| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1833 .. 3664 3665 3666 3667 3668 .. 3713 .. 3757
08.02.16 10:13
elea 

Re: Bräute 2013

himbeer:
hät 40 minute Vollgas brüeled im auto und mir wüssed eifach nöd warum. ufem hiiweg isch alles ok gsi.

gell du hesch gseit ehr hend de neugeborene isatz scho usegno oder? bi eus eschs besser worde wo de weg gsi esch.

08.02.16 10:17
snet 

Guten Morgen

@elea: Das klingt wirklich sehr anstrengend bei euch zuhause. Ich kenne gerade auch keinen Tipp mehr. Vielleicht mit einer Wiege oder einem Dondolo? Oder hast du ihm das t-shirt von dir mal ins Bettchen gelegt? Vielleicht eine Wasserader, die unter dem Bettchen verläuft? Vielleicht stellst du einfach mal das Kinderbett in einen anderen Ecken?

Wir wollen Ende August nach Skopje gehen. Ich bin mega gespannt wie es sich entwickelt hat, ich war vor 16 Jahren das letzte Mal dort. Anscheinend hat man mega viel Geld in die Hand genommen um das Ganze super chic aussehen zu lassen. Für meine Kollegin und mich ist es halt etwas anders, weil wir ja beide aus dem Balkan kommen.

Es geht heute schon besser mit den Medis. Konnte ein paar Sachen absetzen und nun geht es schon besser.

Ja, ich habe zumindest keine weitere Prinzessin Peach gesehen :-)

@himpi: schön hatte dein Mann so viel Spass beim Babyschwimmen.

Den Früchtebrei habe ich auch eingefroren. Am Anfang musst du nämlich bis auf Bananen alle Früchte kochen. Den kannst du dann auch mitnehmen. Geht sogar noch besser, weil man noch das Getreide hat, welches heiss ist. Dann wird das Ganze auch schneller warm.

08.02.16 10:18
snet 

@emma: Heute geht es nochmal an die Fasnacht! Der Kleine hat es am Samstag total verpennt, aber macht auch nichts.

Wie läuft es bei dir im Büro?

Ich bin froh, dass M. seine 12h schläft. Erleichtert es mir auch arbeiten zu gehen.

Zuletzt bearbeitet am 08.02.16 10:25

08.02.16 10:20
Emma13 

Himbeer jaja, das isch ganz sicher keis Problem (also ich hans zumindest uswärts immer so gmacht und er het nie Problem gah), würsch de Brei ja eh nöd chüehlschrank-chalt geh drum müesst mär s Gläsli sowieso bitz vorher scho useneh... und mir het mär gseit dass mär d Breis wie au normals Esse problemlos 2-3 Täg im Chüehschrank chan ufbewahre. Viel Spass bim breile

elea ohhhh ich verstahn dich sooooo guet!!!! Han de Tipp au scho vo paarne Lüüt übercho und vilicht mags bi gwüssne Babys au funktioniere aber wie ich min Sohn kenne, er wür so fest brüelle bis zum erbreche das bringi nöd übers Herz und au wenns meh Ziit brucht, gahn ich lieber anderi Weg. Jedem das seine aber ich verstahn was du meinsch und bin ganz dinere Meinig. Das isch imfall no en guete Input wegem Esse, chönt würkli demit zämehange, hesches vilicht au scho mal mitem Chinderarzt besproche? Vilicht gwüssi Sache am Abig vermiede das er nöd mit some schwere Mage is Bett gaht. Findi übrigens top dass du no stillsch min chline het sich ide Zwüscheziit friedlich abgstillt

08.02.16 10:53
Emma13 

Snet ihihi so guet, d Fasnacht verpennt het sich abem Lärm demfall nöd störe lah! Wünsch eu nomal ganz viel Spass!

