| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1832 .. 3661 3662 3663 3664 3665 .. 3711 .. 3757
27.01.16 07:59
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Das tuet mer mega leid händer so schlimmi nächt :-/ zerrt sicherlich extrem a dä chräft! Möcht dä chli dänn bi eu im bett schlafe? Hoffe au ganz fescht das es ab morn e besseeig gäh wird... was isch eigentlich dä unterschied vo cranio zu osteopathie (weisch das grad?) ;-) viellicht wirds au es paar sitzige benötige bis es besseret... mit dä estelle bini au 4x gange und hättere wüki ghulfe!
Danke no für dini ideä, das mitem wellnesse etc isch no e gueti idee :) sie liebet das! Aber das wär ja meh es gschänk... mir würet ebe gern no was persönlichs wos für immer phalte chönd und immer wieder aluege! Weiss nämli gar nöd obs als gschänk eifach nur geld wünsched!? Hmm :-/

27.01.16 08:47
elea 

Re: Bräute 2013

ja me merkt erst wie wechtig shclof esch wenn me ne nöm het! be es mega biest momentan wenner bi sech em bett eshc und verwachet schreit er wie am spiess und wenni ehn zo eus is bett neme esch er zfrede aber schlofe dud er glich ned. er plapperet denn und tornet. dueni ehn weder i sis bett flippt er us! ja und wird Emmer schlemmer und schlemmer.
glaub Osteopathie esch ganz ohni berüherig und bide cranio lengets jo de chopf und so a. cha das si? ergendwie so hani gmeint

hmm und wenn er es all es bidl molet zeme wosi de chöned id stube hänke. zb so https://www.google.ch/search?q=wedding+g...SiW3EjWmblaM%3A guet vellecht bez schöner he
oder so https://www.google.ch/search?q=geschenk+...FPaTfUwI30YM%3A
oder ehr machet so öpis:https://www.google.ch/search?q=geschenk+...81fwmrsDRGbM%3A es schöns bild vom Brutpaar und rengs ome euchi glöckwönsch.

oder s gliche of enre decki: https://www.google.ch/search?q=geschenk+...tzxUFhrV2woM%3A

Zuletzt bearbeitet am 27.01.16 08:48

27.01.16 08:56
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Scheisse :-/ wenner wenigstens i euem bett wür schlafe... aber so isch echt en seich!!!
Haha ja das kenni mit es biescht si weg wenig schlaf hihihihi :p

Nei i dä osteopathie machets au mit berüehrige ;) also bi dem wo ich gsi bin uf jedefall :) hät t estelle recht dra gnoh 'ups'... aber hät wohl öpis bracht :D

Lueg die bilder nachher grad mal ufem pc a :) danke uf jedefall viiiiiiiiielmal!!!!!!! :-*

27.01.16 09:28
elea 

Re: Bräute 2013

stemmt i ha seich verzellt. ha rasch d kolegin gfrogt si het gseit cranio ech vorallem so berühere ond Osteopathie esch bez "gröber" fasch scho bez in rectig Chiropraktik aber glich no alternativ

jedesmol wenni jetzt em coop oder so öper hässigs gseh denki Emmer, ah die hend secher au es Baby wo schlecht schloft ond send dorom so ranzig

gester hani es Body gseh wo druf stoht "If I Don't Sleep Nobody Sleeps ". min maa hets weniger wetzig gfonde

27.01.16 10:53
himbeer 

Re: Bräute 2013

ahaha ich ha au sones body übercho vo mim mami, aber euse chnopf pfuused momentan no sehr guet. ich freu mi au über jedi nacht wo so lauft.

de chli pfüüseled momentan no 3 mal am tag, am morge immer so abem 10ni es stündli, denn so uf di 2 namal und denn so am 5i namal. am morge sind mer meistens dihei, det chanen denn vom tragtuech guet is Bett transferiere. die schläfli am namittag sind denn entweder au im bettli oder halt im tragtuech wenn mer grad unterwegs sind.

danke vielmal elea! ja so 1,2 wiiteri hochziite fändi schön das Jahr. ha gseit ich fang ganz easy langsam ah ;-)

läck fraue ich bi so vercheltet, es isch müehsam… und ich ha immer angst ich steck de chli ah. bis jetzt händ mer glück gha erstuunlicherwiis.

ich bi mitem chline au i de osteo gsi, ich ha eifach am afang s gfühl gha er isch immer unwohl und unbequem gsi, egal wie er gläge isch. nach 2 Termin isches besser worde. mittlerwiile gahts au besser im maxicosi, det isch au immer es Geschrei gsi. ich denk zwar det isches a dem neugeborene-isatz gläge, es gaht sehr viel besser sit mer de usegno händ.

uf jede fall hät sie ihn scho aglangt i de osteo, aber sehr sanft. es hät eigentlich eher usgseh als würd sie ihn eifach i de händ hebe und chli hi und her drehe. mini schwör gaht regelmässig id cranio und sie meint es seg eher so wie handuflegge vo de Intensität her.

