Bräute 2013 |
|
1 .. 1824 .. 3646 3647 3648 3649 3650 .. 3704 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
10.11.15 12:08
snet
|
Re: Bräute 2013
Hallo miteinander
@Lilly: Nene, das kommt für uns momentan nicht in Frage. Aber vielleicht mal in Zukunft? Das mit dem Komplettsein habe ich mir gar noch nie so richtig überlegt. Aber wenn ich jetzt an eine weitere Schwangerschaft denke und an ein Baby, macht es mir eher Angst. Von dem her ist jetzt sicher nicht der richtige Zeitpunkt.
Wie läuft es bei euch zuhause?
Keine Ahnung woher das kommt, aber ich habe es schon seit April. Lesen sollte ich ja anscheinend (nicht im Bett), aber vielleicht gehe ich noch in Hypnose.
@Emma: Ihr seid aber auch viel in den Ferien Wann geht ihr nach London? Ich bin ziemlich sicher, dass man da überall seine Milch warm bekommt oder seid ihr nicht in einem Hotel? Ansonsten könntet ihr für die Zukunft auch mal airbnb ausprobieren, da kann man ganze Wohnungen mieten.
@himpi: Schön, dass ihr schon so mobil seid. Für mich war das Tragetuch immer weniger was, weil ich mich gar nie richtig getraut habe.
Wohin möchtet ihr denn in die Ferien in Italien?
@sonne: Wir hatten sicher 80 Kisten... Hoffentlich habt ihr es bald überstanden.
@Ferien: Wir wollen gerne in eine Hotelanlage, in der es auch einen Miniclub für 1jährige gibt, damit M. auch 1-2h Spielspass hat pro Tag. Dazu hätte ich gerne ein Zimmer mit einem abgetrennten Bereich für M., damit er besser schlafen kann.
|
|
|
|
10.11.15 14:08
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
ou das mit dä zügelchischtene hani mier au scho überleit... t firmene wo t wohnig sind go besichtige, händ all völlig versch. azahl gnennt han also keeei ahnig wieviel das mer dänn müend zuetue!?! aber dänks emal um die 50 ume, hmm... vo wo händ ihr die eigentlich?
danke sonne, mir sind au mega happy mitem name passt super zu eusere chli muus
dämfall treffemer eus mal uf en spaziergang himbeer und emma supi :) mir sind hüt s erscht mal z vierte use und mitem gschwüschtertiwaage chch isch no guet gange... spöter gömer dänn au nomal use, bitz uf dä spielplatz (mit dem wunderschöne wetter) muess mer richtig usnütze! eifach nur herrlich!!
ou nei snet, dänn würs au nöd guet cho wenn du im moment no so fühlsch... bi mier isch es aber wüki so, mitem luis allei hani das gfühl nonig gha, erscht jetzt woni beid han fühlt es sich so richtig vollkomme a <3 hätti au nie dänkt, aber für mich/ eus fühlt es sich jetzt wie e richtigi familie a, e kompletti zu dinere frag wies dihei gaht: min ma isch die und die nöchscht wuche ja no dihei und da bini uuh mega froh drum, er hilft mer mega, vorallem machter viel mitem luis oder jetzt ischer z.b. grad s züg go entsorge am morge simer no zäme go poschte mit beidne... allei wür mer das nöd grad sofort zuetraue, git eim scho es bessers / sicherers gfühl wenn no öpert däbi isch und mithilft! die chli isch halt no viel am schlafe (so wies am afang isch) und isch bis jetzt au sehr e zfriednigi! mitem stille klappets bis jetzt au nöd schlecht, sie nimmt au schön zue milch hani au no mal luege wie sich das alles wiiter entwickle wird!? mer nähmets uf jedefall so wies chund bliebt eus ja eh nüd anders übrig hihi aber sind echt uh happy... ich bin vorallem sooo sooo froh isch t geburt so guet gange und hanis überstande
|
|
|
|
|
1 .. 1824 .. 3646 3647 3648 3649 3650 .. 3704 .. 3757
|