| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1834 .. 3666 3667 3668 3669 3670 .. 3714 .. 3757
10.02.16 09:14
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Ja, er ist auch ein schreckhafter. Lustigerweise darf ich ihn immer erschrecken und er findet es super lustig.

Haha und gestern hat er einen Tobsuchtsanfall bekommen, als ich ihm eine Schüssel Suppe vor die Nase gestellt habe. Nein, er wollte die Suppe mit dem Löffel eingeflösst bekommen :-)

Hihi, die armen Grosseltern müssen ja schon früh bei euch auf der Matte stehen :-)

Weiss nicht, ich bin einfach wieder in Panik geraten, weil ich den Schlaf nicht gleich gefunden habe.

10.02.16 09:29
elea 

ui ja das met de tobsochtsafäll het bi eus au agfange. wege mega chlinigkeite geht's amigs mega Theater

do beidi grosis sowiso no schaffe, mönd si ned frühener usem huus as wenn si normal wörde schaffe

ja das chan amigs en tüfels-chreis si. dass eim d angst vorem ned chöne schlofe denn de schlof nemmt....

10.02.16 10:38
snet 

Jaja, stämpfeln tut er auch gerne. Das sieht aber irgendwie ganz süss aus :-) Dafür beisst er mich oft, aber ich glaube eher, dass ist seine Art mir Küsschen zu geben. Ich knabbere ihn nämlich immer an und er kann das wohl noch nicht so ganz dosieren

Hehe, trotzdem würde ich an meinem freien Tag lieber ausschlafen

Ich versuche es mal wieder heute Abend ohne Schlafpillen. Sollte schon funktionieren.

Hihi, ich habe wieder eine zalando Bestellung aufgegeben und letzte Woche habe ich einen meeeega schönen Blazer gefunden. War ein Einzelstück und sass wie angegossen! Und dazu gab es 70% Rabatt

10.02.16 12:37
Lilly4 

Danke, am Luis gahts hüt scho wieder besser! Er isst au wieder chli... Magedarmgripp isch wüki e gruusigi Sach :-/ jetzt mal luege ob mier eus au agsteckt händ! Hoffs mal nöd!!
Und t Estelle hät geschter Ihri erscht Physiotherapie gha... sie tendiert däzue immer uf die glich Siete z luege... das müemer Ihre driiingendscht abgwöhne, suscht hät sie dänn verchürzti muskle :-( oder müsst sogar so en Helm träge das es weg gaht! Aber hoff bringets so ane...

Elea, vo 1 - 5 bisch du dra gsi? Und nachher din ma? Das isch ja üüübel!!! Isch eue chli die gaanz nacht wach?? Hmm... wie schaffsch du das nur? Isch ja amigs scho streng 1, 2 so nächt :-/ tuet mer uh leid!

Und snet, du au immer no so problem mitem ischlafe? :-/ kenn au öpert wo wege dem sogar id therapie isch... sie hät sich so en druck gmacht dass sie MUESS ischlafe und dänn isch natürli erscht recht nöd gange und isch sie au uf schlaftablete agwiese gsi... aber das isch ja au kei langfrischtigi lösig :( mittlerwilä hät sies aber glaubs in griff becho!?

10.02.16 13:05
sonne13 

huhu zäme!

wow, do isch jo öppis los!

allne chranke: ganz gueti besserig! magedarm isch echt üüüübel, phu, hoffentli ischs bald überstande und es hed sich niemert aagsteckt!!!!! verchältig isch aber au en mischt (weli chrankheit scho ned...), eifach geds ned so viel wösch

elea, das tönt wirklich üsserscht aasträngend. obwohls be mer immer no d usnahm isch dass ich einisch en nacht wirklich es par stund chann dure schlofe muessi mindestens meistens nur goh de noggi gäh. en rot cha der echt au keine gäh, gueti tipps hesch jo scho becho... loh schreie würden au ned. mir löhnd mängisch eusi "chlii" es par Minute loh täubele, aber wenn sie noch es par Minute ned ufhört denn luegi au wiiter. ich goh denn alle eifach ine, gibe wieder de noggi, stelle d musigdose wieder aa und so. sie sell wüsse dassi scho ume be und sie au ghöre, aber sie sell au wüsse dass ich sie ned wieder usem bett nihme... zum glück chunnt das nur sälte vor, eusi Mädels sind alle am obe so ko dass sie sich richtig ufs bett freued und denn no "tsautsau" oder "tsüss" säged und denn isch rueh eusi "gross" hed au en Phase gha wo sie zmitzt i de nacht geutgluunt verwachet isch und hed welle spiele. mir hend denn de tagschlof reduziert, sithär isch das nümm vorcho. aber ebe, das alles isch sooooo underschiedlich wies d chinder au sind. nur isch das wirklich üsserscht sträng und ich hoffe sehr für euch dass ihr bald usefinded was de uslöser isch... jösses, do isch jo Zwilling ha es zuckerschläcke

