| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1824 .. 3646 3647 3648 3649 3650 .. 3704 .. 3757
09.11.15 08:38
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Lilly: Herzliche Gratulation zu eurer Estelle. So schön, dass ihr nun komplett seid und die Geburt gut verlaufen ist.

Wenn immer wieder andere Frauen im Umfeld schwanger werden, macht mir das manchmal auch Lust auf ein zweites. Hehe Elea hat gleich geschrieben, in dem Fall soll ich loslegen. Aber ich habe dann meinen Mann darauf angesprochen und er meinte, dass er momentan kein weiteres Kind wolle. Aber eben, es wäre für mich ja auch nur mal in Zukunft vorstellbar gewesen.

@Ferien: wie sehen eure Urlaubspläne für nächstes Jahr aus? Ich glaube wir gehen nach Griechenland.

@me: am Wochenende hatte ich Badminton, Zumba, war im Ausgang und ein Fondueessen bei uns zuhause. Nur hatte ich wieder Probleme mit dem Einschlafen. Ich habe das seit April und es wird leider immer schlimmer: der Druck nun schlafen zu können. Habe mir heute Nacht eine Schlafpille eingeworfen, aber weiss auch dass das keine dauerhafte Lösung ist.

09.11.15 13:37
Lilly4 

danke snet

hihi ja dann mal los mit dem zweiten

also ich muss ehrlich sagen, unter der geburt dachte ich (NIE WIEDER) diese Schmerzen sind einfach so dermassen !!! aber sobald die Kleine da war: alles vergessen <3 und ich habe auch erst seit Estelle auf der Welt ist das Gefühl dass wir nun vollkommen sind wunderschönes Gefühl!

mein mann ist gerade mit dem kleinen einkaufen und estelle schläft... daher ruhe ich mich jetzt auch kurz aus :)

das mit deinen schlafstörungen ist ja blöd :/ von woher kommt das wohl? nein, mit den tabletten sicher keine dauerlösung :( und wenn du abends vor dem bett gehen noch was liest? (das sollte auch sehr müde machen) oder eine tasse milch mit honig trinken ;) kenne mich da leider zu wenig aus...

09.11.15 22:41
Emma13 

Hoi zäme

Jöö Lilly wunderschön wie du schriebsch dass jetz weisch das ihr komplett sind, bin so froh zläse dass ihr eu guet am iläbe sind.. gnüsset eui chlini Estelle freumi also au scho wieder es Baby dörfe im Arm zha... obwohl ja euses Schätzli ganz en verschmuste isch, kuschle chan nie gnueg sii

Säg nüd, eusi Büebli sind au zimli gnau 5 Wuche usenand, so herzig :) und bimene Spatziergang wäri also au gern debi

Himbeer freut mi zläse dases bi eu immer besser lauft.. wie isch eigentli de ÖV-Usflug gange?

Snet, Griecheland isch sicher sehr schön... hemmer au vor gah zgah nöchst Jahr, im Juni gömmer aber sicher no uf Italie.. und glii gömmer ja uf London, freuet eus mega.. bruch aber vorher unbedingt no e chlini Reise-Kochplatte zum d Milch warm mache im Hotel :) hoffe ich find no öpis gschieds.

Guet Nacht allne!

10.11.15 08:30
himbeer 

emma, es isch super Gange im öv. ich ha mi denn dezue entschiede, nöd de Kinderwaage mitzneh sondern nur s stragetuech und de chli hät schön ufem hi- und rückweg pfüseled. ich has au jetzt meistens debil wenni mitem Kinderwage unterwegs bi, falls es ihm plötzlich nüm gefallt drin.

ou jetz rüeft er grad, zmorge isch fällig ;-)

10.11.15 10:29
sonne13 

Huhu zäme!

Wunderschöne name lilly und die andere hätted mer au sehr gfalle!

Mach grad es kafipäusli - die chliine sind sicher bald wieder wach und ich be am ruume, packe, wäsche, putze... Vollgas! Euses huus isch noni fertig aber das stresst mi ned, wird denn scho klappe. Will euse bauleiter ned so de planer isch hend jetzt aber d handwärker mega de stress, das findi blöd... Isch chli en dubbel, de wärti herr sodeli, nomal en chischte... Die wo chürzlich mol züglet hend: wie viel chischtene hend ihr gfüllt?!?

10.11.15 10:37
himbeer 

uh mir händ sicher 50 chischte gha sonne, und das z'zweite, haha.

zu de ferie no: mir gönd nächst Jahr uf italie, wie au dasjahr scho. det känned mer eus us und es isch chindertauglich. bi scho gspannt

10.11.15 12:08
snet 

Hallo miteinander

@Lilly: Nene, das kommt für uns momentan nicht in Frage. Aber vielleicht mal in Zukunft? Das mit dem Komplettsein habe ich mir gar noch nie so richtig überlegt. Aber wenn ich jetzt an eine weitere Schwangerschaft denke und an ein Baby, macht es mir eher Angst. Von dem her ist jetzt sicher nicht der richtige Zeitpunkt.

