| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1835 .. 3667 3668 3669 3670 3671 .. 3714 .. 3757
16.02.16 21:31
Lilly4 
Re: Bräute 2013

Hallo zäme ;)

Snet, am Luis gahts unterdesse wieder besser... t Estelle und ich händ sich aber schlussentlich au no agsteckt, eis Zügs gsi :-/ aber jetzt gahts zum Glück allne wieder guet :)
Das mitem 'uf 1 Siete luege' isch bi dä Estelle viellicht nöd so eifach z löse :( bin au dra z luege dass sie all Spielsache etc uf dä andere Siete hät und sie muess au fix uf dä Siete schlafe... nur leider isch bis jetzt nonig besser worde leider! Evtl muess sie mal no röntge (chönd au bim Nacke öpis chlämme) und dänn bringt alles nüd! Jetzt wartemer mal no bis im März, gemäss Physiotherapeutin und dänn luegemer wiiter...

Elea, wie gahts bi eu mit dä Nächt? Unterdesse hoffentlich bitz besser worde!?

Liebe Gruess allne ;)

16.02.16 21:40
himbeer 

@snet: oh ja, das shoppen hat richtig gut getan! zu viel möchte ich jetzt aber auch nicht mehr kaufen, ich würd schon gern noch ein paar Kilo loswerden… mal gucken. nächste Woche ist die Rückbildung fertig und dann will ich mal schauen ob ich hier ein fitnessabo löse. wäre schon praktisch.

hihi ich bin ja auch gezwungenermassen ein tragemami… ich mach es weiterhin mega gern, aber es wäre halt schön, ich hätte manchmal die Wahl. grad wenn wir länger unterwegs sind oder ich noch Sachen mitnehmen muss, wäre es schon praktisch… ich hoffe ja, dass er den wagen akzeptiert, sobald wir die babyschale losgeworden sind und er auch rausschauen kann.

17.02.16 07:31
elea 

guete morge zeme

ou lilly, demfall hender es mega Lazarett dehai gha met chend eschs mega schwer sech ned azstecke wenn me si Emmer so noch het. eus hets au all 3 vewtütscht. mer und em chline gohts weder besser aber jez esch mi maa total kabott. aber me ghörts bi vellne momentan. goht böses züg ome.... :/
du das wegem of ei site luege het euse au gha. de K-Arzt het Emmer gmeint spellzüg of desi site due und luege dass d reiz vo desere site chöme. aber de heter halt gege ne wiisi wand gluegt das esch ehm doch egal gsi ergend einisch het sechs denn vo elei glöst :) het das de Luis denn au gha oder ned?

sonne, Emmer schön vo der/euch zlese!

himbi, jo da glaubi dassd froh wersch wennd de chlii mol chöntsch in waage due... (Achtung weder en ungfrogte tip): chasch ehm echt ergendwie es chösi oder so onder dechopf/rögge due dass er bez cha use luege? ufem buch escher jo au ned gern gell?
mer hend jo s gliche Problem gha und de hemmer en neui wanne kauft. di het ade site so fensterli woner het chöne use gügsle und me het d lehne bez chöne schreg stelle, heter toll gfonde... :)

hihi snet, wege de groseltere: si maches ja freiwillig ond di alte lüt hend sowiso senili bettflucht
was hesch schöns bstellt bi zalando? i be am samstig met minere fröndin ed Stadt go pösterle und de no go fein esse. hach es het soo guet do. und i ha 2 paar hose gfunde was för mech en Sensation esch hose chaufe esch för me en qual, die passe eh nie

17.02.16 12:25
himbeer 

huhu elea! hihi ich bi froh um tipps. eusi schale isch ebe relativ hoch und demit er chönnt useluege müessti sehr viel stopfe, dass er überhaupt hoch gnueg ligt. aber ich probiere nächst mal chli us. ufem buch liegt er susch mega gern, aber im wage bringst nöd viel will er ja denn au nöd cha useluege. aber d Wanne isch ja so oder so nüme allzu lang im isatz, mir schaffeds scho no bevor er 100 kilo schwer isch ;-)

17.02.16 13:45
elea 

haha ja i wönsch der dass er cha hocke bevor er 100kg esch
du e kollegin vo mer het ehre bueb au scho mega früeh en Buggy do, er esch en ganz e grosse gsi und het nöm ed wanne passt si het denn eifach de Buggy Emmer ganz hine abe kippt dass er fast wi lit (het ja nonid chöne hocke) aber r hets super gfonde wller so vell gseh het! ja gel me cha halt ned meh als usprobiere :)
und wenn wörkli gar nüt klappt, ich tr$ge euse chli au jett no mega vell ome. ond wenn me en gueti trage het denn esch das jo au recht bequem gell

no a alli mamis, weiss ned ob ehrs gseh hend. höt geht's die Migros ab emne ichauf vo 60.- es mega herzigs chender Migros ichaufschörbli. gseht so herzig us, ha grad mis mami gschicjt eis go hole

19.02.16 11:45
snet 

Hallo Miteinander

@lilly: Schön geht es allen wieder besser! Also M. Hatte auf der rechten Seite sogar einen geplätteten Kopf. Wir haben dann ein Kissen gekriegt mit Mulde und ihn immer so schlafen gelegt. Und nach ein paar Monaten war dann alles gut.