snet, hoffentlich kannst du bald wieder besser schlafen. so was blödes... ich guck immer irgend einen Schwachsinn im tv wenn ich nicht schlafen kann, hat eine äusserst beruhigende Wirkung auf mich zum glück ist das selten bei mir... ah übrigens snet, wenn ich arbeite, dann "müssen" die grosis um 05.45 da sein

himbeer, das mit em mitbrüele hani au scho gmacht eusi "gross" mäggelet alle so ume wenn sie müed esch oder ehre öppis ned passt. so jömmerle halt. irgendwenn heds mi so gnärvt, do hani mitgjömmerlet. jösses hed die mech aagluegt und ufghört

mir gniessed eusi Mädels momentan wirklich sehr, es isch sooooo es härzigs alter mit umewatschle, spiele, rede... eifach goldig die schätz! klar, au be eus esch ned alles immer easy und friedefreudeeierkuchen aber im grosse und ganze ischs momentan wirklich cool! mir hend eus au super im huus iigläbt - nöchschts projekt isch de garte und ich hoffe fescht dass de früehlig denn bald chunnt und ich cha mit de Mädels use goh sandele, dräckele, gärtnerle usw

sodeli, liebi grüessli an alli und e schöne tag no!

10.02.16 17:12
Lilly4 

Sonne, oh ja, bin also au gottefroh hämer e eigeti wöschmaschine und tumbler :p bi eusem schatz isch wüki so gsi, churz nachdem er frisch agleit gsi isch hätter sich wieder volle gmacht und das vom sa mittag bis am abig spat :-/ danach 'nur no' vereinzelt... jetzt ischer aber zum glück wieder ufem weg zur besserig :) mal abwarte obs eus i dä nöchschte tage au no flach leit...

Mir händs ähnlich wie ihr gmacht sonne... sobald er am abig im bett gsi isch (er schlaft ja eh nöd im arm i - hassts) hämer ihn nüm usem bett gnoh und sind nur go dä nuggi gäh oder bitz go streichle... ussert er hät dänn extrem brüellt (bim zahne z.b.) hämeren amigs scho schnell use gnoh und beruhigt/tröschtet, aber nachher grad wieder is bett ta... und mit dem simer echt guet gfahre! I dä nacht hätter au scho bitz gjömmerlet, dänn warti amigs e minute, zwei und meischtens beruhigt er sich vo allei wieder bzw schlaft wiiter... aber wie du scho gschriebe häsch, jedes chind isch anderscht! Bim einte klappets so super und bime andere würs so evtl gaar nöd gah! Isch amigs wüki nöd eifach usezfinde wies am beschte isch und meischtens wüssets ja all andere eh am beschte :p das isch amigs au sehr luschtig! Eus händs z.b. nöd glaubt dass dä luis eifach nöd im arm ischlaft, egal wie müed er isch!! Bis sies dänn selber es paar mal probiert händ und schnell gmerkt das es tatsächlich unmöglich isch :p :)

Oh so en eigete garte isch halt scho herrlich!!! Hoff au ganz fescht das es schnell wieder wärmer wird und mier vorallem nüm so viel müend azieh wämer use gönd... ah, das chani chum erwarte!!!!

11.02.16 13:22
himbeer 

haha lilly das känni, mir glaubt au niemer dass de chli würkli nöd gern im chinderwage liegt. letztens bini in probaby gloffe (vo eus zfuess ca. 20 minute) und ha de wage mitgno will ich gwüsst ha dassi es paar sache muess bsorge. er hät denn recht schnell agfange motze im wage und ich ha mim Mami es föteli geschickt devo. sie schribt nur zrugg "ja muesch luege i 5 minute schlaft er denn scho". ich ha denn nur bi de akunft nach 20 minute namal es Bild gschickt: hät immerno gschraue. ufem Rückweg haben denn treit…

nachher gangi au mitere kollegin go spaziere. ich nimm de wage mal mit aber bi gespannt wie lang dass er drin mag ligge. ich tipp uf 10 minute ;-) ich trägen ja würkli mega gern, aber ich hoff scho dasses denn besser wird wenn er älter isch und cha useluege...

