| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1827 .. 3651 3652 3653 3654 3655 .. 3706 .. 3757
02.12.15 14:47
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ohje emma :/ wie isch dänn das passiert? :( aber gott sei dank isch dier/eu nüd passiert, das isch t hauptsach!! und super händer no e vollkasko vers. abgschlosse, so chömet zum glück au nöd z höchi choschte uf eu zue... isch jetzt halt no ganz frisch, klar schwirrts där no im chopf umenand :/ aber vergaht au wieder ;)

snet, leider chumi im moment grad nöd zu sehr viel schlaf... aber ja, pendlet sich dänn sicher au no i und es git schlimmers bin eifach nur froh und dankbar hani mini zwei würm wenn dä luis am 7ni amigs is bett gaht, chömer die chli so richtig gnüsse <3 das säuglingsalter gaht nämli soooo schnell ume muessis no so richtig uskoschte :)
au no vo mier happy birthday euem chline!! :-* jetzt ischer au scho eis... unglaublich wie schnell die ziit ume gaht! händer en schöne tag gha?

ich wür min ergobaby au nüm weg gäh, dä luis isch scho gern det drin gsi und die chli liebts bis jetzt au... han au agfange, wenni use gahn, die chli det dri tue und dä luis mitem einzelne buggy mitnäh, isch no praktisch und fühl mi nöd sooo belade wie mit dem riese/monschter chinderwage

Zuletzt bearbeitet am 02.12.15 14:55

02.12.15 14:48
elea 

Re: Bräute 2013

Lilly4:
elea:
Lilly4:
und meischtens schisst dänn eine vo beidne churz bevor mer use gönd no t windle volle

haha han mega müsse lache lily, das kenne doch vo neumet sis neuste deng esch es, Emmer nor i die frösche windle z kacke so bald er gwicklet esch foht er a chnorze und de räblets

hahahaha da chani au es liedli dävo singe ABER dä 'bescht' ziitpunkt isch immerno nachem bädele


ou lily zom glöck heter met dem nonid agfange. :) aber das "lehrt" er secher au no dass das wetzig chönt si


ui snet jo das wörd mi au nerve. esch denn eifach en mega fuli usred...

02.12.15 16:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

du nachem bändele hät euse no nie d windle gefüllt, aber er hät mer dafür scho zweimal in umschnitt kotzt grad wo mer händ welle usem huus, eimal hani halt glich müsse gah such wäred mer zpsat bim Kinderarzt gsi. aber s Highlight isch letzt wuche passiert: er hät sich selber ufem Wickeltisch voll is gsicht bisled. en wunderschöne Springbrunnen zack ufe is gsicht hät er gemacht, und ich rabemueter ha so müsse lache...

07.12.15 07:24
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

haha, ja das send halt d buebe gell himbi euse het das au scho gschafft. aber i ha kes schlechts gwösse gha welli glacht han. er hets nemli selber au sau komisch gfonde

das wochenend hani soo lost gha mol weder öpis för mech z poste. aber ergendwie het mer nüt gfalle oder s Geld het mi gröit... so schlemm wet weder mol wi früehner eifach of zöri ond 300.- usgeh ellei för mech

so, wönsche euch e guete wochestart!

09.12.15 07:56
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Elea: Was wolltest du denn für dich kaufen? Kleider oder etwas ganz anderes?

@all: Wie sieht es bei euch mit den Weihnachtsgeschenken aus? Ich habe zum Glück fast alles, resp. weiss was ich kaufen möchte.

@me: Wir haben vom 21. Dez Ferien bis ins Neujahr, juhee! Wir hatten schon sehr lange keine Ferien mehr, werden aber wahrscheinlich nichts machen.

09.12.15 10:15
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

ja ha mega lost of bez neui chleider! pully, kleider, schueh etc. alles aber ebe entweder passt mer nüt oder s Geld röit mi

wege de wiehnachtsgschenk. be mega wiit zom glöck. muss nomeno es molbuech för min göttibueb bastel und d handabdröck vom evan of wiehnachtsbaumchogele mache (das geht e Katastrophe i gsehs cho). ond halt no alles ipacke.
ha en super Idee gha wasi mim maa chönt schenke. aber es esch öpis vo etsy. ond i ha det nonie bstellt. ergendwie tscheggi das ganz PayPal züg ned und füehl mi i mim english au ned secher gnueg zom öpis zbstelle. be sones huscheli

ou snet wie cool dass ehr scho vom 21her ferie hend! cool! wie hender das jez glösst wegem silvester?

