| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1828 .. 3654 3655 3656 3657 3658 .. 3708 .. 3757
21.12.15 09:36
sonne13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!

Wie gohts euch so churz vor wiehnacht, sind ihr im stress? Ich müesst no 3 päckli verpacke, aber süscht stresst mimd wiehnacht ned - schick mine maa goh food iichaufe, denn channi dem getümmel entcho

Mir sind grad eh ned so fit, sit em donnstig obe hend mir 3 mädels im huus en mage-darm-chäfer... Phu, zum glück hend mer en eigeni wöschmaschine mit tumbler! Do chasch zmitzt i de nacht goh bettzüg wäsche ich hoff es isch jetzt denn langsam überstande. Und wenn sälber au ned fit bisch ischs met zwei chranke chind ganz schön asträngend...

Jetzt muessi no überlegge was mir am 24. am obe chönnted choche. Wett keis grosses köch abloh - no stress isch devise mini schwimu und mini eltere chömed. Wenns noch mine eltere goht chönnd mir au cafe complet mache, dene isch das egal das johr hend mir jetzt sogar au es wiehnachtsbäumli - zum erste mol. Ich be jo gspannt uf d reaktion vo de chind

So, schöns tägli no und allne e guete start id wiehnachtswuche!

22.12.15 07:43
elea 

Re: Bräute 2013

Morge zeme

Ja de zahn esch set gester doss, aber besser schlofe dud er glich nonid  hoffe das chunt denn no… mim ma gohts bez besser, merci förs froge. Morn hetter undersuech ond mer hoffe dass er denn bez meh döf belaschte. Ergo mer denn weder meh chan helfe…. Be wörkli wörkli dorre, merke mega wini dorre schlof entzug nöm ich selber ben  letscht nach escher all stond verwachet ond höt beni go schaffe. Do beni nervlich so dönn, do muss mi öper schreg aluege und i flipp us :D
Hihi sonne und emma, das glaubi dass grad nomol bez meh action esch wenn si laufe chöne :D aber deför muss me si bez weniger träge oder? Das erfoffi mer emo :P
Ui sonne, jo das tön aber nach migräne! Hoffentli esch das en einzelfall blebe! Das wönscht me jo niemertem 
Ui ond denn no die magedarm! Horror! Momentan goht mega öpis ome! Ghöres vo allne site :/
Hihi ja mer hend au es zom erste mol es wiehnachtsbäumli, eifacgh för de chli. Er fendes de hammer! Gott sei dank geht’s plastik chogele :P
Wiehnachtsstress geht’s zom glöck dajohr ned, welli d päckli scho u früeh kauft han  mus nomeno ipacke 
Jaaa das reese köch stenkt mer amigs au mega. I be do dorre ganz fuhl. I werde en fleisch-chäs und en härdöpfelsolot mache, fertig 

So falls mer nöme schribe wönschi allne ganz schöni wiehnachte, erholig und e ruhigi ziit ! 

22.12.15 13:15
sonne13 

Re: Bräute 2013

Mhh elea, feini idee, das tönt au lecker!!! Vo mer us hätts au e chalti platte mit fleisch, chäs, brot und so zügs do, aber mine maa wott öppis "richtigs"
Mir hend au plastikchugle - so es kombipack, 9.90 vom migros

Oh elea, das tönt sehr sträng!!! Cha mers guet vorstelle. Ha viel nächt gha woni mind. 1x pro stund uf ha müesse, das schluucht... Und wenn din maa ned cha hälfe und süscht alles au no a dir hanget isch das scho hardcore... Hoffe er darf bald meh belaschte und somit hälfe und du chasch dich richtig erhole! Demfall zahnet de evan au "schwer"... Eusi chlii au... Die gross hed chli weniger müeh. Mängisch gähnd mir ihre zum schlofe algifor sirup, wenn süscht nüd meh hilft. Es tued mer alle au leid wenn sie so müed sind aber chönd wäge de schmerze ned iischlofe, bzw. Sind duurend wach... Süscht sinds bombe, wie sie im züg ume schlendered, immer wieder irgendwas finded und de gaaanz tag fascht pauselos plappered. Mängisch rededs ganz schön noche, so süess. Die chlii chürzlich ufem wickeltisch: "issä". Min maa hed sie gwicklet und so gseid: mann, hesch du wieder gsch... wenn sie frogsch wie s büsi macht seid sie "iao". Es isch also würklich grad sehr unterhaltsam be eus

Wünsch au allne wunderschöni wiehnachte und erholsami fäschttäg!!!