Danke fürd Nahfrag, im Büro laufts super, han echt en tolle Job gfunde und ich chan d Arbetsziite sehr guet iteile. D Betreuig het sich au langsam igspielt und da bini mega erliechteret. Ja das glaubi dass froh bisch mit some guete Schlöfer, vorallem wenn mär am Morge früeh use muen. Ich chan mich zum Glück au nöd beklage, de chlii laht sich guet wecke am morge, nur am Abig müemmer nochli üebe das er bitz früehner ischlaft würs nach ihm gah, würer am liebste bis am 22:00 ufbliebe

Zuletzt bearbeitet am 08.02.16 10:54

08.02.16 11:22
himbeer 

ich find das au komisch, elea. bi au kein fan vo schreie lah, au nöd wenn mer denäbed sitzt (frög mi au chli was das bringe söll). wenn euse bis jetzt am abig so schreiphase gha hät (i de erste wuche am meiste) hani oropax inetah und ihn im tragtuech umetreit… denn isches meistens recht guet ushaltbar gsi. aber i de nacht isch das au kei optimali lösig.

aber a de ernährig schruube isch e gueti idee. vilicht vertreit er würkli öpis nöd?

weg de banane: ich bi no unsicher öbi die eifach cha verdrucke, momentan pürieri no alles. i de mübe händs mer gseit ich sölls no sehr flüssig und un-stücklig mache will er ja susch nur trinkt. vilicht warti da no en moment.

08.02.16 11:27
elea 

snet das metem tshirt hani probiert. er hets ignoriert oder ine egge vom bettli gheiht da met de wasserodere glaubi ned, well er jo s erste halbjohr super pennt het

cool wie lang wend ehr denn go? es verlängerets wochenend oder länger?

gell Emma, es brecht eim s herz si lo zbrühele. ond de denki chas doch eifach ned guet si wenn beidi so liide! ja wi du seisch, bi paarne Babys mag das e gueti lösig si und funktioniere. aber me kennt jo sis chend und weiss was es mag liide und was ned!
ja ha grad letscht Woche 1johres kontrolle gha. er het nüt gross dezue gmeint. nor dass es guet sig was er esst
ah cool, het er sech selber abgstellt? för eus stemmts momentan tiptop eso und i Nemes vorzue wis chont. denke er wird mer denn au zeige wenn ehr nöm möchte. oder vellecht verleidets mer den emol. aber muss scho sege, be öberrascht wie vell negativi reaktione ich wege dem bechome

haha Emma, wet er demfall zobe nüt verpasse?
super het sech das alles so gue tipnedlet und vorallem toll das es der so guet gfallt bim neue Job! wenn me en arbet het wo eim freud macht de esch au d trennig vom chline nor halb so schlemm, und e tolle usglech!

hihi himbi, da met de oropax esch genial
aso wenn d Banane warm esch und si nöm grüen esch dosse, denn chame si super fiin vermatsche met de gable. i ha amigs die stückli selber rasch use gesse weni gmerkt ha i ha eis stöckli öberseh aber ebe du chasch de früchtebrei ohni Problem paar stond die täsche ha und denn spöter ge. ebe es chunt jo e usem chüehlschrank und de chas schön no bezeli warm werde :)

08.02.16 12:37
Emma13 

Ja sicher elea, wenn du als Mami (oder ihr als Eltere) e schlechts Gfühl debi hend denn muess mär sicher nöd sonen Rat befolge, isch für eus au nüd und mir hend würkli es paar sehr strängi Mönet gah, het eifach sehr viel Geduld und Nerve brucht aber ich han mir denn immer gseit, er macht das sicher nöd zum mich nerve und verwacht nöd extra will er eifach wett umeschreie het sicher sini Gründ gah und natürli bini jetz froh dases verbi isch aber bin au froh dasi ihn idere Ziit immer tröstet han und das er sich nöd allei gfühlt het... stell mir das für sone chlises Chind eifach mega härt vor.

Das machsch du super, nimms wie's chunt.. han ich au so gmacht und hett nie denkt das ich 14 Mönet het chöne stille!!! Ich han ihm nachem erste Geburi bitz wele abgwöhne ide Nacht ztrinke und han drum langsam ide Nacht immer weniger gstillt, han denn es Ziitli lang nur am Abig vorem ischlafe gstillt und mite Ifüehrig vode Vollmilch het sich das denn irgendwie automatisch ergeh, er het nüm würkli "aktiv" nach de Brust gfrögt, ich han sie nüm aktiv abote und so isches sehr friedlich und ohni irgendwelchi Medis oder Milchstau fertig gsi. Bin uu froh het sich das so guet ergeh, han scho bitz Angst gah vor dem Schritt, aber offesichtlich isch er parat gsi und für mich hets au grad gstumme und ja, die negative Kommentär kenn ich au... verstahn zwar bim beschte Wille nöd warum gwüssi Lüt so reagieret aber ich für mich, bin mega happy das mir so lang hend chöne stille und hoff sooo fest dases bime zweite Chind genau so guet wird klappe aber au da spaltet sich d Meinige...

