| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1830 .. 3657 3658 3659 3660 3661 .. 3709 .. 3757
12.01.16 15:34
elea 

Re: Bräute 2013

ui lily das huere gschmier und gsou nervt mi au Emmer mega. bes jez eschs eigentli Emmer ned schlecht gange aber er het en neue fortz dass er Emmer s züg us sim muul weder usenemmt. wäääh

jo nöchst Woche wird er 1. mer hend eifach paar lüt iglade und i ha u vell ballon kauft ond mache ehm denn en chueche :) freu mi scho! set 2täg escher zwar gar ne guet zweg. het fieber und schloft uh schlecht. neme ne de amigs zo eus es bett ond de schloft er of eusne chopf ond jömmerlet. aber well er sones arms schätzeli esch lömmer ehm das lo dorre go :)

oh jö wahnsennig wi schnell d zit vergoht und si scho kes chlises neugebornigs me esch! aber fendes mega cool wi du das managisch met denne 2ne OND denn no d Energie hesch zom spötrle! do beni scho vell zfphl hoffe es packt mi de em früehlig!

snet, so ufregend de erst schrett! ui jez gohts de nöm lang ond er seklet devo

13.01.16 08:16
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Essgewohnheiten: Mir ist das Gesaue noch eher egal, wir haben ja Plattenboden, den man ganz schnell reinigen kann und 1x pro Woche kommt sowieso die Putzfrau und macht eine Grundreinigung.

M. schmiert sich wenn er müde ist das ganze Essen in die Haare und ins Gesicht. Ich konnte fast nicht mehr vor Lachen, als er das erste Mal Raclette gegessen hat.

@lilly: das klingt ja super mit deinem Sportprogramm. Ich bin nicht sooo der Schwimmer (also Hallenbad), weil ich immer finde, dass die Nachbereitung so lange dauert :-) Ich mache ca. 5x pro Woche Sport.

Wir werden sehen ob es eine einmalige Sache war oder doch noch ein weiteres Schrittchen dazu kommt :-)

@elea: Stimmt, nächsten So hat er Geburtstag oder? Das wird bestimmt ein toller Tag. M. hatte immer Angst vor Ballons :-)

@me: Tja, mein Mann holte M. gestern von der Kita ab. Als ich ihn aus dem Kinderwagen geholt habe, fehlte seine Hose und seine Finken

13.01.16 09:32
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

ja mer hend parkett, das goht zwar au guet zom Butze. aber er riibt s esse Emmer so fest i tisch ine. i muss das züg amigs us allne ritze use gröble. und fröcht chläbere Emmer no so grusig
haha da metem raclett stelli mer super vor euse liebt Avocado. das gseht au Emmer ganz heiss us wenner grüen esch

am 22. heter Geburi! secher heter angst vor de ballon? euse jagt si ond bisst dri und het es mega Gaudi. er fendets sogar super cool wenn si verchlöpfe. has gfüehl das get en chline evel knievel

haha dasch au ned schlecht, ohni hose ond nor met eim finke genial

13.01.16 10:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge mitenand, ich meld mi au wieder mal!

bi eus lauft so einiges, aber ich muess mi da au wieder chli meh melde. ha scho es schlechts gwüsse, haha.

ha nur chli quergläse, aber bi eu tönts ja au guet. ui elea, jetzt wird din chnopf au scho 1, das isch ja schnell gange…

lilly, mis mami isch au überzüügt das euse scho am zahne isch. er sabbered amigs mega umenand, ha vorgester 10 so sabberlätz uf etsy bstellt, ich freu mi scho wenn die chömed. sie seit au sie gsech une scho wiss dureschimmere aber mir fallt nüt uf irgendwie. guet ich weiss au nöd wie das müesst usgseh.

susch gahts eus super! de chli isch en schatz und sehr pflegeliecht, find ich. er schlaft super, er isst sehr viel (läck die Oberschenkeli, ich muess immer dra knabbere bim wickle) und er brüllt au nüm so viel wie am afang. er lacht viel und plaudered. de tag Dur schlaft er no ca. 3 mal, eigentlich immer im tragtuech, er wird immer wach wenni ihn tue ablegge. aber ich finds so praktisch.

13.01.16 16:35
Lilly4 
Re: Bräute 2013

han grad hüt putzt... wird bestimmt nöd lang suuber bliebe haha elea, ja t frücht sind amigs sehr lecker wenn überall chlebe bliebsch aber isch halt normal, ghört wohl au däzue chch :p mitere putzfrau sent isch natürlich no agnehm, so weisch das sicher eimal i dä wuche suuber putzt wird! das isch halt scho genial! haha wie hät dänn din ma das anebracht ohni hose und finke?? gfallts am chline eigentlich guet i dä kita? ich bin mer ja am überlegge dä luis ab nöchschte summer (mit 2i) eimal i dä wuche für 3h id spielgruppe z bringe... muess dänn im früehlig mal go drigüggsle mitem hoff er fühlt sich dänn wohl und chan det chli mit dä glichaltrige spiele... sini schwöschter isch ja no bitz z chli zum spiele :) obwohl, letschti isch sie im babysitter gsi und hätter sie dur die ganz wohnig gschobe, t estelle hät das super toll gfunde und dä luis au sin plausch dra gha! so luschtig gsi zum zuezluege zwüsched dure hätter immer wieder aghalte und ihre es küssli müesse gäh mega herzig!!

