| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1830 .. 3658 3659 3660 3661 3662 .. 3710 .. 3757
18.01.16 12:59
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Dir sit jo immer no schön fliessig am schribe. Ha nid alles nochegläse, be drum scho ganz lang nümme im Forum gse. Wasi so überfloge ha gohts aber aune guet. Das freut mi!

Mir hei eus mittlerwile guet igläbt i eusem neue Hus. Mir gniesses extrem und es esch jedes mou wieder ufs neue e Freud, wenn me zobe hei chunt und s'Ergebnis vo dere lange Planigs- und Bauzit gseht.
Endi Januar sötte mer de no es paar Möbel für is Wohnzimmer übercho und Mitti Februar no e neue Sofatisch. De eschs inne komplett. Juhuu, e freue mi sehr!

Süsch gets vo mir eigentlich nid vöu News, usser dass mer im Febraur fürne Wuche id Skiferie göi. Au uf das freui mi mega. Wird sicher toll, jetz wos au endlich Schnee het. :-)

So, e wünsche aune e schöne Nomitag und machets guet!

Glg
dandi

18.01.16 13:19
elea 

hallo dandi!

mega toll weder mol öpis vo der z ghöre!!!
ui jo das glaubi, dass gern hai chonsch is neue huus secher mega wenn alles nigelnagel neu esch OND denn no zT neui Möbel :)
wo gönd ehr denn ed ski ferie?

18.01.16 21:41
Lilly4 

elea:
guete morge zeme!

lily/himbi, wegem zahne, die vode müetereberotig het mer mol gseit dass si chöne mehreri so zahn-schüb ha bevor de zahn effektiv denn dorre pickst. drom cha das definitiv si dass si jez zahnet ond de vellect i paar Woche/mönet nomol und de zahn erst denn use chont.

Emma, super esch de wederistegg is bruefslebe so super gange. das freut mi zghöre dass es der so guet gfallt und alles guet lauft!!!!!

eusem chlii gohts weder besser. de aligifor Sirup esch es wundermittel aber merke dass er emmerno bez meh nöchi brucht als sost, aber er schloft weder bez beser, emmerhen!

ui himbi en usbeldig als trageberaterin! mega cool! wie besch denn uf das cho!!! hamer gsiet bim 2te wetti denn es tuech för wenn si ganz chlii send (fende de ergo bi neugeborne ned soo praktisch) aber woni de mobi wrap usprobierrt hani hanis gar end cool gfonde! döfi denn zo der cho me lo berote?
aber muss sege de ergo het sech sooo uszahlt! i träg ehn au jetzt no u vel. wenni muss choche oder husshalte oder au doss. wi du seisch die Stadt esch hammer, de het me ned de Monster chenderwaage debi.

apropo chenderwaage, ha mol e frog ad mamis met "ältere" chend. wenn hend er i Buggy gwechslet? mer hend e komi chenderwaage. de evan esch det scho lang im "Buggy" aber ergendwie nervts mi wells chli no d grössi unds gwecht vomene rechtige chenderwaage het. e chline liechte Buggy wer halt scho pratischer, vorallem wenn mer fort gönd. wenn hend er so eine zueto bzw welle hend ehr?

so wönsch euch e tolle wochestart!
snet, so loschtig wenn du schribsch dass de M eher e vorsichtige esch. euse eschs komplette gegeteil, er wird mega gern verschräckt und je lüter dass es chlöpft und tätscht je besser
hesch alles müsse zrog schecke bi zalando? ha grad es paar Jeans kauft, i hoffe si passe. well i fende hose chuafe ober müehsam :/ ha grad weder e mega online Shopping afall, ond mega vell gschenkli före göttibueb und euse chnopf und züg för me postet! hasse dass wenni öpis uf Amazon gseh und sis ned id CH lefere...

elea, betr. buggy, ich chan där nöd gnau säge wenn ich gnau gwechslwt han, glaub isch so um dä 9ti monet gsi (+/-)! Mir händ dä mclarren und bin wüki super zfriede (choschtet aber au öpis) chanen aber ohni problem au no für t estelle bruche :) vielfach gheiet die buggys ja schnell mal usenand :p dä isch aber wüki stabil und hät scho viel mit eus duregmacht :D

19.01.16 08:33
snet 

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Schön, dass du so begeistert vom Tragen bist. Bei mir habe ich das wohl einfach viel zu wenig gemacht. M. war halt schon immer so gerne im Kinderwagen. Und Einkaufen gehen war halt für mich mit dem Kiwa um einiges einfacher als dann die Einkäufe auch noch zu schleppen.

Auf jeden Fall wird es dir mit all deinen Sachen sicher nicht langweilig werden im 2016. Hast du schon Aufträge als Traurednerin?

@elea: Ja, er ist wirklich ein übervorsichtiger. Und wie er einfach immer dasteht, köstlich!

Also wir behalten unseren Kinderwagen als Buggy. Haben aber auch den Bugaboo, der ist sehr leicht und schmal und mit dem komme ich prima zurecht.