09.12.15 10:31
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi, das Geld muss dich doch nicht reuen :-) Aber ich war auch immer wieder in einer Boutique (habe dort einen Gutschein) und nichts passt mir! Es ist wie verhext.

Haha, das mit den Handabdrücken kommt sicher äusserst lustig. Bin gespannt wie viele Kugeln kaputtgehen.

Du brauchst keinen Paypal Account, du kannst ganz einfach deine Kreditkartendaten eingeben anstatt den Account zu eröffnen.

Wir werden nun Silvester bei uns zuhause feiern mit Fondue Chinoise. Sind bis jetzt 6 Erwachsene und 2 Kinder.

Am Mo habe ich noch einen Termin bei einer Kosmetikerin. Ich lasse mir meine Augenbrauen etwas verdichten mit so einer neuen Methode. Bin ja gespannt wie fest das weh tut.

09.12.15 11:15
elea 

Re: Bräute 2013

ja i weiss es set mi ned röie, aber glich dueds! debi gebi set de chlii of de welt esch wörkli fast nüt för mech us. hetsa aso verdient aber ebe passt mer au nüt momentan :)
zB em Zara hani früehner Emmer öpis gfunde. woni neuli gsi ben hets mi donkt dass es nor so mega strengi Business Sache het. und i schaffe halt ned z zöri bide UBS woni 17 schwarzi hoseazög bruche het mi donkt het ke "normali" chleider

snet i ha extra Plastik chugele kauft. gsend zwar ned so schön us deför sends stabiler. ja i scheck der denn es foti vo dem Desaster wenns fertig esch

ah i ha drum ergendwie öpis glese au met kreditcharte muss me öber PayPal zahle. de hani nomeno Bahnhof verstande

ah super, ja esch am stressfreiste för euch dehai gell! ond i liebes eh wenni nach emne festli nomeno cha es bett gheihe

wie verdichte? aso augebraue extensions oder wie muss me sech das vorstelle?
i zeichne si Emmer met emne super puder vom bodyshop noche. wenni das ned mache hanis gfüehl i ha ke augebraue und gseh us wid whoopie Goldberg

09.12.15 11:27
snet 
Re: Bräute 2013

Natürlich hast du es dir verdient neue Sachen zu besorgen :-) Ich habe in letzter Zeit fast zu viel neue Sachen gekauft, ich trete jetzt mal auf die Bremse. Vor allem habe ich noch ein mega tolles neues Cocktailkleid gekauft. Ich gehe eigentlich nie in den Zara, da passt meine Oberweite nicht rein und in LU gibt es auch keinen. Im 2016 kommt ein Zara ins Emmen Center.

Also ich würde sonst mal im Sale ein wenig rumstöbern, hat ja momentan so viele Aktionen. Auf meine neue Winterjacke habe ich auch 30% bekommen.

Hihi, ich bin schon sehr gespannt auf das Ergebnis und die Sauerei. Wir schenken Fotos vom Familienshooting.

Also das Fenster mit dem Paypal kommt immer, aber du kannst dann auch anklicken, dass du keinen Paypalaccount hast und dann kannst du mit Kreditkarte bezahlen.

Diese Methode heisst Microblading. Es wird mit Pigmenten und einer feinen Klinge gemacht und jedes "Haar" von Hand gesetzt. Ich habe dunkle Augenbrauen, aber leider diverse Lücken in den Brauen und das sieht dann halt auch mit dem Puder nicht so gut aus. Vor allem hinten habe ich einige haarlose Stellen an den Augenbrauen.

09.12.15 13:29
elea 

Re: Bräute 2013

ja esch jo ned nor de zara. am wochenend beni dore h&m gloffe. het mer au nüt passt

ah ja klar ehr hend jo so schöni fotis! das esch es tolls gschenk wo secher all mega freud hend

aso mussi mi so oder si bi PayPal amelde oder? :/

ui snet das tönt as wörds weh mache wie lang hebt denn das? bzw wi tür esches?
glaub de blibi no bez bim puder

ou jetzt hani grad gseh das Target international verscheckt. höt zobe geht's grad en online shoping Marathon jez beni happy

 1 .. 1827 .. 3651 3652 3653 3654 3655 .. 3706 .. 3757
schnell   gspannt   irgendwie   bearbeitet   Kollegin   natürli   richtig   schaffe   eigentli   Problem   Hochzit   eigentlich   natürlich   Zeremonie   langsam   einfach   himbeer   Zuletzt   vorallem   wirklich