| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1832 .. 3662 3663 3664 3665 3666 .. 3712 .. 3757
02.02.16 08:53
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

das cha em fall wörkli si :) ha mol in HongKong imene Zara wele en Jeans chaufi. womers 42 ned passt het, hets mer abglösche und be gange

ja das weiss me halt nie vorher wis chend wird ( zom glöck ). i ha au scho denkt, wenn jedes chend super easy wer, de hetti 6

musch denn so vell medis ne wegem Rheuma?

02.02.16 11:43
snet 

Naja, irgendwas muss es ja sein. Ich trage ja mittlerweile Grösse 38, aber das ist dann echt frustrierend nochmals 22cm in ein Kostüm Grösse L einnähen zu lassen. Vor allem ist es ja ein Fasnachtskostüm, das sollte doch eh elastisch sein. Leider sieht das Wetter am Wochenende so gar nicht gut aus, dabei wäre ich mit M. am Sonntag an den Umzug gegangen...

Ich war echt so naiv zu glauben, dass die Kids nach irgendwie 1 Monat durchschlafen. Ich habe mich gar nie mit dem Ganzen beschäftigt, weder Geburt noch irgendwas sonst. Vielleicht ein Fehler oder doch entspannter (Was ich nicht weiss, macht mich nicht heiss?).

Nein, es kommt gerade vieles zusammen und resultiert in 6 Pillen am Tag. Aber das Antibiotika darf ich nun absetzen, weil die Nebenwirkungen zu stark sind.

02.02.16 11:54
elea 

ja dezue chont jo no dass fasnachtskostüm generell bez wiiter gschnette send well me jo no züg dronder ahet (oft). be of all fell gspannt, musch mer denn es föteli schecke vo euch 2

ja i fende vorher berngts nix zom sech sorge mache. me weiss jo nie wis chont.... :)

ui das tönt aber gar ned guet! hoffe chasch gli nomeh medis absetzte! das ech secher en Tortur före körper, klar chasch ned guet schlofe

02.02.16 12:33
Lilly4 

Hallo zäme

Das tuet mer leid das es bi eu jetzt tatsächlich en rückschlag gäh hät :-( isch es aber mittlerwilä scho bitz besser? Oder no gar nonig? Jetzt chasch ja gli nomal gah, gäll? Viellicht bruchts eifach es paar sitzige bis zur besserig!? Drucke fescht t dumme... ach, das isch wüki en mega seich :-/ vorallem wämer scho alles usprobiert hät und es nützt eifach nüd! Muesch immer uf dini inneri stimm lose, mache was dis gfühl seit... viellicht gahts dänn mit öpisem uf eimal besser!!

Snet, das isch so, bevor mer nöd selber chind hät chamers sich gar nöd vorstelle wies isch... erscht wenn die würm dänn da sind :) ich find aber mer wachst automatisch i die neu situation und isch viellicht au besser weiss mer nöd scho im vorus was alles uf ein zuecho chönd :p
Mir händ gott sei dank das glück das mer en guete schlöfer händ und au t estelle machts nöd schlecht :) am abig muess sie zwungenermasse, wie dä brüeder, um die 7ni/8ti is bett hehe und dänn chund sie so nach 7-8 stund zum esse, dänn schlaft sie meischtens nomal 3h und am morge nimmi sie zu eus is bett (wenn min ma go schaffe gaht) chch

So ärgerlich mit dim fasnachtskostüm :-/ passts unterdesse? Als was gahsch dänn? :)

02.02.16 13:57
snet 

@elea: Ja, ich habe auch gesagt, dass ich noch extra Platz brauche um drunter noch etwas anzuziehen.

Ja, ich werde euch dann ein Foto schicken

Ich habe halt immer so ein Engegefühl in der Brust wegen all diesen Medis und das erschwert das Schlafen ebenfalls.

@lilly: Um das Thema Geburt habe ich mich ja auch nie gekümmert :-) Das klingt ja bei euch nach einem ganz soliden Alltag!

Ich weiss es noch nicht, ich muss das Kostüm heute noch anprobieren. Ich gehe als Prinzessin Peach.

02.02.16 14:25
elea 

lily, nei leider esch no ke besserig cho ide nacht. woner no ganz e chliine gsi esch heter pennt wine Weltmeister. jetzt woni muss schaffe spennt er. so fiis

snet, ah du hesches extra erwähnt? denn fendis dopplet ärgerlich wenns denn z eng esch. :/

Zuletzt bearbeitet am 02.02.16 14:27

02.02.16 15:21
snet 

Ich mag mich gut erinnern, dass er so brav durchgeschlafen hat früher. Aber es wird bestimmt wieder klappen!

Nein, ich war noch gar nicht bei der Schneiderin wegen dem Kostüm Anprobieren. Ich habe ihr nur gesagt, dass sie bitte noch ein paar extra cm geben soll, damit ich mich noch warm anziehen kann.

Ahja, ich plane gerade eine Städtereise mit meiner Kollegin :-)

02.02.16 15:51
Lilly4 

Elea, das isch wüki sch..... :-( mega mega doof! Häsch dänn e vermuetig a was das es chönd ligge?

Betrf Geburt snet, bi dä erschte han ich mier GAR KEI gedanke gmacht, ha mer ja au nöd chöne vorstelle was uf mich zuechund... bi dä zweite muessi ehrlich säge hani scho bitz 'angscht' gha willi ebe gwüsst han wie es sich afühle wird :p obwohl die zweit geburt ja dänn viel ringer gange isch! Aber ha scho dänkt gha, es dritts mal muessi die schmerze scho nöd grad nomal müesse dure mache :p

Städtetripp - cool :) und was staht so zur uswahl? ;)

02.02.16 15:56
elea 

lily ich glaub jo er wet mi eifach fertig mache nei seich. ha ke ahnig. lang ahni gmeint es sig e wachstumsschub, aber de goht chum 3mt weiss ned obs vellecht demet ztue het dass min ma set bald 3mt ade stöck esch und sech ned so cha um ehn kümmere winer ech das gwöhnt esch. aber de müsst jo ehner besser werde langsam well mi maa jo weder meh chan mache langsam. aber es wird jo Emmer schlechter nei be echt rotlos was dem chend fehlt

lily, hesch bide 2te Geburt eigentli au weder nome die tröpfli brucht? weiss gar ned obi das mol gfrogt han :)

cool snet, wohe sells denn go? ond wenn gönd ehr?

02.02.16 16:54
Lilly4 

Ja en 3 monatige wachstumsschuub wär chli lang :p
Hmmm:-/ dämfall wiiterhin uf t cranio hoffe!! Dä tag dur schlafter ja au nöd z lang gäll? Mini kollegin hät ihre chli nur no 1x am tag 1h schlafe lah und sit det isch bi ihre besser...

Genau, han bi dä estelle au 'nur' die tröpfli gnoh :) es isch ja uf eimal so schnell gange ;)

1 .. 1832 .. 3662 3663 3664 3665 3666 .. 3712 .. 3757
langsam   natürlich   Zeremonie   Problem   eigentlich   gspannt   schnell   Hochzit   vorallem   eigentli   natürli   einfach   wirklich   himbeer   bearbeitet   Zuletzt   irgendwie   schaffe   Kollegin   richtig