Mir hat einfach nichts gefallen von den T-Shirts, die ich anprobiert habe. Aber spätestens im März gibt es wahrscheinlich wieder eine riesen Auswahl, yeah! Ich mag Hosen kaufen auch nie, deshalb gehe ich immer ins Fachgeschäft. Die sollen mir Hosen auswählen

@dandi: Das klingt ja superduper mit eurem neuen Haus, da könnte man glatt neidisch werden! Wieviele m2 hat es nochmal? Wir haben uns auch einen neuen Tisch gegönnt und er ist bombastisch. Mit einem wunderschönen Holz Muster, ich habe mega Freude daran. 2m lang und kann bis 3m verlängert werden.

@me: ich habe voll die Schmerzen im Fussballen, aber keine Ahnung woher

19.01.16 13:17
Lilly4 

Himbi, das mitem träge isch wüki öpis mega schöns <3 t nöchi womer dänn zum chind hät und ich finds au suscht praktisch... am afang bin ich z.b. nur so use (vorallem go poschte) t estelle im ergo und dä luis im buggy :) mittlerwilä muessi aber säge machis leider nüm so :-/ willi halt scho recht igschränkt bin, chani z.b. nöd guet mitem luis spiele/umeblödele :p und au suscht hani s gfühl chumi ohni t estelle vorne drin schneller vorwerts mit sache mache :) sie laht sich aber zum glück au guet ablegge... suscht hättis bestimmt au wiitergmacht! Ha gar nöd gwüsst das es i dem au beratige git hihi aber mega gueti sach findi!!! Hätti bim luis bestimmt gnutzt hättis gwüsst :)

Ich bin hüt morge allei mit dä estelle go pöschtele (dä luis bi mim mami am spiele gsi hehe) und es isch scho krass wie locker das mer bim zweite a die ganz sach gaht... bim luis hani amigs 100 gedanke/sorge gha, halbe paranoia gschobe :p wege nüd schlussentlich :D und mit dä estelle jetzt alles so easy :) müsst mer scho fascht meh babys mache :p neinei :) min ma letschti scho gseit: blieb bitte vernünftig chchch... es isch scho eifacher mit 2, als wämer 3, 4 chind hät hihi ... aber han mim ma glich gseit: ganz usschlüsse chanis trotzdem nonig *ups*, mer weiss ja nie was i 3, 4 jahr isch (s alter wür dänn ja au no passe) ...

19.01.16 13:45
Emma13 

Hallo mitenand

Danke eu viel mal, bin au sehr erliechteret dases so guet klappt mitem schaffe... bin geschter im Büro gsi und han über de Mittag denn mine Eltere aglüte und de chlii vo wiitem ghört luut grölle er het glaubs würkli mega de Plausch und das macht alles so viel eifacher. Und jetzt Pause bis am Dunstig isch au super so teilziit z'schaffe... Snet, ich schaffe 50%, 2 ganzi Täg und en halbe vo min Ma uf euse Sohn luegt, passt tiptop.

Schön vo dir zghöre dandi und uf dine Föteli uf FB gseht mär guet wie traumhaft schön eues Huus sicher isch, soo schön, da glaubi dir sofort dass Freud hesch. Mir hend letzt Wuche e neui Wand gmacht im Wohnzimmer mit Naturstein, s geht so wunderschön us... verlieb mi au jede Tag ufs neue viel Spass denn ide Ferie, so schön!

Elea, mir hend au de Bugaboo und drum bruchemer de Buggy nöd oft aber genau für Ferie oder wenn mär mitem Auto unterwegs isch, mir hend euse z.B. immer im Auto, find ich en scho sehr praktisch. Hend de Chicco Liteway und ihn au ca. mit 9 Mönet s erstmal brucht...

Oh so schön himbeer, ich bin au total fasziniert vo dene wunderschöne Tüecher, han nur immer chli Angst gah dassis nöd recht chan binde oder so aber bime 2. Chind würd ichs unbedingt welle usprobiere, bin nämli nöd so happy gsi mitem Ergobaby. Chume denn also au zu dir id Beratig

ihihi Lilly denksch scho anes 3. Chind? Das glaubi dases so easy gsi isch nur mite Estelle go poschte mir hend jetz amig ewigs zum ichaufe... de chlii wett ja unbedingt im Züg umelaufe und ja nöd im Wägeli sitzeblibe mir werdet wohl nöchst Jahr afange probiere... jetzt sötti no bitzli schaffe wenni scho sonen tolle Job gfunde han und mir möchtet ja eh en Abstand vo 3-4 Jahr und so passt das tiptop.

So, mach mi an Wöschechorb... da herrscht de heiligi Mittagsschlaf

20.01.16 11:27
dandi78 

Hallo zäme

@elea: Mir göi nach Partenen go skifahre. Das esch in Österreich im Montafon. Mir si vor zwöi Johr scho mou dört gse inere härzige, familiäre Pension. Mi Ma kennt das Gebiet inn- und usswändig. Er esch sicher scho 15 x dört gse . Es esch es wunderschöns Skigebiet. Cool esch au, dass es Kollegepäärli mit ihrne zwöi Chind au dört esch. De chöi mer ame zäme chli go fahre und go ässe. Freue mi sehr. Was heit dir so für Ferieplän das Johr?