wow elea, scho 1! krass wie schnell die ziit vergaht, gäll? hehe hätter so freud a dä ballön? und bisst sogar dri hahaha soooo guet :D dänn hätter a sim erschte geburi ja richtig z tue mit all däne ballön wünsch eu dänn uf jedefall en wunderschöne tag

himbeer, schön au vo dier wieder mal z läse! zahnt eue chli dämfall au scho? ich wär ebe au nöd vo selber druf cho... t ärztin hät mich druf ufmerksam gmacht, han zwar scho gseh dass bi ihre obe chli wiiss dureschimeret, aber han doch nöd dänkt dass sie tatsächlich scho am zahne isch aber dämfall scho! merk aber suscht no nüd dävo, viellicht isch es eifach nonig so starch!? wartemer mal ab :) sabere isch au es typisches zeiche, dänn chasch glaubs scho dävo usgah! gäll eue chli isch jetzt 3 mönet gsi? so schön ischer so en pflegeliechte... macht das ganze grad agnehmer und chasch es au so richtig gnüsse freud mich sehr dasers so guet händ mit euem schatz

bi mier schlafet grad beid und drum luegi grad mal was es so ufem stellemarkt hät hihi wünsch allne no en schöne namittag/abig! machets guet

14.01.16 12:26
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Uiii jetz luegi scho lang nüm is Forum, aber schön z’läse dases allne guet gaht.

Mmm euse Chlii isst zwar super guet aber isch au en Kandidat wo s Esse liebend gern uf de Bode schmeisst aber ich bin da dure recht locker, miteme Plattebode isches schnell wieder suber gmacht.

Elea, ich kenns… euse Chlii schlaft au am liebste bi eus im Bett. Und natürli quer über eusi Chüssi oder no viel lieber wenn er min Buuch als Chüssi chan benutze. Aber mir gnüsset sini Nöchi, s stört eus überhaupt nöd und s erwache am morge isch zäme viel schöner. Und gäll wenns denn no chrank sind, isches nöch bim Mami und Papi eifach am schönste. Hoffe fest, dass er glii wieder fit isch, das ihr denn ganz en schöne Geburi chönd fiire. Au scho 1… d Ziit rast eifach!

Snet, s gaht denn amig schnell wenns di erste paar Schrittli gmacht hend… chasch di freue, s laufe eröffnet denn ganz neui Weg! Ihihi ohni Hose und Finkli? Super

Schön z’läse dass di jüngste Forum-Babys guet wachset und so pflegeliecht sind, so herzig.. mag mi no guet erinnere wie s Lebe miteme Baby isch. Gnüsset die chline Würmli!

Bi eus isch einiges gloffe, unter anderem min Wiederistieg is Bruefsläbe. Ich bin ja mega nervös und ufgregt gsi aber de Afang isch würkli guet gange, euses Schätzli machts super, het uu Freud bide Grosseltere, de Namittag bim Papi sowieso und a dene 2 Mörge wo ich ihn wecke zum losfahre, isch er immer super guet gluunt und staht mitem Piji vor de Türe und meint wohl jedes Mal dass mär grad id Ferie gönd D Arbetstäg laufet sowiit au guet ab, viel neui Lüüt, neui Sache zum sich merke und lerne aber so gönd d Täg au uu schnell ume und scho wieder chani mis Pfüdi wieder go abhole.

So, wünsche allne e guets Wuchenend… sött ja endli mal go schneie!

14.01.16 18:22
himbeer 

Re: Bräute 2013

lilly, ich bi nöd sicher wägem zahne, ich denke ja eher nöd. also wenn ich is müüli luege gsehni uf jede fall nüt. mal luege, ich ha ja kein stress ;-) hüt hät er uf jede fall weniger gsabbered als gester. ich ha aber trotzdem zur Sicherheit 10 mega herzig sabbertüechli bestellt uf etsy, hahaha

oh emma, schön häts guet klappt mit dim iistig! ich bi schochli nervös für de april, aber ich freu mi au mega!

ich bi eh grad chli voller Tatendrang, ich bi grad dra mini website z finalisiere zum mini dienst als freii Rednerin bewerbe und usserdem hani mi au grad für e usbildig zur trageberaterin abmeldet. das fangt aber erst im Juni ah. ich freu mi meeega!

15.01.16 08:24
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

TGIF :-)

@elea: Ich freu mich schon auf die Bilder von der Geburtstagsparty! Lustig mit den Ballonen. M. ist gar nicht begeistert von Krach. Gestern hat er seine Stoffkiste mit Spielzeug ausgeleert und dann angefangen zu weinen

@lilly: Ja, unsere Putzfrau ist Gold wert. M. ist auch ganz begeistert von ihr und geht ihr immer hinterher. Ja, dem Kleinen ist oft zu heiss und dann ziehen die Betreuer die Hose aus und er ist noch in der Strumpfhose unterwegs. Mein Mann scheint anscheinend vergessen zu haben, dass M. nicht nur mit einer Strumpfhose rumläuft

Ja, es gefällt ihm sehr gut in der Kita. Er erlebt immer ganz viel angefangen vom Morgentanz, etc.

