| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1834 .. 3665 3666 3667 3668 3669 .. 3713 .. 3757
08.02.16 15:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

Snet ja das isch natürli en wichtige Unterschied, öb s Chind mötzlet oder schreit... euse brüellt denn wie am Spiess und beruhigt sich nur wenn mär ihn in Arm nehmet, da wäret 5min warte scho zviel. Aber isch würkli super wenn er so schnell allei ischlaft.

Elea ja mir hend au es paar sehr strengi Mönet gah wo er eifach immer und immer wieder verwachet isch ide Nacht, bin also au soooo froh gsi ums stille isch bi mir natürli bitz eifacher gsi willi nonig gschaffet han aber ich verstahn di absolut, s isch würkli härt vorallem wenn mär eifach nüm wiiter weiss. Mir hets denn eifach enorm ghulfe d Situation eifach z'akzeptiere, ich han Wecker und Handy usem Zimmer tah, nüm ufd Uhr gluegt und nüm zählt wie oft das er cho isch, das het mi weniger gstresst und langsam hets denn besseret, immer mal paar Stund meh am Stuck gschlafe und jetz schlaft er immer wie meh dure. Es het bi eus eifach Ziit brucht... hoffes fest dases bi eu au nur e Frag vode Ziit isch. Und gnüss s stille solangs für beidi di besti Lösig isch (vorallem ide Nacht), wenigstens das erspart der d Mühe vom ufstah und no müesse Fläschli wärme.

Mir möchtet au mal no en Pass mache, aber da mär mehrheitlich in Europa unterwegs sind langet d ID im Moment... sis Föteli isch vo wenn er 3 Wuche alt isch stellet eu vor wie fest das er dem chline Baby no glicht isch en Witz dass das Föteli solang druf blibt!

08.02.16 16:29
snet 

@elea: ich hoffe sehr, dass das teebaumöl noch hilft! Oder ein Entspannungsbad mit dem Kleinen?

Ja, ich habe nun ein Couvert vorbereitet mit dem Geburtsschein und dem Einverständnis meines Mannes... Mega mühsam, dass ich noch so viel Sachen nachreichen musste.

M. hat ja sooo doof getan bei dem Passföteli machen. Am Boden ist er gelegen und hat getäubelet. Von dem her ist das Passföteli mit der Reiswaffel noch das Beste :-)

@emma: Eben, bei jedem Kind läuft es anders. Ich habe einfach gesehen, dass es für M. Besser ist, wenn man ihn etwas in Ruhe lässt. Sonst denkt er immer noch, dass wir jetzt wieder spielen gehen. Vor allem weil er dann so müde ist und dann den Schlaf nicht findet.

08.02.16 16:31
elea 

ui Emma mer hend au sone göiser de cha schreie, do meinsch es stecht ehm öper es messer in buch und jo wi du schribsch, du send denn au 5min en Ewigkeit gell

ja glaub i "muess" es au so mache wie du. akzeptiere dass es jez so esch und warte bes es dorre esch! nei be scho froh weni ghöre dass es au andere so goht merci vellmol förs muet mache!!!!!

oh woner 3 Woche alt esch ja denn eschs das foti jo no unbruchbarer als euses

08.02.16 17:18
himbeer 

@elea: genau de iisatz im maxicosi händ mer usegno, es isch scho besser sither. aber ab und zue hät er halt no so fäll wo er sich gar nüm mag beruhige und mega inesteigered… vorher im kafi au, bi ufs wc go wickle und denn ischer verschrocke will öpper de handfön aglah hät - und denn hät er echt brüllt wie am spiess, mit träne und richtig kreischt, ha denkt ich chum nie meh us dem wc use. hät tönt wie wenn mer ihn würd foltere. nachher isch wieder guet gsi, eifach so. heieiei.

09.02.16 07:35
elea 

morge zeme

himbi vellecht escher eifach bez schreckhaft?
und da wegem autofahre esch sone sach... me cha halt ned vell mache. jez womer ehn em grössere setz hend esch au weder besser. aber im maxicosi esch amigs oft müehsam gsi. mer hend denn Emmer es lied gsonge wo ehn beruhigt het. ond das het super gnötz. womer das gmerkt hend hemmer euse gsang metem natel ufgno und of repeat öberd autoluutsprächer lo laufe neme ah en spiegel woner dech gseht, hender oder?