@snet: Wir haben 200 m2 reine Wohnfläche. Das UG mit Garage, Hobbyraum, Keller und Korridor ist 100 m2 gross. Es ist toll so viel Platz zu haben. So sieht es nicht so überstellt aus und man fühlt sich irgenwie freier. Unser Esstisch ist 2.40m lang und 1m breit. Man kann ihn aber nicht mehr ausziehen.

@Emma: Gäu sone Natursteinwand esch mega schön? Mir hocke mängisch am Esstisch und luege eifach nur eusi Natursteinwand a und hei eifach Freud. Was heit dir de für eini? Aso was fürne Farb? Eusi esch beige und het rächt grossi Stei. Am Afang beni chli skeptisch gse wöui Angst gha ha dass es zu wuchtig wirkt. Aber jetz beni froh hei mer eus so entschiede.
Schön dass es mitem schaffe so guet klappt. Das glaubi dass Teilzit schaffe schön esch. Vor allem wenn deheime e chline Chnopf hesch wo di chasch druf freue .

20.01.16 13:47
elea 

hallo zeme

snet wi gohts dine fuessbale? besser?

hihi, lily esch d familieplanig demfall nonid abgschlosse so cool! :)

dandi, be grad rasch go partenen Google. das gseht super us! österich generell esch de hammer. super schön, all mega fröndinlich und gueti priise. wenn me de mol die CH goht go skifahre füehlt me sech grad wi inere service-wüeschti ond das kolege eh au det send esch jo dopplet cool!
bi eus falle das johr d skiferie weder flach. fende de chlii esch no z chlii. do het niemert öpis devo ergendwie. vellecht nöchst johr denn. sost hemmer no nüt gross planet för das johr. eventuell nomol s wohnmobiil miete. aber ob i norde uder i süde esch nonid klar :)

euchi naturstei wand tönd hammer. do wird me grad bez niidisch

20.01.16 14:13
snet 

Guten Nachmittag miteinander

@lilly: Hihi, hast du nicht geschrieben, dass du dich nach der Geburt von Estelle vollkommen komplett gefühlt hast? Na dann, könnt ihr in ein paar Jahren ja nochmal nachlegen.

@Emma: Super, dass es beim Arbeiten so gut läuft. Eigenbetreuung durch Papi/Grosseltern hat halt auch Vorteile, vor allem weniger krankes Kind :-)

Dann ist bei dir der Countdown fürs 2. Kind ja auch eingeläutet :-)

@dandi: Wow, das klingt ja wirklich mega toll. So viel Platz hätte ich auch gerne, aber nicht ganz einfach zu finden in der Stadt. Ausserdem habe ich auch keine Lust schon wieder umzuziehen :-)

Im Büro habe ich eine Felswand, ich weiss nicht ob das das Gleiche ist, wie so eine Natursteinwand?

@elea: Es geht schon etwas besser, bin aber noch nicht schmerzfrei. Keine Ahnung woher das kommt.

Ich habe übrigens letztens Jungekleider bei next (UK) bestellt. Mega schöne Sachen und auch preiswert!

20.01.16 19:30
Lilly4 

hihihihi mollmoll, eusi familieplanig isch zu 90% abgschlosse :D min ma findet ja ebe ich müessi vernünftig bliebe/dänke :p und hätter scho nöd ganz unrecht... mit 3 müsst sicherlich e grösseri wohnig und auto her etc., da macht mers sich mit 2 scho viiiiel eifacher :) aber ha letschti eifach dänkt das es irgendwie scho trurig isch dasi nachher keis so es würmli ha wird :-/ muess es drum nomal so richtig gnüsse!!!!!!! Und all babys im umchreis knuddle hihi

Ferie machemer das jahr au nöd gross, da mer uf dä mai/juni ja züglet... gönd höchschtens im sep für e wuche uf sizilie zu mine grosseltere, dass sie dä luis wieder gsehnd und t estelle chönd kennelerne :) hotel ferie wirds wohl erscht im 2017 gäh... aber hani ehrlichgseit au nüd dägege, händ jetzt gnueg z tue mit dä chline zwei und em zügle... dänn stönd no hochziite bevor, polteri, taufi usw. ... huiuiui! :)

Emma, eui wand isch wüki uuuuuuh schön <3 dandi, eui nimmi a dämfall au ;) muess mer gar nüm viel dekoriere, da t wand scho so viel hergit - hammer!

1 .. 1830 .. 3658 3659 3660 3661 3662 .. 3710 .. 3757
eigentli   eigentlich   Zeremonie   schaffe   irgendwie   natürlich   Problem   Zuletzt   bearbeitet   Hochzit   vorallem   einfach   schnell   richtig   Kollegin   wirklich   langsam   natürli   himbeer   gspannt