Also ich merke schon, wie M. Kontakt zu anderen Kindern sucht. Da denke ich ist für Luis die Spielgruppe sicher das Richtige.

@Emma: Das freut mich sehr zu lesen, dass der Wiedereinstieg so gut über die Bühne gegangen ist. Wie findest du die Abwechslung im Arbeitsleben? Gell, du arbeitest 40%?

Keine Ahnung ob nun das grosse Laufen startet. Normalerweise laufen die Kids ja zuerst, bevor sie frei stehen können. M. haltet sich nicht so ganz an diese Schritte :-)

@himpi: Bei dir ist ja auch einiges gegangen.

Hehe, das Tragen hat es dir in dem Fall sehr angetan? Ich wusste gar nicht, dass es dazu Weiterbildungen gibt. Ich habe auch mal eine Trageberatung gemacht, aber meine Tragehilfe ist ziemlich in der Kiste versauert :-)

Das mit dem Zahnen kann ja schon sein, M. hatte seine ersten Zähnchen mit 4 Monaten...

@me: Meine T-Shirt Lieferung von Zalando kam an. Leider war nicht Schönes darunter... und wieder zurück!

15.01.16 22:38
himbeer 

Re: Bräute 2013

snet: ja, ich bin echt ein mega fan vom tragen. es hat für uns so viele vorteile: ich schleppe praktisch nie den maxicosi, bin viel schneller in der stadt, im öv und in grossen menschenansammlungen unterwegs, hab immer beide hände frei. der kleine liebt es, beruhigt sich innert minuten und schläft tagsüber praktisch nur im tuch. ausserdem ist es einfach sooo schön, wenn er an meine brust oder den rücken gekuschelt schläft, da schmelze ich immer ein bisschen :-)

nach der ausbildung kann ich auch als trageberaterin arbeiten, bzw das so nebenbei machen. aber in erster linie interessiert es mich einfach für mich selber. beratungen hatte ich schon 3, einmal vor der geburt, einmal kurz nachher und letzte woche für die rückentrageweisen. jetzt bin ich noch mehr fan, haha

18.01.16 08:51
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

lily/himbi, wegem zahne, die vode müetereberotig het mer mol gseit dass si chöne mehreri so zahn-schüb ha bevor de zahn effektiv denn dorre pickst. drom cha das definitiv si dass si jez zahnet ond de vellect i paar Woche/mönet nomol und de zahn erst denn use chont.

Emma, super esch de wederistegg is bruefslebe so super gange. das freut mi zghöre dass es der so guet gfallt und alles guet lauft!!!!!

eusem chlii gohts weder besser. de aligifor Sirup esch es wundermittel aber merke dass er emmerno bez meh nöchi brucht als sost, aber er schloft weder bez beser, emmerhen!

ui himbi en usbeldig als trageberaterin! mega cool! wie besch denn uf das cho!!! hamer gsiet bim 2te wetti denn es tuech för wenn si ganz chlii send (fende de ergo bi neugeborne ned soo praktisch) aber woni de mobi wrap usprobierrt hani hanis gar end cool gfonde! döfi denn zo der cho me lo berote?
aber muss sege de ergo het sech sooo uszahlt! i träg ehn au jetzt no u vel. wenni muss choche oder husshalte oder au doss. wi du seisch die Stadt esch hammer, de het me ned de Monster chenderwaage debi.

apropo chenderwaage, ha mol e frog ad mamis met "ältere" chend. wenn hend er i Buggy gwechslet? mer hend e komi chenderwaage. de evan esch det scho lang im "Buggy" aber ergendwie nervts mi wells chli no d grössi unds gwecht vomene rechtige chenderwaage het. e chline liechte Buggy wer halt scho pratischer, vorallem wenn mer fort gönd. wenn hend er so eine zueto bzw welle hend ehr?


so wönsch euch e tolle wochestart!
snet, so loschtig wenn du schribsch dass de M eher e vorsichtige esch. euse eschs komplette gegeteil, er wird mega gern verschräckt und je lüter dass es chlöpft und tätscht je besser
hesch alles müsse zrog schecke bi zalando? ha grad es paar Jeans kauft, i hoffe si passe. well i fende hose chuafe ober müehsam :/ ha grad weder e mega online Shopping afall, ond mega vell gschenkli före göttibueb und euse chnopf und züg för me postet! hasse dass wenni öpis uf Amazon gseh und sis ned id CH lefere...

 1 .. 1830 .. 3657 3658 3659 3660 3661 .. 3709 .. 3757
bearbeitet   schnell   richtig   Zuletzt   himbeer   langsam   gspannt   Zeremonie   irgendwie   Problem   natürlich   Kollegin   natürli   Hochzit   schaffe   eigentli   vorallem   eigentlich   wirklich   einfach