| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1825 .. 3648 3649 3650 3651 3652 .. 3705 .. 3757
11.11.15 15:10
snet 
Re: Bräute 2013

Gell, aber dann ein Chinoise vom Metzger. Das ist bestimmt fein! Resp. ein 3er Fondue Chinoise :-)

Ja, mich hat das schon genervt als mein Mann auf Krücken war. Zusätzlich zum ganzen Haushalt und M. hätte ich ihn noch bedienen sollen. Also wirklich. Habe dann mal eine Ansage gemacht und dann hat er es verstanden.

Mittlerweile bin ich an meinem 11. Kilo dran... Habe Hosen in Grösse 38 gekauft und war sehr stolz darauf. Vermicelle habe ich noch nie gegessen und zwar nur weil es so komisch Spaghettimässig aussieht.

16.11.15 12:08
Lilly4 

Hallo liebi Frauene ;)
Wie gahts eu so? Schöns Wuchenend gha? :)
Bi eus isch Bsuech agseit gsi :p die Wuche gahts wiiter... aber haltet sich zum Glück no recht in Grenze :D
Suscht gahts eus au guet, die Chli machts bis jetzt super und hät au scho ordentlich a Gwicht zuegnoh! Dä Luis isch no bitz misstrauuisch ihre gegeüber :) aber suecht sie immer meh <3 mega herzig! Amig rümpft er aber glich no t Nase hehe oder macht ihres brüelle nah hehehe ... er bringt ihre aber au scho dä nuggi chch...
Min ma isch die wuche no dihei und isch mer e mega grossi hilf... bin ja gspannt wie das wird wenni dänn allei bin! :) ohoh...

17.11.15 09:57
elea 

morge zeme

haha lilly ha so müsse lache wod gschrebe hesch dass de Luis ehres lache noh macht oder d nase rümpft aber u lieb get er ehre de noggi, scho en chliine helfer

eus gohts guet, d OP vo mim maa esch guet verloffe und er cha am DO hai. s wochenend esch super asträngend gsi. de chlii het gspüührt dass öpis ned esch wi Emmer ond het domm do wi nonie i sim lebe er het öberall de papi gsuecht die wohnig, drom glaubi heter so gsponne! het ned welle schlofe, ned welle esse ond esch nor am göise ond töibele gsi. be nervlech recht a mini grenze cho aber ha de Emmer denkt, esch jo eigentli schön hanget er so am papi, ond er chont jo glii weder hai....zom glöck!! :)

so, wönsche euch alli en schöne tag :)

17.11.15 15:42
Lilly4 

Hehe elea :p es isch wüki luschtig wienner ihres brüelle nahmacht :) das isch sini 'bezeichnig' für sie :D chan dä name ja nonig säge... ab und zue chund es 'beb' für baby use chchch... köschtlich:) jetzt ischer grad bi mine eltere (spielnamittag) und die chli schlöflet schön... min ma und ich sind am mittag no is reschti go esse... hät au guet ta / schöm gsi! Bruchts ebe scho au...

Oh nei, das tönt wüki sehr asträngend... du armi! :-/ und din ma chund dä dunnschtig wieder hei? Bisch sicher uh froh! Hätter dänn wenigstens i dä nacht gschlafe oder au nöd? :(
Bi mier wirds ab nöchscht wuche evtl ähnlich (zumindescht am afang) min ma isch jetzt nonstop mitem luis gsi und dä luis au recht ahänglich mit ihm worde... wenner dänn wieder go schaffe gaht muesser sich au zerscht wieder dra gwöhne daser dä papi erscht am abig gseht :-/ bin gspannt :p

17.11.15 16:34
elea 

Lilly4:
das isch sini 'bezeichnig' für sie :D
haha i han luut müsse use lache woni das glese han lily das esch de hammer

nei d nächt send de horro gsi. vom sa ove so esch er all stond cho. het brüehlet breühlet brüehlet. ond am sonntig het de sogar komplett sis mittagsschlöffli verweigeret. nachdem er 1,5h gschroue het, hani ufgeh ond denkt, pent er halt ned, mage nöm...
set gester esch es bere bezeli besser. ond höt beni weder am schaffe. tönt bös aber be froh hani bez "pause". ja am donnstig chunt er hai ond de hoffi esch weder guet! gester semmer de ganz tag bi mim maa em Spital gsi und er esch super happy gsi. aso hani scho s gfüehl es esch wel sin papi ned ome esch... chliine schlengel

