Bräute 2013 |
|
1 .. 1832 .. 3661 3662 3663 3664 3665 .. 3711 .. 3757
|
|
|
|
|
|
27.01.16 10:53
himbeer
|
Re: Bräute 2013
ahaha ich ha au sones body übercho vo mim mami, aber euse chnopf pfuused momentan no sehr guet. ich freu mi au über jedi nacht wo so lauft.
de chli pfüüseled momentan no 3 mal am tag, am morge immer so abem 10ni es stündli, denn so uf di 2 namal und denn so am 5i namal. am morge sind mer meistens dihei, det chanen denn vom tragtuech guet is Bett transferiere. die schläfli am namittag sind denn entweder au im bettli oder halt im tragtuech wenn mer grad unterwegs sind.
danke vielmal elea! ja so 1,2 wiiteri hochziite fändi schön das Jahr. ha gseit ich fang ganz easy langsam ah ;-)
läck fraue ich bi so vercheltet, es isch müehsam… und ich ha immer angst ich steck de chli ah. bis jetzt händ mer glück gha erstuunlicherwiis.
ich bi mitem chline au i de osteo gsi, ich ha eifach am afang s gfühl gha er isch immer unwohl und unbequem gsi, egal wie er gläge isch. nach 2 Termin isches besser worde. mittlerwiile gahts au besser im maxicosi, det isch au immer es Geschrei gsi. ich denk zwar det isches a dem neugeborene-isatz gläge, es gaht sehr viel besser sit mer de usegno händ.
uf jede fall hät sie ihn scho aglangt i de osteo, aber sehr sanft. es hät eigentlich eher usgseh als würd sie ihn eifach i de händ hebe und chli hi und her drehe. mini schwör gaht regelmässig id cranio und sie meint es seg eher so wie handuflegge vo de Intensität her.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1832 .. 3661 3662 3663 3664 3665 .. 3711 .. 3757
|