| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1826 .. 3649 3650 3651 3652 3653 .. 3705 .. 3757
20.11.15 08:39
Eve777 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Zäme

Ich hoffe s goht euch allne guet. Elea hoffe di Maa esch wieder deheime und dass es ab jetzt wieder weniger sträng wird.

@Lilly: au do nomol vo Härze alles alles Gueti zu euchere Chline, so schön dass bis jetzt alles guet klappt !

@Sonne: jööö wow so cool ersti Schrittli, das findi immer so e berüehrende Momänt, irgendwie wärde sie ab denn wenn sie laufe so richtigi Chlichinder, Babyzyyt esch denn wörkli ume dunkts mi .

Ich ha rächt e strubi Zyyt hinter mir, ha mitti Oktober e Lungeentzündig becho und bi wäge dem no im Spital glandet 5 Täg. Die erste 10 Täg lang het mir niemert glaubt dasi e Lungeentzündig ha obwohl ich vo Afang ah gseit ha ich hegi das Gfühl, s händ mi X Ärzt im Notfall etc. gseh und händs alli abto als Bronchitis wo halt krasser esch will ich schwanger bi. Nachdem ich denn komplett am Ändi gsi bi körperlich und psychisch und wäge emene Spezialultraschall binere Spezialistin im Spital gsi bi het die grad gmerkt dass gar ned guet esch und mi ganz genau untersuecht und het mi denn grad stationär igwiese. S esch ächt mega schlimm gsi, ha müesse deftigi Antibiotika nä und röntge und eifach alles was me ned söt mache als Schwangeri aber ha kei Wahl gha . Durch dä sehr starki Hueste woni durch das Ganze wuchelang gha ha het sich agfange de Muetermund verchürze, do muesi jetzt eifach überwache und hoffe dass er ned no wiiter zrugg goht, bi jo erst i de 27. Wuche . Aso uf jede Fall schaffi jetzt sit letschter Wuche wieder eifach 50% und luege jetzt mol wie's wiiter goht.

Im Baby gohts aber sowit ich das cha beurteile guet, schlüsse mi übrigens so wie's usgseht im Meitli-Club ah, mi Maa und ich freue eus riesig !

22.11.15 17:35
Lilly4 

Ohje eve :-( das tönt ja gar nöd luschtig :-/ aber hauptsach euem baby und natürli au dier gahts guet!! Und das jetzt hoffentlich ruhe häsch bis nach dä geburt und kei so untersüech meh über dich ergah lah muesch... + au nüm so starchi medis muesch näh! Aber gäll, amig gahts leider eifach nöd anderscht :-/
Gits bi eu dämfall es meitli?? :-) soo herzig! Gratuliere! Wenn häsch scho wieder din ET termin? ;)

Ich bin am fritig scho s erscht mal allei gsi (min ma hät ane event müesse) und dä tag is h so richtig durzoge gsi hihi aber isch gange... bruch amigs eifach eeewigs bis mer mal all parat sind :p drum wirdi in zuekunft sicher am morge amigs dihei si und alles erledige und nachem mittagsschlöfli dänn use :)

24.11.15 07:34
elea 

guete morge zeme

ui ja, sonne, wenn si so schüüb hend esch das Emmer mega astrengend. för di chline und au för eus aber ebe wi du seisch nach paar täg sends wi verwandlet und chönet plötzli öpis neus :)
yeah het si di erste schrittli gmacht, das esch jo hammer! secher mega ufregend gsi! i het gleb göiset

eve, das tönt jo Horror dud mer mega leid hesch sone Tortur gha! ond wenn eim d ärzt ned glaube esch das e reese kack zom glöck hets am Baby nüt gmacht und schön z ghöre dasd scho weder beeli magsch schaffe! und natürli mega schön zghöre dass es au es chlises meiteli geht! es wird ufgholt met meitli langsam

lily, demfall hets plusminus guet klappet metem ellei si met beidne? ja chamer vorstelle dass das lang goht bes beid parat send! im Prinzip macht me jo 3 lüt parat, me seilber muss sech jo au fertig mache

i schaffe höt weder, ond es esch en meeegaaa erholig dehai esches soooo streng min maa esch set em donnstig dehai und het meeegaa schmerze. er dud mer so leid. het u vell Schmerztablette aber glich pennt er die nacht wege de schmerze nor ca 1h. cha nor omelegge und nüt mache. und de chlii spennt die letshcti total. d nöchst send soooo astrengend. gester hani 2h gha bes er entli gschlofe het. ond am liebste wet er jedi sekonde of mer hocke. ke ahnig was er het momentan. ja of allfell füehli mi bez wine elleinerzihendi Zwillings mueter drom eschs schaffe grad en wohltat so fertig gjommeret, wönsch euch allne e schöne tag

26.11.15 13:40
Emma13 

Hallo zäme

Ojee Eve das tönt würkli nachere ganz ganz schlimmi und astrengendi Ziit bin aber froh zläse dases dir mittlerwile wieder guet gaht und eues Meitli guet wachst, so schön!

Elea ou au bi dir tönts astrengend, und s machts alles schwieriger wenn din Ma no so liidet! Jöö eue Chlii het grad chli de Vollmond gspürt? Wie gahts inzwüsche?

