| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1829 .. 3656 3657 3658 3659 3660 .. 3709 .. 3757
05.01.16 19:36
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Elea, nei hans bi ihre bis jetzt gar nöd gmerkt... han zwar scho gseh das es obe wiiss dureschimeret, aber han doch nöd dänkt dass sie mit 2 mönet tatsächlich scho am zahne isch... dä luis hät glaubs scho fascht all zäh... wüsst echt nöd wo no eine platz sötti ha :p

Hihi snet, isch zwar scho asträngend so viel termine bim chinderarzt, aber ich gahn uh gern zu ihre, sie machts mega herzig und verzellt jedes mal chli öpis, charakterwigeschafte etc. ... finds immer so spannend :)

So ich fang hüt wieder mit dä rückbildig a und muess scho gli los... wünsch allne en schöne abig ;)

06.01.16 07:22
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

snet das Hotel gseht cool us! wie Sender druf cho? Sender im reisebüro gsi? göner en Woche?

lily, muss sege i gange eigentli au no gern id kontrolle, eifach nor welli amigs mega neugiirig ben wie lang und schwer er esch :)
wönsch der vell spass die rückbildig!!!

06.01.16 09:26
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@lilly: Also ich gehe nicht so gerne zum KiA, weil ich auch immer etwa 45min warten muss... Aber schön, dass du dich bei der Ärztin so wohl fühlst.

Wie war die Rückbildung?

@elea: Wir waren im Reisebüro und dieses Hotel wurde uns empfohlen. Es gab aber gar nicht viel Auswahl mit Babyclub ab 12 Monaten... Wir gehen 2 Wochen.

Ich war letztens beim KiA überrascht, M. hat 5cm gewachsen, aber nur 400gr. zugenommen.

@Fasnacht: Seid ihr da irgendwie involviert? Ich will mit M. schon an einen Umzug gehen. Er wird als Super Mario gehen

06.01.16 11:01
elea 

Re: Bräute 2013

ui 45min warte esch jo ober müehsam! hend denn die Emmer so vell ztue? das wörd mer au stenke... :/

ab wenn send denn die meiste babyclubs? ab 2? wow 2 Woche grad! e traum

du mengisch hani s gfüehl wööges und messes gar ned rechtig. bide 9mt kontrolle het das huscheli 8200 gwooge (er het mega zabblet) de hani dehai denkt das cha unmöglech si. und dehai hani 1kg meh gha

nei Fasnacht esch gar nix bi eus. werde das johr au nüt mache met ehm, aber denke vellecht ab nöchst johr weners de bez besser peilt wer en chinderumzug scho no cool! :)
aber ehr wod Fasnacht vor de töre hend esch natürli mega toll! do wördi au go

06.01.16 11:17
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Ja das stimmt, bin au immer gspannt wie gross und schwer sie sind :) die chli hät au scho ordentlich zuegleit hihi echt super! Beruhigt eim dänn au...

45 min warte?! Das wür mer also au stinke :-/ isch ja mega mühesam... da hani dämfall glück, bi eusere chömer immer grad is untersuechigszimmer, echt super! Und t ärztin machts au sooo herzig <3

T rückbildig isch guet gsi ;) hät richtig guet ta! Und vorallem super chani am abig gah (wenn min ma dihei isch und die chline scho schlafet, eine zumindescht :D)

06.01.16 14:19
snet 
Re: Bräute 2013

Ich habe absolut keine Ahnung, wieso ich immer so lange warten muss. Zu Spitzenzeiten ging das auch schon 1h 15min. Ausserdem finde ich immer, dass er zu viel von unserem Kleinen erwartet. Mit 1 Jahr soll er ja schon nur noch aus dem Becher trinken und nicht aus der Schnabeltasse oder so.

Also wir haben sicher für einen Fasnachtstag noch einen Babysitter :-) Da lassen wir es etwas krachen.

Lilly, schön kannst du abends in den Rückbildungskurs. Schaut eigentlich auch dein Mann mal fix auf die Kleinen?