Wie läuft es bei euch zuhause?

Keine Ahnung woher das kommt, aber ich habe es schon seit April. Lesen sollte ich ja anscheinend (nicht im Bett), aber vielleicht gehe ich noch in Hypnose.

@Emma: Ihr seid aber auch viel in den Ferien Wann geht ihr nach London? Ich bin ziemlich sicher, dass man da überall seine Milch warm bekommt oder seid ihr nicht in einem Hotel? Ansonsten könntet ihr für die Zukunft auch mal airbnb ausprobieren, da kann man ganze Wohnungen mieten.

@himpi: Schön, dass ihr schon so mobil seid. Für mich war das Tragetuch immer weniger was, weil ich mich gar nie richtig getraut habe.

Wohin möchtet ihr denn in die Ferien in Italien?

@sonne: Wir hatten sicher 80 Kisten... Hoffentlich habt ihr es bald überstanden.

@Ferien: Wir wollen gerne in eine Hotelanlage, in der es auch einen Miniclub für 1jährige gibt, damit M. auch 1-2h Spielspass hat pro Tag. Dazu hätte ich gerne ein Zimmer mit einem abgetrennten Bereich für M., damit er besser schlafen kann.

10.11.15 13:46
sonne13 

Snet, 80 kisten, das beruhigt mich etwas er hat uns 50 gebracht und gesagt das reiche schon. Nun packe ich und packe ich, das zeug wird nicht weniger aber es sind schon bald 20 kisten voll wir müssen noch den grossteil der küche, kleider, büro und alle kindersachen verpacken. Das reicht bestimmt niemals!!! Ich werde aber wohl noch bei ikea kisten besorgen für zeug, das ich nicht oft brauche (deko, bastelmaterial usw) und dann lass ich diese dinge dann gleich in der kiste...

10.11.15 14:08
Lilly4 

ou das mit dä zügelchischtene hani mier au scho überleit... t firmene wo t wohnig sind go besichtige, händ all völlig versch. azahl gnennt han also keeei ahnig wieviel das mer dänn müend zuetue!?! aber dänks emal um die 50 ume, hmm... vo wo händ ihr die eigentlich?

danke sonne, mir sind au mega happy mitem name passt super zu eusere chli muus

dämfall treffemer eus mal uf en spaziergang himbeer und emma supi :)
mir sind hüt s erscht mal z vierte use und mitem gschwüschtertiwaage chch isch no guet gange... spöter gömer dänn au nomal use, bitz uf dä spielplatz (mit dem wunderschöne wetter) muess mer richtig usnütze! eifach nur herrlich!!

ou nei snet, dänn würs au nöd guet cho wenn du im moment no so fühlsch...
bi mier isch es aber wüki so, mitem luis allei hani das gfühl nonig gha, erscht jetzt woni beid han fühlt es sich so richtig vollkomme a <3 hätti au nie dänkt, aber für mich/ eus fühlt es sich jetzt wie e richtigi familie a, e kompletti
zu dinere frag wies dihei gaht: min ma isch die und die nöchscht wuche ja no dihei und da bini uuh mega froh drum, er hilft mer mega, vorallem machter viel mitem luis oder jetzt ischer z.b. grad s züg go entsorge am morge simer no zäme go poschte mit beidne... allei wür mer das nöd grad sofort zuetraue, git eim scho es bessers / sicherers gfühl wenn no öpert däbi isch und mithilft!
die chli isch halt no viel am schlafe (so wies am afang isch) und isch bis jetzt au sehr e zfriednigi! mitem stille klappets bis jetzt au nöd schlecht, sie nimmt au schön zue milch hani au no mal luege wie sich das alles wiiter entwickle wird!? mer nähmets uf jedefall so wies chund bliebt eus ja eh nüd anders übrig hihi aber sind echt uh happy... ich bin vorallem sooo sooo froh isch t geburt so guet gange und hanis überstande

10.11.15 15:16
sonne13 

Lilly, mir chömed d chischte vom umzugsundernähme über, müend sie denn wieder zrugg gäh. Wenns ned längt channi wieder alüte. Die woni sälber chaufe chaufi nur dass ichs so verpackt chann wägstelle ohni usruume...
So schön gohts euch so guet und ihr chönd die gmeinsam ziit so gniesse! Freu mi sehr für euch!!!

1 .. 1824 .. 3646 3647 3648 3649 3650 .. 3704 .. 3757
Problem   irgendwie   eigentli   natürlich   einfach   vorallem   Zuletzt   Hochzit   gspannt   Zeremonie   bearbeitet   himbeer   natürli   richtig   schaffe   wirklich   langsam   Kollegin   schnell   eigentlich