Bräute 2013 |
|
1 .. 1825 .. 3648 3649 3650 3651 3652 .. 3705 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19.11.15 10:15
sonne13
|
Re: Bräute 2013
Huhu zäme!
Ui elea, tönt streng!!! Ha das mängisch au, dassi froh be wenni e chliini pause oder ebe en usziit ha... Schön dass din maa hei cha, de chann er sich chli mit em chliine abgäh - de chlii wirds sicher gniesse Be eus isch momentan au sträng, die "gross" hed e ziehmlich strängi phase mit zahne usw, brüelt und meckeret de ganz tag, chunnt duurend i de nacht - und die "chlii" gids jo au no... Ha s gfühl es isch wieder en schuub wo sie mached, denn sinds immer es par täg ziehmli asträngend und wenn sichs leid chönds wieder allerhand neus meh. Die "gross" hed hütt morge plötzli eifach losgloh und isch losglaufe! Paar schrittli hed sie gschafft zum objekt ihrer begierde - de neu bobby car. Be ihre isch nämmli s christchindli scho cho die chlii hed en bobby car zum geburi übercho und die hend so drumm gstritte dass mir gotti und götti gfrogt hend, obs ned das gschänkli scho chli früehner chönnted bringe... Sie hend ebe eh vor gha en bobby car z schänke und ich ha das gschrei und gezanke nümm usghalte... Verstoht sicher ned jede wie me cha scho vor de wiehnacht gschänkli iifordere aber gotti und götti hend zum glück keis problem gha demit
Ha paar kollege wo d auge glaseret, bzw operiert hend, die sind voll zfriede. Mich stört brülle eigentli ned und ich ha mer das nonie ernschthaft überleid...
Schön lilly gohts be euch so guet! Isch denn sicher en umstellig ellei mit de beide aber das schaffed ihr sicher guet!!!
|
|
|
|
1 .. 1825 .. 3648 3649 3650 3651 3652 .. 3705 .. 3757
|