Bräute 2013 |
|
1 .. 1826 .. 3649 3650 3651 3652 3653 .. 3705 .. 3757
|
20.11.15 08:39
Eve777
|
Re: Bräute 2013
Guete Morge Zäme
Ich hoffe s goht euch allne guet. Elea hoffe di Maa esch wieder deheime und dass es ab jetzt wieder weniger sträng wird.
@Lilly: au do nomol vo Härze alles alles Gueti zu euchere Chline, so schön dass bis jetzt alles guet klappt !
@Sonne: jööö wow so cool ersti Schrittli, das findi immer so e berüehrende Momänt, irgendwie wärde sie ab denn wenn sie laufe so richtigi Chlichinder, Babyzyyt esch denn wörkli ume dunkts mi .
Ich ha rächt e strubi Zyyt hinter mir, ha mitti Oktober e Lungeentzündig becho und bi wäge dem no im Spital glandet 5 Täg. Die erste 10 Täg lang het mir niemert glaubt dasi e Lungeentzündig ha obwohl ich vo Afang ah gseit ha ich hegi das Gfühl, s händ mi X Ärzt im Notfall etc. gseh und händs alli abto als Bronchitis wo halt krasser esch will ich schwanger bi. Nachdem ich denn komplett am Ändi gsi bi körperlich und psychisch und wäge emene Spezialultraschall binere Spezialistin im Spital gsi bi het die grad gmerkt dass gar ned guet esch und mi ganz genau untersuecht und het mi denn grad stationär igwiese. S esch ächt mega schlimm gsi, ha müesse deftigi Antibiotika nä und röntge und eifach alles was me ned söt mache als Schwangeri aber ha kei Wahl gha . Durch dä sehr starki Hueste woni durch das Ganze wuchelang gha ha het sich agfange de Muetermund verchürze, do muesi jetzt eifach überwache und hoffe dass er ned no wiiter zrugg goht, bi jo erst i de 27. Wuche . Aso uf jede Fall schaffi jetzt sit letschter Wuche wieder eifach 50% und luege jetzt mol wie's wiiter goht.
Im Baby gohts aber sowit ich das cha beurteile guet, schlüsse mi übrigens so wie's usgseht im Meitli-Club ah, mi Maa und ich freue eus riesig !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|