Und wegem job... danke viel mal! Bin au froh laufts so guet und es stimmt, s isch würkli sehr en guete Usglich und wenn eim de Job gfallt, fallts eim viel liechter.. aber ich freumi jedesmal so fest uf de Abig wenni ihn wieder chan go hole und er mir entgegerennt, so herzig

ihihi himbeer de Tipp mite Oropax wirdi mir au merke

Zuletzt bearbeitet am 08.02.16 12:39

08.02.16 13:26
snet 

@elea: Also bei uns klappt das meistens. M. Mötzelt immer beim ins Bett gehen, weil er ja nichts verpassen will. Wir lassen ihn dann etwa 5 Minuten und in 99% der Fälle schläft er dann ein. Und wenn nicht, holen wir ihn wieder zu uns. Aber das funktioniert bei uns und jedes Kind ist ja anders.

Vielleicht kannst du ja etwas tcm mässiges machen? Eine Teemischung oder so?

Wir wollen 3 Nächte nach Skopje gehen.

@emma: Jep, in dem ganzen Krach ist er einfach weggeratzt :-) super, dass es bei der Arbeit so gut läuft! Das ist echt gold wert! Ich gehe auch gerne arbeiten, auch wenn es etwas streng ist.

@me: ich wollte noch einen Pass für M. machen und hatte keinerlei Unterlagen dabei. Ich habe nirgends gelesen, dass der Geburtsschein und die Einverständniserklärung des Vaters vorliegen müssen... Naja, jetzt muss ich das einfach nachreichen. Und auf seinem Passfoto ist noch eine Reiswaffel, aber es hat echt kein gutes Foto gegeben :-)

08.02.16 14:35
elea 

Emma, eschs bi euch demfall au paar mönet gange woner so schlecht gschlofe het? ui das geht mer grad hoffnig em fall
ja ich denke ebe au er machts ned extra ond errüeft well er eus brucht i dem Moment!
hey das tönt wörkli super wie das bi euch klappet het metem abstelle. hoffe bi eus laufts den au so ribigslos! und es esch jo perfekt wenn de Moment grad för beidi rechtig esch. me chame sech ned wönsche! i denke so lang euse chlii so schlechti necht het beni froh chani en no beruhjige met em stelle. wösst ned wini das ohni wörd schaffe

ui ja gell das esch doch s schönste wenn me fiirobe het und denn gseht wi sech de chli freut eim zgseh das esch Balsam för jedi mami-seele

snet, d hebbi macht mer jez teebaumöl tröpfli för ehn. hoffe es helft ehm. und werde luege dassi ehm bez Fenchel cha underüble, vellecht helft ehm das falls er en unruhige mage het. ah secher dud er sech nach 5min scho selber beruhige. das esch en traum

ah cool, meistens lange 3 täg zom e Stadt azluege und bez chöne go schoppe redet denn du oder dini fröndin au d sproch?
ah echt ehr hend müsse so vell vorlegge? guet weiss ned obs bim pass anderst esch als bide ID. mer hend erst en ID gmacht. nor i hame müsse uswiise. si hend ned emol s Familie büechli welle gseh. ha de denkt, i chönt jo met ergend emne chend verbi go ond en ID mache wo ned mis esch aber ebe bim pass eschs demfäll auä strenger! haha da met de riiswaffle esch super eh en wetz das met de föteli bi so chline. mer hends gmahct woner 5mt alt gsi esch. erkennsch chum dass er das sell si.. voll de wetz

1 .. 1833 .. 3664 3665 3666 3667 3668 .. 3713 .. 3757
Problem   bearbeitet   schaffe   himbeer   Zuletzt   eigentlich   richtig   schnell   einfach   wirklich   vorallem   langsam   gspannt   Hochzit   Zeremonie   natürlich   eigentli   natürli   Kollegin   irgendwie