| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1831 .. 3660 3661 3662 3663 3664 .. 3711 .. 3757
25.01.16 11:45
snet 
Re: Bräute 2013

@emma: Gute Besserung deinem Kleinen! M. hatte Impertigo, das ist ein bakterieller Hautinfekt, der bei ihm im Gesicht, an Armen und Beinen aufgetreten ist. Am Di Abend hat es angefangen und dann durfte er natürlich nicht in die Krippe.

Kino und fein essen gehen, klingt immer nach einem soliden Plan :-)

@elea: Ja, als wir ihn am Di Abend aus der Kita geholt haben, hatte er den Infekt schon. Wir mussten die befallenen Stellen mit einer Antibiotikasalbe eincremen, resp. sind immer noch dran.

Das ist aber ärgerlich mit den Jeans. Nächstes mal musst du wirklich stark bleiben :-)

25.01.16 12:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

sodeli, jetzt simer au wieder dihei (die chline schlafet grad) und ich hock mal chli ane... sind hüt morge no i dä ikea gsi, aber zum glück hät nur mis mami sache brucht, ich bin nämli immer so überforderet

emma, so en seich!!! arms schätzeli aber zum glück gahtsem mitlerwilä scho wieder besser und au daser hüt morge guet z morge gesse hät ischer ufem weg zu dä besserig <3

snet, hät dänn din chline öpis dävo gmerkt bzw. häts en bisse? :( ufallfäll au eu gueti besserig

haha mit zalando bstellige muess ich mich bitz zrughalte (vorsatz gsi für s 2016) isch amigs bitz usgartet (da ich mit zwei nüm so id läde bin) min ma hät dänn mit dä ziit t päckli nur no in igangsbereich GSCHOSSE

das mitem schlafe isch echt uh doof elea und die ganz nacht all stund? das isch wüki härt hoffentlich nützt was bi eu... aber wird am mi uf jedefall mini kollegin fröge... gib där dänn bscheid! was ich bis jetzt weiss: dä chli isch meischtens um die 12i schreiend verwachet und hät sich dänn um t eltere gschlunge, stundelang, sie händ en nüm chöne is bett tue :/ dänn hät sie agfange dä tag dur, nur no am mittag 1h mittagsschlaf mache und ihn bewusst wecke und sit det gahts glaubs besser, aber ebe, das muess sie mir no gnauer verzelle, wie dass sie druf cho isch etc. ...
mir händ mitem luis zum glück wüki en mega mega gueti schlöfer, er macht eus da dure (bis jetzt uf jedefall) gar kei problem, suscht wäri glaubs au nöd nomal so schnell schwanger worde am afang bini mit ihm aber au zum osteopath, woner no ganz chli gsi isch, willer nie in ruhe hät chöne ischlafe, hät vorher immer müesse brüelle und dä hät das dänn chöne 'löse' / 'flüsse lah' sit det isch wüki stehts berguf gange... han dänn au nüm müesse gah (bin 2x gsi) und mit dä chli bini scho nach 7 täg s erscht mal gange und hani aber 4x müesse gah und sie isch wüki au sehr usgliche wie ich find natürlich händ beid au mal ihri 'phasene' aber so im allgemeine findi sinds wüki sehr zfriednigi und ich dänk wenn im körper alles ok isch, wenns kei grossi spannige hät etc., chönds das au viel besser... aber gäll, ich han jetzt eifach 2x so gueti erfahrige dämit gmacht, muess wüki nöd heisse das es bi allne nützt! druck eu aber fescht t dumme... übrigens chans au si das es direkt nachem termin es paar täg bitz schlechter CHÖND si, müsst sich danach dänn aber wieder legge!?

und betrf. usgang, gahn jetzt def. es ziitli nüm das hät mer echt dä reschte gäh aber cool isch es glich gsi und hät au guet ta :)
snet, min ma hät eigentlich au t morge schicht übernoh, aber ich han dänn glich nöd eifach chöne ligge bliebe, obwohli e wanderndi liich gsi bin

mir händ dänn nöchscht wuche au nomal 'usgang', ich wird ja 30gi und min ma hät e überraschig plant, aber ich dänk halbi 5i wirds sicher nüm, HOFFS zumindescht nöd :) nachher isch dänn wieder es ziitli ruhe, gib t chind nur sehr ungern ab, hans eifach am liebschte wenns zwüsched 7 und 8 i ihrem bett chönd schlafe <3

25.01.16 13:25
elea 

Re: Bräute 2013

haha lily ha grad müsse lache woni glese han dass din maa d zalando päckli amigs eifach i gang schüsst! mine seit nomeno "scho weder öpis bstellt?" i chaufe au geburi gschenk etc alles nor no online. metem chline ed Stadt stresst mi, wells ehm langwilig esch die läde
hey mega interessant weg dinere fröndin. bi eus eschs öhnlich! di erste 4-5h schloft er tiptop ond plötzli schreit er wi am spiess und vo denn a wet er nor no bi eim si. hane die letschti Emmer zo eus es bett gno, obwohl is gar ned gern han. samschtig znacht escher vom halbi 1 bes am 3 hellwach gsi. schlemmer chas nöm werde ha nüt zverlühre met de cranio ha au scho glese wenn si denn chöne laufe werdsmetem schlofe au besser, wiso au Emmer

ui cool wersch 30i mega lässig het er öpis planet. musch denn verzelle

25.01.16 13:55
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Es isch halt uh bequem über s internet z bstelle hihi... miten luis bini zwar no viel id läde, jetzt (im moment eifach) nüm so oft... isch halt au chli umständlich mit 2 so chline :-/ allei zumindescht :p

Wenn chasch dänn gah? Verzellsch dänn ;)
Wenns laufet sinds dänn halt au schneller erschöpft, brucht energie, drum schlafets au besser ;) dä luis schlaft mittlerwilä au nur no 1x am tag (mittag)!

