| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1828 .. 3653 3654 3655 3656 3657 .. 3707 .. 3757
15.12.15 10:35
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu, mäld mi au churz!

Snet, ein neuer, grösserer tisch steht bei uns auch auf der wunschliste!

Elea, ha kei ahnig wie mer sofas cha putze. Be froh hend mer eis us läder - eusi schlabberchind sabbered alles ii, und s läder chasch guet abputze... Würds wohl au mit eme teppichputzmittel versueche oder imene fachgschäft froge...

Süscht gohts eus sehr guet im neue deheim. Mir gfallts meega, so schön, viel platz... Jetzt hend mer eifach no fascht täglich handwärker im huus zum usbessere usw. Aber jenu, bis wiehnachte setts fertig sii

Wünsch euch allne e schöne tag! Muess scho bald s zmittag parat mache, eusi mädels sind immer weniger fan vom brei, defür ässeds wie d wältmeischter vom tisch! Do muesch parat sii wenn de hunger chunnt, süscht sinds unusstehlich

15.12.15 12:11
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo ihr liebe

meld mi au mal wieder... mini zwei schlafet grad

sonne, alles guet gange mitem umzug? sicher asträngend gsi...
ich ha bitz bammel dävor wenn mier dänn i knapp 5 mönet züglet :-/ müend eus dänn unbedingt vorher scho bitz organisiere!!
haha das kenni das es muess zackig gah dä luis chan amigs au fascht nöd warte bis s esse entlich ufem tisch staht und s bescht isch wenn parallel no die chli am brüelle isch oder au grad no uf t idee chund müesse z esse

hmm betreffend sofa reinigung chani leider au kein tipp gäh... mir händ ebefalls es lädersofa (hani au scho paar mal dänkt dasi uh froh drum bin) dä luis häts mer scho vollkomme versaut

snet, wie sind dini augebraue worde? bisch zfriede? bzw isch es so worde wie es du dier vorgstellt/gwünscht häsch?

so, ich gönn mer jetzt mal es redbull und hock mal chli ane ... heeeeerrlich!!!! hihihi

16.12.15 08:07
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Na dann hoffe ich aber sehr, dass dieser Typ von der Druckerei den Auftrag morgen ausführen kann. Ich weiss noch, als ich für M. Zimmer eine vektorisierte (nennt man das so?) Vorlage abgegeben habe, konnte ich es noch am gleichen Tag abholen. Dafür hat man dann die daraus entstehende Holzfigur nur sehr schlecht zugeschnitten. Habe dann im Baumarkt gesagt ob das ein Witz sei und das ich das so ganz sicher nicht mitnehme. Tja, dann mussten sie es halt nochmal machen :-)

Also mein Traumtisch: Massivholz (Hartholz) im Landhausstil. Das Gestell und die Tischbeine sollten weiss sein und die Platte aber holzfarben. Dazu sollte man eine schönes Muster des Holzes sehen und das Holz darf keinen Rotstich (wie z.B. Nussbaum) haben. Es sollte mind. 1.80m lang sein, aber bei dieser Länge ausziehbar. Ab 2m muss er für mich nicht mehr ausziehbar sein. Kennst du zufällig jemanden der so etwas zu einem guten Preis verkauft?

Ich habe auch die Ochsengallenseife, jedoch kann man die auch als Flüssigseife in Sprayform kaufen. Ist genau das Gleiche. Natron kriegst du sonst auch in jedem Supermarkt in der Backabteilung.

@sonne: Was wollt ihr denn für einen Tisch kaufen?

Schön, dass ihr nun umziehen konntet. Mehr Platz ist immer toll, man weiss einfach nicht genau wie man ihn füllen soll :-)

M. isst schon seit etwa 3 Monaten keinen Brei mehr, sondern nur noch vom Tisch. Musste mich also schon umgewöhnen mit Mittags kochen.

@lilly: Und wie ist das Leben so als Zweifachmama?

Wir haben auch ein Stoffsofa, aber bei Katzen ist das Ledersofa halt schon tödlich...

Ein Redbull hätte ich auch gerne mal wieder :-)

Meine Augenbrauen sind sehr schön geworden, resp. ich habe nun endlich vollständige Augenbrauen. Es hat schon ein wenig weh getan, weil sie dir ja mit einer Klinge in die Haut ritzen, aber das Ergebnis ist der Hammer. Jetzt ist es noch ein wenig dunkel, aber die Farbe sollte in ein paar Tagen aufhellen.

@me: M. ist leider schon wieder krank. Dieses Mal wohl eine Grippe...