23.12.15 08:35
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Sonne, hoff Ihr 3 sind wieder gsund!! Au no en Seich wenns grad all mitenand verwütscht und dänn no Magedarmgripp (find das öpis vom übelschte) :-/ aber guet händer e eigeti Wöschmaschine :p das isch i so Moment scho Gold wert, gäll?
Jöö tönt mega herzig mit dine 2 Mädels :) scho es uh süesses Alter jetzt <3 chund immer wieder öpis neus <3

Elea, das tönt echt asträngend bi dier :-( vorallem i dä Nacht! Mueschen dänn amigs au in Arm näh? Und meinsch isches wegem zahne? Uf jedefall hoffi dass sich das bald wieder chli leidt und du wieder bitz meh erholig häsch, zumindescht i dä nacht! Chans uf jedefall guet nahvollzieh :-/ wenn die chli schlechti nächt hät, startet dä tag glich am 8ti (luis) chani mi au nöd eifach usruhe... ussert es schlafet am mittag grad beid :)
Wie isch bi dier eigentlich mit dä schwimu? Besser? ;)
Ui ja, dämfall hoffi dass din ma s go bechund und dich wieder bitz meh unterstütze chan! ICH wüsst nöd was mache ohni min ma... huut ab vor allne alleinerziehende mamis...

Mir händ letscht nacht e super nacht gha (bin selber immerno überrascht :p) die chli hät vo 21:30 - 5:30 duregschlafe... ich bi selber am 3 verwached und ha ihre welle esse gäh :p aber sie hät tüüf und fescht pennt haha... zwüsched dure so nächt tüend ebe scho meega guet :) mal luege wie sich das wiiterentwicklet, sie isch ja erscht 6 wuche alt!

Wiehnachte lönd mir eus kulinarisch verwöhbe hihi am 24. bi mine eltere und am 25. bi mim ma sine mmmh :)

27.12.15 10:13
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo mitenand! händer all schöni festtäg gha? mir sind am 24. bi mine eltere gsi, am 25. bi dene vom maa und gester no go esse mitem rest vo de familie. da hani nöd so vil devo gha will de chlii natürli nöd so lustig gfunde hät im restaurant. leider hät er au nöd welle im tripptrapp ligge drum bini denn meistens vorem gastruum mit ihm hin und her gloffe. später isch er müde worde aber hät nöd chöne schlafe bi dem Trubel. und denn hätten natürli au no jede müsse immer is gsicht lange oder mit ihm rede "jöjöjöjöjö bisch du en süesse" und drum hät er eifach nie zur ruhe gfunde. dafür hani ihn denn dihei eifach knallwach chöne is Bett legte und er isch grad igschlafe, haha.

27.12.15 10:14
himbeer 

Re: Bräute 2013

ah wasi au no ha welle fröge: hät öpper vo eu au "stillrheuma" gha? also ich still ja nöd mal aber mir tüend am morge oder au wenni mal länger gsesse bi extrem d glenk weh, vorallem i de füess.

04.01.16 09:46
sonne13 

Re: Bräute 2013

Huhu zäme!

Alli guet grütscht? Wie gohts euch so? Be eus alles de ganz normali wahnsinn, wie immer...
De johreswächsel hani verpennt

Himbeer, ha weder gstillt no stillrheuma gha. Ned mol gwüsst dass es das gid gohts der besser?

04.01.16 11:15
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Guets neus jahr allne ;) hoff ihr sind guet grutscht? Mir sind das jahr schön dihei bliebe :) t chind sind normal is bett... min ma hät eus e feini vorspies kochet und ich dänn dä hauptgang und uf t mitternacht agstosse hihi ... au mal schön gsi eso! Ich dänk sobald t chind bitz grösser sind chamer dänn au anders mache!