@himpi: also ich geh richtig gerne ins fitness. Es ist auch super, dass es ein Kinderparadies gibt!

@elea: die t-shirts, welche ich dir per wa geschickt habe :-)

Yeah, ist ja super mit den neuen Hosen und fein essen sowieso. Ich liieeebe leckeres Essen, aber wer schon nicht?

Ja, sie machen es schon freiwillig, aber wenn ich mal Grosi bin, werde ich wohl nicht um 4 Uhr morgens aufstehen an einem freien Tag :-)

Das mit dem Einkaufskörbli habe ich gesehen und es ist total süss. Aber halt schon Markenbindung in einem ganz frühen Alter...

19.02.16 15:56
Emma13 

Hallo zäme

Ojee chuum hemmer d Magedarmgripp überstande, simmer jetz alli verchältet, de Chlii zum Gluck no am wenigste vo allne, het nur bitz e laufends Näsli aber mich hets wieder voll verwütscht das Jahr chumi grad chli drah

Schön zläse das ihr alli meh oder weniger fit sind, Lilly bin froh sind dini Kids wieder gsund, so schlimm wenn so chlini Chind chrank sind.

Elea wie laufts bi eu? Hesch chli chöne Energie tanke?
ihihi alti Lüüt hend senili Bettflucht ich bring de Chlii uf di 7:30 zude Grosseltere, bin aber selber au froh müemmer nöd früehner usem Huus, ich mach nur en churze Mittag und chan glich bi Ziite hei... chömet d Grosis zu eu hei? Das isch natürli praktisch, den muess mär s schlafende Chind nöd wecke und chan eifach usem Huus schliche :)

Ich han hüt Abig au feins Esse ufem Programm mit minere beschte Fründin... freumi scho, hau jetzt no es Tablettli hindere vilicht gsehni denn nöd so K.O. us

Allne e schöns Weekend!

19.02.16 22:34
himbeer 

ich ha no news vo de chinderwagefront: mir händ gester mal eifach d neugeborenewanne vom tripptrapp in kiwa inegstellt und de chli det dri gleit… und was sölli säge, er häts super gfunde und hät zweimal zfriede gschlafe im chinderwage

kolleginne mit knapp gleichaltrige chind händ zum teil vom Kinderarzt scho grüens liecht übercho zum d Wanne usem kiwa useneh, ich ha nächst wuche wieder Termin und frög denn au mal wies gnau usgseht. bis det ane sitzt er jetzt halt im tripptrapp ufsatz im wage… geht lustig us, aber hauptzach keis Gemotze, haha

das migroschörbli hani au gholt elea, bi eh grad i de migros gsi a dem tag. voll herzig, haha.

uh hüt namittag händ mer de chnopf bi mim mami glah und sind chli go wellnesse und go znachtässe. woni heicho bi isch er au tatsächlich scho im bett gsi. allerdings isch glaub nöd alles so riibigslos gloffe, er hät schinbar es paar mal recht brüelt und schluchzt au jetzt no im schlaf is babyfon… mis mami hät gmeint sie heg s gfühl er fremdet scho chli. sie hät scho länger nüm so lang ufpasst und vorallem nöd elei, in letzter ziit bin ich immer no mit debi gsi. müend glaub chli üebe i de nächste ziit ;-)

22.02.16 07:24
elea 

guete morge zeme

hihi ja da wege de markebindig hesch secher recht snet. us ergend emne grund mache sis ja au

ou nei Emma nach de magedarm grad no en verchältig? ehr send mega armi de esch me froh het mes öberstande und denn chaut eim s nöchste weg. aber ebe em Moment esch ganz ganz schlemm. all woni kenne hend entweder magedarm oder e mega verchältig! wönsche euch ganz e gueti besserig und dass ehr denn hoffentli weder es zitli verschont blibet!
ja eusi mamis chöme zo eus hai. be mega froh drum, so muessi de chlii am morge ned no parat mache, si tönt ne denn alegge.

