Bräute 2013 |
|
1 .. 1831 .. 3659 3660 3661 3662 3663 .. 3710 .. 3757
|
21.01.16 10:51
sonne13
|
Re: Bräute 2013
Huhu zäme
Mäld mi au mol wieder. Mir hend erneut en Magedarmgripp hinder eus, diesmol ziemlich heftig und hartnäckig... Hoff mir bliibed jetzt gsund!
Dandi, schön vo der z läse. Tönt noch eme ziemliche paradies hammer!!! Und natursteiwänd find ich sooooo schön. Mir hätted au gärn eini gha, hend aber irgendwie kei passendi wand gfunde und hends do sii loh. Ich find eifach irgend en wand so mache nur wills eim gfallt irgendwie doof... Irgendwie muess es ebe scho es ruumkonzept passe dass es denn au dä hingucker isch wos sell sii... Finded mir zumindescht... Mir hend jetzt eifach im bad d wand bim lavabo so ähnlich gmacht. Det passts guet...
Lilly, hihi, machts süchtig. Mängisch findi au es wär härzig nomol so es chliises schätzeli z ha aber d vernunft seid ganz klar die 2 länged und nomol zwilling - und d chance defür stöiged luut ärzt be eus jo guet - wetti denn definitiv nümm
Eusi mädels sind bombe momentan und ich säg mir au immer ich muess es gniesse, schliessli erläbi das alles nur einisch... Wie sie aaföhnd rede, alles verstöhnd usw, voll faszinierend. De chliine chasch säge: sing s lied vom poschtauto und denn macht sie "diiiidaadoooooo"
Sodeli, muess zmittag choche. Momentan würded die beide am liebschte immer banane ässe... Alles wo irgendwie sauce draa hed oder so mögeds ned wirklich aber wenns blutte riis oder teigware gid, denn schlöhnds zue... Issi halt au furztrochne riis und teigware
Ah jo, ferie, mir göhnd zwe wuche is wallis...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25.01.16 09:02
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Hoi zäme
Oje sonne, das tuet mir leid, isch sicher uu härt gsi.. vorallem wenns au dich flachgleit het. Mir hend leider au e chranks Schätzli gah übers Wuchenend. Ufd Nacht vom Fritig het er s erstmal i sim Lebe müesse erbreche, es isch mega schlimm gsi, de arm… het denn au chli Fieber gah und mag sit denn chum öpis esse und het gschlafe gschlafe und gschlafe. Aber zum Glück gahts ihm scho wieder besser.
Elea, so schön hender de 1. Geburi gfiiret, ich wünsche am chline Ma alles Gueti! Wie isches dir ergange? Ich bin sooo emotional gsi adem Tag ihihi isch bi eus au so gsi, s erstmal Schoggichueche… er hets gliebt und isch uf allne Föteli miteme dreckige Müüli druf! Ou nei, das tönt härt mit eune Nächt… het bi eus au mal ganz ä schlimmi Phase gah, vilicht au ca. um jährig ume, weissi gar nüm gnau. Ich bin mitem au id Cranio aber eus hets leider nöd viel ghulfe, han kein Unterschied gmerkt aber weiss au vo Chind wo’s super gnützt het, drum isches ganz ganz sicher en Versuech wert, ich wünschs eu uf jede Fall… es hänkt so a, gäll...
Lilly, wow das nännt mär aber USGANG! Ich chönt das definitiv nüm ahaha aber freut mi zläse dass Spass gah hesch, het bestimmt au guet tah. Mir hend am nöchste Sunntig e liechteri Form vo Usgang ufem Plan Kino und denn go zNacht esse, freumi jetz scho.
Ou snet, sonen arme... was isch denn das für en Infekt gsi? Zum Gluck gahtsem besser!
Schöne Tag allne!
|
|
|
|
|
|
1 .. 1831 .. 3659 3660 3661 3662 3663 .. 3710 .. 3757
|