| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 184 .. 365 366 367 368 369 .. 2063 .. 3757
15.07.12 20:52
ma84ma 

Re: Bräute 2013

@sterndli04:e go ou öppe im september i nöchscht lade..u im november wott eg mi de för eis entscheide..geisch du ummi i ei lade?

15.07.12 21:17
Sterndli04 

Also, ich gange a dem Tag zum erste Mal i zwoi Läde im Düütsche. Domino und no eine, woni grad nid weiss, wiener heisst

Falls ich dete nüüt wür finde, gangi denn no in Merys. Da hani no en Guetschii für 25%.
Wohii geisch denn du gah luege?

16.07.12 07:29
LadyWolverine 

Hoi Sterndli

mis Kleid hani im Domino in Lörrach kauft ;)
Bi wem hesch e Termin dörte?

S coole am Domino isch, dass dini "Frauele" (TZ, Mami, Schwiegermami etc.) au nomol 20% übercho, wenn sie ihrs Kleid au von dörte wend näh. :)

LG
Anette

16.07.12 09:31
FleenM 

Hallo ihr Lieben

Ich habe bis jetzt erst die letzten 5 Seiten gelesen. Ich denke ich wäre zu lange beschäftigt um ganz von vorne anzufangen

Wir heiraten nächstes Jahr im Juli und sind fleissig am Planen

Bezüglich: Familie und Freunde informieren nach der Verlobung
Wir konnten es auch kaum abwarten. Ich habe noch am selben Tag meinen Eltern, meiner besten Freundin und meiner Grossmutter angerufen und den mein Verlobter seinen Eltern und seinem Grossvater. Unseren Familienmitgliedern und Freunden haben wir eine SMS geschrieben und danach musste ich es auch gleich bei Facebook posten. Wir platzen vor Glück *lach*

Ich wünsch euch einen guten Wochenstart

16.07.12 09:58
bergeri 

Guata Morga Zämma

@Zibesa: herzlichi Gratulation.... Tüand iar im Februar Zivil und denn aswenn no kirchlich zemma mitera Taufi? Wenni richtig rechna, isch z'Baby im Februar nonid uf dr Welt oder?
I hoffa für eu, as isch so wia iar eu das gwünscht hen, obwohl i au finda, so glücklich het dä Bitrag vu diar nid tönt...!

16.07.12 10:14
schmetterling84 

Guete Morge zämmä

FlennM: Härzlich willkomme.. und viel Spass bim plane. D Eckpünkt heit dir jo schinbar scho...

Also mir heis geschter endlich minä Eltere chönne säge.. Mi Schatz het mim Papi die 3 Foifliber gäh und sie hei mega freud gha... Wo denn mi Schwöschter cho isch hei mirs ihne au gseit und dr Papi het mim zukünftige Schwoger mitteilt, dass er die 3 Foifliober für mi Schwöschter au no muess zahle (sie hürote nächschte Monet). Das sig schliesslich Tradition...

Jetzt cha igs endlich allne verzelle..

Ha am Samstig wellä gohs Material für d StD Chärtli hole im Baschtellade.. Die hei nid mol Papier in Flieder gha, Jetzt ha ig leider nid chönne afo Chärtli baschtle.. jänu, jetzt ha ig halt s Papier im Internet bstellt und das wo ig süscht no bruch. Freu mi shco wenn ig cha loslege.

16.07.12 10:21
FleenM 

Hihi, da isch echt kuul mit dä 5-Liber

Min Fründ het mim Papi müesse paar Kamel liefere.. Tja, Töchtere sind halt scho tüür

Hey i freu mi für eu! Da isch soo schön, wenn mer allne cha di freudig Nachricht überbringe gell?

P.S. isch da dini Chatz i dim Ava? Sie isch bildhübsch. BKH in blau oder?

16.07.12 10:25
MaLu 

<3 lich willkommen fleenm

und allne andere e schöne tag.. ha itz drü tag frei und mi schatz wett mi mitem programm überrasche... bi scho u gspannt

16.07.12 10:31
FleenM 

MaLu

Danke
Hey, da tönt doch super! Oh, do wäri au nervös. Wünsch eu jedefalls paar tolli Täg!

16.07.12 10:41
schmetterling84 

FlennM: Jo er het ebe au gmeint Kamel chönn er nid bruche und mi Schatz miessi halt grad wüsse, dass ig chli es tüürs bi Lustig, dass es bi dir ähnlich isch...
Mi Papi gseht sich nach minäre Hochzyt scho wie im Film: Der Vater der Braut, wo dr Vate mit dä Nerve am End isch und Bankrott
Jo und wie, jetzt cha mi endlich richtig druf freue... Eürd am liebschtä allne säge... Aber eigentlich wei mir jo Chärtli schicke

Jo das isch euses Schätzeli, Merci , genau ä BKH in "blau".. Kennsch di us.. Hesch au eini?

Malu: Viel Vergniege, wenn du nid shco dr Atrag hetsch würds jo ganz drnach töne als het er so öbis vor

Zuletzt bearbeitet am 16.07.12 10:41

1 .. 184 .. 365 366 367 368 369 .. 2063 .. 3757
schaffe   einfach   eigentli   Problem   Kollegin   bearbeitet   richtig   Zeremonie   vorallem   langsam   natürlich   gspannt   natürli   wirklich   schnell   Zuletzt   Hochzit   himbeer   eigentlich   irgendwie