11.02.16 14:54
Lilly4 

haha gäll isch amigs no luschtig ich han dänn amigs au gseit, OK, WENN IHR DAS JA SO VIEL BESSER WÜSSET: PROBIERETS!! und dänn isch wüki schnell klar gsi das es wüki nöd gaht... aber zerscht glaube chamer ja nöd ich hans aber scho au bitz chöne nahvollzieh, will welles chind schlaft scho nöd gern im arm i, isch scho eher ungwöhnlich! mir sind letscht jahr e wuche uf mallorca id ferie und buecht hämer wo dä luis no ganz chli gsi isch, sprich händ nonig wiiterdänkt weg dä flugziite uf jedefall simer dänn uh spat gfloge, wo jedes chind scho lääängschtens wür schlafe, er isch aber natürli hell wach gsi und hätti niiiemals i eusem arm gschlafe womer dänn euse chinderwage wieder gha händ isch es kei 2 sek. gange woner det drin igschlafe isch jetzt woner chrank gsi isch ischer aber ganz en ahängliche gsi und hät immer welle i mim arm si, das hani dänn natürlich grad mega usgnützt ischlafe au nur wenner gstreichlet worde isch aber ich glaub das isch jetzt wieder verbi haha aber hät au sini vorteil s chind eifach is bett z leggä und es schlaft oder früener im chinderwage (die ziite sind mitlerwilä natürli au scho wieder verbi) aber isch ja normal uf jedefall findis eh mega spannend wie unterschiedlich jedes chind so isch... wie ja au scho bi dä geburte :)

ohje, ich glaub t estelle hät sich agsteckt :( hät vorher wieder die ganzi milch use lah (was sie suscht no nie gmacht hät) viellicht mal es bitzli, aber nöd grad die ganz und sie schlaft au scho dä ganz namittag... ok, das isch ja nüd schlechts hoff fescht dass sie es nöd hät und falls doch, dänn wenigstens nur ganz schwach!

12.02.16 09:58
himbeer 

äh ja also mir händ wieder mal nöd mal 10 minute geschafft im wage… er hät scho gmotzt woni ihn ihne gleit ha und 200 Meter wiiter hät er brüelt als würdi ihn quäle. haben denn halt usegno und wieder de ganz Spaziergang treit… jänu

i 2 wuche händ mer kinderarzttermin. ich frög denn eifach öb mer nöd babyschale scho chönd useneh usem wage. gwüssi mit glich alte chind händ scho grüens liecht übercho vom kia, bi gspannt öb das denn besser funktioniert.

oh zu de snet hani no öpis welle säge:

ich war vorgestern auch shoppen und es war herrlich. zwar nur kurz und nur basics, aber zuhause hab ich gleich alles gewaschen und den Schrank ausgemistet… ich bin so happy! endlich sind die letzten schwangerschaftsklamotten weg und ich hab ein paar neue teile, die auch wirklich passen.

12.02.16 10:35
snet 

Guten Morgen Miteinander

@lilly: Wie geht es Luis denn heute? Alles wieder auf dem Damm? M. hat das mit der Seite auch gemacht, aber das hat keine Physiotherapie gebraucht. Wir haben einfach alles auf die Seite aufgestellt, nach der er nicht gesehen hat und das Problem hat sich erledigt.

@sonne: Ich will auch etwas aus dem Garten machen. Konnte nun einen Leiterwagen organisieren und den will ich dann bepflanzen.

Ui, 5:45 Uhr ist ja viel verlangt von den Grosseltern. Also ich würde das wohl nicht machen, wenn ich mal älter bin

@himpi: Ich war dafür nie ein Tragemami. M. hat sich pudelwohl im Kinderwagen gefühlt. Und jetzt beobachtet er von dort aus alles.

Shoppen tut ja sooo gut! Was hast du denn schönes gekauft? Ich war gestern vor meiner Verabredung um 20 Uhr noch kurz shoppen, aber mir hat nichts gefallen. Dann waren wir mal meine Zalandolieferung ab :-)

@me: Nun hält die angespannte Schlaflosigkeit schon 2 Wochen an. Ich habe nun um einen Hypnosetermin gebeten und hoffe, dass ich den bald kriege. Heute Nacht konnte ich trotz 2 Schlafpillen (verschreibungspflichtig) nicht schlafen.

1 .. 1834 .. 3666 3667 3668 3669 3670 .. 3714 .. 3757
eigentlich   eigentli   natürli   bearbeitet   vorallem   Kollegin   schnell   Problem   Zeremonie   natürlich   himbeer   irgendwie   richtig   Zuletzt   langsam   wirklich   gspannt   Hochzit   einfach   schaffe