Ansonsten bin ich ein wenig gefrustet über mein Gewicht. Es geht einfach nicht weiter runter, obwohl ich 5-6x Sport pro Woche mache. Mich nun auch noch beim Essen einzuschränken, möchte ich eigentlich nicht, aber ich hätte so gerne noch 2kg weniger... Bäääh

16.12.15 12:41
Lilly4 
Re: Bräute 2013

snet, super isch es so worde wies du dier vorgstellt/gwünscht häsch und bisch zfriede mitem endergebnis :) chamer dämfall au z.b. luggene i dä augebraue fülle? also ganz minim? wär viellicht au was für mich :) wie heisst die methode?

wies so isch als zweifachsmami? :D wunderschön aber au sehr asträngend und chaotisch amigs haha ... muess bi gwüssne situatione selber lache bin eifach froh wenns wieder wärmer wird, das ständige a und abzieh isch ober mühesam! han ja dä luis im auguscht uf t welt bracht, die chli im november und muess säge, im summer isch es scho viiiiel bequemer wenn däne wurm nur e windle und en body muesch azieh
die vorletscht nacht hät sie s erscht mal super gschlafe, vom 10ni bis am 5i, isch herrlich gsi! letscht nacht aber wieder scheisse und am 3 hät sie gfunde isch ganz fertig mit schlafe
dä luis isch en goldschatz, obwohl er selber erscht 16 mönet isch macht ers wüki super, wartet schön, schlaft wennen is bett tue, isst guet, git dä chli 100 küsslis am tag etc. etc., bini uh froh! und han au nöd s gfühl daser z churz chund, ich spiel viel mit ihm wenn sie dänn mal schlaft, min ma au immer sobald er hei chund vom schaffe und am wuchenend und bringen amigs au zu mim mami woner eh s paradies hät :)

16.12.15 14:18
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

jo a das Theater metem Elefant magi mi no erennere. jo i hoffe das klappet morn...

chamer sehr guet vorstelle wie de tisch set si. has gfüëhl i ha au scho settig gseh. aber weis grad nöme wo. muss nachetene nomol chorz luege. falls is fende schribt ders natürli. hesch du denn cho öpis gseh wo in frog chiem?

ahhhhh ja klar i ha jo au scho Natron brucht zom bache. jetzt wod seisch esch mer das i senn cho. vellecht ani sogar no dehai. ha jez di ganz zit denkt i muss id Drogerie. merci före tip ;)

ou nei das dud mer leid dass de chlii chrank esch. hets ne demfall recht verwütsch? hetter secht die Kita agsteckt? apropo, wie laufts det eigentli? het er sech shco guet iglebt?

musch ned gfruschtet si, am afang burzle d Kilos Emmer mega schnell ond plötli stoppes obwohl me glich witer macht. neulech chani es interwiev met emne Sportmediziner oder so öpi ghört. de het gseit di obtimalste Resultat het me wenn me 2-3 mol die Woche trainiert. alles wo dröber esch het nomeno en ganz minime Effekt. guet i muss nüt sege i ha ned emol einisch Sport die Woche

lily, i bewondere de so wi du das paksch met dene 2 chline (sonne du besch sowiso mini Heldin ). momentan raubt mer de chlii nemli all chraft. er het jo zahnet, dasch u müehsam gsi ond schön em aschloss dra het en mega wachstumsschub agfange. er esst nom. schloft nöm. ond am liebste wet er 24h of mim arm si. ond wehe i wet abhocke. neineinei Emmer nor stoh und omelaufe met ehm. ond s glöck esch jo dass min maa emmerno flach liit. momentan eschs astrengender als woner no ganz chli gsi esch. wel de hani nonid müsse schaffe und mi maa het mer gholfe metem huushalt. mache es chrüz ad telli wenn de shcuub dorre esch und min maa weder chan methelfe. so fertig gjommeret
nei echt lily, tönt so super wis bi euch lauft! od de Luis esch jo en reese schatz so wi du schribsch! schön het er sis schwöschterli so gern wenn mer de mol es witers hend chomi denn go tips hole bi der wi du das managisch

16.12.15 14:36
snet 
Re: Bräute 2013

@lilly: Ja, mit dieser Methode kann man auch einfach nur Lücken schliessen. Kannst ja mal schauen ob es bei dir jemanden in der Nähe gibt, der das anbietet.

Ohja, das mit dem Winterbaby war bei uns der Fall. Aber ehrlich gesagt fand ich es damals einfacher als heute mit Jacke anziehen. Letztes Jahr war er draussen immer in einem kompletten Schneeanzug und unter dem Schneeanzug hatte er normale Kleider für drinnen an. Und nun die ganze Zeit Jacke anziehen, etc....