Mir sind vome verlängerte Weekend in London zruggcho, isch alles super gange, de Chlii het sooooo guet mitgmacht, mir sind richtig richtig stolz uf ihn und s isch so schön das mär glich bitz chönd öpis unterneh und nöd uf eusi gliebte Städtereise müend verzichte er isch natürli vodene viele Autos und grosse Büs total fasziniert gsi und au bi eus sind di eestw Schrittli gmacht worde sooo herzig! S het am Flughafe in Züri agfange das er plötzli ade Hand het wele umespatziere und irgendwenn het er au selber di erste Schrittli gwagt

Und letzti News: ich han en Job!!! Starte im Januar miteme 50% Job im Marketing, mir hend zum Glück e tolli Lösig gfunde mite Betreuuig (1 Tag mini Eltere, 1 Tag d Schwiegereltere und en halbe Tag de Papi) euse Chlii isch ganz sicher guet ufghobe aber ich bin nur scho am Gedanke nach 16 Mönet min Sohn "zverlah" sooo trurig ich hoffe ich schaff das wie ihr das alli super machet.. zum Glück hemmer no bitzli Ziit

30.11.15 16:53
snet 

Hallo Miteinander

@eve: Tut mir Leid zu lesen, dass du so eine harte Zeit hinter dir hast. Umso schöner, dass mit deiner Kleinen alles in Ordnung ist. Gratuliere noch zum Mädchen!

@emma: Yeah, jetzt läuft der Kleine schon. So gut! Und gratuliere zu deinem Job, schön, dass alle zum Betreuen miteingespannt werden können. Hast du einen langen Arbeitsweg? Bei uns geht M. ab Dezember in die Kita, er hat dort viel Freude.

@me: Wir feiern morgen Geburtstag, leider muss ich aber arbeiten. Deshalb wird die Party am Wochenende nachgeholt. Letzte Woche bin ich noch spontan zu einem Goldschmied und lasse mir meinen Ehe- und Verlobungsring zusammenschmieden.

30.11.15 17:41
Eve777 

Hallo zäme

Mir müend eus eusi Tochter schwer verdiene, ich ligge sit hüt znacht uf de Neonatalogie wili Wehe übercho ha . Bi erst i de 28. SSW und ha jetzt Wehehemmer becho und wirde überwacht. Sie händ mir jetzt Lungeryffi gsprützt als Vorsichtsmassnahm.

Bi grad rel. fertig mit de Närve ich wet uf kei Fall dass sie scho so früeh chunt sie esch doch no so chli ! Drücked eus d Dume dass es sich wieder beruhigt.

30.11.15 19:58
sonne13 

Eve, ou neiiiiii! Mini gedanke sind be euch! Alles gueti!!!!

30.11.15 21:21
Lilly4 

Ou nei eve :-/ das tuet mer leid! Drucke ganz fescht t dumme dass die chli no bitz im mami sim buch chan bliebe... aber t ärzt bechömet das sicher guet in griff! Toitoitoi... bin mit dä gedanke bi eu! Ganz en liebe gruess

01.12.15 07:41
elea 

morge zeme

Emma das esch jo meeeegaaa cool dass er agfange het laufe! en mega meilestei und secher brutal ufregend :) ond au super wie toll er bim reise metmacht. glaub das esch ned selbstverständlich und do döfe der wörkli mega stolz si of ehn :)

gratuliere zom neue Job! das tönt toll! vorallem au winers hend chöne met de betreuuig före chlii mache. de wird secher u freud ha wenner d grosseltere e tag för sech ellei het und denn de papi au no :) musch luege di erste täg werds bezeli schwer zom tschüss sege und denn pendlet sech das ganz schnell i. me döf jo au bez trurig si wenn me zom erste mol so lang weg esch vo ehne. aber bim schaffe esch me jo zom glöck Emmer guet abglenkt! freut mi mega för dech wegem Job

liebei eve, das dud mer mega leid mönd ehr das dorremache! i wönsche euch ganz ganz vell chraft, glöck und gsondheit! i denke fest fest a euch und dröcke bed düme dass di chlii no so lang wi möglich em buch en blibt!

bi eus eschs auä gar ned de Vollmond gsi, meh d zähn wo gmacht hend dass die chlii so spennt ha gester gseh dass en schuufle am dröcke esch. jez hockt er halt vell of mer obe ond briegelet. arms schätzeli

02.12.15 07:43
snet 

Guten Morgen

@eve: Tut mir Leid solche Nachrichten zu lesen. Geht es dir besser und haben die Wehen aufgehört? Eine Bekannte (ET Dez) hatte das Gleiche und dann ein Pessar gelegt, Wehenhemmer und Lungenreife bekommen. Und der kleine Mann ist immer noch in ihrem Bauch und das so kurz vor ET. Ich drücke euch die Daumen und denke an dich.

@elea: Jaja, die lieben Zähne... Bei M. gehen sie nicht so schlecht vorüber (Klopf auf Holz). Gutes Durchhalten deinem Kleinen!

1 .. 1826 .. 3649 3650 3651 3652 3653 .. 3705 .. 3757
langsam   natürlich   einfach   Kollegin   bearbeitet   Hochzit   wirklich   natürli   eigentlich   schnell   himbeer   vorallem   gspannt   Zuletzt   richtig   schaffe   Problem   irgendwie   Zeremonie   eigentli