| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1826 .. 3650 3651 3652 3653 3654 .. 3706 .. 3757
02.12.15 10:28
himbeer 

Re: Bräute 2013

liebi eve, ich denk ganz fest a eu! ihr sind jetzt i de beste händ und bestimmt wird alles guet. ich ha au e Kollegin wo hät müsse fast die ganz Schwangerschaft im Spital ligge und schlussendlich hät sich die chli au no recht ziit glah bi ihre. verseuch eifach positiv z bliebe, das sich d hauptsach!

bi eus spielt sichs au immer meh i und es lauft echo recht guet. de chli schlaft ja eh scho wie en Weltmeister und ich hoff, das bliebt eifach so lang wie möglich so… haha. drum händ mer au recht entspannt täg will all recht fit sind.

ich bi immerno sehr viel am träge, er beruhigt sich eifach im tragetuech am schnellste und ich finds au so unglaublich praktisch im Alltag und unterwegs. ich hoff zwar scho dass er denn de wage au mal langsam chli besser findet, ab und zur wär de nämli au ganz praktisch… aber momentan isch nur echo spaziere chli es Roulette, ab und zue schlaft er grad ih und denn isch guet, abder meistens isch spätestens nach 30 minute Schluss und denn wird nur no gschroue im wage. ich trau mi drum nonig so nur mitem wage irgendwo hii. aber solang er no so chlii isch, isch ja au träge keis problem und wenn er die nächi halt brucht, denn soll er sie ha ;-)

morn händ mer wieder kinderarzttermin und d impfige stönd ah… ich bi schochli nervös und hoff, er steckts guet weg. ha uf jede fall nüt me abgemacht für de rest vom tag.

hüt abig hani usserdem babyfrei, ich gang an wiehnachtsmärt eis go zieh mit Kollege und nachher sich no wiehnachtsesse vo mim gschäft. freu mi meeeeeeega! und am samstig gönd min maa und ich id Stadt ane hochzieht und mini eltere lueged uf de chnopf, das wird au fantastisch, haha

gratuliere zum job emma, das tönt super! grad im marketing etc sind spannende teilziitstelle nöd so dicht gsäht. ich weiss was meinsch, ich bi au scho am zittere vorm april wenn de chnopf id chrippe gaht, er sich doch no so chlii. aber das chunnt scho guet!

02.12.15 11:06
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

schön loht euch de chlli lo schlofe ond bim mami eschs halt scho am schönste
aso wet jez do ned met schlaumeiertipps cho aber euse chlii het au schnell emol gnueg cha vom chenderwaage. het em schnell gstonke. denn hani en agfange ove buuch legge em waage ond das het er vell besser gfonde. vellecht wer das au öpis wo euchem chliine gfallt?

ui impfe, ja verstohni dass bez nervös besch. das esch Emmer sones russisch roulett dröcke düme dass alles easy lauft
ond denn wönschi der veöö spass am wiehnachtsmärt und de am wochenend bide hochzit! gnüsses :D

bi eus esch veeeeelll besser met zahne, Gott ei dank. de cheib esch doss ond die letschte 2 täg het er so guet gschlofe wie set Woche nöm. beee soo erholt.

gester hani ove Kalender gluegt ond gseh dass i 3 Woche wiehnachte esch, de beni voller panik id Stadt gsecklet und ha gschenkli kauft ond de rest de zobe no online bstellt. jez hani scho fast alles ond be meeegaa erliechteret

02.12.15 11:12
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen (oder schon Mittag) Miteinander

@himpi: Schön, geht es so gut mit dem Kleinen und dass er so schön durchschläft. Das ist wirklich Gold wert. Ich war nie wirklich ein Tragemami, M. war am Liebsten im Kinderwagen und bis heute ist er sehr gerne darin.

Wir haben morgen auch Kinderarzttermin und zwar die 1 Jahres Kontrolle.

Viel Spass am Weihnachtsmarkt und an der Hochzeit.

@elea: Zum Glück sind die Zähne rausgekommen. M. hat auch mehr gelitten bei den beiden Backenzähnen, aber die sind jetzt zum Glück durchgebrochen.

Haha, dein Gschänklianfall ist aber süss. Was hast du denn für deine Liebsten besorgt?

@me: Bei uns zuhause ist etwas Stress angesagt. Ich habe das Gefühl, dass ich immer alles organisieren und machen muss und es nervt mich. Wir sind dann miesgelaunt schlafen gegangen und heute kommt tatsächlich ein Telefon von meinem Mann und fragt wo die Nähsachen, etc. sind und dass er die Kindersicherung von der Kommode nicht aufbringt. Da sieht man wieder, dass er sich noch nie damit befasst hat, sondern mal wieder ich alles alleine mache...

