nämed de chli mit, bi gspannt wie er sich haltet, hihi

07.11.15 18:32
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Danke elea, kleinefeder und himbeer ;)
Elea, ha wieder das riiiiese glück gha das es mier nüd grisse hät und drum bini eigentlich scho 1h nach dä geburt normal gloffe und uf s wc... min ma hät t welt nüm verstande hehe :p bin natürli sooo sooooo froh gahts mer so guet und bin eusi chli prinzessin so richtig am gnüsse (chönd sie uffresse) :p bim zweite isch mer halt nüm so uf ALLES konzentriert, mer wird au nüm mit infos bombardiert etc und das machts eim scho viel liechter bzw mer gnüssts wüki besusster <3 ha jetzt scho 'angscht' dass sie z schnell gross wird :)

Kleinefeder, dänn druck ich dier fescht t dumme dass nüm bis am 24.11. muesch warte ;) bi eus isch euse sohn 8 täg vor et cho und die chli jetzt sogar 13 täg vorher... trinksch himbeerblättertee? :D oder no besser himbeerblätterspray! Das chan wehe arregend si und vorallem machts dini organ butterweich was ebe däzue füehre chan das es nöd oder weniger riisst ;)

Himbeer, säg nüd... nur 5 wuche unterschied hehe ... so guet :) bi dä emma und mier letscht mal au 5 wuche unterschied gsi hihi ...
Wie gahts eu? Alles guet? Ja voll, chöntet mal zäme go spaziere gah, grad mit allne ( emma? ;) ) wo i dä nöchi wohnet chch das wärs :D

Juhu ich chan morn scho hei... bin sooo froh!!! Dihei halt scho am schönschte :) <3

07.11.15 18:37
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Elea, dä zweit name wo au lang eng im renne gsi isch wäri Alicia gsi und Emilia hämer au mal no diskutiert gha (aber vor 2 mönet isch e emilia i dä familie vo mim ma uf t welt cho) das wär dänn bitz blöd gsi :) Estelle hät mim ma scho immer am beschte gfalle und ich hans au herzig gfunde! Womer sie dänn gseh händ hani min ma gfrögt, Estelle? Und er hät strahlend mit JA gantwortet chch <3 jetzt isch es euses chline, süesse sternli... und luis heisst 'kämpfer', passt schlussentlich perfekt zu ihm :D scho luschtig! Ich bin ebe eini wo immer t bedütig vome name gaht go läse :p

08.11.15 11:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

wow bi dir laufts ja würkli wie gschmiert ;-)

ich ha mer nämli grad vor es paar täg überleit das es ja ziemlich unwahrscheinlich wär das Schwangerschaft und vorallem Geburt bimene zweite grad namal so problemlos würd verlaufe und das mer namal sones pflegeliechts chind überchämted…

mir händ eus langsam au recht guet igläbt chani säge. es gaht halt scho sini ziit bis mer sich anenand gwöhnt hät und sich die neue abläuf igspielt händ und me weiss, was mer wenn am beste wie macht, aber mittlerweile laufts recht guet. mir händ halt au das unglaubliche Glück dass de nevio die meiste nacht voll dureschlaft, und das zum teil würkli fast 10 stund… ich gnüsses jetzt eifach, me weiss ja nie wie lang dass das gaht. plötzlich verlernt ers denn wieder, haha. er isch dafür de tag dur sehr anhänglich und ich träg ihn eigentlich die ganz ziit umenand, aber ich gnüsses voll und min maa finds au super.

ou ja bimene spaziergang wäri voll debii. mir wohned ja au nöd so wiit usenand.

08.11.15 20:59
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Also dasi 2 natürlichi geburte ohni schniede und rise gschafft han, wunderet mich selber :p aber bin natürlich sooo soooo dankbar! Ich glaub wüki das chund vo däne himbeerblätter + aber au s regelmässige schwümme! Uf jedefall isch das eifach nur super!! Bin ja unterdesse scho wieder dihei chch...
mit dä chind: die chli isch bis jetzt ganz e liebi, aber isch ja erscht 4 täg alt hehe werdemer no gseh wie sie sich entwicklet :) dä luis isch eifach meeegaaaaaa aktiv, was scho au recht asträngend chan si... aber ebe, schlafe und esse z.b. machter mega guet <3 vorallem findi eh es sind immer wieder so phasene ;)
bin uf jedefall mega mega happy und es fühlt sich richtig guet a zweifachs mami dörfe z si <3

das freud mich sehr z läse das es eu so guet gaht und ihr eu schön iglebt händ!! Dä nevio macht das ja meegaaa guet mitem schlafe, hammer! Gnüss es ;) chan sich wüki au wieder ändere, muess aber nöd :) viellicht phaltets er ja au so bi!?

Dämfall treffemer eus doch mal uf en spaziergang ;) wär wüki lässig!!

ganz en schöne abig allne

 1 .. 1824 .. 3645 3646 3647 3648 3649 .. 3703 .. 3757
schaffe   Zuletzt   Kollegin   Hochzit   einfach   himbeer   vorallem   Problem   eigentli   gspannt   schnell   natürlich   richtig   bearbeitet   langsam   natürli   irgendwie   wirklich   eigentlich   Zeremonie