Aber toll, dass es so gut mit den beiden Geschwistern läuft! Das gibt mal ein Dreamteam ab :-)

Und das mit dem Schlafen wird sicher auch noch besser, die Kleine hat ja schon vorgemacht, dass sie es kann.

@elea: Ja, der liebe Elefant. Dem haben sie im 1. Versuch ja sein Schwänzchen abgebrochen

Ich habe halt diverse solche Tische bei home24 gesehen, aber oft war halt das Untergestell nicht massiv oder der Tisch war nicht ausgezogen zu kurz. Oder halt die Beine zu breit. Am liebsten hätte ich ja konische Tischbeine.

Genau, ab in die Migros oder Coop, dort gibt es Unmengen an Natron

Das klingt streng mit eurem Kleinen momentan. Drücke dir ganz fest die Daumen, dass es bald durchgestanden ist und er wieder ein pflegeleichter wird.

M. macht sich gut in der Krippe. Nur als ich ihn gestern abgeholt habe, hat er geweint. Habe dann auch zuhause rausgefunden wieso: er hatte 39.2 Grad Fieber!

16.12.15 18:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou elea, das mitem zahne und glichziitig en wachstumsschub hani scho wieder vergesse weiss no, isch bim luis au immer grad alles uf s mal cho und ischer e wuche, zwei unusstehlich gsi, aber danach däfür wieder es ängeli! hoffe drum das eue chli au bald wieder 'normal' isch bis det wünsch där viel chraft und nerve !! dim ma gahts aber sowiit guet? mit dä op alles guet gange? glaubi dier das froh bisch wenner dänn au wieder mithelfe chan... alles so ganz allei mache isch echt nöd eifach!!

snet, han ja beides (summer und winter babys) und muess wüki säge, summer isch um einiges eifacher!!! muesch nur en body alegge und evtl. es hösli oder so mitnäh oder es grosses nüscheli und jetzt muessi beid dick ipacke, mit allem drum und dra und au im chinderwage + wenni eine use nimm, eis zügs, willi suscht no alles mitrisse oder wieder richtig büschele muess bin echt sooo froh wenns dänn wieder wärmer wird das nervt mi im moment chli ...

also gället, mir händ viel eis zügs dihei haha schwierig findi wenni z.b. am luis esse gib und die chli au grad hunger hät oder suscht öpis nöd guet isch :-/ aber probier eifach beid nachenand z wickle, esse gäh, bädele (alles was so astaht) bitz struktur in alltag bringe (so guet wies halt gaht) sie machet mer aber echt uh freud obwohl ich amigs au momente han woni nüm mag... dänn probieris ane zbringe das grad beid schlafet und ich mich au bitz usruhe chan, hilft amigs scho mega, chamer wieder bitz energie tanke :) mir isch jetzt eifach ufgfalle dass dä luis scho viel lerne muess (wenner allei wär würi vermuetli viel meh duregah lah) aber dur das dasi beid han gönd gwüssi sache eifach nöd/nüm! und genau so au die chli, muess dänn schnell lerne z warte z.b. ...

sodeli, wünsch eu allne ganz en schöne abig!

16.12.15 23:01
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Ojee elea das tönt recht astrengend bi eu, vorallem natürli au will din ma grad nöd mitpacke chan, ich bin immer sooo froh wenn min ma am abig heichunt und sich euse chlii uf ihn stürzt aber ich kenns, die wachstumsschüüb chönd eim schön herusfordere und wenn denn no s zahne dezue chunt... wünsch eu dass die phase glii ume isch und wieder chli normalität ufchunt.

Snet, schön dases guet lauft ide chrippe, wie gahts dir mitem schaffe? 60% gäll? Ou tuet mär leid dass de chlii chrank isch, die jahresziit bringt immer chli öpis mit sich..

Lilly jöö schön zläse dass dir eu 2 schätzis so viel freud bereitet, tönt doch super wie du das anebringsch, sicher nöd eifach und sicher au recht astrengend aber wenn sie so zäme gsesch isches sicher unbezahlbar :) ich han scho paar mal a dich müesse denke, zb wenni mit mim chliine im arm zu mine eltere in 4. stock ohni lift ufelaufe no en maxicosi dezue und ich wür uf de stege verrecke

Bi eus laufts grad rund, de chlii lauft (und rennt scho fast) wienen wilde dur di ganz wohnig, s isch sooo herzig ihm zuezluege und er het selber uu freud drah, gitt em grad bitz meh selbständigkeit ich bereite mich seelisch uf min bruefliche wiederistieg afangs nöchst monet vor aber zerscht gnüssemer d wiehnachtsferie, min maa isch ab nöchst wuche für 3 wuche dihei, freuet eus mega :)

17.12.15 13:53
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme!

