| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 183 .. 363 364 365 366 367 .. 2062 .. 3757
13.07.12 08:53
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

CoRa:
Zivil in Olten und "kirchlich" auf'm Engelberg. Ich kann's kaum erwarten!

Morgen sagen wir's unseren Eltern. Wir wollten warten bis meine Mom hier ist damit wir's allen persönlich sagen können. Ich bin schon ganz aufgeregt! Am Telefon neulich hab ich mich schon fast verplappert... Und dann kann ich auch ENDLICH meinen Verlobungsring tragen. Juhu!!


bist du von Olten da ihr da heiratet?
Geniesse den Moment der Bekanntgabe- ist einfach ein meeeega tolles Gefühlt!

Mein Freund ist Oltner, ich Deutsche.

Ich bin schon soooooooooooooo aufgeregt wegen heute Abend...!

13.07.12 09:04
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

....Toluwu.... (bei mir nimmt es einfach das "at" Zeichen nicht an.. komisch..)
Das wäre ich sicher auch.... Sagst ihres ihnen ganz normal oder auf eine spezielle Art und Weise?

13.07.12 10:52
nini 

Re: Bräute 2013

@schmetterling, danke! I freu mi so! Das mit dä Füflieber isch ja mega luschtig! Und hät din GG drü Füflieber parat?

@MaLu, danke! Das wird ich bestimmt! Bin scho ganz hibbelig!

13.07.12 11:36
toluwu

nicht registriert

Re: Bräute 2013

schmetterling84:
....Toluwu.... (bei mir nimmt es einfach das "at" Zeichen nicht an.. komisch..)
Das wäre ich sicher auch.... Sagst ihres ihnen ganz normal oder auf eine spezielle Art und Weise?

Keine Ahnung... Wir gehen mit unseren Eltern essen heute Abend.
Ich fragte GG gestern wie / wann ich denn meinen Verlobungsring kriegen würde und da meinte er, er würde ihn mir im Resti geben...?!

13.07.12 12:00
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

nini... Jo er het gmeint er nehm mol ä Hampfle mit, falls dr Tarif gstiegä sig.... Das mit dä Foifliber isch damals vo mim Unkel cho... Und mi Papi het brav zahlt.. Jetzt isch halt mi Schatz dra..

tolwu: ohh, bechunnsch no ä Ring? hesch en scho gseh? Hoff chasch en den mit vollem Stolz trage.. Min isch mir leider 3 Grössene zgross gsi... Aber jetzt wart ig halt bis en dr Goldschmied verchlinerät het...

13.07.12 17:44
Nemo 

Re: Bräute 2013

hui ui ui, wie halted ihr das bloss us!?!!! ich has sofort müesse de ganze welt verzelle!! also nöd grad, aber mine eltere und engste fründe!! guet, bi mir isch au de atrag mega überraschend cho, darum bini au so überwältigt gsie und has allne müesse säge

13.07.12 20:57
ma84ma 

Re: Bräute 2013

Hallo zämä

@Nemo: Eg has o so kha, hätts am liebschte grad aune Erzeut. Mer hei üsi Verlobig zersch de ängschtä Verwandte gseit, ner hanis mine Kollege gschriebe, u ner heimers uf Facebook postet .
Das aues innert ere Wuche.

@Azug vom Maa: Mer si vor 2 Johr bime Hochzit iglade gsi. Für das hets sech mi GG e Azug gchouft. Da er chline grosse esch (mi GG), esch das recht e tüüre Azuug gsi. Drum wird er dä zu üsem Kirchleche Hochzit träge, aber ne no erwitere dörnes neus Hemmli, Kravatte u ev. no es Gilet.
Zur zivilä leit er ner eh s'Eduwisshemmli a, da eg ir Tracht erschiinä :-)

Gits sösch no öpper wo Tracht i betracht zieht?

Uii morn gani met mire TZ afe mau chli go Hochzitchleider schnöigä .

Lg ma84ma

13.07.12 23:40
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

....nemo. Isch bi mir jo Au nid freiwillig, aber ebe, d'Umständ si halt so... Ha aber erfahre, dass Mis Mami übers wucheend hei dörf und denn chönne mirs endlich säge.... Juppie! Und übrigens, ganz schwiegä ha i nid chönne, has minerä beste fründin gseit und mi Schatz sim trauzüge! Aber ig platz fascht, will's doch allne Säge!

14.07.12 17:23
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hoi zaeme... aso es het jez grad e chlini unplanti aenderig geh.. mr duend zivil im feb huerate und oisi hz wird zuglich au grad e taufi geh... bi gad zimli verwirrt...

14.07.12 18:26
schmetterling84 

Re: Bräute 2013

Zibesa: gratulierä dir/euch.... Bi jetzt nid ganz sicher öb dir das euch Au so gwünscht heit aber nimm Mol a dir freuedveuch glich.... Wie wiet bisch? Heschs erst grad erfahre?

 1 .. 183 .. 363 364 365 366 367 .. 2062 .. 3757
einfach   eigentlich   vorallem   gspannt   himbeer   schnell   eigentli   irgendwie   Zuletzt   richtig   Kollegin   Hochzit   bearbeitet   Problem   langsam   Zeremonie   natürli   wirklich   natürlich   schaffe