Bräute 2013 |
|
1 .. 1833 .. 3663 3664 3665 3666 3667 .. 3712 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
08.02.16 09:05
himbeer
|
Re: Bräute 2013
ui elea, das tönt würkli mega schlimm cha mer grad vorstelle wie du dich muesch fühle und denn no go schaffe, das isch de Horror. ich cha leider susch au nöd viel schlaus dezue säge, ich hoff nur dasses sich bald wieder beruhigt bi eu.
s babyschwümme isch lässig gsi! ich ha ziit gnutzt zum es paar längene mache aber ha die letzte 10 minute no zugelegt, es isch so herzig gsi. min maa hät denn au gseit de chlii hegs mega spannend gfunde, s Wasser und natürli die andere chind. min maa hät de eint ander Papi sogar kännt, mega lustig. und de chlii isch nachher sogar im maxicosi ipennt bevor mer überhaupt im auto gsi sind, haha. am abig ischer denn total kaputt gsi und mega früeh is Bett. ich probier eigentlich jetzt de Rhythmus grad so wiiterfüehre will mir ja denn abem april au 2-3 mal i de wuche früehner müend use und denn isch de Wechsel nöd so extrem für ihn.
Brei funktioniert au super bis jetzt. er hät denn vorgestern und gester je e rieseportion verdruckt (sicher vo de mengi her es ganzes gläsli), hetti nie erwartet. aber ich ha no e frag a eu Mamis: mir händ de namittagsbrei jetzt als ersts igfüehrt und ich frög mi jetzt grad wie mer das unterwegs am beste mached? ich ha de Brei eigentlich welle selber mache und nur "i notfäll" gläsli füttere, aber ich cha ja en Apfel-banane-brei unterwegs nöd guet frisch mache. er isst de ungefähr am 3 und denn sind mer halt meistens nöd dihei. gmüesbrei cha mer ja igfrühre und denn eifach quasi unterwegs auftaue lah, oder? cha mer früchtebrei au igfrüre oder wird de bruun? verzelled mal wie ihr das machet ;-)
|
|
|
08.02.16 09:42
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Halli hallo mitenand
Au für mich wieder en Bürotag hüt
Ou nei elea, das tuet mär mega Leid zghöre dases nöd besseret. Ich verstahn dich... mir hend zwar nie so langi Wachphasene gah aber euse chlii isch es ziitli lang mega oft cho ide Nacht und das schlucht brutal, vorallem wenn denn no muesch go schaffe. Was het denn d Hebamme gmeint? Letzt mal bisch ja recht zueversichtlich gsi...
Helfe mit Tipps chani leider nöd aber vilicht als chlini Hoffnig... bi eus hets eifach so, vo eim Tag uf de ander besseret, s het irgendwie eifach sini Ziit brucht. Hoffentli isches glii besser und du chunsch zu meh Schlaf und meh Chraft, en Kaffi isch sicher scho mal en guete Istieg in Mäntigmorge
Snet wie isches gsi ade Fasnacht? Het de chlii Freud gah? Mir sind gar nöd so d Fasnächtler tuet mär Leid weg dine Schmerze... hoffe isch bald besser.
Jöö himbeer, mir sind au is Babyschwümme, bi eus hend immer beidi Eltere is Wasser dörfe, hani no lässig gfunde, isch sowieso mega süess wie's amigs gmacht wird. Aber isch super wenn du chasch Längene schwümme und de chlii mitem Papi im Wassser isch, so Wuchenend-Kürs sind ebe scho super! Wegem Brei, mmmh scho so lang her ich han au immer alles frisch gmacht aber d Frücht nie igfrohre, han nämli gfunde dass sie nachem uftaue so "wässerig" gsi sind. Han drum immer so 2-3 Tagesportione gmacht und im Chüehschrank ufbewahrt. Ich han d Banane uswärts erst mitgno wo er agfange het "Stückli" esse, so hani sie nämli eifach chöne verdrucke.. sust hani für unterwegs eifach immer Öpfel/Bire (spöter no Mango oder Pfirsich drigmischt) und wenn Öpfel und Bire chochsch denn wirds nöd bruun
|
|
|
|
|
|
1 .. 1833 .. 3663 3664 3665 3666 3667 .. 3712 .. 3757
|