07.01.16 09:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Guete Morge ;)
Phu, jetzt hani grad beid bädelet... die eint am plaperle und dä andere am z morge esse und es riese puff am verastalte :p

Snet, das find ich eh ug blöd wenns eim amig so en druck machet was die chline alles scho müend chöne :-/ jedes chind hät sies tempo! Ich find chamer nöd verallgemeinere... uf so züg los ich nie :)

Snet, also min ma schafft 100% :) er chan aber amigs guet vo dihei us schaffe, so 1, 2 mal i dä wuche... das isch no schön! Und am abig ischer meischtens um die 6i dihei! Bin also uh froh hani au no gnueg sini hilf... während ich i dä rückbildig bin ischer au mit dä chline allei :) aber meischtens schlafets dänn scho!

12.01.16 13:27
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme

snet, das fendi aber au doof wen de K-Arzt scho so aspröch stellt. grad de set jo am beste wösse wie verschede d chender send.

lily, apropo souerei mache.... ;) neulech hani die gseh ond i öberlegge mer mol sone matte z bstelle http://www.ezpzfun.com/
anschinend cha die matte s chend ned vom tisch weg löse, nämt mi wonder ob das funktioniert. de wer nemli fertig met schäleli a bode rüehre

12.01.16 14:24
snet 
Re: Bräute 2013

Hallöle Miteinander

@lilly: Ja, also ich wusste nicht, dass es ab 1jährig Pflicht sei nur noch aus dem Becher zu trinken. Vor allem weil ich ja einige gleichaltrige kenne, die nicht mal den Schoppen halten können?

Ich habe nur gefragt, weil ich neugierig war, ob du an einem fixen Abend (ausser Rückbildung) jeweils auch noch etwas machst, also ob das mit 2 Kids klappt. Mir gehört jeweils der Mo und Fr Abend, da habe ich Training.

@elea: Diese Matten habe ich auch schon gesehen. Bei uns würden die nichts nutzen, weil M. einfach nur die Lebensmittel alleine auf den Boden schmeisst. Wir haben nämlich den PlayTray für den Hochstuhl und der hat 2cm hohe Ränder. Aber das nutzt dann auch nichts, wenn einfach das Essen runtergeschmissen wird :-)

@me: M. ist gestern genau 1 Schritt gelaufen. Nicht mehr und nicht weniger Dafür steht er die ganze Zeit frei rum, hihi. Ich bin gespannt ob er es bald wiederholt.

Ich bin irgendwie total in Shoppinglaune :-)

12.01.16 15:10
Lilly4 
Re: Bräute 2013

oh elea, das isch dänn super muess ehrlich säge, bin da dure recht heikel hass es wenn esse am bode gheit oder au wenn dä luis sich s esse überall aneschmiert glaub hät en scho recht prägt, ihn störts mittlerwilä nämli au wenn mal esse a dä finger isch oder so haha ...

suscht gahts eu allne guet?

snet, min ma isch da dure zum glück recht unkompliziert und ich chan guet mal go sport mache wenn ich möcht :) bin z.b. grad geschter abig gsi... muess halt eifach warte biser hei chund und dänn gahni aber meischtens grad sofort los und luegt er uf t chind! ha mer vor gnoh nebschtem rückbildigsturne no eimal go schwümme gah, so machi 2x i dä wuche öpis - das wäri suuper! im summer gahni eineweg uh gern is freibad und meischtens mit mim mami, luegt sie amigs die halb stund während ich im wasser bin :))

oh toll hät din chline sin erschte schritt gmacht :) so schön!! wird bestimmt nüm lang gah wenner sich scho getraut hät allei z laufe hihi

elea, din schatz wird ja au scho gli eis!!! händer öpis schöns plant?

me, eusi chli bohne isch scho fliessig am 'pläuderle' und grinse, sooo herzig

 1 .. 1829 .. 3656 3657 3658 3659 3660 .. 3709 .. 3757
gspannt   Zeremonie   eigentlich   natürlich   richtig   Kollegin   vorallem   schaffe   Hochzit   Problem   bearbeitet   schnell   einfach   Zuletzt   wirklich   langsam   irgendwie   himbeer   natürli   eigentli