Jö elea, dini heldin, so härzig ech dänke das esch gwohnheitssach, ech cha mers inzwüsche gar nümm vorstelle "nur" eis zha, wie langwiilig nei seich, am afang ischs sicher en riese heruseforderig gsii aber me wachst so schnell drii und mini positiv grundiistellig hed mer sicher au ghulfe, au wenns au ned nur tolli täg gäh hed be eus. Mängisch chunnt mer halt a sini gränze, das isch jo normal. Aber so phase mit zahne und wachstum... Phu, jo das zerrt... Hoffentli ischs glii wieder dure!!! Und vor allem dine maa wieder fit!

Lilly, schön hed de luis so freud a sim schwöschterli!!! So härzig!!! Und toll dass du so freud hesch a de beide! Das mitem alegge findi au doof... Phu, und jetzt wos laufed no d winterstiefeli, so müehsam... Freu mi au uf die warm johresziit!

Emma, das chunnt sicher guet mitem schaffe, aber verstoh di scho! Ich findes e tolle usgliich und gniess de ziit mit de mädels alle dopplet wieder! Und zerscht isch jo no ferie, gniesseds!

Snet, gute besserung deinem kleinen. Ohjeh, kinder dürften einfach nicht krank sein... (Mamis auch nicht...)

Eus gohts prima, trotz zahne... Die chlii chunnt au grad wieder zwei zähndli über. Die gross hed scho 11!!! Die chlii bechunnt jetzt nr. 5+6. süscht finded sie s laufe super und hend uhhh freud a de schüehli

Ich ha geschter s erscht mol migräne gha (ich dänk zumindest das isch es gsii) und be froh gsii dass min maa früehner hei cho isch. Komischi sach... Es hed met sehr starkem augeflimmere aagfange wo erst 20' spöter wieder ufghört hed. Ha jetzt en termin bim augearzt abgmacht, das hani eigentli scho lang welle aber immer wieder usegschobe...

Sodeli, ganz e tolle nomittag no und liebi grüessli an alli!

18.12.15 08:28
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@lilly: Zum Glück haben wir noch nicht "richtig" Winter noch mit Handschuhen, etc. anziehen

Schön, dass dir dein Alltag so gut gefällt. Ich kann mir gut vorstellen, dass es auch strenge Tage gibt.

@Emma: Dann wünsche ich dir noch 3 sehr schöne Wochen Ferien mit deinem Mann Zuhause. Bei mir hat der Einstieg ins Arbeitsleben eigentlich super geklappt, aber ich war halt auch nie lange weg und bin ins gleiche Unternehmen zurück. Genau, ich arbeite 60%.

So toll, dass der Kleine nun durch die Wohnung flitzt. Ich habe das Gefühl, dass es bei uns noch ein Weilchen gehen wird. M. läuft zwar seit Monaten an den Möbeln entlang, aber mehr traut er sich einfach nicht. Auch stehen tut er ab und zu, aber loslaufen macht er einfach nicht.

@sonne: Und geht es dir wieder besser? Ja, das Augenflimmern ist ein sehr starker Indikator für Migräne. Bei mir fängt es immer so an und dann habe ich noch eine "Karenzfrist" von etwa 30min und dann fängt dann der Schmerz richtig an.

Lustig, dass es eine Grosse und eine Kleine bei deinen Twins gibt. Sind sie denn eineiig?

Ich glaube ich muss mit M. leider nochmal neue Schuhe kaufen gehen, seine Winterboots sind wieder zu klein. Ich mache das vielleicht am Mo...

@me: Ich stehe gerade bei der Arbeit ziemlich unter Druck und habe noch sehr viel zu erledigen. Das nimmt mir wieder den Schlaf... also war ich heute Nacht (von zuhause aus) am Arbeiten und bin dann erst um 3 Uhr ins Bett.

 1 .. 1828 .. 3653 3654 3655 3656 3657 .. 3707 .. 3757
wirklich   natürlich   schnell   schaffe   Kollegin   natürli   Problem   richtig   bearbeitet   Hochzit   eigentlich   gspannt   Zeremonie   eigentli   irgendwie   himbeer   einfach   vorallem   langsam   Zuletzt