27.01.16 10:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh und lilly: hochziitszitig brucht sehr viel ziit und video au… es Bild fändi aber au super wie d elea vorschlage hät. mir händ für es pärli mal e Leinwand i chlini Quadrat unterteilt und denn hät jede eis Quadrat chöne gestalte, es hät eifach es herz müsse drin sii. aber form, farb, gstaltig isch völlig frei gsi. das hani au sehr cool gfunde.

oder ihr organisieret es gästebuech wo chli speziell isch. mir händ zb uf etsy e vorlag bestellt gha miteme herz us eusne fingerabdrück und denn händ all gäst uf dem Poster au en Abdruck hinterla anstatt eifach irgendwo z unterschriebe. es hangt jetzt grahmed i eurem Schlafzimmer, echt super worde.

29.01.16 08:56
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@elea: Und, hat die Behandlung irgendeine Besserung gebracht? Wie war eure Nacht heute?

@lilly: Hmm, also ich wäre auch eher für ein spezielles Gästebuch oder dergleichen. Wir haben auch so einen Wedding Tree mit Fingerabdrücken. Der hängt auch gerahmt in unserem Schlafzimmer.

@himpi: Gute Besserung! Ich glaube Säuglinge haben ein ziemlich starkes Immunsystem nach der Geburt.

@me: Mein Fasnachtskostüm ist gekommen und es ist viiiiiel zu eng. Habe es in Grösse L bestellt, aber es geht überhaupt nicht zu. War nun bei der Schneiderin und sie näht mir noch Stoff rein (kostet CHF 30), aber es fehlten rund 22cm!!!

30.01.16 21:12
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui snet, das ist ja krass. das kann ja kein L sein? wenigstens kannst du es retten!

hmja der nestschutz ist schon da, aber ich stille ja nicht. ich dachte immer, dass besonders stillkinder von den Antikörpern in der Muttermilch profitieren? jänu. bei mir geht's aufwärts, immerhin. dafür ist mein mann jetzt angeschlagen.

01.02.16 14:02
elea 

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Wie gohts euch?
Ha euch no rasch wele vode Cranio letscht Woche berechte. esch aso sehr interessant gsi. send fast 2h bi ehre gsi und si het eifach Emmer weder im speel enne d Hand ufgleiht und ehn gspührt. plötzlich seit si "er esch di ganz ss dor BEL gsi gell?" ond ich so, jo stemmt. und si "jo i gspühres" i ha das ehre aber nie verzellt. chorz druf abe seit si "ah schön er esch nie chrank he?" ond i werde, jo stemmt (esch jo bes jez erst einisch chrank gsi!). die 2 ussage hend mi voll umghaue, dass si das eifach gspührt het bi ehm! ja uf all fell seit si er esch dord BEL bez eisitig verspannt aber dass muss ned zwengend de grond si wiso er schlecht schloft. si esch aber sehr zueversehtlich dass si ehm chan helfe. ja, lily du heshc mi jo scho bez vorgwarnt set her eschs abolsuti Katastrophe schlemmer denn je. jetzt esch de tagesrthymus total dorrenand und er chont all stond die nacht. hoffe das esch nor e chorzwilige röckschlag und das si ehm wörkli chan helfe. go nöchst sonntig weder, mol luege was si denn seit!

himbi, hoffe din maa esch au weder bez besser zweg und dass du ganz öbere berg besch!!!!

snet, das esch jo echt kacke wegem kostüm. das döf bimene L echt ned si aber guet chasches la usbessere!


so wönsch euch e guete start id Woche!!!!!

02.02.16 08:05
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@himpi: Wahrscheinlich eine China-Grösse L

Nein, ich meinte gelesen zu haben, dass der auch ohne Stillen noch da ist, aber vielleicht täusche ich mich auch. Unser Kleiner wurde eigentlich erst kurz vor jährig krank.

@elea: Das tut mir voll Leid, dass es nun noch schlimmer geworden ist. Vielleicht ist es ja wirklich nur ein kleiner Rückschlag, bevor es besser wird. Das ist eben der Grund, weshalb ich auch Angst vor einem 2. Kind habe. Meine Vorstellung vom Eltern-Sein war schon sehr naiv, ich dachte, dass die Kleinen irgendwie 1 Monat nach Geburt durchschlafen und damit hat es sich dann. Erst jetzt weiss ich durch mein Umfeld, dass das gar nicht so sein muss.

@me: Ich kann momentan leider auch nicht so gut schlafen... Ich muss viele Medis nehmen und es ist einfach zu viel... Ich glaube deshalb habe ich auch gerade so Mühe mit schlafen.

 1 .. 1832 .. 3661 3662 3663 3664 3665 .. 3711 .. 3757
himbeer   Zeremonie   schnell   wirklich   bearbeitet   vorallem   natürli   langsam   Kollegin   natürlich   einfach   Problem   eigentlich   Zuletzt   Hochzit   gspannt   eigentli   irgendwie   schaffe   richtig