02.12.15 11:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

er bringt die Kindersicherung nicht auf? wenn ich mal welche brauche, frage ich dich, welche du gekauft hast, die scheinen super zu sein

@elea: ich drehen amigs au uf de buuch im wage, er isch ja au en buuchschläfer. ab und zue nützt öpis, aber au nöd immer ;-) ich ha jetzt eifach meistens de wage debii plus es tragetuech, denn chanen eifach useneh wenn er nüme mag drin ligge. nachher gönd mer z imim grosi, det trägen denn aber, sich nöd so wiit und vor Ort eifacher will sie kein lift hät.

ich denk dass er denn ab sitzalter sicher lieber im wage isch will er halt gern umeluegt.

ui nei das mit de gschenklli isch mer au in sinn cho kürzlich, uh schlimm. ich Bruch nur 2 aber ha kei ahnig wasi soll schenke… bzw. isch mer gester eis in sinn cho aber ich has schwoiender vergesse ich frosch.

02.12.15 11:52
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo ihr liebe

das hät öpis (jetzt wo ihrs gschriebe händ) kenn nämli au es mami wo mit früheziitige wehe hät müesse is spital und nur no hät dörfe ligge und schlussentli hät sie dänn die chli sogar übertreit... im spital isch mer sicher i guete händ! eve, dänke fescht a eu und hoffe t lag hät sich unterdesse scho wieder bitz entschärft... ganz en liebe gruess :-*

himbeer, so schön z läse das bi eu alles so guet lauft und au dass dä nevio so en super schlöfer isch, das isch wüki gold wert!!! ich gsehns jetzt bim luis, händ eus scho sooo dra gwöhnt abem 7ni am abig bis am morge am 7ni/8ti 'ruhe' z ha nur hämer jetzt e chlini diva dihei wo eus das bitz unterbricht sie machts zwar scho nöd schlecht, aber letscht nacht hät sie mich fascht zum verzwiefle bracht, isch sie eifach vom 3 a hellwach gsi und au immer wieder brüellt (vermuete zwar fascht sie hät recht mit kolike z kämpfe :-/) arms schätzeli! spöter gömer mal no zume osteopath, muess ichs dem grad säge, viellicht chaner ja was löse...
wünsch dier dänn hüt abig ganz viel spass ;) tuet amigs guet so e chlini usziit :)
ich gahn hüt abig id pedicure chch isch no mega praktisch, händ grad eini im nachbars block und so chani uf die halbi 7ni am abig gah wenn min ma vom schaffe dihei isch!

elea, so luschtig (han mega müesse lache) jetzt häsch innerhalb vo eim abig all gschänk bsorgt? hehehehe so guet!!! und was häsch alles schöns kauft? ;)
mir machet zum glück nur dä chind, sprich dä 3 nichtene, am luis und dänn chaufi aber no mim und mim ma sim mami öpis chlises (händ doch immer so viel arbet mit vorbereitige, choche etc.) dä estelle schänket MIER no nüd, tscheggts ja eh nöd aber sie wird sicher vo allne andere beschänkt

snet... kenn das han mi ma grad geschter gseit, amig chunds mer so vor als ob ich 3 chind han dänn git er sich aber grad wieder meh mühe chch ...

wünsch eu allne en schöne namittag... ich muess jetzt mal dä luis wecke :/ schlaft scho sit 2h und müend no esse und zu dä nonna fahre (am 1 hani scho dä termin bim osteopath) die chli muess dänn au no gwicklet und agleit werde... han amigs e halbi ewigkeit bis mer all mal parat sind und meischtens schisst dänn eine vo beidne churz bevor mer use gönd no t windle volle drum starti amigs scho frühe gnueg :)

02.12.15 11:56
elea 

Re: Bräute 2013

Snet gell din chliine esch generell ganz en zfriidne? 
I träge ehn jetzt au no vell em ergo ome. Hänkt langsam a aber er liebts ond i had händ frei :D

I ha för mini 2 götti buebe, för de neffe ond för mis mami züg postet. Die familie vo mim maa dömer wechtele drum eschs det au nor ei person gsi. Ah und de hani no züg postet welli mine verwandte wet e chreschtbaumchogele schenke met em handabdrock vom chlline. Vor paar johr hend mer i minere verwandschaft gseit mer schenke nix me. Ond plötzli het sech das weder ine gschleche ond jez wird weder mega gugus hin und her gschobe. Ond da i letscht johr di einzig gsi ben wo nix debi gha het, hani mi doof gfüehl und schenke jez das. Es rechtigs pflicht gschenk… :/

ja Männer gwöhne sech uu schnell dra wenn me ehne Sache abnemmt. i "zwenge" min maa mengisch bez dezue Sache z öberneh. zb hani gseit alles wo euses Auto und d wohnig agoht (reparature oder service vo grät oder so) met dem wetti nüt me ztue ha. und das funktioniert öberraschend guet. :)

jo gell himbi si gsend halt ned vell die wanne. mer hend so sitefensterli bi eusem gha de hetter Emmer det usegügslet, das esch no cool gsi! du bech super dass Emmer s tuech debi hesch. wer scho mengisch froh gsi drum wenner quänglet em waage aber vergesses Emmer....

