Bräute 2013 |
|
1 .. 1831 .. 3660 3661 3662 3663 3664 .. 3711 .. 3757
|
|
|
25.01.16 12:39
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
sodeli, jetzt simer au wieder dihei (die chline schlafet grad) und ich hock mal chli ane... sind hüt morge no i dä ikea gsi, aber zum glück hät nur mis mami sache brucht, ich bin nämli immer so überforderet
emma, so en seich!!! arms schätzeli aber zum glück gahtsem mitlerwilä scho wieder besser und au daser hüt morge guet z morge gesse hät ischer ufem weg zu dä besserig <3
snet, hät dänn din chline öpis dävo gmerkt bzw. häts en bisse? :( ufallfäll au eu gueti besserig
haha mit zalando bstellige muess ich mich bitz zrughalte (vorsatz gsi für s 2016) isch amigs bitz usgartet (da ich mit zwei nüm so id läde bin) min ma hät dänn mit dä ziit t päckli nur no in igangsbereich GSCHOSSE
das mitem schlafe isch echt uh doof elea und die ganz nacht all stund? das isch wüki härt hoffentlich nützt was bi eu... aber wird am mi uf jedefall mini kollegin fröge... gib där dänn bscheid! was ich bis jetzt weiss: dä chli isch meischtens um die 12i schreiend verwachet und hät sich dänn um t eltere gschlunge, stundelang, sie händ en nüm chöne is bett tue :/ dänn hät sie agfange dä tag dur, nur no am mittag 1h mittagsschlaf mache und ihn bewusst wecke und sit det gahts glaubs besser, aber ebe, das muess sie mir no gnauer verzelle, wie dass sie druf cho isch etc. ... mir händ mitem luis zum glück wüki en mega mega gueti schlöfer, er macht eus da dure (bis jetzt uf jedefall) gar kei problem, suscht wäri glaubs au nöd nomal so schnell schwanger worde am afang bini mit ihm aber au zum osteopath, woner no ganz chli gsi isch, willer nie in ruhe hät chöne ischlafe, hät vorher immer müesse brüelle und dä hät das dänn chöne 'löse' / 'flüsse lah' sit det isch wüki stehts berguf gange... han dänn au nüm müesse gah (bin 2x gsi) und mit dä chli bini scho nach 7 täg s erscht mal gange und hani aber 4x müesse gah und sie isch wüki au sehr usgliche wie ich find natürlich händ beid au mal ihri 'phasene' aber so im allgemeine findi sinds wüki sehr zfriednigi und ich dänk wenn im körper alles ok isch, wenns kei grossi spannige hät etc., chönds das au viel besser... aber gäll, ich han jetzt eifach 2x so gueti erfahrige dämit gmacht, muess wüki nöd heisse das es bi allne nützt! druck eu aber fescht t dumme... übrigens chans au si das es direkt nachem termin es paar täg bitz schlechter CHÖND si, müsst sich danach dänn aber wieder legge!?
und betrf. usgang, gahn jetzt def. es ziitli nüm das hät mer echt dä reschte gäh aber cool isch es glich gsi und hät au guet ta :) snet, min ma hät eigentlich au t morge schicht übernoh, aber ich han dänn glich nöd eifach chöne ligge bliebe, obwohli e wanderndi liich gsi bin
mir händ dänn nöchscht wuche au nomal 'usgang', ich wird ja 30gi und min ma hät e überraschig plant, aber ich dänk halbi 5i wirds sicher nüm, HOFFS zumindescht nöd :) nachher isch dänn wieder es ziitli ruhe, gib t chind nur sehr ungern ab, hans eifach am liebschte wenns zwüsched 7 und 8 i ihrem bett chönd schlafe <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|