| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1825 .. 3647 3648 3649 3650 3651 .. 3704 .. 3757
11.11.15 07:46
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@sonne: Also 50 Kisten werden sehr wahrscheinlich nicht reichen... Du Kannst schon mit etwa 30-40 Kisten mehr rechnen. Haha, ich war vorgestern gschwind mit dem Mobility Auto im Hornbach. 12 Thuja's, 1 Besen und 1 Ladung Holz habe ich da reingebracht.

@lilly: So ein Geschwisterwagen ist natürlich Gold wert bei euch. Konntet ihr den alten Kinderwagen verkaufen? So schön, dass ihr euch nun komplett fühlt. Irgendwie habe ich noch gar nie richtig darüber nachgedacht.

So schön, dass zuhause alles super läuft.

@me: Ich war fleissig und habe Heckenpflanzen eingesetzt. M. wollte mithelfen und ich habe ihm seinen Matschanzug angezogen. Nur wollte er natürlich immer dort hin, wo ich ein Erdloch gebuddelt habe und ist dann immer da hineingehockt. Und nachher habe ich es mir mit Ragusa auf der Couch gemütlich gemacht :-)

11.11.15 13:50
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

himbi, wow das esch jo super wie de nevio scho gwachse esch! das macht er mega guet! :)

lily das tönt me3ga toll! und i chamer das guet vorstelle dass es bim 2te "eifache2 esch well me auä bez besser weiss was eim erwartet und me jo zb scho weiss wie windle wechsle

wow das esch wahnsenn, du hesch 2 natürlichi geburte gha ohni risse! was chame sech meh wönsche! freut mi mega dass du 2 mol so tolli geburte hesch döfe erlebe!


muss sege mer gfallt stelle besser als alicia und si gseht au us wine estelle, passt mega und e3sch wonderschön uh ha grad gänsehuut becho wod gschrebe hesch dass si agluegt hesch und gwösst hesch wisi sell heisse :)
ja i fendes au schön wenn en Name e schöni bedütig het! eusi chlii esch lut sim Name en "chliine tapfere chrieger"


snet, ferie för nöchst johr hemmer no nüt planet! denke eventuell weder metem Wohnmobile, wells so guet gange esch da johr. jetzt muss zerst mol mi maa weder ufd bei cho. am fritig wird er operiert, de escher e Woche em spiatl (ond i e Woche ellei metem chline ), de escher 6 Woche dehai und Sport döf er erst nach 9woche weder mache

snet sone Phase hani au mol gha dassi mega schlofproblem gha han. het sech den nach Monate weder glsst. gholfe het zobe buech lese ond nöm es natel luege. ha mol ghört dass d Bildschirme vode natel eim eher wecket. ke ahnig...

11.11.15 14:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Ja genau elea, mer weiss wie windle wechsle, alegge, hebe etc. :) und somit gnüsst mers au wüki viel bewusster vo dä erschte sek a <3 rennt au nöd grad wenn mer en pipston ghört chch... und nimmts allg lockerer!
Jö danke vielmal, mir sind au mega happy mitem name :) <3 und das mit mine geburte isch mer selber es rätsel :p aber bin natürlich sooo sooooo dankbar! Unter dä geburt hani aber dänkt: wenni das überstande han bini def fertig mit ss und geburte :D 2x i 2 jahre laaanget mer hehe :p

Wie gahts eu?
Oh dämfall passt evan ja perfekt zu euem chline :)

Das mit dä op vo dim ma isch ja au nöd ohni :-/ hoff wird alles guet verlaufe und daser sich schnell wieder erholt!!