ja esch u müehsam sech Emmer öpis zöberlegge. ich froge Emmer was si sech wönsche (aso bim göttibueb frogi sis mami). und i liebes wenn si ganz genau seget was si wend, das esch toll

02.12.15 12:00
elea 

Re: Bräute 2013

Lilly4:
und meischtens schisst dänn eine vo beidne churz bevor mer use gönd no t windle volle

haha han mega müsse lache lily, das kenne doch vo neumet sis neuste deng esch es, Emmer nor i die frösche windle z kacke so bald er gwicklet esch foht er a chnorze und de räblets

02.12.15 13:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hoi zäme

Ojee Eve, das tuet mir mega leid zläse! Wie gahts dir inzwüsche? Ich hoffe fest dass sich alles chli beruhigt het und eues Töchterli no lang i dim Buuch mag blibe, denke fest a eu und druck d Düüme!

Snet, wünsch dim chline Maa alles liebi nachträglich zum geburtstag, so herzig, au scho 1 worde :) No zu dinere frag, han denn en super arbetsweg.. 20min mitem auto und grad ufem weg zu mine eltere, also tiptop zum de chlii det here bringe.

Elea du bisch ja super mite Wiehnachtsgschenk! Mir hend no gar nüd und ich weiss gar nöd wo afange... zzz jedes jahr s glich debi hend doch alli scho alles, mag die suecherei gar nöd.. am liebste würi au nur de chind öpis schenke

Jöö lilly, isch d estelle e chlini diva? hoffe dass de osteopath chli öpis chan mache oder dass sich alles nochli ipendlet. Ahah han au mega müesse lache apropos ide windle mache wenns grad gar nöd passt

Himbeer freut mi sehr dass eue chlii langsam sin rhythmus gfunde het, das isch super! Ich hett defür gern meh treit aber de ergo het eusem chline nie würkli passt, bime 2. chind würi vilicht au es tragetuech usprobiere, ghöre immer meh wie super die sind. Gahts dir au chli so mitem gedanke as schaffe? zum glück hesch ja no lang ziit bis im april.. ich gnüsse jetz de dezember i volle züg, obwohl ich ja nöd ewigs weg wird si aber glich

Ach fraue, ich han gester de ersti "autounfall" i mim lebe gah.. han en schöne parkschade agrichtet und weiss gar nöd wie ich das gachafft han!!! Zum glück isch nüd schlimmers passiert und mir hend vollkasko abgschlosse.. ach je.. chan mi eifach nöd demit abfinde.

Sust isch bi eus au grad e friedlichi phase, d schrittli werdet immer sicherer aber glich wird immerno lieber krabblet, er isch mittlerwile en chline speedy gonzales frögt sich wahrschinli warum muessi sonen chrampf mache für 5 schrittli weni i 3 sekunde a mim ziel bin? Het ja recht... aber es chunt :) Hüt namittag gömmer go d löckli schniide

Zuletzt bearbeitet am 02.12.15 13:24

02.12.15 13:37
snet 
Re: Bräute 2013

@himpi: Sind die normalen Kindersicherungen von der Migros.

@lilly: Hoffentlich kommst du trotzdem noch zu genug Schlaf. Bald hat sich ihr Rhythmus sicherlich auch schon angepasst. Viel "Spass" beim Osteopath.

Haha, volle Windeln... Das haben wir sicher 5x täglich

@elea: Ja, der Kleine ist ein sehr zufriedenes Kerlchen. Also so viel wie er jetzt wiegt, würde ich das nicht mehr durch die Gegend schleppen wollen

In dem Fall muss ich ihn ja noch an viel mehr Sachen gewöhnen Mich nervt halt die Aussage: Ich bin halt unfähig. Wenn ich die jedes Mal bringen würde, müsste ich ja gar nichts mehr machen.

@Emma: Das klingt ja nach einem super Arbeitsweg! Bei uns liegt die Kita auch auf dem Weg zur Arbeit.

02.12.15 14:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

elea:
Lilly4:
und meischtens schisst dänn eine vo beidne churz bevor mer use gönd no t windle volle

haha han mega müsse lache lily, das kenne doch vo neumet sis neuste deng esch es, Emmer nor i die frösche windle z kacke so bald er gwicklet esch foht er a chnorze und de räblets

hahahaha da chani au es liedli dävo singe ABER dä 'bescht' ziitpunkt isch immerno nachem bädele

 1 .. 1826 .. 3650 3651 3652 3653 3654 .. 3706 .. 3757
Zeremonie   Zuletzt   vorallem   eigentli   natürli   schaffe   schnell   Kollegin   richtig   Hochzit   langsam   irgendwie   eigentlich   einfach   natürlich   Problem   wirklich   himbeer   gspannt   bearbeitet