Bräute 2013 |
|
1 .. 1834 .. 3665 3666 3667 3668 3669 .. 3713 .. 3757
|
08.02.16 15:28
Emma13
|
Re: Bräute 2013
Snet ja das isch natürli en wichtige Unterschied, öb s Chind mötzlet oder schreit... euse brüellt denn wie am Spiess und beruhigt sich nur wenn mär ihn in Arm nehmet, da wäret 5min warte scho zviel. Aber isch würkli super wenn er so schnell allei ischlaft.
Elea ja mir hend au es paar sehr strengi Mönet gah wo er eifach immer und immer wieder verwachet isch ide Nacht, bin also au soooo froh gsi ums stille isch bi mir natürli bitz eifacher gsi willi nonig gschaffet han aber ich verstahn di absolut, s isch würkli härt vorallem wenn mär eifach nüm wiiter weiss. Mir hets denn eifach enorm ghulfe d Situation eifach z'akzeptiere, ich han Wecker und Handy usem Zimmer tah, nüm ufd Uhr gluegt und nüm zählt wie oft das er cho isch, das het mi weniger gstresst und langsam hets denn besseret, immer mal paar Stund meh am Stuck gschlafe und jetz schlaft er immer wie meh dure. Es het bi eus eifach Ziit brucht... hoffes fest dases bi eu au nur e Frag vode Ziit isch. Und gnüss s stille solangs für beidi di besti Lösig isch (vorallem ide Nacht), wenigstens das erspart der d Mühe vom ufstah und no müesse Fläschli wärme.
Mir möchtet au mal no en Pass mache, aber da mär mehrheitlich in Europa unterwegs sind langet d ID im Moment... sis Föteli isch vo wenn er 3 Wuche alt isch stellet eu vor wie fest das er dem chline Baby no glicht isch en Witz dass das Föteli solang druf blibt!
|
|
|
|
|
|
|
|
09.02.16 07:38
Lilly4
|
Re: Bräute 2013
Guete morge mitenand... Wow da isch ja recht öpis gloffe :) und ich ha eifach kei benachrichtigunge becho :-(
Elea, dämfall immernonig besser worde? :-/ das isch echt doof... aber finds no guet was t emma gschriebe hät: t situation probiere akzeptiere, das wird wohl s bescht si und vorallem bliebt där schlussentlich eh nüd anders übrig :p wechslet sich din ma und du amigs ab? Au das mitem wecker und uhr weg stelle, super hihihi
Also ich merk jetzt z.b. en extreme unterschied bi mine zwei... dä luis isch ja gaaar kein kuscheli, schlaft nöd/nie im arm isch, vo chli a (hämer zerscht au no müesse druf cho) und au nebet ihm sim bett hocke, häts amigs nur no schlimmer gmacht :-/ er isch am beschte allei zur ruhe cho... drum isch es dänn schnell mal guet gange mitem schlafe bi ihm und haltet bis jetzt zum glück a (klar gits amigs au usnahme) aber das isch ja normal... und t estelle isch eher eini wo nöchi brucht, vorallem mich wenn sie mal mühe hät zum ischlafe, zwar nöd immer (chan au guet allei ischlafe) aber amig brucht sies eifach und dänn gib ich ihre die nöchi au und gnüss es vorallem (will dä luis ja nöd so gsi isch) im moment isch dä luis aber au sehr ahänglich, es hät en leider au mit magedarm verwütscht... sooo schlimm! Aber glaub langsam, langsam gahts wieder berguf, gott sei dank!!!
Himbeer, so herzig mitem babyschwümme... isch halt scho ganz e tolli sach! Wo gönder? :)
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1834 .. 3665 3666 3667 3668 3669 .. 3713 .. 3757
|