Ferie, bi eus wirds vermuetli erscht im sep 16 sowiit si, hämer vor zu mine grosseltere z gah (sizilie) dass sie due chli au gseh chönd und vorher wird ja eh no züglet... werdemer wohl scho gnueg um t ohre ha :D

Emma, bi eu gahts ja scho gli los nach london, sooo cool :)

11.11.15 14:21
elea 

Re: Bräute 2013

haha lily, ja nome scho s hebe vomene neugeborene i weiss no dassi em Spital ned emol gwösst ha wie i ehn vode einte brust zo desere sell neh

muss der gestoh, ben bez e stalkerin luege amigsdis WA beld a met de estelle, si esch sooooo wonderschön verstoh dass ehr verliebt send!

merci der, ja mer hoffe dass alles guet lauft! esch e heftigi OP... er esch au bez ufgregt obwohl er scho unzähligi mol operiert worde esch. und i be bezeli nervös welli e Woche ellei be metem chline aber mer werde det oft id Klinik fahre (esch leider 45min entfernt vo eus..)

11.11.15 14:27
snet 
Re: Bräute 2013

Oh, ich will auch mal ein Bild von Estelle sehen Ich fand Alice immer schön als Mädchenname. M. hat keine eigene Bedeutung, anscheinend leitet es sich von Markus ab.

Also ich bin wirklich reif für Ferien... Im April 2014 waren wir das letzte Mal weg.

Wie wirst du das denn in dieser Woche regeln Elea? Musst du freinehmen um auf Evan zu schauen oder schauen die Grosseltern ein paar Tage zusätzlich?

11.11.15 14:30
elea 

Re: Bräute 2013

ui snet April esch scho lang her öber wiehnachte / Neujahr gönder ned fort?

i werde die nöchste wochene a dem tag wo min maa sost amigs gluegt het frei neh. esch ja nor ei tag zuesätzlich die Woche.

11.11.15 14:34
snet 
Re: Bräute 2013

Nein, wir werden vermutlich zuhause bleiben Aber wir sind ja nicht so die Wintersportleute. An Silvester habe ich auch keine Ahnung was machen... Wahrscheinlich bleiben wir zuhause wegen M. Schade, denn ich hätte ja eigentlich Geburtstag, aber einen Babysitter zu finden ist an diesem Tag schwierig.

Musst du denn überhaupt frei nehmen? Dachte wenn aufgrund Krankheit/Unfall nicht auf das Kind geschaut werden kann, ist das auch auf die Eltern anwendbar...

11.11.15 14:40
elea 

Re: Bräute 2013

ja mer werde am silvester auä au nix mache wegem chliine :/
du hesch am 1.jan geburi gell?

jo me het nor freitäg zguet wenn s chend selber chrank esch ond niemert sost chan luege. aber so vell i weiss zellt das ned wenn en eltereteil usfallt....

11.11.15 14:46
snet 
Re: Bräute 2013

Vielleicht werden wir uns auch den Wanst mit Fondue Chinoise vollstopfen :-) Genau, das ist mein Geburtstag.

Achso ist das. Schade... Es war auch mega mühsam als mein Mann wegen seinem Knie ausgefallen ist. Den Kleinen habe ich jeweils meiner Mutter oder Kolleginnen geben können. Da war ich schon froh!

Ich war heute über Mittag sogar im Fitnessstudio. Und gestern habe ich 2h im Garten geschuftet. Schokolade hätte ich mir also verdient :-)

11.11.15 15:05
elea 

Re: Bräute 2013

ou jo sones ego 2er chinoise wer au no cool

jo da glaubi der! vorallem so lang si a kröcke laufe chönes jo wörkli so guet wi nüt helfe... :(

ui ja das hesch der wörkli verdient! i ha höt es stöck vermicelle torte gesse. aber verdient hanis mer ned

 1 .. 1825 .. 3647 3648 3649 3650 3651 .. 3704 .. 3757
natürli   natürlich   langsam   Hochzit   eigentlich   vorallem   schaffe   eigentli   einfach   Kollegin   wirklich   richtig   irgendwie   schnell   Problem   himbeer   Zeremonie   bearbeitet   gspannt   Zuletzt