haha hey himbi das esch jo super hets eso klapper metem isatz vom triptrap! ja mengisch muss me as mami bez treckle aber super gfallts ehm jez eso
ou so schön, das tönt nach emne tolle obe. wellnesse und znacht esse, mmmm ja gell mengisch weiss me gar ned obs jez scho frömdele oder eifach e schlechte tag hend oder si eifach s mami vermesse. aber bez üebe und meh fein go znacht esse schadet secher nüt

ha euch no rasch wele update weg eusere schlaf misere weiss ned obi das no gschrebe ha aber vor einhalb Woche send de chlii und ich o bed chlichzitig chrank gsi. er het di ganz nacht brüehlet und mer hend bed nor 45min gschlofe. be wörkli wörkli am end vo mine chräft gsi. min maa het denn zom glöck spontan chöne dehai blibe und uf de arm chrank chlii luege und i hami selber chöne erhole. womer denn bed weder fit gsi send hani denkt jez probiere mer mol öpis ganz neus. mer hend sis bettli zo eus es zemmer gstellt und hend eus vorgno dass mer ehn ned usem betli nemet d nacht dor (ossert er het wörkli öpis). einisch die nacht escher denn wi emme Rom di glich zit verwachet (mer send au scho em bett gsi) und het avo brüehle. de hemmer met ehm gredet und ehn beruhigt. de semmer weder es momentli ruhig gsi (send aber Emmer bed bi ehm im zemmer gsi) den hemmer weder met ehm gredet, zwösche ine bez gstreichlet und de weder bez ruhig gsi. er het 2h komplett dorre göiset. ned brüehlet, sonder rechtig göiset wi am spiess. het tönt as wörd ehm öper es messer i rögge steche. esch mega hert gsi, aber mer send bi ehm gsi und hend gwösst es fehlt ehm nüt und er töibelet jez eifach. het nie nie chöne ehn ellei em zemer lo, sesch nor gange well mer Emmer bi ehm gsi send. ergend einisch hetter eifach ufghört, esch äne gläge und het gschlofe. mer hend eus denn druf igstellt dass es es paar nöcht so wird go, aber nüt esch gsi. vo denn her send d nächt super! meischtens verwacht er einisch, biegelet, i gange zo ehm und rede chorz met ehm, er liit weder ab und schloft. i chas mer ned erkläre und verstoh duenis au ned. i henderfroges au ned und be eifach froh chani set Monate entli weder schlofe. be en neue mönsch ha no bez angst dassis verschreie und das plötzli weder änderet aber före Moment laufts wörkli toll. inere Woche oder so probiere mer denn sis bettli weder i sis eigete zimmer ztue und luege denn ob emmerno guet esch. hoffes! mi ma het denn so gseit, wiso mer das ned shco vor 2mt gmacht hend. i ha de aber denkt, muss ned si dass es denn scho gange wer. vellecht het jez eifach de zitponkt för ehn paast und er hets ergendwie verstande, ke ahnig ebe i be dankbar und henderfroges ned und nomol sorry dassi Emmer weder met dem hendeföre cho be. ehr chönets mis gjommer wegem shclofe secher bald nöm ghohre

22.02.16 07:59
Lilly4 

Ohje emma, nach dä magedarm no e vercheltig, super :-/ dä luis hät geschter abig au uf eimal fieber gha :-( hoff also nöd dass das no schlimmer wird!!

Himbeer, so schön häsch en gmüetliche abig für dich gha, tuet ebe amigs scho mega guet :) obwohl ich mim ma immer wieder säg das ich eigentlich nüd meh eusi chind möcht mache (so schlimm haha) vorallem am abig, bin am liebschte dihei wenns is bett söttet oder min ma... git halt immer wieder mal usnahme, aber hans wüki gar nöd gern :) han jetzt scho angscht wenni go schaffe gahne, wird bestimmt dä horror am afang!!

Elea, das freud mich meeeegaaaaaaa händer e lösig gfunde!!! Sooo guet! :) <3 mir händs bim luis ganz ähnlich gmacht, scho ziemli frühe... am abig (wenner is bett isch) nüm usem bettli gnoh (ussert er hät wüki öpis gha) und suscht eifach immer wieder go streichle gange, nuggi gäh... und so hätter schnell gar nie öpis anders kennt. Bi dä estelle werdemers au so probiere :) mal luege... jedes chind isch ja anderscht! Aber sie wirds wohl au so müesse lerne hihi

Ah isch sicher herrlich wieder chöne z schlafe :D

1 .. 1835 .. 3667 3668 3669 3670 3671 .. 3714 .. 3757
vorallem   eigentlich   Kollegin   natürli   irgendwie   gspannt   richtig   schnell   himbeer   eigentli   einfach   Zuletzt   Problem   bearbeitet   natürlich   Zeremonie   Hochzit   langsam   wirklich   schaffe