Himbeer, das tönt asträngend mitem reschti det :-/ han au scho so situatione gha... aber guet häsch dä chli dänn chöne hellwach is bettli legge und ischer igschlafe :D suscht alles guet bi eu?
Zu stillrheuma chani au nüd säge :-/ und wie au t sonne hani gar nöd gwüsst das es das überhauot git :p

Liebi grüess allne

05.01.16 07:39
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

wönsche allne es guets neus ond hoffe ehr hend schöni festtäg gha!

himbi, aso stillrheuma kenni au ned :) aber i ha em wochebett amigs au glenk und rögge schmerze gha und mini hebi het gseit dass chas ge wel sech de körper weder zrog bildet. d glenk werde jo vor de Geburt all bez lockerer und das dud sech den weder zrog entwickle nachetene. vellecht esches das?

lily merci förs noh froge. aber leider send d nöcht nonid besser i weiss jez aber entli wiso er ned pennt. tönt blöd, aber er wet eifach bi mer si.... er het agfange dass er die nacht 2h hell wach esch und ergend einisch beni eifach a mini grenze cho und ha agfange ehn vode 3ne her zo eus is bett zneh. und sihe da, er het tiptop gschlofe. :) momentan chlebt er 24h am tag of mer. anschinend brucht ers momentan eifach....
ha euch jo verzellt dass mi ma ade stöck esch und nix cha helfe, und es het gheise dass er bes Ends johr weder cha vol belaste. aber d ärzt send jez glich mega vorsechtig und er muess witeri 6 Woche ade stöck si. i sege euch i be soooo frustriert gsi und het chöne brühele :( ja ond das heisst jez dass di nöchste Woche so witer gönd wie bis anhin... wi du scho gschrebe hesch lily, ha e reese Respekt vor alne elleinerzihende mamis, well i chome echt a mini grenze soo :/
ah ond wege de schwimu.... du ich probiere ganz fest Emmer of dorchzog z schalte ond alles z ignoriere woni chan sost dreihi nor dorre gli esch sin erste geburi und mer fiire per zuefall denn wenn si die ferie esch. das pässlet mer aber tiptop be fiis i weiss

05.01.16 08:16
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Hört sich anstrengend an mit dem Restaurantbesuch, aber es wird sicherlich besser werden.

Ich habe auch schon vom Stillrheuma gehört. Resp., ich hatte ca. 8 Wochen nach der Geburt wieder einen Rheumaschub und der war schon noch heftiger und länger, aber ich habe sowieso Rheuma. Die Gelenke reagieren ja wahnsinnig auf Hormone und bei gewissen Frauen resultiert das dann nach der Geburt in Gelenkschmerzen, weil der ganze Hormonhaushalt wieder auf den Kopf gestellt wird.

@sonne: Happy new Year. Habt ihr euch gut im Haus eingelebt?

@lilly: Das klingt ja nach einem kulinarisch sehr tollen Silvester. Wir waren auch bei uns zuhause, aber 8 Erwachsene und 2 Kinder. Um 4 Uhr morgens haben wir dann unsere Gäste rausgeschmissen

@elea: Ui, das klingt wirklich sehr streng bei dir. Ist sicherlich anstrengend wenn E. die ganze Zeit bei dir sein will. Ich bin sehr froh, schläft M. am Besten alleine in seinem Zimmer. Wieso sind denn die Ärzte wieder so vorsichtig mit der Prognose bei deinem Mann? Es ist sicherlich nicht einfach für dich, damit umzugehen... Ich war ja schon an den Grenzen, als mein Mann das Knie operieren lassen musste, aber er war auch der Ansicht, dass ich ihn nun auch noch bedienen soll.

@me: Juhuu, wir haben einen neuen Tisch gefunden.

 1 .. 1828 .. 3654 3655 3656 3657 3658 .. 3708 .. 3757
Hochzit   bearbeitet   himbeer   wirklich   Kollegin   schnell   Problem   gspannt   eigentlich   langsam   irgendwie   vorallem   natürlich   schaffe   richtig   Zuletzt   natürli   Zeremonie   einfach   eigentli