18.11.15 13:46
Lilly4 

Tönt seehr asträngend elea :-/ und verstahn di tuet die 'pause' guet... wie ischer dänn mit dä grossmamis? Gahts? Jöö dänn vermisst er sin papi ganz fescht!! Morn chund er ja scho wieder hei ;) bisch sicher froh... und au din ma! T op dämfall guet gange?

18.11.15 14:22
elea 

ja bide grosis esch guet gange...zom glöck :) er esch jez (bes ofd nächt) eigentli weder fast "normal"

höt stenkt mers schaffe scho weder also alles weder bim alte

18.11.15 15:18
snet 

MoinMoin

@lilly: Supi, dass alles gut läuft mit der Kleinen. So ist es doch richtig schön und dann wird das auch klappen, wenn dein Mann wieder am Arbeiten ist.

@elea: Ui, klingt stressig bei euch zuhause. Schön ist alles gut gelaufen bei deinem Mann, trotzdem wird es jetzt wahrscheinlich zuhause nochmal streng. Könnt ihr denn nicht temporär eine Haushaltshilfe über die Versicherung haben? Also gibt es Anspruch darauf?

@me: Ich überlege mir immer mehr die Augen Lasern zu lassen...

18.11.15 16:48
elea 

ja di nöchste 6 Woche werdi so zemli alles ellei müsse mache snet. aber do min maa denn weder dehai esch, chani ehm de mol de chlii id händ dröcke zom bez öpis mache. nei e huushaltshelf denki bruche mer ned. i schaffe jo npor 60%, bzw so lang min maa dehai esch nor 40%, do hani no ganz vell ziit zom de huushalt mache

ja das hani mer au shco öberleit wegem augo lo lasere. be aber bez en schisshaas und i ha ghört das hebet schiins nor 10johr oder so

19.11.15 10:15
sonne13 

Huhu zäme!

Ui elea, tönt streng!!! Ha das mängisch au, dassi froh be wenni e chliini pause oder ebe en usziit ha... Schön dass din maa hei cha, de chann er sich chli mit em chliine abgäh - de chlii wirds sicher gniesse Be eus isch momentan au sträng, die "gross" hed e ziehmlich strängi phase mit zahne usw, brüelt und meckeret de ganz tag, chunnt duurend i de nacht - und die "chlii" gids jo au no... Ha s gfühl es isch wieder en schuub wo sie mached, denn sinds immer es par täg ziehmli asträngend und wenn sichs leid chönds wieder allerhand neus meh. Die "gross" hed hütt morge plötzli eifach losgloh und isch losglaufe! Paar schrittli hed sie gschafft zum objekt ihrer begierde - de neu bobby car. Be ihre isch nämmli s christchindli scho cho die chlii hed en bobby car zum geburi übercho und die hend so drumm gstritte dass mir gotti und götti gfrogt hend, obs ned das gschänkli scho chli früehner chönnted bringe... Sie hend ebe eh vor gha en bobby car z schänke und ich ha das gschrei und gezanke nümm usghalte... Verstoht sicher ned jede wie me cha scho vor de wiehnacht gschänkli iifordere aber gotti und götti hend zum glück keis problem gha demit

Ha paar kollege wo d auge glaseret, bzw operiert hend, die sind voll zfriede. Mich stört brülle eigentli ned und ich ha mer das nonie ernschthaft überleid...

Schön lilly gohts be euch so guet! Isch denn sicher en umstellig ellei mit de beide aber das schaffed ihr sicher guet!!!

1 .. 1825 .. 3648 3649 3650 3651 3652 .. 3705 .. 3757
Kollegin   schnell   himbeer   Zuletzt   gspannt   irgendwie   vorallem   einfach   eigentli   schaffe   langsam   bearbeitet   Hochzit   Problem   Zeremonie   natürlich   natürli   eigentlich   richtig   wirklich