Bräute 2013 |
|
1 .. 1833 .. 3664 3665 3666 3667 3668 .. 3713 .. 3757
|
|
|
|
|
|
|
|
|
08.02.16 12:37
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Ja sicher elea, wenn du als Mami (oder ihr als Eltere) e schlechts Gfühl debi hend denn muess mär sicher nöd sonen Rat befolge, isch für eus au nüd und mir hend würkli es paar sehr strängi Mönet gah, het eifach sehr viel Geduld und Nerve brucht aber ich han mir denn immer gseit, er macht das sicher nöd zum mich nerve und verwacht nöd extra will er eifach wett umeschreie het sicher sini Gründ gah und natürli bini jetz froh dases verbi isch aber bin au froh dasi ihn idere Ziit immer tröstet han und das er sich nöd allei gfühlt het... stell mir das für sone chlises Chind eifach mega härt vor.
Das machsch du super, nimms wie's chunt.. han ich au so gmacht und hett nie denkt das ich 14 Mönet het chöne stille!!! Ich han ihm nachem erste Geburi bitz wele abgwöhne ide Nacht ztrinke und han drum langsam ide Nacht immer weniger gstillt, han denn es Ziitli lang nur am Abig vorem ischlafe gstillt und mite Ifüehrig vode Vollmilch het sich das denn irgendwie automatisch ergeh, er het nüm würkli "aktiv" nach de Brust gfrögt, ich han sie nüm aktiv abote und so isches sehr friedlich und ohni irgendwelchi Medis oder Milchstau fertig gsi. Bin uu froh het sich das so guet ergeh, han scho bitz Angst gah vor dem Schritt, aber offesichtlich isch er parat gsi und für mich hets au grad gstumme und ja, die negative Kommentär kenn ich au... verstahn zwar bim beschte Wille nöd warum gwüssi Lüt so reagieret aber ich für mich, bin mega happy das mir so lang hend chöne stille und hoff sooo fest dases bime zweite Chind genau so guet wird klappe aber au da spaltet sich d Meinige...
Und wegem job... danke viel mal! Bin au froh laufts so guet und es stimmt, s isch würkli sehr en guete Usglich und wenn eim de Job gfallt, fallts eim viel liechter.. aber ich freumi jedesmal so fest uf de Abig wenni ihn wieder chan go hole und er mir entgegerennt, so herzig
ihihi himbeer de Tipp mite Oropax wirdi mir au merke
Zuletzt bearbeitet am 08.02.16 12:39
|
|
|
|
|
|
1 .. 1833 .. 3664 3665 3666 3667 3668 .. 3713 .. 3757
|