09.02.16 07:38
Lilly4 

Guete morge mitenand...
Wow da isch ja recht öpis gloffe :) und ich ha eifach kei benachrichtigunge becho :-(

Elea, dämfall immernonig besser worde? :-/ das isch echt doof... aber finds no guet was t emma gschriebe hät: t situation probiere akzeptiere, das wird wohl s bescht si und vorallem bliebt där schlussentlich eh nüd anders übrig :p wechslet sich din ma und du amigs ab?
Au das mitem wecker und uhr weg stelle, super hihihi

Also ich merk jetzt z.b. en extreme unterschied bi mine zwei... dä luis isch ja gaaar kein kuscheli, schlaft nöd/nie im arm isch, vo chli a (hämer zerscht au no müesse druf cho) und au nebet ihm sim bett hocke, häts amigs nur no schlimmer gmacht :-/ er isch am beschte allei zur ruhe cho... drum isch es dänn schnell mal guet gange mitem schlafe bi ihm und haltet bis jetzt zum glück a (klar gits amigs au usnahme) aber das isch ja normal... und t estelle isch eher eini wo nöchi brucht, vorallem mich wenn sie mal mühe hät zum ischlafe, zwar nöd immer (chan au guet allei ischlafe) aber amig brucht sies eifach und dänn gib ich ihre die nöchi au und gnüss es vorallem (will dä luis ja nöd so gsi isch)
im moment isch dä luis aber au sehr ahänglich, es hät en leider au mit magedarm verwütscht... sooo schlimm! Aber glaub langsam, langsam gahts wieder berguf, gott sei dank!!!

Himbeer, so herzig mitem babyschwümme... isch halt scho ganz e tolli sach! Wo gönder? :)

09.02.16 08:40
himbeer 

mir gönd in chloote, lilly. isch würkli super :-)

en spiegel händ mer nöd, elea. mir sind eigentli immer all zäme unterwegs will d basis bi mim maa im auto sich (mir händ nur eis), also bruched mers eigentlich au nur am abig oder weekend. ich sitz denn amigs zu ihm hindere wenns schlimm isch, aber es macht eigenti würkli kein unterschied.

singe hilft amigs. oder mitschreie. tönt komisch, aber ich mach amigs au so hüülgrüüsch und denn hört er uf und lost mir zue. tönt sicher mega doof, ich hoff es ghört mi nie öper.

10.02.16 07:26
elea 

morge zeme

ja min maa und i wechsle eus ab. die nacht han i zb vom 1 bes am 5i gluegt und de esch er met em ufgstande und i be nomol e stond he gläge. s coole esch jez no dass mer all 3 mega verchältet send, dass macht alles dopplet loschtig

ja scho loschtig dass d chend so underschedlich send. ebe sogar gschwöschterti wi bi der lily! und jo stell mer das no schwerig vor zerst mol druf zcho dass s Baby lieber sech ellei beruhigt als ovem arm. sost goht me jo Emmer devo us dass si wend gschösselet werde.
arme Luis, hoffentli escher de chäfer gli weder los

haha himbi, met schreie du wenns nötzt macht me alles gell ond ergendeinisch esch eim jo de au egal was echt di andere lüt denke wo is Auto ine lueget

10.02.16 08:12
snet 

Guten Morgen Miteinander

@Pass: So, ich habe nun alle Unterlagen für den Pass nachgereicht und hoffe, dass das bald klappt. Bin auf das Foto mit der Reiswaffel gespannt :-)

@Göiser: Also wir haben auch so einen lauten Kerl, aber das macht er immer während dem Spielen. Naja, meistens verstecke ich mich vor ihm und renne dann auf ihn zu und mache mit mit dem "Waaaaaaah".

@himpi: M. hatte auch immer Angst vor dem Föhn. Oder er fängt auch an zu kreischen, wenn er auf seinem Spielzeugtelefon den sms Knopf drückt und der dann anfängt zu vibrieren ;-)

@lilly: Gute Besserung deinem Kleinen!

@elea: Gute Besserung euch Dreien! Du bist aber auch immer recht früh im Büro :-)

@me: Fasnacht überstanden - lustig wars! Nur konnte ich diese Nacht wieder nicht schlafen, bäääh.

10.02.16 09:00
elea 

hihi snet escher demfall au bez en schreckhafte?

am 7.15 beni meistens em Büro. deför gangi aber au scho am 17.00

ui nei. emmerno wege de medis woder de schlof nemet?

1 .. 1834 .. 3665 3666 3667 3668 3669 .. 3713 .. 3757
einfach   Zeremonie   Zuletzt   Problem   schaffe   natürlich   eigentli   gspannt   vorallem   Hochzit   bearbeitet   richtig   Kollegin   natürli   eigentlich   schnell   himbeer   irgendwie   langsam   wirklich