25.01.16 14:12
elea 

Re: Bräute 2013

ja met eim eschs eigentli easy ed läde und gar ned umständlich. aber i ha de Emmer sgfüehl i cha ned so lang luege wini gern wet. lohni ne lieber bim papi ond gang elei

am donnstig nomitag chani go. be mega gspannt was si meint. hend scho lang zeme telefoniert und jez muessi bes denn no es schlafprotokoll füehre. wet die misere gar ned schwarz uf wiis of papier gseh
secher het er nomeno eis schlöfli? nei euse brucht schono 2 sost escher en mega zicke

26.01.16 19:39
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh höred uf, ich bi au mega viel am bstelle. ich muess aber gestah dasses im moment vorallem tragetüecher sind, ähem.

elea, mini siite heisst wewewe lovelywords punkt ch. bi um werbig froh, chönd das also gern teile. ha au e passendi facebooksiite dezue.

26.01.16 21:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Ja allei go shoppe isch def agnehmer :D

Bin gspannt was eus dänn nachem termin am dunnschtig z brichte häsch!?
Dä luis schlaft imfall au erscht sit ca 2 wuche nur no eimal pro tag (und isch ja afangs feb 1 1/2) hät also au ziemli lang no 2x am tag es schlöfli brucht... aber muess säge mit eimal isch irgendwie viel besser :)

Liebi frauene, viellicht händer mier ja no es paar tipps; und zwar hüratet afangs märz es kollegepäärli (bechömet im summer au ihres erschte baby) und euse kollegechreis isch sich jetzt wegeme gschänk am gedanke mache, öpis wo tüüf is herz gaht :) nur leider simer nonig uf DIE idee cho :-/ ziit rennt au scho :-( und ER isch immer dä gsi wo sich am meischte angagiert hät, drum wämer scho öpis speziells... so e hochziitsziitig isch mal id rundi gworfe worde, aber die brucht doch sicher meeegaaaaaa viel ziit?! :-/ wüsst gar nöd ob mer das ziitlich schaffe chönd...

26.01.16 21:37
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Lilly4:
Ja allei go shoppe isch def agnehmer :D

Bin gspannt was eus dänn nachem termin am dunnschtig z brichte häsch!?
Dä luis schlaft imfall au erscht sit ca 2 wuche nur no eimal pro tag (und isch ja afangs feb 1 1/2) hät also au ziemli lang no 2x am tag es schlöfli brucht... aber muess säge mit eimal isch irgendwie viel besser :)

Liebi frauene, viellicht händer mier ja no es paar tipps; und zwar hüratet afangs märz es kollegepäärli (bechömet im summer au ihres erschte baby) und euse kollegechreis isch sich jetzt wegeme gschänk am gedanke mache, öpis wo tüüf is herz gaht :) nur leider simer nonig uf DIE idee cho :-/ ziit rennt au scho :-( und ER isch immer dä gsi wo sich am meischte angagiert hät, drum wämer scho öpis speziells... so e hochziitsziitig isch mal id rundi gworfe worde, aber die brucht doch sicher meeegaaaaaa viel ziit?! :-/ wüsst gar nöd ob mer das ziitlich schaffe chönd...


Muess mi no schnell selber korrigiere :) nöd es GSCHÄNK, sondern eher e überraschig a dem tag womer ihne aber au zur erinnerig übergäh chöntet! A eusere hochziit händs z.b. es video gmacht und s kennelerne co mim ma und mier nahgspielt <3

Zuletzt bearbeitet am 26.01.16 21:38

27.01.16 07:21
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

himbi, merci före link! d HP gseht wahnsinnig toll us. werde das jedem witer ge woni chan und chräftig d Werbetrommel rüehre

lily, ja letscht nacht esch weder mol d höll gsi. be so froh chani morn entli ed cranio. mache mer (leider) mega vell hoffnige
da si es chend bechöme, wers vellecht cool wenn ehr ene e letschti chlini reis bzw es wochenend wördet schenke? mini fröndin het letscht johr schwanger ghürote und mer hend ehne es wellnesswochenend gschenkt. met candle-light dinner, emne schöne grosse Hotelzimmer. masage und alles. und si hends super gfonde. falls die 2 ned so d wellnesser sind chas jo au e chline städttrip si. weisch vellecht schenke der ehne es hammer Hotelzimmer in münche (det chönt me jo au metem Auto he fahre). ja glaub hochzitszitig esch mega ufwenidg. oder öpis wo i di glich rechtig goht wer es Video. e zemeschnitt vo, Brutpaar und Sache wo wod gäst seget. das esch grad was mer so i senn chont

27.01.16 07:22
elea 

Re: Bräute 2013

äh be es huehn... sorry lily! i ha gschrebe bevor i din 2te itrag gseh han e reis esch bez ungünstig zom öbergeh auä ond Video hesch shco gschrebe....

 1 .. 1831 .. 3660 3661 3662 3663 3664 .. 3711 .. 3757
eigentli   schaffe   Hochzit   Kollegin   natürlich   Zuletzt   langsam   einfach   vorallem   Problem   irgendwie   eigentlich   himbeer   wirklich   Zeremonie   richtig   schnell   gspannt   bearbeitet   natürli